Blog >> 156

>> SzervizBeeGee // Alfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Fiat Boldizsár
Olaj, szürő, pollen, katalizátor átvizsgálás, levegő betétek cseréje.

A kipufogó tartó egyik gumibilincs elszakadt, így az zörgött. Garanciába kellett volna cserélniük, de kiszámlázták a kb. 2500 Ft-os munkát 12.000 Ft-ra.

Itt már kezdett elegem lenni a Boldizsárból..

>> SzervizBeeGee // Alfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Megint kiégett a tompított.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Eddig bírták az első fékek.
A Boldizsár csinálta ezt is, a megkérdezésem nélkül olcsóbb utángyártottat tettek bele, ami melegen hajlamos a dobolásra. És így sem volt olcsó..
Egyébként belső hűtésű tárcsa kell bele.

>> SzervizBeeGee // Alfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

És igen, itt az előző :)
Ez a szerviz nagyszerviznek minősül. Hamar be lett járatva July..

Fiat Boldizsár, sokmindent cseréltek, de semmi rendkívülit, így nem részletezem.

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-26

Elérkezett az idő, hogy a gyári pajzson is alakítsak valamit ... És mivel a krómcsíkok amik a 159-est is úgy feldobják, felkerültek az én pajzsomra is.
Könnyebb meló volt, mint gondoltam!

És tényleg sokat emel az autó szépségi indexén!

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-26

Folytatva a sort :

- Váltógomb - pici, ami illik a kis joystickra, hisz ez ugye Selespeed ! :)
- Ajtózárgomb
- Tűzoltó palack (3,5 Kg) lecsavarozva a csomi oldalába
- Életmentő csomag - a tépőzár megtoldva
- Csomagtér műanyag (kuka) szürke borításának kiszerelése, feketére festése

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-26

Volt egy kis szabadidőm, így azt - természetesen - az autómra is áldoztam! :-)
Bégre elintéztem, hogy azok a dolgok, amik még úgy nem tetszettek, szebb formát öltsenek.

- Kézifékkar borítás gyáriról carbon lookra
- Váltógomb csere, gyári bőrösről carbon look

Típikus ilyen volt ... ilyen lett beszámoló :)

>> EgyébATE TR // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

Néhány kép a vásárlás után. Így láttam meg és így is hoztam el a ketrecből.

93.000 km-rel került hozzám (óra szerint). A százas szervizre el kellett vinni, mert dadogott nagy gázadásnál. (127eFt-ba került) Gyertya, görgők, szíjjak, stb. cseréje

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-16

Sajnos az autómon jelentkezett az a probléma, hogy a Selespeed visszajelző ikonja kigyulladt a műszerfalon,és csak I. II illetve N és R fokozatokat engedte a vezérlőegység -biztonsági megfontolásból- kapcsolni.
Hamar kiderült, hogy mint megannyiszor, most is az elektronika felelős. Még jó, hogy apósom autóelektromos szaki, így nem kellett az 'olcsó' munkadíjairól híres szakszervízbe vinnem, ahol ki tudja mit állapítottak volna meg, hanem kiderítette, hogy az egyik relé haldoklik, ami a nagynyomású szivattyú motorjának működtetéséért felel. Emellett az elektromos AC reléje sem volt az igazi (én ezekben a Bitronokban már nem bízok), ezért vettem bele mindkettőből. kedvezméynesen 2500 forintból megúsztam a cserét.

Az illusztráción még az eredeti olasz relék láthatók. A jobb alsó piros az AC-é, a felette levő a Selespeed szivattyúé.

>> Egyébtipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-05-16

156-os típustali. Jó volt.