droberto2012-11-17 22:07:38 // 1596
Nem is tudom, hogy az 1-es Swiftnél létezett elavultabb futóművű autó az elmúlt 30 évben Európában! De ne is bántsuk, mert az tényleg másról szólt.
droberto2012-11-17 22:02:02 // 1595
Csacsija egy barátomnak volt! No, az amit kapott... le a kalappal előtte!
droberto2012-11-17 21:57:14 // 1594
Ez tényleg nem lehetett egy élmény.
droberto2012-11-17 21:49:35 // 1593
Bár az ezres még nem is halálfélelem, mert könnyű.
droberto2012-11-17 21:47:12 // 1592
Előztél már ezres Swiftel?
droberto2012-11-17 21:39:57 // 1591
Igen jól megy a 2.4, az tuti, de SZVSZ Mo-n bőven elég a 1.9 teljesítménye. Egyenesben az OFF-ok több mint 90%-át lehagyom (ha akarom), viszont az élményfaktor kanyarban jön ki igazán ott az arány 99% feletti. :)))
droberto2012-11-17 21:33:07 // 1590
Az 1,9 vegyesben 6,8-7,2 l eszik 100 km-enként.
droberto2012-11-17 21:32:35 // 1589
Persze simán vissza lehet tenni, már ha megvan. Ha nincs akkor én szívesen elküldöm az enyémet. :)
droberto2012-11-17 21:30:55 // 1588
Ez egy értékes blog! :)
droberto2012-11-17 21:27:21 // 1587
A 6,6 valós fogyasztás volt?
Az 56-od és az 59-ed gumija közt, szélességben 1, átmérőben 3,6 cm van. Sokat számít ez is.
Az én mini téli mini kerekemmel megy mint állat, és átlagban 0,5 l-el kevesebbet eszik a ti kerékkel.
Az 56-od és az 59-ed gumija közt, szélességben 1, átmérőben 3,6 cm van. Sokat számít ez is.
Az én mini téli mini kerekemmel megy mint állat, és átlagban 0,5 l-el kevesebbet eszik a ti kerékkel.
droberto2012-11-17 18:14:17 // 1586
A minőséget meg kell fizetni. Ha Aftermarket-es Momo-t, vagy OZ-t veszel ott is megfizeted!
Ezek nem hajolnak/törnek el az első úthibánál, továbbá a tömegelőnyük sem mellékes.
Az Alessio és csapata felejtős.
Ezek nem hajolnak/törnek el az első úthibánál, továbbá a tömegelőnyük sem mellékes.
Az Alessio és csapata felejtős.
droberto2012-11-17 12:49:53 // 1585
Pont azért mert sokat szerelted! :)
Legalábbis nálam ez így működik. Persze csak akkor, ha meghálálja. Anno volt 2 Szaljut csónakmotorom is, no azokat állandóan szereltem, de sose értem át velük a túloldalra. Azokat nem szerettem, hálátlan dögök voltak! :)))
Legalábbis nálam ez így működik. Persze csak akkor, ha meghálálja. Anno volt 2 Szaljut csónakmotorom is, no azokat állandóan szereltem, de sose értem át velük a túloldalra. Azokat nem szerettem, hálátlan dögök voltak! :)))
droberto2012-11-17 12:44:48 // 1584
Ha figyelembe vesszük a kerékméretet (a súlyt már nem lenne igazságos) és a 156 mérőóracsalását akkor szerintem nincs az 1-1,5 l.
droberto2012-11-17 11:27:17 // 1583
Így van, én sem "csak" termosztátra gyanakodnék.
Kieg fűtés: :)))
Kieg fűtés: :)))
droberto2012-11-16 22:24:41 // 1582
Lehet megtaláltad a rejtélyes vízforralót? :)
Én a helyedben a vízkört tüzetesen átnézném, rátenném diagra és mennék vele egy tesztkört is!
Én a helyedben a vízkört tüzetesen átnézném, rátenném diagra és mennék vele egy tesztkört is!
droberto2012-11-16 22:18:05 // 1581
Alapja lehet van neki, de az távol áll a valóságtól. :)
droberto2012-11-16 22:14:54 // 1580
9. a Corolla Verso? Erről tudnék mit mesélni.... 150k km alatt, két motorcsere folyamatos szakszervizelés mellett? Miről beszélnek???
droberto2012-11-16 22:10:28 // 1579
Erről beszélek, szemét piszkok ezek!
Egy gumi nem lehet hullámos, maximum csak rosszul felrakott, pl. egy szélvédőcsere után.
