droberto2012-11-22 21:14:35 // 1646
Szerintem is hülye helyen van, viszont elég jól tömített. Az alján meg van egy (vagy több) kis szelep (műanyag tüske), ahol a kondenzvíz távozni tud.
droberto2012-11-22 08:04:19 // 1645
Picit én is utánaolvastam ennek. Ez alapján szavatosság mindenképp van, csak természetes személy esetén a szavatosság 6 hónap.
Akkor lehet kivétel, ha az adásvételiben bele van írva, hogy szavatosságot nem vállal mert pl. nagy kedvezményt adott.
Akkor lehet kivétel, ha az adásvételiben bele van írva, hogy szavatosságot nem vállal mert pl. nagy kedvezményt adott.
droberto2012-11-21 23:21:05 // 1644
Nem egy rózsás helyzet az ilyen, biztos!
Azt a saját bőrömön is tapasztaltam most! :(
Azt a saját bőrömön is tapasztaltam most! :(
droberto2012-11-21 23:07:34 // 1643
Lehet. Most lent hagytam a Pendrive-om, de talán az NKH-s műszaki tartalmazza.
droberto2012-11-21 23:05:04 // 1642
Magánszemélynek ugyan úgy van felelőssége! És a jog általában a vásárlót védi. Olvasd csak el az adásvételit mi van bele írva.
Én a helyedben biztosan szóvá tettem volna. Piszkosul átvágtak.
Egyébként meg nem muszáj velük csináltatni a javítást.
Egy biztos, nehéz ügy az ilyen, de korán sem lehetetlen.
Én a helyedben biztosan szóvá tettem volna. Piszkosul átvágtak.
Egyébként meg nem muszáj velük csináltatni a javítást.
Egy biztos, nehéz ügy az ilyen, de korán sem lehetetlen.
droberto2012-11-21 22:52:56 // 1641
Az eredetiségvizsgálatot minden tulajdonos váltáskor el kell végezni. Elméletileg ez az eladó feladata, de ez megegyezés kérdése.
droberto2012-11-21 22:49:03 // 1640
De ez csak egy veszélyforrás! Hallgass meg másokat is! :)
droberto2012-11-21 22:47:57 // 1639
Azt akár én is befizethetném neked, aztán jöhetnél hozzám, hogy a széthullott motorodat javíttassam meg.
Érted? :)
Érted? :)
droberto2012-11-21 22:46:00 // 1638
Most állt össze. Nyílt adás-vételi szerződés. Erről már halottam.
droberto2012-11-21 22:38:13 // 1637
Milyen bizonylatot ad?
Miért ne mehetnél hozzá vissza? A jogszabályok rá is vonatkoznak.
Miért ne mehetnél hozzá vissza? A jogszabályok rá is vonatkoznak.
droberto2012-11-21 22:10:58 // 1636
Nem vagyok egy nepper, de szerintem ez így aggályos, hogy nem is találkozol az eladóval. Ha ne adj Isten gondod van kihez mész? Letagad, hogy sose látott. Lehet én vagyok csak maradi...
Gondolom, valami olasz üzembentartóival hozta be! Meg az ember a 47 topicba írta ís, hogy az eladó módszeresen ezzel foglalkozik. Gondolom azért olcsóbb, mert így egy átírást megspórol a mókus.
Gondolom, valami olasz üzembentartóival hozta be! Meg az ember a 47 topicba írta ís, hogy az eladó módszeresen ezzel foglalkozik. Gondolom azért olcsóbb, mert így egy átírást megspórol a mókus.
droberto2012-11-21 22:05:26 // 1635
Biztos az, de nekem már az agyamra megy! Szívem szerint ledobatnám még 1x géppel az egészet, de jó lenne rájönni előtte, hogy mitől van, hogy az okokat megszűntessem!
droberto2012-11-21 22:02:10 // 1634
Csak a kiegyenlítő tartály tartalmát cseréltem le.
