Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-10-31 17:55:52 // 1446
Miért az utastérben szállítottad a felniket? Nem férsz el el SW-ban? :)
Anno már a Tipoban is sajnáltam az utastérben málhákat cipelni. De ott muszály volt, mert a zene elvette a csomagtér felét.
Ezért is filózok a nagy zenén az Alfában, hogy akkor elvész a hely hátul. :)
Múltkor kénytelen voltan 2 biciklit szállítani vele. A legnagyobb körültekintéssel pakoltam be, kartonoztam pokrócoztam...
Az igazság az, hogy ez nem tesz jót sem az Alfának, sem a kecóknak!
droberto2012-10-31 15:33:08 // 1445
Lehet, hogy melege volt a guminak. :)
Tankolással nézted a differenciát?
droberto2012-10-31 15:31:21 // 1444
Pontosítva létezik több is, de ez a kettő a járatos. :)
droberto2012-10-31 15:30:18 // 1443
Két féle interfész létezik az elm327 és a K-line.
Szoftverből a MES-t ajánlom, és az oldalukon meg tudod nézni, hogy autód vezérlőihez melyik a megfelelő interfész.
droberto2012-10-31 15:27:22 // 1442
Aki erre bármit is tud mondani az vagy felelőtlen, vagy tényleg tud valamit. :)
Rá kéne dugja a MES-re, hogy mi a hibakód.
droberto2012-10-31 07:14:58 // 1441
Én ezt így abszolváltam! Nem volt egy sikersztori a leszedés! :(
droberto2012-10-30 12:07:41 // 1440
Emlékeim szerint 80 fokos vízhőmérsékletnél az óra már 90°C-ot mutatott!
droberto2012-10-30 12:06:25 // 1439
Saját tapasztalat (4 henger): 18205 hsz: "Ma megnéztem a bemelegedés kérdését, a pontosság kedvéért!
Kint 2 fok, fűtés mindkét oldalt auto-n 26°-ra állítva. Az autó garázsban, mely 5°-os.
~3 km város, ~5 perc, átlag ~20 km/h. A hőmérő 55°-on. Majd ki a főútra, tempomat 100 km/h, az óra meglódul, az indulás után 13,5 perccel, 14 km-nél éri el a hűtővíz a 90°-ot, ahol is megáll a mutató, mint a 100-as szög. :)
Nem értem, hogy városba miért ilyen lassan melegszik..."

Szerintem tartósan, a valós 70-75°C alatti vízhőmérséklet nem egészséges.
droberto2012-10-30 10:18:53 // 1438
A mérőóra nem a valós vízhőmérsékletet mutatja. Javaslom, hogy mielőtt cserélsz menj egy élőadatgyűjtős tesztkört FES/MES-el felvértezve.
droberto2012-10-29 21:39:47 // 1437
A Tipón soha nem égett ki semmi. Erre a fajta megoldásra nagyon büszke voltam mindig! :)
Úgy látszik ez megmaradt a mostani olasz vasaknál is! :)
droberto2012-10-29 15:09:32 // 1436
Szép fotó! :)
Mennyi volt a megengedett, mert 90-nél 102-vel még nem kéne büntessenek?
droberto2012-10-29 07:55:44 // 1435
Ez szuper ötlet, remek megvalósítás. Bár nekem a kapcsoló nem teccik'.
Csak az ülőlapba tettél? Elég vastag ahhoz a vezeték, hogy tartós is legyen? Mert hát az ár...
Viszont, ha már itt tartunk nem tudom miért kérnek el egy ilyenért tízezreket. Nincs benne semmi hókuszpók, tulajdonképpen csak egy vezeték.