Én sem kezdtem el sárdobálni a blogomban, hogy milyen szar a német ipar mert nem képes egy megbízható ülésfűtést legyártani. Egy ilyen hiba létrejötte egy csomó dologtól függ általában.
Lehet volt egy ilyen eset egyszer (a zenetáborban :)) és most ezen lovagolnak.
Egy gumi nem lehet hullámos, maximum csak rosszul felrakott, pl. egy szélvédőcsere után.
Én sem kezdtem el sárdobálni a blogomban, hogy milyen szar a német ipar mert nem képes egy megbízható ülésfűtést legyártani. Egy ilyen hiba létrejötte egy csomó dologtól függ általában.
Lehet volt egy ilyen eset egyszer (a zenetáborban :)) és most ezen lovagolnak.
droberto2012-11-16 22:05:10 // 1578
droberto2012-11-16 21:53:48 // 1577
Az AB a legutolsó újság amire alapoznék. SZVSZ jobb, ha kivered a fejedből és inkább elkezded a topikot visszaolvasni. Hidd el itt az igazság és nem az Auto Bild lapjain.
A 159-es Alfa egy bitang jó autó, persze vannak vele problémák, de mikkel nincsenek?
Anno 2 évig vásároltam az AB-et, de soha-de soha nem győzött le összehasonlító tesztben német vasat, más nemzet járgánya. Az olaszok tesztjénél meg mindig ezeréves apróságokkal/sületlenségekkel hozakodtak elő.
Pl.: ha nincs kilincs a csomagtérajtón akkor összekened a kezed vele. Pont mint hogyha a kilincs tiszta maradna esőben. Bruhaha...!
A 159-es Alfa egy bitang jó autó, persze vannak vele problémák, de mikkel nincsenek?
Anno 2 évig vásároltam az AB-et, de soha-de soha nem győzött le összehasonlító tesztben német vasat, más nemzet járgánya. Az olaszok tesztjénél meg mindig ezeréves apróságokkal/sületlenségekkel hozakodtak elő.
Pl.: ha nincs kilincs a csomagtérajtón akkor összekened a kezed vele. Pont mint hogyha a kilincs tiszta maradna esőben. Bruhaha...!
droberto2012-11-16 21:47:15 // 1576
Persze leget más is a hiba, de egy termosztát bárhol megszorulhat, nyitott és zárt állásban is, bár az olasz vasaknál általában középállásban ragad meg. A Tipo-mnál is így volt.
droberto2012-11-16 21:45:23 // 1575
A nagyfékes (330 mm) 159-re 17"-tól felfele jók a gyári felnik!
droberto2012-11-14 14:59:16 // 1572
Ez nem jó hír, bár ennyi várakozás talán már belefér. :)
droberto2012-11-14 14:57:57 // 1571
Pont gondoltam rád, hogy hívlak, de sejtettem, hogy zavarnálak! :)
droberto2012-11-14 12:25:45 // 1570
Senkivel semmi?
Kicsúsztunk a fórum főlapjáról? :)))
Kicsúsztunk a fórum főlapjáról? :)))
droberto2012-11-13 19:27:04 // 1569
droberto2012-11-13 07:57:29 // 1568
Csak, meg kéne tudjuk, hogy van bent ilyen vagy nincs, és ha nincs hogyan lehet beszerelni.
Ha lesz időm megkeresem az F74, és az F76-os biztosítékot, vagy helyét.
Ha lesz időm megkeresem az F74, és az F76-os biztosítékot, vagy helyét.
droberto2012-11-12 22:39:00 // 1567
Nem olyan vészes az, elég széles a küszöb! Max rádobsz egy pokrócot. :) Én így hemperegtem vagy 10 percet; nézelődtem... :)
droberto2012-11-12 22:27:14 // 1565
Akkor már csak tényleg az alá kell feküdnöd. :)
droberto2012-11-11 23:11:36 // 1564
Hopp... bocs rosszat linkeltem. Most vettem észre, hogy az amit hivatkoztam az ez.
Sorry!
Sorry!
droberto2012-11-11 23:08:40 // 1563
droberto2012-11-11 23:03:05 // 1562
droberto2012-11-11 23:00:08 // 1561
Ma csináltam áramot a csomagtartó stekkerébe. :)
Kicsit sokáig tartott míg rájöttem, hogy hiába van a műszerfalnál két 12V-os csatlakozós biztosíték, az nem a hátsóra vonatkozik. Tegnap véletlenül a használatit böngészve bukkantam rá, hátul az SW-s résznél, hogy ott van a biztosíték. És természetesen az volt elolvadva.

