Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Km óra állás: 59.723 km
Együtt megtett út: 4.223 km
Együtt töltött idő: 254 nap
Tankolt üzemanyag: 384,91 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,76 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 28,47 Ft/km
Napi átlagos futás: 16,63 km/nap
A mai tour de Balaton keretében ellátogattunk a fehérvári Homasita boltba és vettem egy defektjavító folyadékot. Bekerült a régi helyére, mert annak már erősen lejárt a szavatossága.
Egy darabig nem lesz vele gond.
Vettem LED-es "izzót" is a belső világításba, de nem világít benne, mert fordított polaritást kér, mint amit a foglalat ad.
Tényleg öröm az automata tető. Természetesen mindig akkor áll le, amikor a legtöbben látják. Itthon sose.
No most sikerült elkapnom diagnosztika közben:
READING PARAMETERS:
Tetôborítás bal zár zárás/nyitás: Aktív
Tetôborítás jobb zár zárás/nyitás: Nem aktív
Zárat szétszedve semmi baja, kapcsol ahogy kell. A végén kiderült, hogy a vezérlés melletti csatlakozónál van a baj. Csatit széthúz, kontaktsprével befúj, összedug és minden rendben.
Az első eletromos hiba 99-óta, mióta Alfával járok.
- tankolások száma: 142
- km óra állás: 115.388 km
- össz. menetidő: 1.569,27 óra (65,39 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.894,31 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,66 Ft/km
- életkor: 872 nap
- átlagos napi futás: 132,33 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,50 %
Ma 16 éves PHuBi :-)
A múltkor az ODB csatlakozón keresztül nem sikerült elérni a tetőt. Ma megpróbáltam a hidraulika melletti 3 pólusú csatin keresztül. Nem sikerült.
Mondjuk furcsa volt, hogy a MES sárga csatit kért, az meg ugye itt nincs.
Végignézve a Spidereket a 2,0V6TB-nél 3-as átalakítót kért és rácsatlakozott.
Volt benne egy hiba:
"40
Az ok erre a hibara Unknown / Belso hiba
A hiba aktualis statusza
The error counter value is 1"
Töröltem, nem jött vissza.
Az alábbi paramétereket lehet kiolvasni:
READING PARAMETERS:
Vászontetô helyzete: Closed
Tetôborítás helyzete: Down
5. ív helyzete: Mozgásban
Tetô nyitás mágnesszelep: Nem aktív
Tetô zárás mágnesszelep: Nem aktív
Tetôborítás nyitás mágnesszelep: Nem aktív
Tetôborítás zárás mágnesszelep: Nem aktív
Tetôborítás zárszerkezet nyitás relé: Nem aktív
Tetôborítás zárszerkezet zárás relé: Nem aktív
Tetôborítás bal zár zárás/nyitás: Active
Tetôborítás jobb zár zárás/nyitás: Active
Tetôborítás bal zár leeresztve: Nem aktív
Tetôborítás jobb zár leeresztve: Nem aktív
5. ív bal zárszerkezet zárás relé: Nem aktív
5. ív jobb zárszerkezet zárás relé: Nem aktív
5. ív bal zárszerkezete: Active
5. ív jobb zárszerkezete: Active
5. ív bal zárszerkezet nyitás/zárás: Active
5. ív jobb zárszerkezet nyitás/zárás: Active
Tetô gomb: Kikapcsolt
Elektromos pumpa relé: Kikapcsolt
Kézifék: Activated
Jármû sebesség : < 5 km/h
Bal ablak fel gomb: Engedélyezve
Bal ablak le gomb: Engedélyezve
A tetőnyitás azért akadt el, mert a fedél nyitó nem nyitott ki. Hiába engedte el a bovden, zárva maradt.
Tegnap ránéztem az olajszintre. Hiányzott. Eddig nem fogyott, tehát valami nem stimmel.
Ma alánéztem a kocsinak és látom, hogy valami csöpög a kocsiból.
A második képen éppen "összeáll" a csepp a leesés előtt.
A csepp olaj tuti, de honnan jön? Holnap felemelem a kocsit és alábújok...
Ma kétszer sem csukódott be a tető. Miután lezárta a fedelet elkezdte rácsukni az ablak alját, de pár centi után megállt. Kézzel lehetett folytatni, de azért piszkálta a fantáziámat.
Hazaérve átmozgattam a kapcsolókat, de nem sokra mentem vele. Főleg a munkahenger oldalán lévő érzékelőket nem értem...
A végén szétkaptam, kipucoltam és újrazsíroztam a két tetőcsukó motort. Rájuk is fért.
Szóval most ott tartok, hogy vagy rá kéne dugni a számítógépet, hogy mi nem kapcsol, vagy kiméregetni a zárban lévő kapcsolókat.
Megpucoltam a motoros antenna szárát is, mert fekete volt.
Végül kapott a jobb oldalra egy új ablaktörlő lapátot, a balra csak gumit.
Már február 20-án megjött, de érdemben most kezdtem el foglalkozni vele.
Sajnos az eredeti panel helyére a lámpába nem fér be, Még úgy sem, hogy leforrasztottam róla az egyik relét.
Ettől függetlenül kipróbáltam, jó lesz.
A helyzetjelzőket kapcsoló relé 15A-t tud, lehet vele az irányjelzőket is kapcsolni.
A csomagtartó kimenetét viszont relézni kell majd, mert nincs benne relé.
Egyenlőre visszakerült minden az eredeti helyére.
Tegnap jött 4 darab. Kettő ma felkerült.
Ha már "Edizione Elegante", akkor megérdemli.
Jelentkeztek a hirdetésre, megegyeztünk, összecsomagoltam és ma elvitte a futár. A Pók jelenlegi lakhelyétől kb. 60km-re költözött.
Lehet, hogy majd látják is egymást :-)
Ja a hozzá tartozó pogácsákat már korábban elvitték...