Mutasd

>> Szerviz2008-10-31

Miután beszerzésre kerültek a felújításhoz szükséges alkatrészek, elkezdődhetett az összepakolás. Ez a rész rettentő lassan haladt, ha nem történik ami történik (egy következő bejegyzésben lesz olvasható) talán még 2009 Februárjában sem lenne kész..
Tehát elkezdődött az összelegózás, ugye minden szépen le lett takírítva, fényezve, stb. Vettem új gumigyűrűket a szívósorhoz, meg még nagyon sokmindent.

Az eredmény ez lett:

>> Szerviz2008-09-10

A motor szétbontása után a következők derültek ki:
A főtengely gyönyörű!
A hajtókarcsapágyakon enyhe kopás volt észrevehető, tehát ezeket cserélni kell.
A nyugvó csapágyak közül néhányon szintén kopás látható, ezeket is cserélem.
A hüvelyek közül három, a dugó felfelé mozgatásakor elindult a helyéről a dugóval együtt. A hüvely alján van egy tömítőgyűrű, ezeket tehát ki kell cserélni!

>> Egyéb2008-08-28

Olyan mintha egyben lenne mi? Hát nincs.. :)

 
>> Tuning és extra2008-08-28

Futómű majdnem kész állapotban

 
>> Szerviz2008-08-28

Bent a műszerfal is, azért ilyen csúnya, mert a "fabetétet" leszedtem róla, és lakkfekete kivitelben kerül vissza..

 
>> Tuning és extra2008-08-28

Akksi odu! Kiccssit..

 
>> Szerviz2008-08-28

Van újra csomagtartó is.. :)

 
>> Szerviz2008-08-28

Megtisztulva..

 
>> Szerviz2008-08-28

Egy előző gyűrűtörés nyomai?

 
>> Szerviz2008-08-28

Tömítések, szimmeringek, szűrők, olaj, vezérlés, vízpumpa, gumigyűrűk, kuplung, teljes csapágysor, meg még sokminden..
180.000 HUF