Ha már múltkor elkezdtem a stekker szétszedését, most azért befejeztem,


mert izgatott, hogy van benn izzó és mégsem világít.

Sajnos ez nem fog sosem világítani, mert csak két vezeték megy rá.

:(
Bár a csomagtér világításra rá lehetne kötni...
Kicsit sokáig tartott míg rájöttem, hogy hiába van a műszerfalnál két 12V-os csatlakozós biztosíték, az nem a hátsóra vonatkozik. Tegnap véletlenül a használatit böngészve bukkantam rá, hátul az SW-s résznél, hogy ott van a biztosíték. És természetesen az volt elolvadva.

Ha már múltkor elkezdtem a stekker szétszedését, most azért befejeztem,


mert izgatott, hogy van benn izzó és mégsem világít.

Sajnos ez nem fog sosem világítani, mert csak két vezeték megy rá.

:(
Bár a csomagtér világításra rá lehetne kötni...
droberto2012-11-11 22:48:42 // 1560
droberto2012-11-11 21:46:16 // 1559
Srácok, ha a PTC az alapfelszereltség része, akkor lennie kell ilyenünknek. :)
droberto2012-11-11 21:25:36 // 1558
Ezt találtam az ePer-el. Nem biztos, hogy OK, de sok mást nem találtam.
droberto2012-11-11 20:08:10 // 1557
Nálam ezt lespórolták! :)
droberto2012-11-11 20:05:13 // 1556
A magas oldalfal jótékony hatása! :)
droberto2012-11-11 19:57:10 // 1555
Gyorsulni biztosan jobban gyorsul, a kisebb kerékkel! Az biztos, hogy alacsonyabb és leér mindenhol. Viszont egyébként sokkal komfortosabb az autó vele. Jobban gyorsul, kisebb a fogyasztás, nem ráz, nem üt, nem zajos, és te is nyugodtabb vagy, hogy egy kátyú nem vesz el tőled egy havi fizetést. :)
droberto2012-11-11 19:53:52 // 1554
Végül is jobb mint a Holland! :)
droberto2012-11-11 19:53:30 // 1553
Feküdj be alá és nézd meg, hogy honnan ered a holt játék! Csuklókopás, vagy a dugattyúrúd. Én az utóbbira tippelnék, és akkor légtelenítenék (már ha lehet a 159-nél).
droberto2012-11-11 19:51:09 // 1552
droberto2012-11-11 19:48:45 // 1551
Az első képen az milyen nyomógomb? Az ePer valami újraélesítést ír.
droberto2012-11-11 19:22:35 // 1550
droberto2012-11-11 19:17:46 // 1549
A fogyasztásnál vedd figyelembe az átmérő különbségből származó sebesség mérőóra csalást.
SZVSZ, a 205/55-16 nagyon pici a 159-re, picit olyan vele mint egy Chevrolet Aveo:

SZVSZ, a 205/55-16 nagyon pici a 159-re, picit olyan vele mint egy Chevrolet Aveo:

droberto2012-11-11 19:12:18 // 1548
"Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz...." - Ez így van, legalábbis a ePer szerint:
"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"
Viszont ma akárhol is néztem, de nem találtam meg az alábbi (fűtéshez szükséges) biztosítékokat:
"Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."
Kevernek itt rendesen!
"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"
Viszont ma akárhol is néztem, de nem találtam meg az alábbi (fűtéshez szükséges) biztosítékokat:
"Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."
Kevernek itt rendesen!
droberto2012-11-11 19:11:21 // 1547
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.