Ha egy félbeszakított regennel lement 21,09 %-ra, akkor az nem olyan rossz.
Szerintem most használd, figyeld az eltömődés menetét és 98%-nál vidd ki a városból.
Egyszer keveredj ki a kányából és utána jobb lesz minden.
Ha végképp nem megy, javaslok egy ilyen manuális tisztítást.
droberto2012-10-02 17:27:15 // 1246
droberto2012-10-02 17:19:44 // 1245
Személy szerint nem hiszek a csodaadalékokban.
droberto2012-10-02 17:18:25 // 1244
Én is gondolkodtam hasonlón de imi156 akciója most megfogott.
Olvastam a tisztítás menetét és megnéztem a videót is. Laikusként hatékonyabbnak tűnik, mint a folyadékos tisztítás. 33.000,-Ft-ot ír rá a cartárs.
Olvastam a tisztítás menetét és megnéztem a videót is. Laikusként hatékonyabbnak tűnik, mint a folyadékos tisztítás. 33.000,-Ft-ot ír rá a cartárs.
droberto2012-10-02 17:13:20 // 1243
A regen közben megfigyelhető 3 db völgy, sorban: 90°-os kereszteződés, 180°-os körforgó és egy 270°-os kereszteződés. (Inkább ezeket választottam, mintsem, hogy bemenjek Dunaföldvárra)
Ha ezek a lehűlések nem lettek volna, akkor bőven volna 10% alatt lett volna a tisztítás.
Ha ezek a lehűlések nem lettek volna, akkor bőven volna 10% alatt lett volna a tisztítás.
droberto2012-10-02 17:07:48 // 1242
Az az állapot az amit írtál, hogy a garázsban szakítottad félbe a regenerációt?
droberto2012-10-02 17:03:23 // 1241
droberto2012-10-02 16:42:59 // 1240
De nem meri ezt mutatni, csak akkor már, ha baj van.
Itt követték el a mérnök a hibát, hogy hagyták magukat legyőzni a PR-osokkal szemben. :)
Itt követték el a mérnök a hibát, hogy hagyták magukat legyőzni a PR-osokkal szemben. :)
droberto2012-10-02 16:38:51 // 1239
Van rá esély, hogy azért rángat, de hallotam olyat is, hogy már nincs DPF és EGR, mégis rángat.
Menj vele egyet, tedd rendbe a szűrőt előbb.
Menj vele egyet, tedd rendbe a szűrőt előbb.
droberto2012-10-02 16:32:56 // 1238
"Legutóbb nekem is tisztított mikor a garázsba álltam be, feltűnt hogy a pillanatnyi fogyi 50 litert mutat" - Na erről beszéltem. Városban próbált regenerálni!
Legközelebb amikor eléri a ~98%-ot a DPF, vidd ki a városból a verdát egy forgalommentes főútra, és min15 percig menj vele 2-2500-as fordulaton. Amikor szépen eléri a szűrő a 600-650°C-ot, 8-10 perc alatt úgy kitisztul, hogy legközelebb csak 6-800 km múlva akar tisztítani.
Én így oldottam meg:

Legközelebb amikor eléri a ~98%-ot a DPF, vidd ki a városból a verdát egy forgalommentes főútra, és min15 percig menj vele 2-2500-as fordulaton. Amikor szépen eléri a szűrő a 600-650°C-ot, 8-10 perc alatt úgy kitisztul, hogy legközelebb csak 6-800 km múlva akar tisztítani.
Én így oldottam meg:

droberto2012-10-02 15:50:56 // 1237
Nekem is volt már 150-250 km közt az átlagon az elején, amikor én naiv júzer mindiig leállítottam, mert azt hittem, azért fogyaszt sokat, mert azt hittem, hogy baj van a befecskendező rendszerrel. Akkor még naiv módon úgy gondoltam, hogy amikor regenerál, világít a visszajelző.
droberto2012-10-02 12:06:44 // 1236
Ha már egy regeneráció is félbeszakad, akkor a félbeszakított regen, és a rendes tisztítás közti távot is beleszámolja az átlagba. Ez súlyosan rontja az átlagot.
