Blog >> 156
Kicseréltem az oldal villogókat fehér színűre. Szerintem így jobban néz ki. Ezen kívül turtle wax bőrápolóval lekezeltem az üléseket.
Pénteken belevágtunk, és rendbeszedtük az első futóművet. Szinte már a vásárlás óta hurcoltam a csomagtartóban a javításhoz szükséges alkatrészeket, de csak most érett meg bennem annyira a dolog, hogy a tettek mezejére lépjünk. Két kis hitvány gumidarab cseréje miatt kinek van kedve csak úgy "ad hoc" leengedni a bölcsőt? Ettől függetlenül abszolút megérte, hisz köszönhetően végre teljesen lógás és kopogásmentes lett a futómű. Aztán ha már úgyis ennyire szét lett borítva az autó, kicseréltük a jobb alsó lengőkart is. Ez utóbbin még nem lógott semmi, de a gömbfej szakadt porvédőjét elnézve inkább múltja volt már, mint jövője. Ha már végre bekerült a műhelybe az autó, s hogy pár hónap múlva ne kelljen emiatt újra szétszedni, kicseréltük a szintén pályafutása végén járó kormos rezoncsövet is. A végén egy laza futóműállítással zártuk a napot, mert a bölcső leszerelése miatt kicsit elmászott a kormányközép, de attól tartok, hogy ezt meg kell ismételjük, mert bár minden érték "zöld lett" a monitoron, érzésre viszont nem lett százas az egyenesfutás. De ez már csak gyerekjáték lesz...
Gyári volt még benne, a kinyomócsapágynak már hangja volt, lamellákba bele volt már marva kicsit.
Valeo került bele.
Javítva volt még, illetve hibafeltárás:
-Légzsák kontakthiba
-Elakadásjelző. Nem jó az index relé amit múltkor raktak bele. Másikat kell bele szerezni.
Km: 181737
Eladtam. Egy év és ár nap után megváltam tőle. A hangya megindult, cserélni kellett 159-re, nem volt visszaút. Az autót magas áron hirdettem, de teljesen reálisnak tartottam, nem volt sürgős eladni, de így is elvitték, jól szálltam ki belőle, nagyon is jól, kerestem rajta! De nyilván nem ez számított. Sajnos mikor elvitték, nem voltam itthon, így nem búcsúztam el az első autómtól :((( Mielőtt elment volna, voltam olaszba, és hoztam egy 159-et, de ez már egy új történet..
9 hosszú év után, ma elvitték szeretett alfámat. Remélhetőleg jó helyre kerül és még látjuk egymást.
Múlthéten megjöttek a nyárigumik amiket rendeltem.Szombaton (2017.06.03) elmentem feltetetni és akkor vettük észre,hogy a bal hátsó teló megrogyott,szétrohadt a tányérja.
Így aztán befigyel két hátsó teleszkóp is.......Most végeztem a berakásával,most már tutti.
A 4 gumi:UNIROYAL Rainsport 3 205/55-16=68128Ft
2 teleszkóp AL-KO =41 000fT
Nőttek a kiadások ,de kitartok mert imádom a kicsikét!
Az elmúlt kettő hónapban nem sok időm volt rá, de turbócsövet cseréltem, mert az kiszakadt, alul nem volt rozsdás, de le lett drótkorongozva, rozsdaátalakító, majd alvázvédőzve jó vastagon, örök élet. Új biztonsági övet is szereztem, mert a másik rojtos volt, idegesített. Rendeltem a felni közepébe alfás matricát, illetve bmw-s antennát, amint időm lesz, megy fel. Felnit is festem a következő hetekben, az ültetőrugó is rendelés előtt áll, a belső is kicsit változni fog, motortér kipucolás, rendbe rakás, amint időm engedi, megcsinálok mindent! A chip tuning is folyamatban, előtte szeretném kitakarítani a motort, a lerakódásokat kikaparni, illetve az egr-t lefalazni, de annak még utána kell járnom. Kapott teli polírt, nagyon kellett! Majdnem eladtam a héten, mert egy 2.4 159 SW nagyon megfogott, foglalkozós, de megérte volna, HA tényleg magyar papíros lett volna, illetve nem fújták volna telibe, mert hátul összetörték, bár ha faragnak az áron, lehet még megveszem. Ugyanakkor nagyon kellemes visszajelzéseket kaptam az enyémmel kapcsolatban, 1 nap alatt vevőt is találtam rá, olyan áron ami abszolút elfogadható, jól esett. Csináltam pár képet róla mostanság, azokat azért megmutatom.
Ma megcsináltam a vezérlés cserét,végre túl vagyok rajta most végeztem(22 óra 10).
Igaz azt írtam korábban szervízben csináltatom,de nem volt türelmem kivárni őket így aztán magam megoldottam.Nem az első vezérlésem volt bár Alfán előtte még sosem csináltam.Cserélve lett még a vízpumpa és a fagyálló is.
0
550