Blog >> 156
Lecseréltük a fékolajat. A kuplungnál is kipumpáltuk a régit, elég érdekes trutyi jött ki. Tutela került bele, Elaforgtól vettem.
Marektól vettem tavaly 2 gyári xenon csatit egy xenonos GT-ből. Végre bekötöttük ezekkel a lámpákat. A régi sufni megoldásos már kezdte megadni magát. Ráadásul most bólint is gyújtás ráadásra. Legalábbis a balos. A jobbossal van egy kis probléma, ez még orvoslásra vár. Ki lettek dobva a kondenzátorok is, így most villanik a xenon reflektor kapcsoláskor. Úgyhogy van még meló.
Xenon csati: 6.000 Ft
Fékolaj: 3.000 Ft
Munkadíj: 10.000 Ft
Középdob csere után dobálta a hibakódot. (P0141)
Nem tudni ki/mi okozta a hibát a 3 éves gyári lambda szondában (cserélve volt 2013 májusában), de cserélni kellett, mert a belseje zörgött....
10k-val kevesebb maradt a zsebemben.
A fent említett kábelköteget sikerült egy svájci 156-osból kibontani tökéletes állapotban :)
Elvégezve.
Support: 6K
Km:169561
Rég nem írtam.. megpihent egy kis időre a kicsi Alfi, elment a fékem jobb hátul, szétégett a tárcsa kihullott a betét ömlött belöle a fékolaj...kicseréltük, két hátsó tárcsa+betét. Mint kiderült szorult a munkahenger, cseréltük azokat is, igaz azokat bontottra. Az még csak jó is lett volna de légtelenítéskor kiderült fémfékcső repedés van.. na akkor még egy kicsit maradt a mühelyben. Az is elkészült. Vezérlés is cserélve lett. Elérkezett a műszaki ideje, minden rendben volt ideiglenesen javítva kellett a jobb küszöböt, késöbb komplett átnézésre és lakatolásra is sor fog kerülni.. meglett a műszaki 08.10én, 11én furcsa zaj, égett gumiszag. Félreálltam bal hátulról enyhe füst jött. Beigazolódott amitől féltem, a rugóstagról letört a tányér. Akkor haza, megint mühely. Gyorsan Sosbe szereztem egy bontottat, késöbbiekben újra lesznek cserélve mind2. Na akkor tegnap 08.12. Az is cserélve, eléggé berohadtak a csavarok, szenvedés volt de megvan. Apró hiba, hogy ez meg kopog.. van még rajt mit javítani, de szép lassan meg lesz, gondos gazdája és barátja vagyok nem mint az előző tulaj..sokszor azt mondom megy a háztól, elég volt ez viszi el minden filléremet, de mikor kész, és beleülök, már nem érdekel.szeretem, felújítom és sokáig autó lesz még belőle. :) ami mostanában mèg javítva lesz az a hosszbordás szíj+feszítő mert csikorog, első felső lengőkarok. Képen az elégett jobb hátsó tàrcsa és az új. Hát igen elég durva volt..
Cserélve a jobb felső lengőkar és a kiegyenlítőtartály. Később még a hátsó stabilizátor rúd szilentezése jön.
Lengőkar (Lemförder) 17k
kiegyenlitőtartály: 6k
szilentek hátra: 6,8K
support:8,5K
Km állása: 168188km
Korábbi postom megoldasara megelegeltem a hangot, kicsereltem elso-hatso fekbetet, fektarcsakat. Gyonyoru ezust autohoz gyonyoru uj fektarcsa dukal, igy is tortent. Delphi kerult fel mindenbol. Szerencsere a szervizem hatalmas szponzori kedvezmennyel segit rajtam mindig, igy kedvezo arakat kaptam. :)