Gondolom az egész rendszer ilyen, vagy tényleg visszatermelődik?
Gondolom az egész rendszer ilyen, vagy tényleg visszatermelődik?
droberto2012-11-21 21:39:46 // 1633
Fék ügyben én annyit hallottam a szerelőmtől, hogy az ABS-nem szereti, ha leengedik róla a folyadékot. Azért is szokták átpumpálással cserélni a fékfolyadékot és nem sima leengedéssel. Vagy esetleg célgéppel.
Én még mindig a penészszerűséggel küzdök. Visszatért! :)
Lehet elmegyek egy fékszervízbe, mondjuk Szekszárdra a Bodó-hoz.
Én még mindig a penészszerűséggel küzdök. Visszatért! :)
Lehet elmegyek egy fékszervízbe, mondjuk Szekszárdra a Bodó-hoz.
droberto2012-11-21 19:28:56 // 1632
Ez is olyasféle, mint a PG159.
droberto2012-11-21 19:25:23 // 1631
"Sajnos a km. kisebb mint a gyári" - Sorry, ezt most rosszul írtam. A féltengelynél levő bilincsek km-e nagyobb mint a PG159. Az, PG167 Havy Duty, 10 x 0,8 és 10 x 1 mm-es keresztmetszettel.
droberto2012-11-21 19:20:18 // 1630
Csak arra kell vigyázni, hogy ne magyar koppintást vegyed, mert az silány hamisítvány, horganyzott pléhh biliacél, melynek sorjája szétvághatja a gumit!
Ezeknek a típusa PG 159
Mérettartomány x keresztmetszet
25.0 – 50.0 mm 7.0 x 0.8 mm
40.0 – 110.0 mm 7.0 x 0.8 mm
Sajnos a km. kisebb mint a gyári, és szorítóereje kb negyede a PG 167-nek. :(
Az előbb elrontottam az Oetiker katalógus linkelését. Itt van.
Ezeknek a típusa PG 159
Mérettartomány x keresztmetszet
25.0 – 50.0 mm 7.0 x 0.8 mm
40.0 – 110.0 mm 7.0 x 0.8 mm
Sajnos a km. kisebb mint a gyári, és szorítóereje kb negyede a PG 167-nek. :(
Az előbb elrontottam az Oetiker katalógus linkelését. Itt van.
droberto2012-11-21 19:11:46 // 1629
Én is benne vagyok a témában nyakig, de a bilincskérdésen még nem jutottam túl!
Előtte megosztom tapasztalataimat:
- Nekem ZF van benne, állítólag létezik TRW is.
- A fogaslécet nem tudod bezsírozni, csak a kormányrúd végén lévő gömbcsuklót és a kormány rudat.
- Csabii159 tönkrement kormányművén ez utóbb korrodálódott el és így már nem biztosította a körülötte levő teflongyűrű a tömítettséget.
- Hál' Istennek az én rudam még ép.
- Ha végzek a melóval majd elkészül a blogom is. Előzetesen annyit, hogy nálam a csuklón már kezdett a zsír megszáradni. Amit tudtam letöröltem, majd újrakentem. De nem a Tutela MRM 2-vel, hanem a Tutela All Starral. Ezt majd kifejtem, hogy miért, de előzetesen annyit, hogy a benne lévő az All Starhoz hasonlított legjobban. A rúdra is ezt tettem.
Szóval bilincs: A gumi átmérője 55 mm. Gyárilag az Oetiker által kifejlesztett füles bilincs van, ami igen profi. Itt olvashatsz róla magyarul is. Sokkal jobb mint egy AWAB bilincs. Nagyobb szorítóereje van, rozsdamentes (1.4301), nem sorjás, rendesen beleül a gumi nút-ba, a végtelenítésnél nincsen lépcső és szétfordulás ellen többszörösen védett. A hátránya, hogy 1x használatos és felrakásához spéci fogó kell. Én már vettem, hozzá egy ilyet.
