Kn[.]xX - főkép
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2014-03-31

Valamivel több, mint egy hete (0307) fura hangot hallok a motortérből, mintha valami tovább pörögne, amikor kinyomom a kuplungot és szép lassan leállna. Ami elvileg normális dolog is lehetne, de ezt eddig nem lehetett kihallani a motorháztető alól.. Egy sajnálatos esemény miatt, ma (0307) sikerült kb. 650 km-t beletekerni az órába. Egy nap alatt ennyit ritkán megyek vele, de most is jól vizsgázott. 140-160 km/h közötti utazóval tettük meg a táv nagy részét az M7-esen, közbeiktatva Budapestet is a reggeli csúcsban és így is 8,53l/100km-es átlagfogyasztást sikerült elérni. Ami nem az eddigi legjobb, de a körülményekhez képest egészen jó fogyasztás. Visszafelé elkapott minket egy elég komoly esőzés, sötétben.. ezt már csak a 156-os ’világhírű’ fényszórója tetézte, a sima HELLA H7 izzókkal, na meg a belülről nem éppen tiszta első szélvédőm. Úgyhogy a kilátás nem volt éppen elragadó.. valamit kezdeni kell a fényszóróval és a szélvédővel mert nem látok ki.. főleg ha jönnek szembe..
Másnap (0308) lecseréltettem a téli kerekeket a múlt hónapban beszerzett nyári szettre. Mivel azok már a gumizáskor ki lettek centírozva, így csak le- és felszerelni kellett. (2.000 Ft)

km óra állás: 199.817 km

A téli gumikat idén 3.044 km megtétele után cserélték a nyáriak. Eddig összesen három telet használtam ezeket a (Dunlop) téli gumikat, összesen 12.802 km-t megtéve velük. A gumik továbbra is jól teljesítenek. Ajánlott vétel! :)
A nyárira való kerékcsere előtt, még 16” téli kerékkel lemértem a sárvédőív magasságokat (az autó üres volt): BE 63,5 JE 63,5 BH 64,5 JH 63,5 (1 cm különbség a két hátsó oldal között..)
(hátsó ülésen lévő 4db nyári kerékkel, hátul: -1 -1 cm) Majd később 17” nyári kerékkel is lemértem ugyanezeket (az autó itt is üres volt): BE 64,5 JE 64,5 BH 65,0 JH 64,0 (itt is megvan az 1 cm különbség a két hátsó oldal között..) – melyről a 2014. júliusi blogban írok majd részletesebben. Eredmény: nyári kerekekkel elől 1-1 cm-rel lett magasabb az autó, míg hátul 0,5-0,5 cm-rel, de az 1 cm különbség a két oldal között megmaradt.
Ebben a hónapban értük el (0317) az óra szerinti 200000. alfás kilométert, ami mint az előző havi bejegyzésből kiderült még csak kb. a 178 ezredik. Így azért kicsit megnyugtatóbb, annak ellenére, hogy a 200.000 egy szép kerek szám. :)
A hó végére (0329) elég szép idő kerekedett, így nem volt más hátra, mint kitakarítani az autót és a garázst is már végre a téli dzsuvától..

>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2012-08-12

Fél év se kellett hozzá és összejött megint a tízezer.. (0813) 190000. km-nél tartunk. Fotó sajnos nem készült róla, mert egy-két hete kiégett a háttérvilágítás izzója és így alig látható a kijelző. 200ezerig kicserélem.. :)

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2012-02-17

(0217) 180000. km

 
>> EgyébAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-09-05

A százhetvenezredik.. (0905)

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-03-27

160.000. km (0327) 111. teletank, 1,3MFt feletti benzinköltség.. Tudnám mire költeni.. :)

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-20

Ilyen is általában csak egyetlen egyszer adódik (0120) - meg ahányszor 'visszatekerjük' az órát ha nem sikerül a kép:)

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-12

156 ezredik km. (0112)

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-12-15

155000. alfás km (1215). Idén már nagy valószínűséggel nem érjük el a 156156. km-t.

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-10-07

150000. alfás km (1007) Ezek után csak 5-10ezer km-enként rakok fel fotót, mert a blog utolsó pár oldala szinte csak erről szólt, sok értelme nincs, hiszen havonta 3 ilyen bejegyzésem lehetne.

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-09-26

149000. alfás km. (0926)