Vagy mi okozza ezt az durva árszórást? Az vezeték anyaga?
droberto2012-10-28 18:21:23 // 1434
Ha kimennék én is feltenném!
droberto2012-10-28 18:13:25 // 1433
Én még várok. November közepén szoktam cserélni, és jövő hét közepétől jön a meleg.
droberto2012-10-28 18:08:05 // 1432
No kivágtam a szétégett ~15 mm-es részt, 10-10 mm-t blankoltam, majd összeforrasztottam. Zsugorcsővel szigeteltem, más ívekbe hajtottam, majd odaférceltem. :)
Remélem így már jó lesz:

Ötleteket várnék, hogy milyen ragasztószalagot tegyek oda, mely többé-kevésbé hőálló, nem nyúlékony és kopásálló.
Első körben Leukoplastra gondoltam. Arra hasonlít a gyári csak az fehér és valamivel vastagabb. A másik oldalt is megerősíteném vele.
droberto2012-10-28 18:00:20 // 1431
Milyen jellegű gondok?
droberto2012-10-28 17:58:43 // 1430
No, az még szép lenne!
droberto2012-10-28 17:16:19 // 1429
Igaza volt Csabiii159-nek a szakadást okát illetően. A problémát a szivacs árkában, keresztben futó üléshuzat feszítő vas okozza.
Viszont, sajnos azt kell mondanom, ez könnyen meg tudták volna előzni, ugyanis a gyártó - aki történetesen német - a drót környezetébe tett egy nyúlásgátló, erősítő matricát, de a kedves szerelők rosszul ragasztották fel a fűtőpárnát, túl előre került a szivacson, és így a feszítő drót közvetlenül érintkezve a párnával, a fűtőszálat könnyedén el tudta szakítani.
droberto2012-10-28 16:41:29 // 1428
A tűzfalon keresztül.
Én bal oldalt felül az ablaktörlőlapátok alatti műanyagfedél környékén próbálnám. Megy is ott be egy csatornába egy komolyabb kábelköteg. Belül a biztosítéktábla környékén (picit felette) jönnék be vele az utastérbe.
droberto2012-10-28 16:37:21 // 1427
Azért ennek kíváncsi lennék a hőenergia/villamosáram arányára.
droberto2012-10-28 16:35:06 // 1426
Kösz az infót.
Ez nálunk is beállítható. :)
droberto2012-10-28 16:33:59 // 1425
A Fiesta egy kisautó, míg a 159 középkategória, nem összehasonlíthatóak.
mind kettőnek megvan a maga terepe, és felhasználóköre.
A Fiesta és a Focus SZVSZ kategóriáinak legjobb ár/felhasználhatóság arányú autói.
"Szóval az olasz kocsikban van anyag...a többi mrg papír" - Ez azért túlzás!
droberto2012-10-28 16:28:21 // 1424
Nem nekünk gyártják. :)
droberto2012-10-27 23:08:59 // 1423
Hova kell száguldani? A-ból B-be tökéletes, és nem megy tönkre a kettőstömegű. :D
droberto2012-10-27 21:28:28 // 1422
Akkor nem toldottál bele.
Nem tudom miféle vezeték ez, de ez tényleg kézenfekvő megoldásnak tűnik.
Több helyről hallottam, hogy nem volt hosszú életű a javítás...
Ha a tied már egy teljes szezont bizonyított, az már bizakodásra ad okot.
Minden esetre köszi még egyszer! :)
droberto2012-10-27 21:22:23 // 1421
Naná! :)))
Egyébként szerintem a FORD, egy nagyon racionális választás, kis- és alsóközép kategóriában mindenképp.
droberto2012-10-27 21:09:22 // 1420
Igen, ez az egy lehetőség van.
Viszont ha lemerül az akksi teljesen akkor van nemulass.
Ha lemerül a elektromos kulcsban az elem akkor, nem tudom, hogy a kulcstoll zárja-e az összes ajtót?!?
Csinálhatta volna úgy a gyár, ahogy a Fordnál, hogyha belülről benyomod a belső kilincset és becsukod az ajtót, akkor az bezáródik (Ha gombot, az esztétika és a biztonság miatt nem akartak).
droberto2012-10-27 20:38:18 // 1419
Igen a blogodból merítetem is. Köszi. :)
Két kérdésem azért van, ha már bejelentkeztél. :)
Máig működik a javított fűtőszál?
