Tagok >> Longman >> 155 GTA :)) >> Blog
- Típus:155 GTA :))
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:grafit
2008.02.01-én felrobogtam Érdre Marklar kollégához, hogy kibontsam az angolból azokat a cuccokat amik hiányoznak/sérültek az enyémből. Találtam nála egy kipufogódobot is, azt is elhoztam. Kíváncsi leszek rá..
A lista amiket hoztam:
- 4 db 16V-s sportcsomagos ajtókárpit+hátsó ülés
- ajtó kéderek
- kalaptartó rolóval
- "C" oszlop takarókárpitok
- biztonsági övek feszítővel
- kipofogódob
- biztonsági öv takaró műanyagok
- kapaszkodó takaró műanyag
- fűtőradiátor (hekkelt)
- ködlámpa
- 1.4 felirat
- a többi nem jut eszembe :)
Amik hiányoznak:
- tetőablak kapcsoló
- csomagtérnyitó kapcsoló
- bal alsó műszerfal takaró műanyag
- 16V-s sport műszeregység
2008.02.01-én végre lekerült a műhelybe. Addig vontattuk de a beálláshoz kíváncsiságból beindítottuk. 3 hét után ismét elsőre beindult, nem füstölt. :) A váltót sikerült kitenni üresbe, de kicsit még fura a váltóút, valami még nem stimmel..
A kopogást az első hengerfejtől hallani.. Az alapjáratot nem tartja.
Délután kicsit még járatta a szerelő barátom, de egyre rosszabb hangja lett, mostmár a hátsó hengerfej felől.
2008.01.13-án végre sikerült elhozni. Most alaposan felkészültünk, meg korán is indultunk. A lábam elzsibbadt mert ugye végig nyomni kellett a kuplungot. Előtte felvettük Mosonmagyaróváron a kicsike kis felnieit. Remélem gond nélkül alámennek majd..
Miután 4 órán keresztül ültem végre világosban is az autóban, felfedeztem néhány hibát is. Hiába na, mégiscsak 16 éves.. Az első lököst cserélni kell (valószínüleg utángyártott szilikonos és nem tapad majd rá a festék) + kell bele ködlámpa. A küszöbök nem minden helyen vannak rendesen rögzítve. Az első pajzsot fújni kell. A csomagtérfedélen megmaradtak az utólagos aluszárny furatai. Az autó tele volt ragasztgatva krómhatású díszlecekkel, ezeket el kell tüntetni. Belül az első ajtók tömítései szakadtak, a műszerfalon vannak repedések (hála az égnek nem nagyon látszik) és kopások (azok is letüntethetők). Vannak belül UV-k bekötve a belső világításra, ezeket ki kell hajítani és visszakötni az eredetieket. Bal oldalon a biztosítéktábla alatt lógnak vezetékek, át kell nézni. A műszeregység nem tetszik, sokkal szebb az MKII-é a 16V-osé. Na olyan kell!
A szélvédők viszont egyformák, az illesztések szépek, úgyhogy alapvetően szép az autó!
A felnik szerintem nagyon jó vételek voltak 7Jx18 -asok Toora márkájúak!