Nem lehet, hogy erről van szó nálad is?
Nem lehet, hogy erről van szó nálad is?
droberto2012-10-02 12:04:16 // 1235
215/55R16 - 642 mm
225/50R17 - 658 mm
16 mm átmérő különbség
Regen: Szerintem ez teljesen jó érték!
225/50R17 - 658 mm
16 mm átmérő különbség
Regen: Szerintem ez teljesen jó érték!
droberto2012-10-02 09:17:17 // 1234
Remélem szerencséd lesz!
droberto2012-10-02 08:52:51 // 1233
A nagyobb kerék nagyobb tömege, átmérője (nem tudom, hogy váltóméret-e a 16"-al) és szélessége, városban (sok indulásos, gyorsulásos részeken) nagyon megnöveli a fogyasztást. Nálam 1-1,5 literrel (gyári 16" kontra 19").
Az, hogy előbb regenerál, nem csak sűrűbb regenerációt jelent, hanem azt is, hogy kisebb telítettséggel alacsonyabb a fogyasztás. Legalább is én most ezt érzékeltem, így 80% felett mintha több lenne néhány decivel a fogyasztásom. Bár ezt még nem tudom 100% biztosan kijelenteni, mert még kevés a mérések száma.
Én a gyorsulás csökkenést rendesen megéreztem.
Az, hogy előbb regenerál, nem csak sűrűbb regenerációt jelent, hanem azt is, hogy kisebb telítettséggel alacsonyabb a fogyasztás. Legalább is én most ezt érzékeltem, így 80% felett mintha több lenne néhány decivel a fogyasztásom. Bár ezt még nem tudom 100% biztosan kijelenteni, mert még kevés a mérések száma.
Én a gyorsulás csökkenést rendesen megéreztem.
droberto2012-10-01 22:43:55 // 1232
Ebben a vasban, ahogy a szőnyeget látom (az enyém is ilyen), alsó hangon 300k km van. És amilyen pöcsfej emberek vannak, naná, hogy a kuplung előtt; vsz. a mókusunk is ott pihentette a lábát. Ergo egy kuplungszettel máris számolhat a leendő tulaj.
droberto2012-10-01 22:31:33 // 1231
Így lesz az olcsóból a drága! :(
Nem akarlak elkeseríteni, de lehet, hogy mégsem 8.000 km-t futott a szétbontott verda amiből a kuplungszett valósi.
Nézesd meg egy jóféle (lehetőleg Alfás) szerelővel!
Nem akarlak elkeseríteni, de lehet, hogy mégsem 8.000 km-t futott a szétbontott verda amiből a kuplungszett valósi.
Nézesd meg egy jóféle (lehetőleg Alfás) szerelővel!
droberto2012-10-01 22:26:09 // 1230
Én 1.9-nek látom. Mezei Impression, manuális klíma és lemezfelni. Egyedül a tempomat ami plusz!
droberto2012-10-01 22:18:36 // 1229
Most nézem, hogy neked elöl nagy (330 mm-es) féked van. Vagy ha a tárcsa nem is nagy de a nyereg a 2,4-esé (az uccsó képedből nagyon úgy tűnik legalábbis).
Az 1.9-eseken a 305 mm-es a gyári, melyek jóval kisebb nyereggel vannak szerelve!
Különös...
Az 1.9-eseken a 305 mm-es a gyári, melyek jóval kisebb nyereggel vannak szerelve!
Különös...
droberto2012-10-01 12:14:18 // 1228
Így van. A nagy fék miatt nem sok aftermarketes 17"-os felni van ami rámegy a 330-as tárcsára.
Továbbá ami előnye a gyárinak, hogy nem kell központosítógyűrű és sokkal jobb anyagból van, továbbá könnyebb is mint az aftermarketesek. Pesze itt is van kivétel: Momo, OZ...stb.
Az ET és a küllőkialakítás, pedig megint csak a féktől függ.
Továbbá ami előnye a gyárinak, hogy nem kell központosítógyűrű és sokkal jobb anyagból van, továbbá könnyebb is mint az aftermarketesek. Pesze itt is van kivétel: Momo, OZ...stb.
