Ma elég sokat foglalkoztam a kocsival ,ezt is megejtettem.
Elég okádék volt már rajta a fólia (gyári?!) festeni rohadtul nem volt kedvem
-durva tőlem ilyet hallani-
Így inkább lefóliáztam. Viszontlag hamar megvolt, egyedül csináltam szóval nem túl nehéz művelet!
Sokunk küszköd a problémával ,hogy "foghíjas" a pótféklámpája, kiégnek az izzók.
Ennek most -remélhetőleg- véget vetek, kapott egy 15SMD ledből álló ledszalagot.
Kevesebbet eszik, nagyobb a fényereje, és sokkal hosszabb az élet tartalma.
Az egész megvolt 25perc alatt, ajánlom mindenkinek...
A képek jó sz@rok ,de ez van :D
Gondolom sokatoknak ilyen "szép" állapotú a gyári kulcsa,mint az enyém. (így vettem)
A megoldást számomra a bicskakulcsos központi zár szett hozta meg.
Végre sikerült beköttetnem a zár vezérlőmet!
Rohadtul untam már a kulcsos nyitogatást,főleg ,hogy csak a jobb oldalról lehetett.
Nyit-zár, csomagteret is tudna nyitni,de ez még nem megoldott nálam.
Indulás után a fékpedálra lépve bezája az ajtókat, majd ha leállítom az autót,vagy meghúzom a kilincset kinyílik!
Cakk-pakk kb. egy huszasomba van, tekintve ,hogy nem túl minőségi a cucc nem olcsó.
De teszi a dolgát, nagyon hiányzott már!
Szombaton lefóliáztam a hátsó lámpáim.
Füst színűt kapott.
Nem most csináltam először a Puntom is levolt pirosra, majd feketére.
Attól függetlenül 'opás, és még van mit gyakorolni, de egész korrekt!
Teljesen jól átvilágítja a lámpa, és az index is sárga marad.
(Piros fóliázás esetén pirosan villog)
A fólia ebayről van ,de itthon is beszerezhető! Lámpa fólia néven keresd!
Létezik már sok féle :piros,sárga,kék,pink,átlátszó,füst,fekete ....
Végre megérkezett a sport MOMO 3000 típusú pedálszettem!
Kellett már, sokkal esztétikusabb,mint az elkopott gumik :)
1hónapot vártam rá, pár ezer km-t megtett míg ideért :))
Nekiálltam pár hete lefalazni az EGR szelepet, mert hát az ugye milyen jó,ha mindenki lefalazza, akkor Én miért ne?
Megtörtént, leszabtuk a lemezeket, összeraktuk, kész is!
Indulás, semmi hiba üzenet,vagy ilyesmi, frankó lesz gondoltam!
Másnap kellett az autó, padlógáznál bizonyos fordulatok között erős torpanást éreztem, egymás után többször is!
Írtam a srácoknak,hogy összefügghet az EGR falazással?
Állításuk szerint nem.
Óóó, király, vehetek légtömegmérőt!!
Még kb. 2hétig így használtam (nem volt rá perpill kredit) mikor úgy döntöttem tegnap,hogy kivesszük a "dugókat". Veszteni nem vesztek semmit, ha ugyan olyan ,visszarakom.
Láss csodát az torpanás/torpanások megszűntek, végre lehet normálisan előzni!
Akinek ilyen gondja van ,és falazott az EGR-je érdemes tenni egy próbát bekötött szeleppel is...
Eljutottam addig, hogy leírjam a termosztát csere mozzanatait.
Történt ugyanis ,hogy nem akart 70fok fölé melegedni az autóm.
Termosztát megrendel, beszerel, látszólag minden jó.
Tesztkör, az autó 110fokig melegszik. Nem jó,valami nagyon nem jó.
Víz van benne, csövek is keményedtek, melegedtek, venti kapcsolt.
Légtelenítés, nem jobb a helyzet.
Majd megint le lett légtelenítve (hűtő bal felén lévő csavaron keresztül)
Most úgy néz ki jó lesz, 90fokon áll.
Természetesen új fagyállót is kapott, foszfát menteset.
Fogyasztáson is meglátszik a különbség, meg már elég jó fűtés is van a gépbe :D
Sokat túrtam a netet,hogy végülis milyen téli szett kerüljön a kocsi alá.
Ami biztos ,hogy 16" nál lejjebb nem adom. A gyári sportcsomagos felnit akartam ,de persze nem volt normális árban eladó!
Mikor megvettem a mostanit egyből lett jó áron. Így szokott lenni ugye...
Végülis 17" mellett döntöttem, egész pontosan DBV Arizona 7.5x17 ET30, 225/45R17-es Semperit Speed Grip gumikat kapott.
Ahogy megjöttek a felnik kezelésbe vettem őket, újra lett fényezve mind a négy.
Grafit metál szín, majd 3 réteg lila gyöngyház réteg(!) után meglett lakkozva, másnap gumizva.
Ezek 5x100-asok, mozgókúpos csavarral mentek fel (előző felniből maradt)
A környék legprofibb gumis műhelyében voltam, de amikor azt mondták a végén,hogy 9.150ft ,akkor az infarktus kerülgetett...
Hát végülis ilyen lett...
Télre több,mint luxus szerintem.
Vásároltam ma egy új mélyládát.
Dupla JL Audio hangszóró van benne, természetesen ez is minőségi, Amerikai!
Zárt láda ez is ,ahogy néztem elég profin össze van rakva. Hál' isten ez is szürke kárpitos,és tökéletesen passzol a csomagtartómba :)
Hely is van még bőven!
Az erőt egy Audio System Twister F2 280 szolgáltatja, az változatlan .
Ma csörgött a telefonom, hívott a kárpitos, készen vannak a cuccaid.
Át is mentem érte, nagyon szépek lettek. Fekete matt bőr, piros cérnával.
Közben a váltógombot is felújítottam, mert nem szerették volna bőrözni ,azt mondta az ember,nem lenne túl szép. Amoréra is adtam fel hirdetést,de csak nagyon kopott darabja volt mindenkinek :(
Így hát lefestettem, gyöngyházfekete színt kapott.
Először 120al megcsiszoltam a váltógombot, szintbe húztam a felpattogzott,és a rajta levő lakkot. Majd 240el lefinomítottam, aztán 400, 600 majd lefestettem.
/Nem sikerült, tele volt pöttyökkel/
Nemmmáá' nem akarom szórózni...
De muszály volt. 240el átcsiszolni megint, majd jöhet a szórógitt.
A szórót 600-al vízben visszacsiszoltam.
Zsírtalanítás,és jöhet a bázis felvitele. El sem hiszitek,de kb 6réteg bázis kellett rá,hogy szépen eltakarjon minden kis egyenetlenséget.
Ezután kapott 2 elég vastag lakkréteget.
Ez a kis sz@r 1napott vett igénybe. Ennyi idő alatt egy géptetőt simán megfújok :D
Lényeg,hogy kész, szerintem jól néz ki. És végre nincs több fa az autóban!!