Vásároltam ma egy új mélyládát.
Dupla JL Audio hangszóró van benne, természetesen ez is minőségi, Amerikai!
Zárt láda ez is ,ahogy néztem elég profin össze van rakva. Hál' isten ez is szürke kárpitos,és tökéletesen passzol a csomagtartómba :)
Hely is van még bőven!
Az erőt egy Audio System Twister F2 280 szolgáltatja, az változatlan .


Ma csörgött a telefonom, hívott a kárpitos, készen vannak a cuccaid.
Át is mentem érte, nagyon szépek lettek. Fekete matt bőr, piros cérnával.
Közben a váltógombot is felújítottam, mert nem szerették volna bőrözni ,azt mondta az ember,nem lenne túl szép. Amoréra is adtam fel hirdetést,de csak nagyon kopott darabja volt mindenkinek :(
Így hát lefestettem, gyöngyházfekete színt kapott.
Először 120al megcsiszoltam a váltógombot, szintbe húztam a felpattogzott,és a rajta levő lakkot. Majd 240el lefinomítottam, aztán 400, 600 majd lefestettem.
/Nem sikerült, tele volt pöttyökkel/
Nemmmáá' nem akarom szórózni...
De muszály volt. 240el átcsiszolni megint, majd jöhet a szórógitt.
A szórót 600-al vízben visszacsiszoltam.
Zsírtalanítás,és jöhet a bázis felvitele. El sem hiszitek,de kb 6réteg bázis kellett rá,hogy szépen eltakarjon minden kis egyenetlenséget.
Ezután kapott 2 elég vastag lakkréteget.
Ez a kis sz@r 1napott vett igénybe. Ennyi idő alatt egy géptetőt simán megfújok :D
Lényeg,hogy kész, szerintem jól néz ki. És végre nincs több fa az autóban!!







Lecseréltem a fa kormányt egy gyári bőr kormányra.
Csere menete :
-Hátulról 2db imbusz csavar fogja a légzsákot (5ös), csatlakozót széthúzzuk.
-Utána lesz még egy csatlakozó,azt is széthúzzuk.
-Középen egy nagy anya fogja fel a kormányt. 24-es dugófej kell rá.
Ha azt is lekaptuk le kell jönnie a kormánynak.
Kinek könnyen,kinek kicsit nehezebben.
Én segítségül kellett hívjam a kedvenc gumikalapácsom...
Mehet minden vissza a helyére,és kész is vagyunk.
Fa betét száműzése vol. 2. :)





Ma behúztam az utastérbe a hifi kábeleit.
A bal oldalon megy a táp kábel, a jobb oldalon az RCA, ahogy a nagy könyben megvan írva.
Ha már szétbombáztam ott mindent lefújtam a levélrácsot matt feketére, majd matt lakkoztam, mert elég rondán nézett már ki.
Vezetékelés közben megejtettem az üregvédelmet. A küszöbök belsejét fújtam ki, és a levélrács alá is fújtam, biztos ami tuti alapon.
1,5 flakon ment el, 500ml darabja.
Még 3ezer forint sincs, de nagyon sok fejfájást megelőzhet.
Ajánlom mindenkinek elvégezni!!!
A hifi elrendezés nem végleges, perpill csak be van dobálva...
Képek később
Update : Már nem csak bevan dobálva, hanem szép rend van. Erősítő az ülésen, elötte a ládikó, így semmi sem látszik. Tökéletes szerintem...

Sikerült egy újabb hiányzó komponenst beszerezni a "Hifi projecthez" .
Vagyis lényegében már csak ez hiányzott,minden mást megörökölt a FIAT-ból.
Egy Infinity mélynyomóval(MADE IN USA) támogatom meg a hátul ülőket egy kis masszázsra. :)
Réges-régen már volt ilyen nyomóm, tetszett, most nagyon jó áron hozzá tudtam jutni.
Zárt ládám volt itthon, még az X--ion doboza volt, abba bele is raktam.
Egy zárt 28L-es ládáról van szó.
300W RMS-t tud a hangszóró, ez bőven elég lesz, nem akarok már "falat bontani"...
És ,hogy miből fog állni ez az egész?
-Varta 74 Ah-s akkumulátor
-Phoenix Gold 25mm2-es táp kábelek
-Neotech KHS-321-es RCA /kígyóbőrözve/
-Pioneer DEH-P88RS fejegység
-Audio System Twister F2 280 erősítő
-Audio System Radion 165 komponens szett
-Infinity Reference mélynyomó, zárt ládában
A héten szeretném behúzni a kábeleket!







Sikerült vásárolnom végre gyári MOMO bőrbelsőt, ajtókárpitokkal!
Amit gyorsan be is szereltünk, leápoltuk.
Ajtókárpit cserénél bekerült a puntómból átmentett első szettem is:
Audio System Radion 165, csipogókkal,hangváltóval.
Az összes ajtót kifújtam üregvédővel.
Az üregvédelem még folytatódik..
Következő a kormány ,és a váltógomb bőrözöttre cserélése lesz, rajta vagyok az ügyön :)
Műanyagok is le lettek ápolva epres illatú szilikon spray-vel.





Helyére került a sportcsomagos box.
Műfa helyett kapott műkarbont. A két rossz közül ez a jobbik :D
Hamutartó nem járt hozzá ,így az carbon fóliát kapott.
Illetve visszakerült a Pioneer P88RS-is nagyon szépen illik a képbe.
Váltógombot,és a kormány szeretném még bőrre cserélni...

Végre visszakaptam az autóm, megvan a rendszámom is!
Nagy a boldogság! Mostmár tényleg van egy igazi ALFÁM :)
Vicces a biztosítás olcsóbb lesz, mint a Puntomra .... :)
Rendszámtartó természetesen offolva lesz!

-Olaj (Mobil 5W30)
-Olajszűrő
-Légszűrő
-Pollenszűrő
-Üzemanyag szűrő
Most jutottunk el a cseréig, 9.000km volt az előző olajba, így cseréltük.
Azért a légszűrő meg a pollenszűrő valami brutálisan piszkos volt...
Holnap megy KPM műszakira a gép :))


