Rendeltem néhány tömítést amit a következő alkalommal cserélni szeretnék amikor szét lesz szedve az adott alkatrész.
Emellett a hűtőrendszert szeretném mégegyszer átmosni, majd megkapja az új kiegyenlítő tartályt is az autó, mert az eredeti olyan sárga hogy nem látni benne a szintet.
A felső lengőkar szilestet pedig azért vettem mert eléggé le volt árazva és arra hosszú távon úgyis szükség lesz.
A totallyalfáróp rendeltem GTA vezérműtengely lefogatókat, főtengely rögzítőt, vezérműszíj feszítőt és 1/2 colos 41es gépi dugókulcsot ami pont elfér.
Kb 91000 huf szállítással együt + 25000 Áfa+1800 vám
Az autóban levő bőrkormány elég kopott és szeretném újrabőröztetni. Addig is hogy járóképes legyen kerestem egy másikat.
Egészen Sokorópátkáig kellett elmennem ezért a ritka és szép fakormányért. A fa része hibátlan, csak a bal oldali részen a bőr van elkopva ahol a sofőr fogta. Egyébként eredeti Momo gyártmány. Sajnos a váltógomb nem volt jó állapotú, pedig az is elég nagy ritkaság lesz hamarosan.
A teljes motor és autó felújítás óta 1000 km-t mentem vele és már semmi további komolyabb hiba nem jött elő. A bejáratás ezzel befejeződött, jó idő esetén még használni fogom az autót de nemsokára bekerül a garázsba és várja a tavaszi első pályanapot.
Felragasztottam a már korábban megvett matricákat.
Folyamatosan világított a befecskendező jel a km-óra jobb felső sarkában. A hibatárat kiolvasva a P0220-as kód volt benne ami a gázpedál jeladó valószínűtlen jel-re utal. A mérési értékeknél látszott hogy szakadás nincs. A fórumokon utánaolvasva azt találtam hogy a kesztyűtartó alatt van egy fehér csatlakozó, amiben a kontaktok gyakran okoznak ilyen problémát. Ezt (és a környéken az összes többi csatlakozót) szétszedve és kontaktspray-vel megtisztítva a hiba eltűnt. Egy fojtószelep adaptáció után többé nem is jelentkezett.
Sikerült ebay-kleinanzeigenről 20 EUR-ért (plusz posta) venni egy pár új, bontatlan állítható stabilizátor összekötőt.Kell majd még egy szett a hátsó futóműhöz is. Ezzel lehet elméletileg ültetés után a stabilizátor rúd pozícióját visszaállítani. Emellett a "corner balancing" (sajnos nem tudom mi magyarul) után a futómű magasságok különbözősége miatti stabilizátor előfeszítettség ezzel feloldható. Ez egy későbbi fejlesztés része lesz, nem mostanában fog az autóba kerülni.
A 4 pontos övek beszereléséhez rendeltem szemes csavarokat. 8 db 7/16os menettel 32 mm hosszal. A gyári biztonsági övek és övfogadók csavar helyeire kerültek. Elvileg neten utánaolvasva ezek erősített pontok és így szabályos.
Ha már kivettem az üléseket kapott egy alapos kárpittisztítózást is az autó.
Rendeltem ebayről a kupplung alatti rugóból mert az én autómból hiányzik. Könyebb lett a kupplung, valahogy jobban lehet vele csúsztatni és multiecuscanban megnézve eddig a pedál kapcsoló nem nyomódott be, de így már igen. Tempomat nincs, ezért ennek a jelentősége nem túl nagy.
Munka után felraktam a felújított felniket a semi slick gumikkal. Nem ér bele sehol, a 330-as fékek simán elférnek alatta. Sajnos már sötét volt és jobb képeket nem tudtam csinálni.
Mozgásra sokkal jobb a Hankook és Nexen gumiknál még hidegen is. Így már nincs olyan érzés hogy a tapadáshiány befolyásolja az autót.
TSW Imola 8x17
Michelin Pilot Sport CUP2 connect DOT4020 225/45R17 XL