Az ET és a küllőkialakítás, pedig megint csak a féktől függ.
droberto2012-09-30 23:49:26 // 1226
Én anno a Tipo-ba Ferodot vettem. Mondhatni bitang volt, de csak ~15k!!! km-t bírt elöl. Aztán én is Juridot vettem, ami egy leheletnyit fogott gyengébben, de cserébe 65k km után mikor eladtam még volt benne.
Ja és gyári Brembo tárcsám volt. Nekem is nagyon bejött!
Most az EBC-vel szemezek nagyon...
Ja és gyári Brembo tárcsám volt. Nekem is nagyon bejött!
Most az EBC-vel szemezek nagyon...
droberto2012-09-30 23:44:13 // 1225
Nekem ment tönkre, de még egy ilyet nem szeretnék! Kaphattam volna ilyet most 12-ért! Aftermarket lesz belőle...
droberto2012-09-30 23:40:49 // 1224
A hibakódot az összes ajtóban levő doboz vezérlőjében kerested?
droberto2012-09-30 23:38:17 // 1223
Szerintem is CAN hiba! Ha holnap nem lesz jó akkor vedd le az akksi sarut!
droberto2012-09-30 23:35:28 // 1222
Fékből én speciel pont nem vennék gyárit!
droberto2012-09-30 23:34:22 // 1221
Nekem is már a végét járja. Nálam néha simán csak elkezd nyikorogni lasabb tempónál, kanyarban.
droberto2012-09-30 23:25:29 // 1220
Akkor tényleg jó fiú vagy! :)
Nekem 1x, 2006-ban becsúszott egy 85-ről lealkudott 30K-s csekk. 40-es táblánál mentem 75-80-al, egy nagyobb útfelújításkor, délután, amikor már a kutya sem volt ott.
Nekem 1x, 2006-ban becsúszott egy 85-ről lealkudott 30K-s csekk. 40-es táblánál mentem 75-80-al, egy nagyobb útfelújításkor, délután, amikor már a kutya sem volt ott.
droberto2012-09-30 23:20:59 // 1219
Hasonló, bár neked egyel több vonal van. :)
droberto2012-09-30 11:33:03 // 1218
Így van. Ha lineáris, akkor 720-750 km lesz a vége.
droberto2012-09-30 11:30:40 // 1217
Így van, örültem is neki!
Én azt hittem, hogy ti is hidegen néztétek.
Én azt hittem, hogy ti is hidegen néztétek.
droberto2012-09-30 11:26:51 // 1216
Eddig megúsztam! Általában be szoktam tartani a sebességhatárokat, de néha azért elgurul a gyógyszer! :)
droberto2012-09-30 11:25:21 // 1215
Én azt hittem, hogy ti csak fával foglalkoztok! :)))
Szép állat! :)
Szép állat! :)
droberto2012-09-30 02:02:09 // 1214
És ezzel a 78%-al 588 km-t tettem meg.
droberto2012-09-30 02:00:55 // 1213
Ez egyébként komoly traumát jelentett a DPF-nak is, mert 78,66 %-ról felment a telítettség 81,14%-ra. Mindez egy ~2x4 s -os sikertelen indítózás után...
droberto2012-09-30 01:29:51 // 1212
Többszöri hosszabb sikertelen indítózás utáni, bikázással történő indulás!
Ilyenkor gyönyörű füstpamacsot szokott kiengedni.
Ilyenkor gyönyörű füstpamacsot szokott kiengedni.
droberto2012-09-30 01:08:15 // 1211
A FES-ben a "/i" mit jelent? Fordulat?
droberto2012-09-30 01:03:21 // 1210
droberto2012-09-30 00:53:41 // 1209
Hol tudtál csavart szerezni? Nekem is kéne néhány, de meg kell venni egy minimum mennyiséget. :(
droberto2012-09-30 00:47:40 // 1208
droberto2012-09-30 00:45:49 // 1207
Tegnap szerencse a szerencsétlenségben: Mányokról tartottam Szászvár irányában, amikor is egy picit elengedtem a lovakat az emelkedőn. Ugyan besípolt a 150-nél a Speed Limt, de ekkor már mindegy volt. Bejött a limp mód és a rettegett P0237 hiba. A MAP tisztítás óta először. Úgy látszik fel kell keresnem a Novitec képviseletet, hátha tudják a megoldást.
