Így van, igazad van. Akkor meg le kell szedni róla és egy újat rápréselni.
Van itt a közelben egy bowdengyár, ők már anno segítettek a Tipo tükör bowdeneinél.
Őt tudnak adni bowdenvéget, a préselő fogót is megmutatják gondolom és talán még porvédő gumijuk is van.
droberto2012-11-06 11:09:18 // 1496
droberto2012-11-06 10:46:30 // 1495
Link javítva:
Így van. llyen porvédőt kéne találni. De úgy látom fog ez menni! :)
Már csak le kell szedni és meg kell mérni.
Így van. llyen porvédőt kéne találni. De úgy látom fog ez menni! :)
Már csak le kell szedni és meg kell mérni.
droberto2012-11-06 10:45:28 // 1494
Így van. llyen porvédőt kéne találni. De úgy látom fog ez menni! :)
Már csak le kell szedni és meg kell mérni.
Már csak le kell szedni és meg kell mérni.
droberto2012-11-06 08:51:15 // 1493
Köszönöm mindenkinek! :) Remélem segítettem.
Itt is szó van a beépítésről!
Itt is szó van a beépítésről!
droberto2012-11-05 23:17:19 // 1492
No, dokumentáltam az ülés projektet:
Bal első ülés kiszerelés
Bal első ülés, üléslap kiszerelés
Bal első ülésfűtés javítás
Bal első ülés, üléslap szivacs javítás
Bal első ülés bőrtisztítás, -ápolás
Bal első ülés kiszerelés
Bal első ülés, üléslap kiszerelés
Bal első ülésfűtés javítás
Bal első ülés, üléslap szivacs javítás
Bal első ülés bőrtisztítás, -ápolás
droberto2012-11-05 11:03:38 // 1491
Köszi!
Ez már jobban hangzik! :)
Lehet veszek majd egyet és ha ugyan olyan akkor csak a gumit teszem át (meg persze megtömöm zsírral).
Ez már jobban hangzik! :)
Lehet veszek majd egyet és ha ugyan olyan akkor csak a gumit teszem át (meg persze megtömöm zsírral).
droberto2012-11-05 10:50:53 // 1490
ePer 6.6
A 7k-t még azt mondom adnék is érte, de az ePer 15.440-et ír darabjára.
A 7k-t még azt mondom adnék is érte, de az ePer 15.440-et ír darabjára.
droberto2012-11-05 10:47:48 // 1489
Az a baj, hogy hiába költesz rá egy zsák pénzt, mindig felüti a fejét valami apróságnak tűnő, de nagy galibát okozó probléma!
Ezen kívül, meg a gyártó hozzáállása is zavar, nem elég, hogy szart "gyárt", venni belőle vagy csak több darabot lehet, vagy csak egyben jó drágán.
Ezen kívül, meg a gyártó hozzáállása is zavar, nem elég, hogy szart "gyárt", venni belőle vagy csak több darabot lehet, vagy csak egyben jó drágán.
droberto2012-11-05 10:29:58 // 1488
Szerinted miért agonizálok én is rajta?
droberto2012-11-05 10:28:32 // 1487
droberto2012-11-05 10:02:25 // 1486
Nem nyafogok, csak bosszantó, hogy egy öt éves kocsinál úgy néz ki egy gumiszigetelés, mintha a Párizs-Dakar távot hatszor megjárta volna!
No, az még szép lenne, ha ez miatt a filléres alkatrész miatt kicserélném az amúgy jól működő bowdent!
No, az még szép lenne, ha ez miatt a filléres alkatrész miatt kicserélném az amúgy jól működő bowdent!
droberto2012-11-05 09:04:12 // 1484
Én is szeretem, de miért kell egy 5 éves gumialkatrésznek tönkremennie? Még akkor is, ha sóban pácolódik...
droberto2012-11-05 08:44:00 // 1483
droberto2012-11-04 00:08:54 // 1482
"A lényeg: a szép kis Fiestánkat nem fogjuk elherdálni holmi roncsért, csak valami szép állapotú és jól karbantartottért (és itt nem az életkor vagy a km érdekes, hanem az állapot). És ebben feleségemmelk teljes az összhang!" - Tényleg ez a lényeg! :)
droberto2012-11-04 00:02:50 // 1481
Ja, megnéztem neked a kuplung pedált, és nálam nincs holtjáték. Az első részt egy picit kisebb erővel kell nyomni, de az sem holt, hanem érződik, hogy egy rugóerőt kell legyőzni.