Pl. ezt a szakadást hogyan forrasztottad meg? Leírnád a részletes forrasztás technológiát!
droberto2012-10-27 18:53:33 // 1418
Áhhh...
Kezdek megbarátkozni a kábelkötegelős megoldással! :)))
droberto2012-10-27 18:48:59 // 1417
Ha addig nem jön jobb ötlet, akkor maradok a csípőfogós elcsípésnél és a kábelkötözőnél...
Úgy látszik, idővel áttértek a műanyagról a fémgyűrűs rögzítésre.
droberto2012-10-27 18:44:12 // 1416
Végül is...
Tartani tartana az, is és el is férne a feje, van hely.
droberto2012-10-27 18:42:18 // 1415
Tévedtem ismét ő nyert! :(
A fém karikák végtelenítettek, körbetekertem őket.
Kihúzni meg próbáltam a huzatban levő drótot. Vagy 10 kg-al húztam de nem mozdult, széttépni nem akartam. A visszafűzésről nem is beszélve.
Azt hiszem alszok rá egyet.
droberto2012-10-27 17:21:50 // 1414
Próbáltam, de most jól visszamegyek - 2 langallóval a hasamban - és legyőzöm! :D
droberto2012-10-27 17:11:28 // 1413
Köszi megpróbálom, sok más lehetőségem nincs. Elég feszes ott a cula, egy élmény lesz az összerakás... :(
droberto2012-10-27 17:10:23 // 1412
Ez azért elég nevetséges! :(
droberto2012-10-27 16:52:43 // 1411
Lehúztam a sarut az ülésfűtés projekt miatt!
droberto2012-10-27 16:51:33 // 1410
Nyúzom le a bőrt az ülésről és elakadtam:
Tudja valaki hogyan lehet az ülőlapról a bőrt leszedni?
A combtámaszról már lejött , de két oldalt, van 2-2 drót merevítő (egy a szivacsban, egy a huzatban) és össze vannak gyűrűkkel kötve.

Hogy tudom ezt szétszedni?
droberto2012-10-27 16:41:52 // 1409
Please Help Me!
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
droberto2012-10-27 13:34:39 // 1408
A jövő szerintem a hidrogén, meg az üzemanyagcella.
droberto2012-10-27 13:33:36 // 1407
Így van, az akksi a szűk keresztmetszet. Lehet már megvan a megoldás, csak különböző üzleti érdekek visszatartják.
droberto2012-10-27 13:08:52 // 1406
Piszkos a fantáziád.... :)))
droberto2012-10-27 12:30:55 // 1405
A te esetedben ez elég hamar termelné már a pénzt! :)
droberto2012-10-27 12:29:56 // 1404
De SZVSZ hibrid se legyen, mert az, ha már a fényeknél vagyunk, csak mókusvakítás! :)
droberto2012-10-27 12:28:27 // 1403
Ezen törtem én is a fejem és osztom a nézeted. Max. csak a gyári lámpatest fogyasztójának helyére tennék valamit. Hasonlóan ahogyan a Megane II-nél, de valami jó fényerő/fogyasztású LED-t.
Vagy ha spojlerezném, amit nem akarok - mert így is alacsony - egy résbe rejtenék el valamit.
droberto2012-10-27 12:13:00 // 1401
A lámpa szép, és ott figyel rajta az "E" betű. :)
Kíváncsi leszek milyen lesz... Félek tőle, hogy túl hangsúlyos, bár talán nem annyira mint a sötétített foncsoros lámpájú 156-nál.
droberto2012-10-27 12:08:18 // 1400
És ezzel temérdek pénzt és energiát meg lehet spórolni, a környezetszennyezésről nem is beszélve.
droberto2012-10-27 10:28:34 // 1399
Te vagy az iparos... ;)
droberto2012-10-27 10:25:50 // 1398
Ha sikerül az enyém (tartósan), akkor megcsináljuk! :)
droberto2012-10-27 10:25:05 // 1397
Én valami ilyesmi szintűbe gondolkodnék, ha már menetfény!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.