gyml - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-22

Elkezdtem színre fújni a felniket. 2 doboz sprayvel terveztem, de kevés lett. Mivel a hátsó felét is megfújom és a 8 col miatt elég sok kell rá, ezért 1 felni 1 dobozzal igényel.

A két képen ugyanaz a felni van, csak más a megvilágítás.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-21

A hibákat kijavítottam, majd megkapták csiszolás után a kitöltő alapozót. 2.5 dobozzal fújtam a 4 felnire.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-18

Ahogy korábban is írtam már a felnik kb 12 kg súlyúak. Ez pályanapra nem túl optimális a nagy rugózatlan tömeg miatt, de mivel 8 col szélesek és elég masszívnak tűnnek ezért megérdemelnek egy kis amatőr felújítást.
Korábban már fel voltak újítva, majd az előző gazdája lefújta arany színűre mindenféle lakkozás nélkül. Ez a réteg pikkelyes rajta és kopik le. Sajnos emiatt az egész felületet át kellett csiszolni és nem elég csak a hibákat.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-16

Találtam ebay-kleinanzeigenen egy pár (2db) idén lejárt homológ 4 pontos 3 col széles körcsatos biztonsági övet 30 Euroért. Plusz 20-ba került a posta.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-12

A felnik megszabadultak a 2007-es évjáratú, félrekopott Fulda Carat 235/40 R17 gumiktól. Meg is tisztítottam őket amennyire lehetett.

Lemértem egy felni tömegét, a takaró nélkül kb 12 kg. Sajnos elég nehéz, viszont cserébe elég masszív. Nem kell görgőzni egyiket sem.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-11

Az eredeti motorhoz tartozó légszűrőház előtti cső egy ponton beszűkül és feltehetőleg emiatt kevés levegőt enged át. A BPracingtől rendeltem Sandtler márkájú 102 mm-es csövet bilinccsel, ami maximálisan kihasználja a légszűrőház bemeneti nyílását. A másik végét pedig rákötöttem a ködlámpa melletti rácsos nyílásra. Ennek egyébként is a motor friss levegővel ellátása lenne a feladata. Ezzel a megoldással elvileg hidegebb levegőt kap a motor és a menetszél növekedésével könnyebben tud levegőt szívni.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-09

Találtam egy fém levegőcsövet elfogadható áron és ezzel kiiktattam a Helmholtz rezonátor boxokat. Az eredeti cső belső átmérője 76mm, ezé pedig 80mm. Ez jelentős különbséget nem eredményez.
Mivel a beszívott levegő hőmérséklete fontos és a kipufogó bandázsból maradt még, ezért betekertem vele. Túl sokat biztosan nem számít de sok kicsi sokra megy.
70 Eur

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-03

Korábban vettem egy 2 csatornás pioneer erősítőt és egy Helix reflex mélyládát. Mivel a kábelek és az RCA már a kocsiban volt ezért nem kellett szétbontani az egészet. Az autó eredetileg Bose-s volt, benne is van a mélynyomó tartója. Ezt használtam fel az erősítőt tartó fa lap rögzítésére. Ez még nincs kárpitozva, majd később megcsinálom.
Erősítő: 10000 plusz posta
Mélynyomó: 22000 plusz posta

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2021-10-02

Befaragtam a korábban vásárolt műszert és bekábeleztem. A fehér világításával nagyon kilóg a többi óra közül de majd kicserélem a ledeket sárgára. Most az volt a fontos hogy minden megfelelően működik-e.

 
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2021-09-29

Megjöttek az új cuccok, össze is raktam az autót. Elvileg egy nap alatt meg is szárad a Victor Reinz paszta amivel felraktam és mehet az újabb tesztüzem.

Olajteknő 14000HUF+2300 HUF posta
Olaj és szűrő 11007 postával