Mutasd

>> Tuning és extra2013-07-28

A tompitottjaim igen csak kezdtek megvakulni. Műszakiig még lett volna időm, de addig is jó lenne látni. Vagy lámpát cserélek, vagy felújítom, A gyári lámpák nagyon drágák, az utángyártottakról meg sokan panaszkodnak, hogy nem világítanak rendesen, a bontottal meg könnyen járhatok ugyan így, hát maradt a felújítás.
Ezekről a projektorokról nagyon jókat olvastam a carstylingen, és a beszerelésről is találtam jó kis videót a youtube-n, na itt az alfánál nem egészen így működik. A búra amivel a helyére van ragasztva azt bármeddig melegíthetem nem fog folyós ragacsos lenni, így ezzel az összeszerelés sem működik, inkább valahogy így megy a szerelés. A lencsén meg van mit faragni, hogy a projit rendesen be lehessen fogatni a helyére, de egyébként beállításban nagyon sokat segít, hogy a H7 foglalatba szinte tökéletesen passzol, itt enged egy pici elfordítást. Sima H1 halogén izzót raktam a projectorba a xenon helyett, nem fog szét égni, mivel nem műanyag, nagyon masszív szerkezet. Körülbelül nyolc óra alatt sikerült véghezvinni ezt a projectet...

>> Szerviz2013-05-06

A jobbos már nagyon kopott volt, a balos meg a minap kitörött, így eljött az ideje a cserének. Fiat Ducato ködlámpáit vettem meg mivel közel 3ezer forint/db különbség van árban. Fizikailag pedig a rögzítő keretet kellet átszerelni, hogy fel lehessen fogatni, illetve mivel xenon került vissza, így a hátlapot is kicseréltem mert megvan fordítva benne a vezetékek polaritása.
Most olyan szép tiszta, első ránézésre, mintha üveg se lenne a ködlámpán :))

>> Szerviz2013-04-20

Kitakarítottam a gépet, kapott még egy klíma fertőtlenítést, és ma végre volt időm kicserélni a pollenszűrőt, ez köszönhető a jó időnek is :)

>> Szerviz2013-03-31

Ismét izzó csere, többet nem veszek Unix-os izzókat, bár most is sima izzókra esett a választásom, hátha tovább bírják mint az emelt fényűek...

>> Szerviz2013-03-09

Ismét eltelt egy év, így hát itt az idő az újabb kötelező szerviznek.
olaj 5L: 13705Ft
olajszűrő: 515Ft
levegőszűrő: 1870Ft
üzemanyagszűrő: 5200Ft
és még vettem egy CRC gumiápoló szprayt: 1230Ft ez tényleg annyira jó mint írták a fórumban :)
Az üzemanyag szűrőről nem találtam adatot milyen időközönként kell cserélni, csak ismerős mondta, hogy 30e km az intervallum, hát most 32600km van benne, hát itt az ideje. Annyiból nem bántam meg, hogy előzőleg nem én cseréltem a szűrőt, és a gyári vízérzékelőt sikeresen szét csavarták, és ami a helyére került úgy tűnik mintha csak egy vak eszköz lenne. Az új szűrőben lévő érzékelő másképp is nézett ki, és a csere óta a műszerfalon is felvillan gyújtásra a visszajelző lámpa, gondolom csak diagnosztikailag.
A pollenszűrőt majd holnap cserélem, feltéve, hogy jó idő lesz..

>> Szerviz2012-11-23

Sajna nem sokáig bírták a jó kis emelt fényű izzók, a balos elszált, így most sima unix-os izzót vettem, ennek is elég jó fénye van remélem ezek tovább fogják bírni.
Párba cseréltem.

>> Autóápolás2012-10-11

Kicseréltem az ablaktörlő lapátokat.

>> Szerviz2012-10-10

Újra jött a morgó hang, ezúttal a bal hátsó kerékagy csapágy, mikor az első cserélve lett már akkor volt némi hangja, ami mostanra zavaróvá erősödött.
A féknyereg csavarjaihoz, hogy hozzá férjek, elég rendesen meg kellett bontani, egyébként elég egyszerű cserélni...

>> Szerviz2012-08-23

Mikor cserélték a kuplungszettet leengedték a váltóból az olajat, ennek nem igazán tettszett a színe, de mivel ilyesmire nem voltam felkészülve ugyan az az olaj lett visszatöltve. Ezért a múlt héten vettem 2liter Tutela Car ZC 75 Synt hajtómű olajat. Vasárnap pedig ki is lett cserélve egy barátom garázsában. Egyszerűbb mint gondolná az ember.

>> Szerviz2012-08-23

Múlt hét kedden voltam Erhard 242 (Dark Side) kollégánál, és vettem nála 4db stabilizátor pálcát. Hátulról hallottam a zajt, így ott kicseréltem mind a kettőt, lehet hogy még a gyáriak voltak, legalább is egy idősek voltak az autóval. Végül a rendszámtábla tartó keretet szedtem le hátul, hogy megszűnjön a zaj, kissé fel voltak lazulva a csavarjai.
Az első pálcák megmaradnak tartaléknak...