Rendeltem egy jobb felső lengőkart. Így már van mindkét oldalra egy-egy tartalék. Terveim vannak velük, de még várok hozzá alkatrészt.


Az utasoldali frontlégzsák fedele kissé eláll. Rendeltem hozzá 2 db patentot. A cserével megvárom a melegebb időt, mert nem szeretnék semmit eltörni.

A kormány elkészült, a váltógombbal még van egy kis probléma. Mivel annyira le volt kopva hogy nem látszott rajta a váltó séma, ezért a mester nem tudta milyet tegyen rá. Sajnos egy 5 sebességes mellett döntött. Így nekem nem jó, ezt kicseréli egy séma nélkülire, mert olyan most nincs nála ahol a hátramenet jobb oldalon a 6. mellett van.
Rendes József csinálta a Rendes-kormánytól Kisbéren.


Mivel a szívó vezérműtengelyek ki lettek szedve ezért kivettem a hidrotőkéket is szétszedve megtisztítottam. A korábbi motorfelújításnál csak ki lett nyomva az olaj belőlük. Most az olaj szép tiszta volt bennük, de mindegyikre ráfért a tisztítás.





Kiszereltem a 2.5/3.0 szívó vezérműtengelyeit és összehasonlítottam a GTA tengelyekkel. Szemmel látható, hogy meredekebben emelkedik a bütyök, mélyebbre nyitja a szelepet és hosszabb ideig is tartja nyitva, ezért lapos a teteje.
A totallyalfa-s lefogató kapuk a GTA tengelyekhez jók. A tengelyek végén levő jelölések tökéletesen illenek a hengerfej szintjéhez.



Új-Zélandon egy GT V6 tulaj úgy gondolta hogy kicseréli a vezérműtengelyeit Colombo and Bariani féle tuning tengelyre. Az eredetieket pedig meghirdette az alfaowneren. Mivel már egy ideje közelebb nem láttam hirdetést, ezért megbeszéltem vele hogy küldje el.
A fórumok szerint 6-10 hp növekedés várható tőle, emelett kiegyenlített marad az alapjárat és alacsony fordulatszám tartományban sem veszítek a nyomatékból. ECU programozás elvileg nem szükséges, de nekem annyi minden változott már, ezért egy következő lépésként szeretném majd elvinni chiptuningra és leméretni a teljesítményét.



Rendeltem néhány tömítést amit a következő alkalommal cserélni szeretnék amikor szét lesz szedve az adott alkatrész.
Emellett a hűtőrendszert szeretném mégegyszer átmosni, majd megkapja az új kiegyenlítő tartályt is az autó, mert az eredeti olyan sárga hogy nem látni benne a szintet.
A felső lengőkar szilestet pedig azért vettem mert eléggé le volt árazva és arra hosszú távon úgyis szükség lesz.


A totallyalfáróp rendeltem GTA vezérműtengely lefogatókat, főtengely rögzítőt, vezérműszíj feszítőt és 1/2 colos 41es gépi dugókulcsot ami pont elfér.
Kb 91000 huf szállítással együt + 25000 Áfa+1800 vám






Az autóban levő bőrkormány elég kopott és szeretném újrabőröztetni. Addig is hogy járóképes legyen kerestem egy másikat.
Egészen Sokorópátkáig kellett elmennem ezért a ritka és szép fakormányért. A fa része hibátlan, csak a bal oldali részen a bőr van elkopva ahol a sofőr fogta. Egyébként eredeti Momo gyártmány. Sajnos a váltógomb nem volt jó állapotú, pedig az is elég nagy ritkaság lesz hamarosan.