Engem inkább a pedállap minimális billegése (talán már nyikorgása) idegesít.
Majd aláfekszem...
Engem inkább a pedállap minimális billegése (talán már nyikorgása) idegesít.
Majd aláfekszem...
droberto2012-11-03 23:58:40 // 1480
Ezt még megvártam, mielőtt álomra hajtom fejem! :)
"Hát mit is mondjak. Ma délelőtt a nagy magyar hazugságtenger viharos óceánján próbáltuk kis lélekvesztőnket iránybantartani." - Ez a legszebb mondat. :))) Csak sajnos igaz! :(
A mobile-t nem nézegeted? Ha nem is olcsóbb, de nagyobb a választék és "őszintébbek" az autók/eladók.
Nagyon bíztam bennetek, hogy nem veszed meg a szürkét. Már a hírdetés is bűzlik!
Remélem, hogy mielőbb ráleltek a megfelelő példányra.
Azzal viszont számolj, hogy tökéletes autó nincs! :)
Ha egy ilyesféle autót veszel, legyen nálad alsóhangon két-háromszáz pénz + kerékrevalósi.
"Hát mit is mondjak. Ma délelőtt a nagy magyar hazugságtenger viharos óceánján próbáltuk kis lélekvesztőnket iránybantartani." - Ez a legszebb mondat. :))) Csak sajnos igaz! :(
A mobile-t nem nézegeted? Ha nem is olcsóbb, de nagyobb a választék és "őszintébbek" az autók/eladók.
Nagyon bíztam bennetek, hogy nem veszed meg a szürkét. Már a hírdetés is bűzlik!
Remélem, hogy mielőbb ráleltek a megfelelő példányra.
Azzal viszont számolj, hogy tökéletes autó nincs! :)
Ha egy ilyesféle autót veszel, legyen nálad alsóhangon két-háromszáz pénz + kerékrevalósi.
droberto2012-11-03 22:42:27 // 1479
"Benzinesnél lenne ettől jelentős fogy.növekedés." - Automata szivató :)))
droberto2012-11-03 22:39:31 // 1478
Ebben szerintem a DPF-nek nem sok bűne van. Tavaly télen a kis kerékkel 10,5 főlé sosem ment pedig akkor jóval hidegebbek is voltak.
droberto2012-11-03 22:06:26 // 1477
Arra kíváncsi lennék, ha - szívtelen módon - így hidegen még nyomkodnám is neki mennyit kérne! :)
Egyébként ha rákerül a kis kerék akkor ez vagy két litert visszáb megy!
Annyit még a motor védelmében elmondanék, hogy óra szerint 80°C felé nem ment a víz.
Pont ezért fogok az előmelegítő kérdésnek utánajárni!
Egyébként ha rákerül a kis kerék akkor ez vagy két litert visszáb megy!
Annyit még a motor védelmében elmondanék, hogy óra szerint 80°C felé nem ment a víz.
Pont ezért fogok az előmelegítő kérdésnek utánajárni!
droberto2012-11-03 21:41:30 // 1476
Ma sikerült egy 12,9-es átlagot produkálnom 8 km-en a városban, 2x megállva.
droberto2012-11-03 21:28:08 // 1475
No persze, akinek négy helyen kapar... :)
droberto2012-11-03 21:20:18 // 1474
Nincs fotód? Én most nézegettem alulról a motorteret vagy másfél órát, de most pontosan nem emlékszem melyikre gondolsz. A bölcső hátsó részére (zártszelvény) tippelek...
droberto2012-11-03 20:40:04 // 1473
Ma bekerült az ülés. Egyenlőre fűt... :)
droberto2012-11-02 19:52:38 // 1471
Ez a nap is úgy ment el, hogy egy csavart se tudtam megmozdítani a hülye eső miatt! Pedig ma terveztem berakni az ülést, bezsírozni ezt-azt és kereket cserélni. :(
droberto2012-11-02 12:46:55 // 1470
Pedig az lesz az, van ott egy beszúrás, mellyel el van vékonyítva az anyag.
droberto2012-11-02 12:44:39 // 1469
Én is valami ilyesmire gondoltam, csak azzal a különbséggel, hogy a letörés az nem rendelteésszerűen törik le, hanem csak túlhúzáskor. Kéne lennie egy nyomaték értéknek...
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
droberto2012-11-02 10:54:07 // 1468
Köszönöm Uram! Ez már azért így jobban hangzik. :)
droberto2012-11-01 22:12:53 // 1467
Nekem van aknám de az se szupi! Cigány dolog onnan szerelni.