Szóval a bilincs: A bilincs típus Oetiker PG 167; Bilincs keresztmetszet 7 x 0,6 mm; Cikkszáma: 16700063; Referencia száma: 056.0-706R; Méret tartomány: 52.8 – 56 mm; Fül belső szélesség: 10 mm.
A bibi ott van, hogy ilyen bilincset nem adnak el csak 100-asával. Beszéltem az importőrrel is.
A gyáriak meg bek@phatják. eLearn-ben nem találtam bilincset és féltengelyporvédőkhöz is csak többet lehet venni egyszerre, persze azt is aranyáron.
A Bárdis alkatrész dealereknél lehet venni az Oetikernek az egyszerűbb PG159 típusú un. féltengelygumiharang bilincset. Én is vettem belőle, hogy legyen. :) Két mérettartományban létezik.
Szóval én itt tartok a dologban. :)
Előtte megosztom tapasztalataimat:
- Nekem ZF van benne, állítólag létezik TRW is.
- A fogaslécet nem tudod bezsírozni, csak a kormányrúd végén lévő gömbcsuklót és a kormány rudat.
- Csabii159 tönkrement kormányművén ez utóbb korrodálódott el és így már nem biztosította a körülötte levő teflongyűrű a tömítettséget.
- Hál' Istennek az én rudam még ép.
- Ha végzek a melóval majd elkészül a blogom is. Előzetesen annyit, hogy nálam a csuklón már kezdett a zsír megszáradni. Amit tudtam letöröltem, majd újrakentem. De nem a Tutela MRM 2-vel, hanem a Tutela All Starral. Ezt majd kifejtem, hogy miért, de előzetesen annyit, hogy a benne lévő az All Starhoz hasonlított legjobban. A rúdra is ezt tettem.
Szóval bilincs: A gumi átmérője 55 mm. Gyárilag az Oetiker által kifejlesztett füles bilincs van, ami igen profi. Itt olvashatsz róla magyarul is. Sokkal jobb mint egy AWAB bilincs. Nagyobb szorítóereje van, rozsdamentes (1.4301), nem sorjás, rendesen beleül a gumi nút-ba, a végtelenítésnél nincsen lépcső és szétfordulás ellen többszörösen védett. A hátránya, hogy 1x használatos és felrakásához spéci fogó kell. Én már vettem, hozzá egy ilyet.
Szóval a bilincs: A bilincs típus Oetiker PG 167; Bilincs keresztmetszet 7 x 0,6 mm; Cikkszáma: 16700063; Referencia száma: 056.0-706R; Méret tartomány: 52.8 – 56 mm; Fül belső szélesség: 10 mm.
A bibi ott van, hogy ilyen bilincset nem adnak el csak 100-asával. Beszéltem az importőrrel is.
A gyáriak meg bek@phatják. eLearn-ben nem találtam bilincset és féltengelyporvédőkhöz is csak többet lehet venni egyszerre, persze azt is aranyáron.
A Bárdis alkatrész dealereknél lehet venni az Oetikernek az egyszerűbb PG159 típusú un. féltengelygumiharang bilincset. Én is vettem belőle, hogy legyen. :) Két mérettartományban létezik.
Szóval én itt tartok a dologban. :)
droberto2012-11-21 09:30:01 // 1628
Most megnéztem az 59 kezelésijét, de abban nincs benne, de úgy emlékszem, hogy le szokták írni, hogy x %-ot (talán 10), csalhat lefele is és felfele is! Gondolom ezt védekezésből írják, le nehogy támadhatóak legyenek egy esetleges gyorshajtási ügyben.
Egyébként nem nagyon emlékszem olyanra, hogy a sebességmérő fefele "csalna".
