Mutasd

>> Szerviz2015-11-25

Az autó sikeres műszaki vizsgát tett, na nem volt teljesen zökkenőmentes. Kellett egy jobbos kézifékkötél, mert az beállt rendesen, illetve a fóliákat kellett eltávolítani az első ajtó üvegeiről.

>> Tuning és extra2015-11-19

Még korábban vettem ledet a tompítottba, de itt nem egészen úgy működött ahogy elvártam volna. Így onnan kivettem, és az volt a terv, hogy majd a refibe villogtatni jó lesz.
Végül is a ködlámpák kapták meg, és itt nagyon jól funkcionál...
Jobbos ködlámpa sajna kitörött, és mivel hamarosan megy műszakira, nem akartam a gyári kavicsnyomos tartalékot visszarakni, mert ez azért elég homályos, persze elsősorban ebben próbáltam ki a led beszerelést, ez látható az első képen. Maradt az új, persze most nem volt azon a cikkszámon TYC ködlámpa, így DEPO lett, végül is a foncsor hasonlít, és legalább szép víz tiszta az üveg.

>> Autóápolás2015-11-19

Sokan azt hiszik, hogy a faceliftes infocenter mindig kontrasztos marad, de ez sajnos nem így van. Szomorú, hogy erre pont az én autómnak kell lennie példa.
Amit kaptam tizes kollégától másfél évvel idősebb mint az enyém mégis tökéletesen működik, ez úton is köszönet érte.
Az infocenter cseréje képekkel illusztrálva itt, a képek jobb volános autóról készültek ezért a kesztyűtartónál értelemszerűen tükörkép. Maga a kijelzőcsere nincs a képeken de mikor már ennyire ki van szerelve akkor már elég egyszerű.
Első két képen az eredeti, a másik kettőn, pedig amit kaptam...

>> Egyéb2015-11-15

Nyári kerekeket pihenőre küldtem és felkerültek a téli kerekek. Azért még idén utoljára lefotóztam a nyári kerekekkel is.
óra állás: 256760km

 
>> Szerviz2015-11-14

Már a mùlt hèten is, ùgy kellett az egyik reggel bebikáznom az autót, ma viszont a kis 17Ah akksi már nem volt elèg a bikázáshoz. Ìgy vásárolnom kellet egy ùjat, nem flancolok Jász-akkura esett a választás. Az előző Wild horse 74Ah egy hónap hijján nègy èvet szolgált.

>> Tuning és extra2015-11-12

Mai nap megérkeztek a led helyzetjelzők. Alig vártam, hogy berakhassam. Nagyon tetszik CAN buszos, így nem világít a műszerfalon a visszajelző, és nagyon szép ténylegesen fehér fénye van...

>> Autóápolás2015-10-17

Cserére érettek az ablaktörlő lapátok, Sajnos az újfajta lapátok felett nem tudott a szélvédőre spriccelni a mosó (ha feljebb állítottam akkor a tetőt mosta...), így inkább most hagyományos lapátokat vettem. A boltban már a lapátok előtt álltam mikor beugrott, hogy nem mértem le őket. Hamar rágogliztam és azt láttam, hogy szinte mindenki 55cm-es lapátokat rak fel, így hamar le is akasztottam kettőt, persze csere előtt néztem, hogy 53cmes van rajta. A jobbos most ráér a műanyag rácsra, ennek a végállását majd feljebb kell állítanom. Első próbára nagyon szépen töröl, bár egy kicsit pattog a szélvédőn, de majd biztos kisimul ez a pattogás.

>> Szerviz2015-10-06

Ma kicseréltem.
Nem volt egyszerű, de csak mert a múlt héten már nekiálltam, és félbe kellet hagynom. Először a jobb oldalinak álltam neki, mivel a balost már régebben cseréltem, így tudtam, hogy a balosnál könnyebben megfognak indulni a csavarok, (így is lett).
Szépen haladtam a bontással, viszont a gátló alját rögzítő csavar nem volt hajlandó kijönni. Használtam drótkefét is a menetnél, és be volt fújva csavarlazítóval is, egy kicsit megmozdult, de nagyon nagy erőkarral, és attól féltem, nehogy eltépjem. Így inkább összepakoltam, hagytam egy hetet pihenni. Meg is lett az eredménye, most nagyon könnyen ki tudtam hajtani a csavart. Kiszerelésnél megállapításra került, hogy semmi baja nem volt a gátlónak, sem a toronyszilentnek, de érezhetően más a karekterisztikája a két gátlónak, persze az egyik gyári, a másik Lip márkájú.Tulajdonképpen pont azért cseréltem ki, hogy egyformák legyenek bent.
Ha már így megbontottam, úgy is készültem, hogy újra zsírzom a felső lengőkarok szilentjeit, a jobb oldali lengőkarban, a gyári Boog szilentek vannak a tartóssága miatt, ennek volt némi nyüszögése, de a zsírzással ez meg is szűnt, nem lóg. A bal oldali Starline lengőkarban a saját szilentjei vannak, ezek nem nyüszköltek, viszont sajna már van némi lógásuk, hiába voltak már új korukban zsírozva, úgy látszik a persej így is megrágta a gumiszilentet.
Vagy megpróbálok gyári szilenteket beszerezni, vagy majd poliuretán fog bekerülni...
Kép csak azért ennyi, mert melóból hazaérve délután ugrottam neki, és iparkodnom kellett, hogy ne nagyon csússzak bele az éjszakába.

>> Szerviz2015-09-21

Ma sikerült vennem két új első lengéscsillapítót, a számla szerint Bilstein B4
Hamarosan csere :)

>> Szerviz2015-09-13

Megesett a vezérlés csere.
Dayco szettet kapott...
Vízpumpa, vezető-, feszítő görgő.
Kb.: 77000Km volt a vezérlésben.