Csápos emelőről ábrándozom! :)
Csápos emelőről ábrándozom! :)
droberto2012-11-01 22:06:49 // 1466
Remélem nem lesz igazad, mert a kormánymű gumiharang bilincs is csak gumiharangostól van.
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
droberto2012-11-01 22:04:20 // 1465
Az a baj,hogy apróságok, de engem nagyon zavarnak... :(
droberto2012-11-01 21:24:35 // 1464
A baj az, hogy a vas tele van ilyen apró szerelési gondatlansággal!
droberto2012-11-01 21:23:37 // 1463
Tudja valaki, hogy a féltengely gumiharang bilincseket, hogyan tudom leszedni-visszarakni?
droberto2012-11-01 21:05:25 // 1462
droberto2012-11-01 21:02:24 // 1461
droberto2012-11-01 21:00:42 // 1460
droberto2012-11-01 20:57:51 // 1459
droberto2012-11-01 20:56:15 // 1458
droberto2012-11-01 20:54:46 // 1457
droberto2012-11-01 20:51:57 // 1456
droberto2012-11-01 11:15:16 // 1455
No elállt az eső, megyek bütykölöm az autót. :)))
droberto2012-11-01 11:10:37 // 1454
OFF
Nem vagyok igazi motoros, mert csak robogóm van :), de ha már a MOTUL-nál tartunk az SZVSZ egy kalap kaka. Legalábbis a Motul SCOOTER POWER 2T-ben óriásit csalódtam.
Barátomnak van egy hibátlan Yamaha Aerox Max Biaggi 100-asa és mindig küzdött a füstöléssel.
Belerakta a szóban forgó MOTUL "antifüst" olajat és a füstölés nem, hogy csökkent, hanem durván súlyosbodott.
Miután belerakta a Castrol Power Racing 2T-t a füstölés számottevően csökkent.
Ebből persze nem derül ki, hogy kenés szempontjából melyik a jobb, de nálam a MOTUL-Castrol csatában az utóbbi került ki győztesen.
ON
Nem vagyok igazi motoros, mert csak robogóm van :), de ha már a MOTUL-nál tartunk az SZVSZ egy kalap kaka. Legalábbis a Motul SCOOTER POWER 2T-ben óriásit csalódtam.
Barátomnak van egy hibátlan Yamaha Aerox Max Biaggi 100-asa és mindig küzdött a füstöléssel.
Belerakta a szóban forgó MOTUL "antifüst" olajat és a füstölés nem, hogy csökkent, hanem durván súlyosbodott.
Miután belerakta a Castrol Power Racing 2T-t a füstölés számottevően csökkent.
Ebből persze nem derül ki, hogy kenés szempontjából melyik a jobb, de nálam a MOTUL-Castrol csatában az utóbbi került ki győztesen.
ON
droberto2012-11-01 10:52:26 // 1453
OFF
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt így kell beállítani:

(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve. Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt így kell beállítani:

(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve. Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON
droberto2012-11-01 10:28:27 // 1452
Így igaz! Ez elkerülhető a gyakori tisztítással és megfelelő kenőanyagok használatával.
droberto2012-11-01 10:27:16 // 1451
Nálam kezdenek ilyen tribológiai paranoiáim lenni...
droberto2012-11-01 09:37:59 // 1450
A lánc hossza a használat során nő. A hossznövekedés nem a hevederek nyúlásából ered, hanem a csapkopásából.
A láncnyúlás csupán téves szóhasználat. :)
Itt meg találtam egy kis érdekességet a vezérműlánc fejlődésről.
A láncnyúlás csupán téves szóhasználat. :)
Itt meg találtam egy kis érdekességet a vezérműlánc fejlődésről.
droberto2012-10-31 23:52:51 // 1449
A pontosság kedvéért: egy lánc nem nyúlik, hanem kopik. :)
droberto2012-10-31 23:49:21 // 1448
A ti kerék nekem sem fér be, csak ha lehajtom az ülést.
A napokban én is cserélek télire, de most egy teherautós családtagot kérek meg, hogy levétel után furikázza le a mosóba a kerekeket.
Tavasszal olyan ügyes voltam, hogy összegumiztam a "C" oszlopot. :(
A napokban én is cserélek télire, de most egy teherautós családtagot kérek meg, hogy levétel után furikázza le a mosóba a kerekeket.
Tavasszal olyan ügyes voltam, hogy összegumiztam a "C" oszlopot. :(
droberto2012-10-31 18:07:39 // 1447
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.