Piritu - 1.000.000 - főkép
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-08

Elgurultunk a Párduccal a helyi szaküzletbe a kiürült flakonnal. A szaki megtanulmányozta és adott ugyan attól a gyártótól egy festéket. Még fel is hívott egy másik szakkereskedőt, hogy kompatibilis-e a két festék. Az is azt mondta, hogy igen. Kifizettem, hazahoztam, ráfújtam próbából a gólyalábra.
Semmi. Hurrááá!!
Épp végeztem mindkettőn egy vékony réteggel, amikor látom, hogy a ráncosodik a festék. Mégse hurrá, hanem - de ezt inkább nem írnám le.
A lengőkar pucolásának álltam neki. Mivel az új festéknek aceton szaga volt, előkerestem az acetont. Segített. Meg némi drótkorong.
A két réteg festék két óra különbséggel felment. Király lett.
Holnap jönnek a rugók...
Meg lehet, hogy megjön a 36-os dugókulcs is. Viszont, ha nincs fenn a gólyaláb és a lengőkar, nem tudom, hogy hogyan tekerem ki a tengely végén lévő csavart.
Ja, rendeltem stabszilentet is. Holnap itt lesz. Most, hogy nincs útban a lengőkar, lehet, hogy ki tudom cserélni.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-07

Ma vettem piros és sárga sprét a helyi festékboltban. (2. kép) Reméltem, hogy kompatibilis az eddig használttal. (1. kép)
Nos, nem. A pirosat a lengőkarra fújva pár másodperc alatt „beráncosodott” a régi réteg és levált. Mérgemben feladtam a küzdelmet, és holnapra halasztottam a projektet.
A lengőkarról le kell szednem a festéket és a jelenlegivel újra lehet fújni, elég lesz.
A gólyalábhoz szereznem kell "obis" festéket…

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-06

Ma összesítettem az autó költségeit.
Beszéljenek a számok:
- Vásárlás időpontja: 2009.07.08.
- Óra állás vásárláskor: 133.187 km
- Vételár + magyar rendszám költsége: 1.958.147 Ft
- A vásárlás óta eltelt idő: 1.279 nap
- Óra állás: 158.193 km
- Megtett út: 25.006 km
- Tankolt üzemanyag mennyisége: 2.093,91 liter
- Teljes fogyasztás: 8,57 liter/100 km
- Tankolt üzemanyag ára: 766.595 Ft
- 1 liter üzemanyag átlagára: 366,11 Ft/liter
- 1 km-re vetített üzemanyagköltség: 31,39 Ft/km
- Felmerült költségek (alkatrész+szerszámok+extrák): No, ezt nem merem leírni...
- A szervizelésről készített fényképek száma: 4.293 db
- A két "Nagy Túrán" készített fényképek száma: 5.373 db

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-06

Ma reggel sajnálattal állapítottam meg újra, hogy a gólyalábakra ráférne még egy réteg festék. Csak nincs, tehát a projekt elakadt.
Indult helyette más, a lengőkaroké. A leszerelés nem volt egyszerű (haspáncélt is le kellett venni), de kijöttek. A gyári festésük sérülésmentes, így elég volt letisztítani, zsírtalanítani és kicsit felérdesíteni a felületet. Piros lett, mint a hátsó lengőkarok. Sajnos a piros is elfogyott, így csak egyszer lettek lefestve. Azt is kell venni. Akkor viszont más is le lesz festve…

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-05

Kiszereltem a gólyalábakat és letisztítottam őket. Délelőtt megkapta az alapozást, délután pedig a sárga színt.
Ááááá, nem lesz feltűnő.
Sajna a festékes flakon az első rétegre volt csak elég, kell még venni.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-04

A tegnap lealapozott féknyergek ma elnyerték végleges, piros színüket.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-03

Miután Sanyáék lehomokolták a féknyergeket, kaptak egy alapozó réteget. Kezd jól kinézni.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-02

Mára a másik féknyerget szántam, de nem lett belőle semmi. Az ok egyszerű, találtam homokfúvási lehetőséget, és holnap ráér a srác. Szebb is lesz.
Ja, és vásárolgattam:
- alapozó festék (vörös),
- sárga festék,
- piros festék,
- hőálló ezüst.
Továbbá megrendeltem egy 1/2"-os 36-os fejet. Elvileg holnap itt lehet.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-01-01

A szilveszteri mulatozás, és az azt követő szundikálás után kimentem a garázsba, és elkezdtük a 2013-as évet.
Könnyű programként letisztítottam az egyik féket. A drótkorong szépen tette a dolgát. A két éve felkent hőálló ezüst meglepően jól tapadt. Nem jött le sehol, rozsdásodás nem indult meg. A terv szerint piros lesz.
A csiszolt felületen, jelenleg a rozsdaoldó dolgozik...