Egyébként nem nagyon emlékszem olyanra, hogy a sebességmérő fefele "csalna".
droberto2012-11-21 09:26:24 // 1627
Ez így van! De nagykerék felrakástól, ez már a User felelőssége/hülyesége.
droberto2012-11-20 21:57:53 // 1626
Ahogy számolom a tömeg/teljesítmény arányt, a 47 a legjobb. Bár azért a teljesítményérzet több összetevős. Szerintem ezek közül a TS a legsportosabb karakterű.
droberto2012-11-20 20:51:55 // 1625
Így van!
A téli gumijaim szemmel láthatóan megdagadtak, amikor 2 bar-ról felfújtam őket 2,7-re.
A téli gumijaim szemmel láthatóan megdagadtak, amikor 2 bar-ról felfújtam őket 2,7-re.
droberto2012-11-20 20:25:37 // 1624
Ezen a váltóméret dolgon sokat gondolkodtam (már az előző autómnál is).
Anno még csak táblázatok voltak, mostanra megjelentek a kalkulátorok is.
De miiért is van ez kitalálva ez az egész? Nyilván nincsen két egyforma átmérőjű kerék. Miért pont 2,5% eltérés megengedett? A nagyobb kerék egyértelműen jobban igénybe veszi a futóműalkatrészeket, a kerék és toronycsapágyat valamint a lengéscsillapítást. De tulajdonképpen a nagy kerék felrakását csak a hely szabja meg. Kormány elfordításkor, rugóösszenyomáskor nem érhet belül a doblemezhez, kívül a sárvédőhöz. A gyáritól kisebb kerék pedig veszélyes lehet, mert az könnyen túlterhelhető és nincs vele megfelelő tapadása az autónak.
A km óra csalás pedig általában minimális, főleg úgy nincs jelentősége, hogy általában azok kevesebbet mutatnak, mit a valós sebesség.
Picit olyan ez az egész mint a felninél az ET szám. Ha kisebb, növeled a keréktávolságot és ezzel a stabilitást, ha nagyobb, akkor pedig az alkatrészeket veszed kevésbé igénybe.
Anno még csak táblázatok voltak, mostanra megjelentek a kalkulátorok is.
De miiért is van ez kitalálva ez az egész? Nyilván nincsen két egyforma átmérőjű kerék. Miért pont 2,5% eltérés megengedett? A nagyobb kerék egyértelműen jobban igénybe veszi a futóműalkatrészeket, a kerék és toronycsapágyat valamint a lengéscsillapítást. De tulajdonképpen a nagy kerék felrakását csak a hely szabja meg. Kormány elfordításkor, rugóösszenyomáskor nem érhet belül a doblemezhez, kívül a sárvédőhöz. A gyáritól kisebb kerék pedig veszélyes lehet, mert az könnyen túlterhelhető és nincs vele megfelelő tapadása az autónak.
A km óra csalás pedig általában minimális, főleg úgy nincs jelentősége, hogy általában azok kevesebbet mutatnak, mit a valós sebesség.
Picit olyan ez az egész mint a felninél az ET szám. Ha kisebb, növeled a keréktávolságot és ezzel a stabilitást, ha nagyobb, akkor pedig az alkatrészeket veszed kevésbé igénybe.
droberto2012-11-20 19:52:04 // 1623
Egyetértek veled, túl kicsi egy ekkora tömegű és teljesítményű autóhoz!
De az is igaz, hogy a gazdaságisok nem ösztönözték a mérnököket, hogy gyárilag olyan méretű gumit válasszanak ami elterjedt, és eképp elérhető árú. Bár SZVSZ ez is inkább a gazdászok bűne, mert egy mérnöknek van ennyi esze. :)
De az is igaz, hogy a gazdaságisok nem ösztönözték a mérnököket, hogy gyárilag olyan méretű gumit válasszanak ami elterjedt, és eképp elérhető árú. Bár SZVSZ ez is inkább a gazdászok bűne, mert egy mérnöknek van ennyi esze. :)
droberto2012-11-20 19:43:28 // 1622
Természetesen én is arra gondolok a felni ebből a szempontból csak egy összekötő.
droberto2012-11-20 19:41:34 // 1621
Bocs a határozó lemaradt. :)
Ha egy autót a gyártó kiad Ø632-205 mm-es és Ø671-235 mm-es gumival is, akkor szerintem ez a váltóméret dolognak az égvilágon semmi értelme nincs. Ami más a 19"-nál, az a rugó és a lengéscsillapító.
