Mikor hazahoztam a kocsimat a szerelőtől, olyan volt a műszerfal mint a karácsonyfa. Mutatott ABS hibát, légzsák hibát, és valami gondot a fékrendszerben ( ( ! ) lámpa). Ma pici kábelmozgatás és folytonossági hiány pótlás után már csak a légzsák hibát jelzi.
Mindezt úgy, hogy mikor leadtam a kocsit, nem világított egy hibajelző sem.
2 lengőkart és két qtyacsontot cseréltek.
Kiszedtem egy facsavart a műszerfalból. Az tartotta a biztosítéktábla fedelét. Örülök, hogy ilyen értelmes szerelőkre bízom a kocsim. Nem most került oda, inkább a múltkor, mikor a kontakthibákat orvosolta az elektromos szerelő.
Legalábbis egy lengőkarcseréhez szerintem azt a részt nem kell lebontani. Mily szerencse, hogy szereztem megfelelő patentokat a biztosítéktábla fedeléhez. Dühít. Majd az új tulajnak ezt is meg kell mutatnom.
Ma visszakaptam a gépemet a szerelőtől. A futómű végre nem kopog, nem cibál de...
- ABS kábel hála az égnek megint szakadt...
- Világít a légzsák visszajelző, bár néha elalszik...
- Ropog a jobb külső féltengely csukló (vagy valami ilyesmit mondott a szerelő, de ropog, az tény)
- A 20 cm-es félkör alakú szélvédőrepedésem az emelés hatására befutott a szélvédő közepéig
- Hazaúton felvillant és úgy maradt a kézifék-visszajelző lámpa (fékolajam van, azt néztem) itthon újraindítás után nem csinálta többet, bár a garázsig csak 20 m-t mentem
Szóval ismét egy problémával kevesebb a lista és 4-5 új felmerült...
Ööm va é bódottáá... :DDDDD
-
Ma csomagot kaptam, egy helyes szőke postáslány hozta őket, 2 alsó lengőkar, és 2 kutyacsont érkezett. Jövő héten szerelőm beépíti őket.
Giulietta tulajdonos lettem, hála barátomnak Csucsunak. Rómában járt, és egyértelmű volt számára, hogy egy magamfajta fanatikus Alfásnak mit is hozzon szuvenírként. :D
Lakodalomba mentem, konvojban. Egyszer csak elkezdte rázni a kormányt az autó. Megálltam, gondoltam defekt, de minden okés volt. Továbbhaladva megint csinálta, így az utasaimat átszállítottam másik autóba, én meg hazajöttem valahogy vele. Persze az esküvőt lekéstem. :S
Tegnap elkezdett gyengélkedni az akkumulátorom, még az a szerencse, hogy havertól tudtam szerezni jó áron alig használt akksit. Neki egy IFA-ban volt, de szerintem jó lesz az én kocsimba is. Picit mondjuk nagyobb, mint a régi, de valahogy talán belefér. Többen mondták, hogy nyugodtan vegyek kicsit nagyobbat, mint ami volt benne. Ez most 12V/170 Ah-s 1100A indítóárammal. Ma délután szerintem be is kerül a vasba.
Kész a kocsim, szívósor cserélve lett. Termosztátom még volt itthon, gondoltam berakatom, ha már egyszer megvettem tavaly drága pénzen. Amúgy computer szerint minden okés, csak nem jól mutat a mérőműszer az utastérben. Valahogy sejtettem, hogy nem lesz jó, hisz általában a hozzá való alkatrészek nagy százalékban nem passzolnak, lásd pl. váltókulissza amit többszöri próbálkozás után sem sikerült használhatót szerezni. Nos a termosztáttal az a gáz, hogy a csatlakozója nem passzol a kábelhez. :S
Fékcsöveket is cseréltettem volna, mert műszakin kötekedtek, de a szerelőm szerint semmi bajuk. :)
Indítottam, nagy durranás... füst a motortérből... Valami véget ért megint. :S
Ha szerelőm ráér, majd megnézi.
Indítózásra hangos, és a motor pár fordulat után leáll...
2010.06.26. Update:
Ma benéztem a motor mögé lámpával is, mivel kívülről semmi sem látszott. Csináltam pár képet a látványról.
2010.06.27. Update:
Kerestem egy képet a neten a TS blokkról. Azt, hogy szerintem mi durrant el, piros karikával jelöltem. Biztos drága lesz.
Dévid pakkot kapott...
Bekerült az Upgrade című sarokba...
A X. Esztergomi Alfa Romeo találkozó ürügyén, ha már úgyis arrafele jártam, elhoztam egyik kartársunk megunt felniszettjét. Természetesen nem bírtam ki, hogy ne próbáljam fel a kocsimra. Szerintem meggyőző lett, azért egy szolíd hasmagasság csökkentés/használhatóság rontás még ráférne a kocsimra, de ez még a jövő zenéje.