Tagok >> Kristyon >> 156 SW 1.9 JTDm >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Fekete
Lassan közeleg a szerviz ideje, így megkezdtem a vásárolgatást és tegnap egy volt amorés kolléga jóvoltából nagyon kedvező áron sikerült hozzájutni, a gyári szűrőszetthez: olaj-, lég-, gázolaj-, egy aktívszenes pollenszűrő (5000Ft), és egy pár fúrt mart féktárcsához (16000Ft). Ehhez még betéteket is kell vennem...
Illetve kellett egy jobb szélső hátsó lámpa (2500Ft), az ünnepek alatt észrevettem, hogy beázik idő volt rá, így kiszedtem meg is lett a bűnös repedés a tetején, ezt megragasztottam majd gondoltam kiszárítom a sütőben, takarékon. Az első 10 perc kevésnek bizonyult, a második 10 perc is, aztán a következőnél meg megfeledkeztem róla, mire szembe jutott addigra egy kissé összement, még jó, hogy csak annyira, hogy még vissza lehetett szerelni, és már nem is ázott be, de egy kissé csúnyácskán nézett ki, ezt ma ki is cseréltem.
Ma ki lett csrélve a fékolaj ''dot5.1", komplikáció nélkül, bár csak saccra cseréltem, mert a lègtelenítő csavar megnyitása után kapásból szép tiszta fékolaj folyott.
Kb 8dl olaj fogyott el.
Km: 226953
Jobb oldalon is megadta magát a felső lengőkar, sajnos most nem sikerült Klokkerholmot beszerezni, viszont rendelés nélkül volt Birth, remélem azért ez is sokáig fogja húzni... Ezzel megszűnt a koporgás is meg a kora reggeli nyüszkölés is amit már egy jó ideje vadásztam. Valószínű, hogy a műszaki vizsgán való nyúzás megtette a hatását, és ezért lehetett most könnyen megtalálni a gömbfej lógását. Miután levettem akkor vettem észre, hogy az egyik szilent is már rendesen ki volt a lengőkarban...
Illetve most volt időm arra is, hogy levegyem a küszöb spoilereket, már akkor is csúnyán álltak mikor megvettem az autót. Ha minden jól megy akkor tavasszal felrakom rendesen :)
A termosztátot, és a fagyállót tegnap előtt cseréltem ki a csomagtérnyitó teleszkópokkal együtt. A szervó olajat ma cseréltem ki, kicsit körülnéztem a tartálya alatt és feltűnt, hogy nem jó helyen vezették el a visszatérő csövét mert nekiért a váltó rudazat bakjának és már nagyon kidörzsölte, jó hogy nem lyukadt ki... így legalább ezt is megigazítottam. A fékolaj még várat magára.
A gumikat már két hete, hogy megvettem, és felnire szereltettem, de csak ma került sor arra, hogy lecseréljem az autón.
Még azért átszerelés előtt lőttem egy képet a nyári kerekekkel is :)
Kicseréltem a stabilizátor pálcát a bal elején, mert már nem tudtam mire vélni a koporgást, és végre újra csendes a futómű :)
Már egy ideje nyüszköltek a szilentek, befujkodtam WD40-el. Nyüszkölés megszünt, hát most kopogást hallok.
Bal elejéről jött a hang, hát kerék levesz átvizsgáltam, és azt kellett látnom hogy a felső lengőkar gömbfejének 1.5-2mm-es lógása van, ma megrendeltem kicseréltem.
Most jön csak az agyrém a kopogás nem szűnt meg....
Ja és lehet, hogy kilyukadt az intercoler...
Kapott az autó a hétvégén nappali menet fényt.
Némileg faragni kellett, hogy elférjen a ködlámpa mellett.
Először féltem, hogy gagyi lesz, de úgy érzem nagyon jól sikerült felrakni.
A rendszámtábla tartó keretet is eltávolítottam, így azért szebben simul a lököshöz, bár a matrica sokkal szebben állna neki...
Kicsit módosítottam az alsó turbó csövet, 156 JÉTÉDÉ.:) kollégának köszönhetően. Kapott egy fém cső betoldást.
A gyári gumicsőből elég hosszan hagytam rajta, mert féltem, hogy letolja magáról, meg a bilincsekben sem volt túl nagy bizodalmam, de tesztek után úgy látszik jól bírja :)
Innen is köszönet érte :)