Maximum csak a km óra van máshogy kalibrálva. Erre meg csak annyit tudok mondani, hogy a "gyári" 16"-al 10%-ot csal lefele az órám, míg a 19"-al meg csak 1-et. :)
Ha egy autót a gyártó kiad Ø632-205 mm-es és Ø671-235 mm-es gumival is, akkor szerintem ez a váltóméret dolognak az égvilágon semmi értelme nincs. Ami más a 19"-nál, az a rugó és a lengéscsillapító.
Maximum csak a km óra van máshogy kalibrálva. Erre meg csak annyit tudok mondani, hogy a "gyári" 16"-al 10%-ot csal lefele az órám, míg a 19"-al meg csak 1-et. :)
droberto2012-11-20 19:37:18 // 1620
Ha egy autót a gyártó kiad Ø632-205 mm-es és Ø671-235 mm-es is, akkor szerintem ez a váltóméret dolognak az égvilágon semmi értelme nincs. Ami más a 19"-nál, az a rugó és a lengéscsillapító.
Maximum csak a km óra van máshogy kalibrálva. Erre meg csak annyit tudok mondani, hogy a "gyári" 16"-al 10%-ot csal lefele az órám, míg a 19"-al meg csak 1-et. :)
Maximum csak a km óra van máshogy kalibrálva. Erre meg csak annyit tudok mondani, hogy a "gyári" 16"-al 10%-ot csal lefele az órám, míg a 19"-al meg csak 1-et. :)
droberto2012-11-20 19:29:26 // 1619
Ha a 19-es 235-ös gumi nem ér bele, akkor egy 17-esből egy ballonosabb sem fog beleérni.
Nekem nem kellene ti rugó, de ha gyárilag ültetve lenne, biztos nem cserélném ki "hagyományosra". Már csak azért sem, mert akkor csillapítót is illene cserélni.
Nekem nem kellene ti rugó, de ha gyárilag ültetve lenne, biztos nem cserélném ki "hagyományosra". Már csak azért sem, mert akkor csillapítót is illene cserélni.
droberto2012-11-20 17:02:59 // 1618
A ti futómű 20 mm-es ültetést jelent, így a te nyári hasmagasságod pont akkora, mint az én "télim", mivel a téli kerekeim 39 mm-rel kisebbek átmérőben mint a nyári ti.
Így megértelek, hogy leütöd mindenhol az elejét.
Még nekem is sok helyen leér télen a haspáncél/motortartó. Van egy parkoló a ház előtt, ahova télen nem bírok felállni, mert leér az alja. Nyáron nincs gond.
Ezért is szeretnék télre nagyobb átmérőjű gummákat...
Így megértelek, hogy leütöd mindenhol az elejét.
Még nekem is sok helyen leér télen a haspáncél/motortartó. Van egy parkoló a ház előtt, ahova télen nem bírok felállni, mert leér az alja. Nyáron nincs gond.
Ezért is szeretnék télre nagyobb átmérőjű gummákat...
droberto2012-11-20 15:10:07 // 1616
Akkor, én mit szóljak a 205/55-16-al? :)
droberto2012-11-20 13:02:12 // 1615
Látom volt tapadás.... :)
droberto2012-11-19 16:33:47 // 1614
Miért eszi? Szelepszár szimering?
droberto2012-11-19 16:25:01 // 1613
Ez igaz, de cserében van 8 gyertya és vezérlés módosító, melyek cseréje nem filléres tétel.
Ezeknek nem ismerem a csereintervallumát, de 60 és 100k km közé tenném.
