Kn[.]xX - főkép
>> EgyébAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-12-21

Délelőtt (1221) a helyére került az új aksi. Épphogy befért, de most hogy így a helyén van, elég jól mutat, nagyobb már biztosan nem fér el:) Teszi is a dolgát rendesen. Töltés, bármi nélkül a mínusz nemtudom hány fokban (kb. -7) pöccre indult.

 
>> EgyébAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-12-18

Lassan úgyis muszáj lett volna új aksit vásárolnom, mert -6C fokban már nehezen indult a mostanival (Bosch Silver 5D 12V, 55Ah, 420A) az autó. Igaz elsőre, de elég sokára, így nem vártam meg míg teljesen megadja magát a jóöreg (2005) Bosch, ezért ma (1218) elmentünk és vettünk 'egy' fokkal jobbat, amiről a garanciát csak egy autóvillamossági szerelő által beszerelve kapjuk meg. Ezért még egy ideig bent a melegben pihen az új jövevény.

"Az EXIDE Premium akkumulátor kifejezetten a mai nagy teljesítményű sok extrával felszerelt gépjárművek akkumulátora.Egyszere biztosít nagy kapacítást és magas indítóáramot."

"Lezárt, gondozásmentes, varázs szemes. Az új 2009! évi EXIDE csúcsmodell."

"Az EXIDE Premium típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban.
Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között.
Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz.
Magasfokú és luxus felszereltségű ( gyári alap + opcionális kiegészítő ) gépjárművekhez.
Mindennapi használatnál "indul és megáll" üzemmódban is.

( +30% ) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve !

Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését.
Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel.
Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.
Eleget tesz az "Original Part Matching Quality" minősítésnek (eredeti beszállítói minőség)."


Adatok:
Feszültség: 12V, Kapacitás: 77Ah, Max. áram: 760A, Polaritás: jobbos (normál sarus), Méret: 278 x 175 x 190mm, Súly: 20kg

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-03-25

Hogy jártam ma (0325) hazafelé.. nem indult az autó. Rá kellett bikázni, mert nem akart sehogyse indulni :( de már sejtem mi okozta. Az új rádiót úgy kötöttem be pár napja, hogy gyújtás nélkül is üzemeljen. De ezzel önmagában -talán- nem is lenne gond, mert az előző is így volt. De! Szerintem valami vagy rosszul lett kötve, vagy csak összeért :( Mivel eléggé sötét volt, csak kivettem gyorsan a rádiót, nem kerestem meg a hiba forrását, így legalább ha reggel indulni fog, akkor már tudom biztosan, hogy tényleg 'csak' azzal volt gond. Szombaton úgyis megyek a Paradoxba, majd ott megmondják hogy is kellett volna kötnöm, hogy ne járjak így. :) Pedig szerintem egyértelmű volt, no de majd kiderül reggel is, meg szombaton is - hogy mizu..