Megjöttek a még hiányzó alkatrészek a Race-shoptól.
Mielőtt beépítem a Bilstein B14 -et előtte ki kellett cserélnem a hátsó toronyszilenteket, mert mindkettő el volt válva középen. Szerencsére az elsőket nem sokkal a kiszedés előtt cserélhették, mert szinte új állapotúak. Oda egyébként csak a gyári új lenne jó, az utángyártott nem, de ezt most megspóroltam. A hátsókat viszont kaptam az autóval, mert az előző gazdája már megvette. Akron Malo gyártmányúak.
Lefestettem a motort 4 rétegben Hammerite ezüsttel. Egy egész doboz spray ráment, de tényleg szép lett élőben. Az igazi nagy meló az előkészítés volt…
Egyik barátom ma ultrahangos mosóval megtisztította a befecskendezőket. A több éves állás és a sok kosz miatt 3 először nem is nyitott, de a művelet végére ismét mind használható lett.
A szakál metálban megrendeltem néhány dolgot, amit még cserélni szeretnék. Ezek olyan alkatrészek amik még nem rosszak az autóban, de mivel a motorkiépítésnél és a sperr beépítésnél könnyü cserélni, ezért cserélni szeretném. Az eredeti alkatrészek már 20 évesek többnyire.
Egy hétfői akciót kihasználva 41%os kedvezménnyel megrendeltem az autodocról a GTA kupplungszettet és a lambdaszondát. Az autóban levő szonda nem okozott hibát, de már lassu.
Megjöttek a folyadékok a motorhoz, váltóhoz, szervóhoz és a fékhez.
Megrendeltem a Race-shop -ból a szükséges dolgokat. A csatlakozókból szükség lesz még egy ilyen szettre az olajhűtőhöz, de mivel még sohasem használtam ilyet ezért ki akarom próbálni hogy hogyan működik. Ezek AN8-as fittingek. Az egyik pár aluminium csőhöz való roppantós csatlakozó, a másik pedig sima pushlock ha így hívják.
Az olajhőfokmérő elvileg szép sárgán fog világítani és az óra helyére a középkonzolban levő óracsoportba szeretném befaragni. 52mm-es.
Folytattam az alkatrészek festését az ezüst színű hammeriteel.
Végre elkészült a motor. Már csak egy kis takarítás kell neki és mehet a helyére. Azon gondolkodom még hogy lefestem a blokkot, olajteknőt és a hengerfejet. A szelepfedelek és a burkolatok már le vannak festve.