Köszönöm a sok alkatrészt! Ciao, ciao! :-)
Több fórumon is olvastam, hogy késői szériás Busso V6 computere tönkre tud menni a nagy melegtől, amit a hátsó hengersor kipufogója állít elő.
Korábbi V6-oknál ben volt az utastérbe az utasülés lábánál az ECU. Nem is értem miért nem volt ott jó helyen.
Szóval kipufogó hővédő lemezből gyártottam egy kis terelőt. Lehet hogy nem ér semmit, de a lelkemet megnyugtatja, hogy csináltam valamit :-)
Már nem bírtam tovább. 😁 Igaz, hogy még csak 8-10fok volt kint, de szépen sütött a nap, nem volt vizes az aszfalt.
Ki kellett hogy hozzam a szörnyeteget a ketrecből.
A könnyebbik részével megvagyok. A belsejük szinte teljesen üres. Sok minden gazdára talált, sok minden megvan még, sok mindent a sajátomba újítottam be (be kellett szerezzek ládákat az alkatrészeknek, mert kaotikus állapotok uralkodtak a garázsba). Következő lépés a futómű. Így első ránézésre egész tűrhetően néznek ki alulról. Sok mindent ki lehet menteni belőlük :-) .... Sok minden van még hátra...
Nem mintha unatkoznék a hétköznapokon, de GTV alkatrészekből sosem elég.
A Facebook-on akadtam rá a hirdetésre. Nem sokat gondolkodtam. Felhívtam az eladót, megalkudtunk és 2 nap múlva el is hoztuk Lolkát és Bolkát.
Sajnos egyik autó sem rendelkezik forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal, úgyhogy jó szolgálatot fognak tenni a magyarországi GTV-sek táborának. Egy pár alkatrészt elteszek magamnak ínségesebb időre. A többire viszont szabad a vásár!!
Egy biztos, hogy az elkövetkező hetekben nem lesz túl sok szabadidőm. :-)
5 évet bírt a Exide akku. :-( A ma reggeli -9,5°C-ban már nem indította a kocsit. Elvittem beméretni, de azt javasolták, hogy cseréljem inkább. Így tettem.
Gyárilag a 3.0V6 PH3 GTV motorja kettőstömegű lendkerékkel van szerelve. A 3.2 GTV és a GTA-k egytömegűvel. :-)
Youtube videókat nézegetve a motor hangján egyértelműen hallatszik, hogy sokkal "könnyebben" felpörög az egytömegűvel. Utánaolvasgattam külföldi fórumokon a dolognak és egy az egyben csereszabatos a dolog. Meg kell hozzá venni még a GTA kuplungját és mehet is a csere.
A DMF 14kg-ot nyom, míg a SMF csak 8kg-ot. :-) :-) :-)
Az AlfaDepo ismét a segítségemre volt a lendkerék beszerzésében. (Köszi Dávid)
Még nem tudom mikor, de egyszer majd be lesz szerelve.
Mivel ismertem az autó előéletét, így a megvásárláskor nem kezdtem el lecserélni a szokásos dolgokat. Viszont az olaj elérte a csereperiódusát, szóval cserélni kellett.
Közben megadta magát a jobb első-felső lengőkar is, úgyhogy cserélve lett az is.
- Olaj (Selenia WR 5W-40)
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Gázolajszűrő
- Pollenszűrő
- Jobb első-felső lengőkar
km állás: 217.528km
A kötelező dolgok lettek cserélve:
- olaj (5W30 Selenia)
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- gázolajszűrő
Km állás: 216.523km
Szép álmokat. Találkozunk tavasszal. :-)
km állás: 191.970km
0
698