Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2012-10-30

Ma elértük a 74.000 km-t.

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2012-10-29

Az elmúlt 662 nap adatai:
- 73.257 km
- 1.039,55 óra menetidő (43,31 nap!)
- 70 km/ó átlagsebesség
- 5.001,66 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,74 liter / 100 km átlagfogyasztás

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2012-10-28

Még nem akartam, de kellett. Holnap indulunk németbe és ott már havazik.
Km óra állás: 72.490
u.i.
Másnap, az indulás reggelén már itthon is...

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-10-17

Hála Csöri-nek ma megérkeztek az első fék felújítási projekt alkatrészei. Egy pár vadonatúj lemez, ami a tárcsákat védi és két fékcső. A Felújító készletek már a már a múltkor érkeztek más forrásból.
Szóval a terv:
- gólyalábak festése
- fék gumialkatrészeinek cseréje
- fékcsövek cseréje
- féktárcsa takarólemezek cseréje (előtte festve is lesz. lehet, hogy ez is bronzra)
- fékek festése (szín még kérdéses, mer az új felnin keresztül már látni)
- ??

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-10-07

Megérkeztek a "pogácsák" előre is. (Meg az első fékhez a felújító készlet is, de az majd egy másik történet lesz.) Vastagságuk a hátsó 16 mm-el szemben most 20 mm. Az eredeti állapothoz képest ez10 mm-es szélesítést jelent.
A bal oldali felrakásával megszenvedtem, mert a féktárcsát tartó „pöckös” csavar nem jött ki. Flexel levágtam (így a tárcsa lejött), majd kifúrtam a csavart. amikor már csak a menetben lévő anyag tartotta ki tudtam vésni/tekerni. A jobb oldalival nem volt semmi gond.
update 2012.10.14.:
Ma a jó időre valótekintettel mentünk egy 110 km-es kört. Teljesen más az autó. Sokkal stabilabbnak érezni. A másik érdekes dolog, hogy mintha lágyult volna a futómű. Az úthibákon kevésbé ráz.

>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-10-03

Két tétel volt mai menü:
1. Szétkaptam az első féket, hogy megmérjem a dugattyú átmérőjét. 48-as és 53-as átmérőhöz létezik felújító készlet. Nos, a méréseim alapján nekem ez utóbbi kell. A fékbetét/tárcsa kombó a megtett kb. 20e km-t szinte nyom nélkül tette meg.
2. Az eredeti scudetto helyett sikerült szereznem egy vadonat újat, de ezen nincs felfogatási hely a pajzsnak. A problémát egy méretre készített ferde alakú bakelit izével oldottam meg. A pajzs a bakelitbe ragasztva (+ kétoldalas ragasztó), a bakelit meg hátulról csavarokkal rögzítve a műanyaghoz.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-10-02

Tegnap este már egy kicsit hideg volt a nyitott tetőhöz, úgyhogy ma visszaraktam a plexi szélfogót. Így gyakorlatilag nincs légmozgás a kocsiban, még 10 fokban is lehet nyitni a tetőt.

>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-10-01

Az elmúlt 1.181 nap adatai:
- 24.423 km
- 2.083,91 liter tankolt üzemanyag
- 8,53 liter/100 km átlagfogyasztás
- jelenlegi óraállás: 157.623 km

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2012-10-01

Miután a gyári papucsok elkoptak, ma kapott a Párduc 4 új - a gyárival megegyező - Michelin Primacy HP gumit.
A garnitúra 45.340 km-t ment.
Km óra állás: 68.560

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2012-09-25

Az elmúlt 630 nap adatai:
- 68.255 km
- 975,65 óra menetidő (40,65 nap!)
- 70 km/ó átlagsebesség
- 4.669,51 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,73 liter / 100 km átlagfogyasztás