Blog >> 156

>> Tuning és extraRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-06-12

Szerettem volna már régóta egy kis gyári extrát a járgányra.
Hardy cartárs segítségével meg is valósult. Nagy köszönet érte :)

>> EseményNyuszi159 // Alfa 156 Sportwagon // 2016-06-12

Pirosszka♡

>> SzervizRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-06-07

Klíma feltöltés, fele hiányzott.
Körülnéztem a bónusz brigádon és náluk akciósan elvégezve.

Tescoban vettem egy klíma bombát egy ezresért. Job done!

Kis tudásanyag mentés:
Ha inditásnál automatikusan bekapcsol a klíma...


Kikapcsolásának, bekapcsolásának menete:

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

>> EgyébHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2016-03-11

Persze másnap végig esett az eső.A belsejében lesz mit takarítani de ez a bőr egyszerűen gyönyörű.

 
>> EgyébHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2016-03-10

Végre! Bent áll az ALFA az udvarban, este volt már mikor megjött a trailer. Most már én is elmondhatom,hogy Alfa Romeo tulaj vagyok.:D

 
>> EseményRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-05-29

Beültünk a Tesco pakolójában a kocsiba és indulok. Hibakód: Abs&VDC.
Mondom, nem hiszem el, fél napja hoztam el a szervizből (vezérléscsere), ennyire vissza akar menni?!
És most jön a tényfeltáró bejegyzés.
Régóta szarakodott a csomitartó világítás. Kábelköteg el volt szakadva mint kiderült. Se féklámpa se tolatólámpa.
Szigetelőszalaggal ideiglenesen megcsináltam de csere lesz belőle. Ja még biztosítékokat kell cserélnem.

Update: Egy bizti volt kiégve, a tolatólámpához tartozó. Kicseréltem és semmi hibakód,semmi rendellenesség.

>> SzervizRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-05-28

Még nem ment le a 60ezer km a vásárlásnál megejtett vezérlés cserétől, de már olyan csúnya hangja volt a hosszbordás vezetőknek, hogy nem tűrt halasztást.
Nomeg nem akartam 2× fizetni munkadíjat.

Cuccos: 56800ft
support: 25K
Km: 165363

>> Szervizlasicsviktor // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2016-05-11

Megvettem várva várt 156osomat 6-án pénteken :) vasárnap délelött elkezdett rakoncátlankodni a kuplungom :/ délután már semmit sem reagált a kuplung, fékolaj tócsa az autó alatt :/ valószínüleg a váltóban lévő munkahenger megadta magát.hát persze hogy a szerelök ilyenkor mindig foglaltak :/ kedden lesz megcsinálva addig nemtudok Alfizni :( szomorúság van :( Úgy érzem hosszú lesz ez a hét :(

>> AutóápolástrxAlfa // Alfa 156 SW 1.9 JTD 140LE // 2016-05-01

Sikerült szereznem végre új emblémákat a kocsira. Szegénynek szemből teljesen le volt kopva a jelvénye, bár volt egy megjelenése arany színű orral is, de akkor is időszerű volt felfrissíteni az ékszereket. Nagyon megtetszettek a Giulia ihlette fekete emblémák, ezért ha már egy árban volt a simával, gondoltam kipróbálom, kicsit aggódtam, hogy majd mennyire illik a kocsihoz, de végülis nagyon bejön így.

A szerelés könnyen indult, aztán csak megfeneklett. Az elsőt kicseréltem 10perc alatt, mondom frankó. Először is egy hegyes és éles kicsi méretű késsel nagyon óvatosan elkezdtem a peremét felemelgetni a fémlemeznek, így haladtam körbe, majd egyre beljebb jutva a ragasztó egyszer csak elengedett. Ahogy azt elképzeltem. Tökéletes. Tisztán elvált a műanyag talptól a régi kiszuperált jelvény, jött egy kis tisztogatás, majd marha óvatosan az öntapadós felével felillesztettem az újat.
Jött a hátsó. Másabb a felfogatás, nem fogja körbe semmiféle krómkeret, egyszerűen csak kiemelkedik a kocsi síkjából. Reméltem, hogy az elv ugyanaz, így nekiláttam a munkának. Óvatosan alányúlkáltam, de már ez sem volt egyszerű annyira feszes és stabil volt a történet. Kezdtem aggódni, hogy más a technika alatta, esetleg valamit még csavarozni is kell hozzá a csomagtérajtó másik oldaláról. Minden esetre rámsötétedett és nem volt mit tenni visszavonultam. Egész este leírásokat vagy videókat kerestem a témában, de semmi konkrétumot nem találtam. Aludtam rá egyet és másnap újra nekiláttam. Az arzenált kiegészítettem egy sokkal laposabb késsel, amivel nagyobb felületen tudok alányúlni egyszerre, és indulhatott a feszült, precíz játék. Nagyon óvatosan és hosszú percek árán, de megadta magát. Annyi volt a különbség és a kihívást jelentő tényező, hogy most jött az emblémával együtt a műanyag talp is, amin volt két pöcök amivel kapaszkodott a csomagtérajtó felületébe. Nagyon szépen és sértetlenül kijött egyébként, de az idegek harca volt, tényleg. Kis meló még volt a fém lapkát különválasztani ettől a műanyag talptól, de a többi már adta magát. Most a végeredmény magáért beszél.

Új Nokian iLine 205/55/16 gumik beszerezve felnire,autóra szerelve.