Ezeknek nem ismerem a csereintervallumát, de 60 és 100k km közé tenném.
droberto2012-11-19 16:22:55 // 1612
A múltkoriak nem dízelek voltak?
droberto2012-11-19 16:22:33 // 1611
Ezt benéztem, aszittem' dezső. :)
droberto2012-11-19 14:02:32 // 1610
Akko' kell neki egy általános átvizsgálás és egy Diag.
Egy nagyszerviz 150-200k + esetleg kuplung és lendkerék. No, meg a váltócipő. :)
Egy nagyszerviz 150-200k + esetleg kuplung és lendkerék. No, meg a váltócipő. :)
droberto2012-11-19 13:54:37 // 1609
Nekem is teccik'! :)
droberto2012-11-19 12:51:26 // 1608
Az oszlopsérülésekkel nagyon körültekintőnek kell lenni. Persze lehet, hogy csak nekidőlt valami (gereblye - :)), de nem árt az óvatosság.
Az oszlopok gyakorlatilag bármilyen irányú erős ütéstől sérülhetnek. Pl. a C behorpadhat egy frontális, az autó alját ért balesettől.
Ilyenkor nem árt megnézni az utascella esetleges deformálódását, ajtó/sárvédőhézagok és ajtócsukódás.
Csak annál az egy oszlopnál mértél ilyen magas értéket?
Lehet olyan is, hogy negyedcserés volt az autó. Ezt legkönnyebben az oszlopok belsejénél vagy a lemezek összelapolásánál láthatod (már ha engedi a tulaj lehúzni a gumikédert). A fényezők ritkán dolgozzák csak össze a nem látható helyeken.
A hegesztéseknek és a gyári tömítőanyagoknak mindenhol egyformának kell lennie. Érdemes a másik oldallal összehasonlítani. Ja, és ne légy rest, rendesen nézz/feküdj alá. Alaposan nézd át, mert sok kíntól óvhatod így magad. Ha nem homogén az alvázvédelem, tömítőanyagok, akkor szinte biztosra veheted, hogy komolyabb sérülése volt az autónak.
Egyébként az autó szépnek tűnik a képeken.
A beltér nincs nagyon lelakva? Ülés, kormány, pedálok ajtó?
Szervizkönyv, leinformálás megvolt?
Dömpi, kezdesz profi autónepperré válni! :)
Az oszlopok gyakorlatilag bármilyen irányú erős ütéstől sérülhetnek. Pl. a C behorpadhat egy frontális, az autó alját ért balesettől.
Ilyenkor nem árt megnézni az utascella esetleges deformálódását, ajtó/sárvédőhézagok és ajtócsukódás.
Csak annál az egy oszlopnál mértél ilyen magas értéket?
Lehet olyan is, hogy negyedcserés volt az autó. Ezt legkönnyebben az oszlopok belsejénél vagy a lemezek összelapolásánál láthatod (már ha engedi a tulaj lehúzni a gumikédert). A fényezők ritkán dolgozzák csak össze a nem látható helyeken.
A hegesztéseknek és a gyári tömítőanyagoknak mindenhol egyformának kell lennie. Érdemes a másik oldallal összehasonlítani. Ja, és ne légy rest, rendesen nézz/feküdj alá. Alaposan nézd át, mert sok kíntól óvhatod így magad. Ha nem homogén az alvázvédelem, tömítőanyagok, akkor szinte biztosra veheted, hogy komolyabb sérülése volt az autónak.
Egyébként az autó szépnek tűnik a képeken.
A beltér nincs nagyon lelakva? Ülés, kormány, pedálok ajtó?
Szervizkönyv, leinformálás megvolt?
Dömpi, kezdesz profi autónepperré válni! :)
droberto2012-11-19 12:20:27 // 1607
Neked kell eldöntened! Én a Fortum készletet 15-ért vettem, fájó kiadás volt. Nem bántam meg!
Bár hozzáteszem, akkor már megvolt a 1/4", és 1/2"-os dugóskulcs készletem.