Szóval a szerencse: A limp mód után folyamatosan lassulva, a váraljai kereszteződéstől ~600 m-re ott állt egy kombi Octavia benne egy sebességmérővel. Mire odaértem addigra meglehetősen lelassultam. Legalábbis remélem.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen sz@r úton az Isten háta mögött képesek mérni...
Szóval a szerencse: A limp mód után folyamatosan lassulva, a váraljai kereszteződéstől ~600 m-re ott állt egy kombi Octavia benne egy sebességmérővel. Mire odaértem addigra meglehetősen lelassultam. Legalábbis remélem.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen sz@r úton az Isten háta mögött képesek mérni...
droberto2012-09-30 00:21:18 // 1206
Nem! Csütörtökön egy C5-el szarakodtunk egy haverral! Ott ő próbálgatta ezt! Az jött be, hogy Com-ok törlése, és aztán az eszköz hozzáadáasa ismét.
Sokszor bosszús dolog a Windows kiosztásaiba belekeverni...
Sokszor bosszús dolog a Windows kiosztásaiba belekeverni...
droberto2012-09-30 00:17:30 // 1205
Ezt már én is régóta tervezem megcsinálni...
droberto2012-09-30 00:15:30 // 1204
droberto2012-09-29 18:20:55 // 1202
11,7V-al már nem hajlandó elindulni az autó. Nem bírta a vagy 4 órán tartó gyújtáson tartást. :( Hiába odavan az akksim.
droberto2012-09-29 18:00:29 // 1201
droberto2012-09-29 17:25:29 // 1200
Hát a mai napom nem úgy sikerül, ahogyan terveztem.
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.

A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.

A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
droberto2012-09-29 11:38:32 // 1199
Elértek egy szintre a CR dízelek, ahonnan a technika jelen állása és az emissziós korlátozás már engedi továbblépni őket, legalábbis nem nagy léptékben. Szeretett gyártónk, ezen belül is kezd nagyon elmaradni a dízelek fejlesztésével. Legutóbbi dobásuk 2010-ben az E5-öt tudó 1.6 és 2.0 JTD volt. Azóta elviszi az idejüket a Chrysler-es fúzió. :(
A benzimotorok fejlesztés a válság előtti időszakban indult meg, a befecskendezési nyomások növelésével és a motorok feltöltésével. A fejlődésüket segítette a recesszió és az károsanyag kibocsájtási korlátozás miatti downsizing.
A Muliair és a Twinair jó, de szerintem ez még csak egy köztes lépcső a dízelverő benzinmotorok fejlesztésében. Érződik nagyon rajtuk, hogy a fő feladatuk a hegyi levegőt kell kipufogása.
Egyszer még szeretnék egy korszerű benzinest...
A benzimotorok fejlesztés a válság előtti időszakban indult meg, a befecskendezési nyomások növelésével és a motorok feltöltésével. A fejlődésüket segítette a recesszió és az károsanyag kibocsájtási korlátozás miatti downsizing.
A Muliair és a Twinair jó, de szerintem ez még csak egy köztes lépcső a dízelverő benzinmotorok fejlesztésében. Érződik nagyon rajtuk, hogy a fő feladatuk a hegyi levegőt kell kipufogása.
Egyszer még szeretnék egy korszerű benzinest...
droberto2012-09-28 23:52:53 // 1198
Engem is álomba ringat lassan...
No lépek fürdeni, azt sztender!
Jó éjt!
No lépek fürdeni, azt sztender!
Jó éjt!
droberto2012-09-28 23:50:21 // 1197
Tökéletesen egyet értünk! Olyannyira kicsi, hogy 2 cm-rel lejjebb van a vas (pont mint a ti-nél) és állandóan felüt. Érdekes nyáron sehol nem ért le az alja.
Továbbá a 16" os felni alá nem tehetem be a nagy féket! :(
Továbbá a 16" os felni alá nem tehetem be a nagy féket! :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.