Mikor átnéztem az autót az első fékcsöveket cserére ítéltem.
Vele együtt természetesen ment a fékfolyadék is, erősen ráfért.
Mivel ótvar szarul voltak lefestve a féknyergek így átfújtam őket.
Leszereltem, alaposan letakarítottam, lecsiszoltam.
Sok időm nem volt rá ,kutyafuttában nem tökéletes, de azért elgurul vele az autó :D
2K epoxy, Giulia arany ,lakkozva.
Sajna ezzel a típusú felnivel nem látszik szinte semmi a nyeregből.
Vásároltam egy bontott, nem túl fényes állapotban lévő gyári, fa váltógombot.
Lecsiszoltam, majd lelakkoztam.
A fa úgy beszívta másnapra, mintha nem csináltam volna semmit. :D
Majd mégegyszer lelakkoztam, akkor sem volt az igazi, de alakult. Újabb 2nap száradás, csiszolás után a 3. lakkozás már szép lett. 2K autólakk természetesen. Valószínű kellett volna pác, vagy valami ,ami megakadályozza, hogy ne szívja be a lakkot.
Fát nem igazán szoktam fújni, így nem tudom a pontos technológiát. :)
Következő a kormány felújítása, újrabőrözése, addig nem is kerül be. Vásároltam egy bontott kormányt is, hogy legyen amíg felújítom a fa kormányom.
5 éve van nálam, még én is ezzel vettem, ki tudja akkor mennyi idős lehetett. Elkezdett szarakodni, még azért indított, de inkább kapott egy ugyan ilyet. Bizonyított!
A régit feltöltöm és megörökli a 146.
Az akkus cégnél a melyiket vegyem Exide vagy Banner-t egyértelműen ezt ajánlották. Kíváncsiság képpen kérdeztem rá.
72Ah, 650A 35.000ft volt.
+35 lóerő +100nm
Manky Dyno & Chpituning munkája, távírásban.
Én szedtem le és raktam fel, én diagoltam élő adatokat. Pár éve (kb. 10 :D) már így nyomjuk :)
Kihajítottam ezt a nem belevaló áruházi szutykot. Megérkezett a vastag, méretre gyártott szőnyeg. Semmi piros szegély meg hasonló. Csak visszafogottan :)
Örömteli , hogy állandóan átforgatja a képeket.
Következőnek a légzsák embléma fog a gumiszőnyeg után menni.
Az agyatlanok kifeszegették az eredetit, jól tönkre téve, így cserélek légzsákot. (Már megvettem)
Olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő ,olajleeresztő csavar,ablaktörlő lapátok cseréjét a mai napon megcsináltam.
Továbbá vettem rá egy magneti marelli motorvédő burkolatot, mert hiányzott.
278.206km
Önindítót levettük, mert indítás után fémes hangja volt valószínű lassan húzott vissza a bendix . Szétkaptam, kitakarítottam, megcsiszoltam a kommutátort, újra zsíroztam a fogaskereket, le homokszórtam és lefestettem (ezeket már sajnos nem fotóztam)
Kihúztuk a féltengelyeket, kerestük az erős gyorsításkor rázás okát. A belső csuklók be voltak már rágódva. Mindkét oldal csere, FAG szett került bele, zsírral, új porvédővel, bilincsel.
Külső csuklók jó állapotúak, így azt nem cseréltem. A gumiharangot is pár ezert km-el ezelőtt cseréltettem, újszerűek.
Haladunk tovább. Szívás van vele ezerrel, ha megoldódik , jön a post külön.
Mindenek előtt takarítással kezdünk. Mindig!
40perc ózonos fertőtlenítés az első.
Műszerfalról , összes kárpitról lecsutakolva az ocsmány fényes szilikon!
Bőr ülések, kárpit betétek tisztítva, ápolva.
Egykori beázás nyom eltávolítás az A oszlopról.
Biztonsági övek mosószeres forró vízbe áztak 1.5h/oldal, utána átkeféltem.
Még a belekövült rágót is ki tudtam szedni :)
Összes padlószőnyeg , csomagtér kárpit tisztítása vizes takarító géppel.
Az új, prémium plüss szőnyegek gyártás alatt vannak, így kirepülhet a nem belevaló gumi hulladék.
Illetve rendeltem pár bontott dolgot a beltérbe, hogy a nem tetsző átalakításokat elkezdjen vissza gyáriasítani.
Tisztításhoz Labocosmetica Ductile-t 1:10ben, Labocosmetica Glicot használtam.
Bőrhöz Labocosmetica Derma Cleaner 2.0
Nagyon tudom ajánlani ezt a Thomas gépet .Brutál mit ki lehet szívni a kárpitokból a megfelelő vegyszerekkel, kefével fellazítás után.
Nagyjából minden tizen éves autó után így néz ki a tartály, hát még a huszon éves nagyvad után. Nagy meglepetés nem volt :)
Belekerült az autóba a Motul RBF660.
A különbség jól látszik a régi és új között. 5éves 10.000km-t használt Textar fékfolyadék.
Felkerültek a semi slickek TW100-as.
Vezérműtengely jeladót cseréltük, a hiba nem szünt meg -hurrá-
Egy ezer éves bukót kicsit a kocsihoz szabtam, jó móka volt :)
Folyt. köv.
szerk. : cserélve lett 8db gyújtógyertya is.
Marketplace-en találtam egy halálraítélt 46-ost. A szárny miatt felhívtam. Megegyeztünk. Elmentem érte, leszereltem, végül megvettem az ajtókárpitokat és a géptetőt is. Az enyémen szarrá volt repedve a gitt. Meg tudtam volna csinálni, de ez egy sokkal jobb állapotú alap, így azt inkább ki lett hajítva.