Most egy beszállítónk ezt a King Tony Ribe fejkészletet ajánlotta.
Bár hozzáteszem, akkor már megvolt a 1/4", és 1/2"-os dugóskulcs készletem.
Most egy beszállítónk ezt a King Tony Ribe fejkészletet ajánlotta.
droberto2012-11-19 11:10:33 // 1606
Szerintem egy fej azért praktikusabb/univerzálisabb, mert tetszőlegesen toldható, ha a hely úgy adja ki.
Bár kétségtelenül van olyan, amikor csak a kulccsal férsz csak oda. Lásd: felső lengőkar, 1.9-olajleeresztő.
Ha sokszor tekersz egy jól hozzáférhető kötőelemet, akkor a racsniskulcs elvitathatatlanul praktikusabb. De csakis a jó minőségű!
Bár kétségtelenül van olyan, amikor csak a kulccsal férsz csak oda. Lásd: felső lengőkar, 1.9-olajleeresztő.
Ha sokszor tekersz egy jól hozzáférhető kötőelemet, akkor a racsniskulcs elvitathatatlanul praktikusabb. De csakis a jó minőségű!
droberto2012-11-19 10:00:42 // 1605
2.4, sokküllős 17"-es felni, tetősínnel?
Akkor az az olimpikonunk, a Kovács Anti volt!
Akkor az az olimpikonunk, a Kovács Anti volt!
droberto2012-11-18 21:24:14 // 1604
Nagyon szép!
Anno sokat szemeztem a KSTools szerszámokkal, de mikorra pénzem lett, picit visszábszorult az importjuk.
Ekkor jött a Fortum. Eddig nem csalódtam. Erős középkategóriás.
Anno sokat szemeztem a KSTools szerszámokkal, de mikorra pénzem lett, picit visszábszorult az importjuk.
Ekkor jött a Fortum. Eddig nem csalódtam. Erős középkategóriás.
droberto2012-11-18 21:22:17 // 1603
Hogy úgy mondjam, van egy sanda gyanúm! :)))
droberto2012-11-18 19:47:55 // 1602
Majd ha cserés lesz a felső lengőkarom majd jól kölcsönkérem! :)
droberto2012-11-18 19:47:00 // 1601
A Würt alapvetően egy átcimkéző cég, de a kéziszerszámai jók.
droberto2012-11-18 19:34:30 // 1600
Igen ott tudom, hogy kicsi a hely!
Jók a racsnis csillagkulcsok, de ezekkel nagyon mellé lehet nyúlni. Főleg a csuklósokkal.
Ezekről nem sok jót hallani, talán a Beta kivétel, de az meg arany áron van.
Én sima hatlapfejűket szeretnék.
Jók a racsnis csillagkulcsok, de ezekkel nagyon mellé lehet nyúlni. Főleg a csuklósokkal.
Ezekről nem sok jót hallani, talán a Beta kivétel, de az meg arany áron van.
Én sima hatlapfejűket szeretnék.
droberto2012-11-18 17:45:08 // 1599
Jól mondja Erhard.
Én egy ilyen Torx készletet vettem autóvásárlás után.
Már vissza is hozta az árát! :)
Már csak egy Ribe készlet kell és akkor már tényleg mindent szétszedhetek. :)
Én egy ilyen Torx készletet vettem autóvásárlás után.
Már vissza is hozta az árát! :)
Már csak egy Ribe készlet kell és akkor már tényleg mindent szétszedhetek. :)
droberto2012-11-17 22:22:18 // 1598
Az a baj, hogy már megtehetik. :(
Jó dolgukban nem tudják, hogy mit csináljanak!
Jó dolgukban nem tudják, hogy mit csináljanak!
droberto2012-11-17 22:20:47 // 1597
Az kb. olyan lehet, mint a 159-el mondjuk a 360. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
569
Fórum
Friss topicok
- Giulietta
- Giulia
- Spider
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Belül is érezzük jól ma...
- 164-166
Típusok

TovÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂbb