Elkészült a kormányhoz teljesen passzoló váltógomb is. Ez csak apró módosítás a beltérben de nekem jelentősen javítja a komfort érzetet. Az új bőrrel kellemes a kormány és váltó fogása.
A tavalyi szezonban vettem észre hogy a jobb oldali külső csukló néha ropogott kanyarban gázadáskor. Az idei szezon előtt ki szeretném majd cserélni.
Nemrég megette az eredetit az egyik mosó porszívója. Rendeltem helyette egy újat
Rendeltem egy jobb felső lengőkart. Így már van mindkét oldalra egy-egy tartalék. Terveim vannak velük, de még várok hozzá alkatrészt.
Az utasoldali frontlégzsák fedele kissé eláll. Rendeltem hozzá 2 db patentot. A cserével megvárom a melegebb időt, mert nem szeretnék semmit eltörni.
A kormány elkészült, a váltógombbal még van egy kis probléma. Mivel annyira le volt kopva hogy nem látszott rajta a váltó séma, ezért a mester nem tudta milyet tegyen rá. Sajnos egy 5 sebességes mellett döntött. Így nekem nem jó, ezt kicseréli egy séma nélkülire, mert olyan most nincs nála ahol a hátramenet jobb oldalon a 6. mellett van.
Rendes József csinálta a Rendes-kormánytól Kisbéren.
Mivel a szívó vezérműtengelyek ki lettek szedve ezért kivettem a hidrotőkéket is szétszedve megtisztítottam. A korábbi motorfelújításnál csak ki lett nyomva az olaj belőlük. Most az olaj szép tiszta volt bennük, de mindegyikre ráfért a tisztítás.
Kiszereltem a 2.5/3.0 szívó vezérműtengelyeit és összehasonlítottam a GTA tengelyekkel. Szemmel látható, hogy meredekebben emelkedik a bütyök, mélyebbre nyitja a szelepet és hosszabb ideig is tartja nyitva, ezért lapos a teteje.
A totallyalfa-s lefogató kapuk a GTA tengelyekhez jók. A tengelyek végén levő jelölések tökéletesen illenek a hengerfej szintjéhez.
Új-Zélandon egy GT V6 tulaj úgy gondolta hogy kicseréli a vezérműtengelyeit Colombo and Bariani féle tuning tengelyre. Az eredetieket pedig meghirdette az alfaowneren. Mivel már egy ideje közelebb nem láttam hirdetést, ezért megbeszéltem vele hogy küldje el.
A fórumok szerint 6-10 hp növekedés várható tőle, emelett kiegyenlített marad az alapjárat és alacsony fordulatszám tartományban sem veszítek a nyomatékból. ECU programozás elvileg nem szükséges, de nekem annyi minden változott már, ezért egy következő lépésként szeretném majd elvinni chiptuningra és leméretni a teljesítményét.