Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-11-11 01:01:01 // 1546
Meglehet!
Ezért lenne jó egy FL előtti kezelési, no meg egy vízforraló. :)
droberto2012-11-11 00:45:43 // 1545
Azt nem találom, hogy F74 és F76 hol van? Sehol... :(
droberto2012-11-11 00:41:03 // 1544
Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, "hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe" - Az eLearn ezt írja:

"OPTIONAL FUSES JUNCTION UNIT

Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."


"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"


Na ez sok nekem, azt hiszem lefekszem...
droberto2012-11-11 00:24:06 // 1543
Egyébként meg a műszaki adatokat böngészve, az eLearn is tele van sajnos hibákkal! :(
droberto2012-11-11 00:15:27 // 1542
Más: A könyvében szintén a biztosítékoknál találtam egy ilyet, hogy: CVS.
Ez micsoda?
droberto2012-11-11 00:03:09 // 1541
Én is átnéztem az eLearnt és vízforralónak nincs nyoma!
Aki máshogy tudja van más ötlete hűtővíz gyorsabb bemelegítésre az ne hallgassa el!
Egyet mondott a Kazes, és ugye van a Webasto állófűtés, melyre ezek után epekedve vágyom.... :(
Továbbá kíváncsi vagyok, hogy ez a kiegészítő fűtés mennyivel melegíti fel előbb az utasteret? Érdemes lenne-e beépíteni utólag?
droberto2012-11-10 23:56:58 // 1540
"The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:

- 1. Level: activated by the first relay (300W);

- 2. Level: activated by the second relay (600W);

- 3. Level: activated by both relays (900W)

maxon 900W-ot tud..."
- Akkor ez a PTC és nem amit a könyv ír:



Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe:



Az egységek pedig így helyezkednek el:

droberto2012-11-10 23:03:27 // 1539
No, ezt akkor egyszerűen rövidre zárhatjuk. Ha van PTC-d és van biztosítékod is, akkor tényleg nem kell vízforralót keresni. :)
Én nem úgy értelmezem, hogy 300 + 600 W, hanem vagy 300, vagy 600W.
Egyébként meg ha 14,4V-al számolsz, akkor már 2160W. :) És az csak a fűtés csak úgyis az elején megy csak. :)
droberto2012-11-10 22:42:33 // 1538
Örültem, hogy dumcsiztunk! :)
droberto2012-11-10 21:54:10 // 1537
No, fűtés ügyben az alábbiakat tapasztaltam:

PTC (kiegészítő) utastér fűtés, az enyémben biztos, hogy nincs, mivel a MES ezt mondja. A tesztre sem csinál semmit:

:(
Ezt írja Multiecuscann barátunk: "This function can enable/disable the functioning of the PTC heater.
To enable or disable this functionality you need to execute this adjustment and select 'Present' or 'Not Present'.
PLEASE NOTE: You have to execute the PROXI Alignment procedure after changing this value! Otherwise your vehicle will not accept the changes."

Jó dolog lenne ez a fűtés, csak ezt is kérdés, hogy hogyan lehet beszerelni?

Azt gondolom, hogy lennie kell valami vízforralónak is. Hogy miért? A kezelési kézikönyve miatt, mely azt írja, hogy: "hűtőfolyadék előmelegítő", tehát motor, és nem utastér, és "csak Diesel változatoknál", hisz annak van szüksége melegítésre, mert kevés a veszteséghője.
Az is biztos, hogy nekem ilyenem sincs, mert a biztosítékok helyén nincs biztosíték és sajnos a kábelköteg is hiányzik onnan:
600W:

300W:

:(((

Shadin159, adj nekünk segítséget hol kéne lennie a fűtőpatronoknak! :)
Illetve többiek, nektek van a klímaberendezésben PTC, és vannak biztosítékok?
droberto2012-11-10 21:22:07 // 1536
No megnéztem neked a kuplungpedálom!
A pirossal bekarikázott csukló mozgatja, a dugattyú rudat.

A rúdnak van ~5mm holtjátéka (alul ~10mm), de ezt a rugó tökéletesen hatástalanítja.
droberto2012-11-10 20:44:53 // 1535
Azért kérdezd meg, hogy ZF vagy TRW, és biztos, hogy új, nem felújított. :)
droberto2012-11-10 20:09:47 // 1534
Képet, plízzz! :)
droberto2012-11-10 11:29:27 // 1533
No lemegyem egy kicsit foglalkozni a vassal! :)
droberto2012-11-10 11:28:53 // 1532
Köszönöm Uram! :)
droberto2012-11-10 11:27:00 // 1530
Szerintem mi nem ezt keressük. Az az utasteret fűti!
droberto2012-11-10 10:33:28 // 1529
Hmm... Ezek is új infók!
De vajon a fűtőszálak hol lehetnek?
droberto2012-11-10 10:32:32 // 1528
OKs! :)
droberto2012-11-10 10:23:59 // 1527
Ez nálad gyári? Kíváncsi lennék az ilyen egyberészes szőnyegre.
droberto2012-11-10 10:22:03 // 1526
Arra kéne rájjönnünk, hogy ezek a kiegészítő motormelegítő fűtő"berendezések" hol vannak helyileg?
A biztosítékjaik helyén nekem nincs semmi. :(
Ezt írja a UM:
Kiegészítő fűtőberendezés (hűtőfolyadék előmelegítő 600W) F72 50A akkumulátor felett
Kiegészítő fűtőberendezés (hűtőfolyadék előmelegítő 300W) F08 30A akkumulátor mellett
droberto2012-11-10 10:19:03 // 1525
Még nem foglalkoztam vele. De ezek hasznos infók. :)
A kezelési egyébként vízmelegítőt ír!
droberto2012-11-10 10:18:07 // 1524
Lehet, beleültek az elosztóhelyen hogy megtapizzák és kiszóródott a kávépénzük. :)
Én ezeket

találtam itt,

mikor kiszedtem az ülést
. :)
droberto2012-11-10 10:10:34 // 1523
Nem tudok róla, hogy lenne ilyen. A Peugeot 508-ban csak a bal első rögzített gyárilag.
Itt az én sztorim szőnyeg ügyben. Nála biztos tudsz venni patentpárt is. Az enyémLehet és is veszek hátra, mert néha nekem is elrugdossák. :(
droberto2012-11-09 21:16:17 // 1522
Kazes írta talán... a pedálon, tengelyén és felfogatási pontján nem látsz kopást, ha alánézel?
droberto2012-11-09 20:38:43 // 1521
Sajnállak, mert már lassan fél éve kínlódsz vele és mindenki csak ígérget!
Kérdésedre meg nem tudok válaszolni! Aludj rá egyet és tisztábban látsz talán...
droberto2012-11-09 18:58:00 // 1520
Nagyon sajnálom!
Komolytalan a mókus... hacsak nem hív vissza és áll elő egy ütős magyarázattal! Bár SZVSZ ez nem fog bekövetkezni. :(
Lassan kifogysz a Chipmesterekből! :(((
droberto2012-11-08 22:33:20 // 1519
Értem! Nem foglalkoztam vele, de nem hinném, hogy a féknyereg/dugattyú befolyással lenne a szabályozási körbe, hiszen ez csak egy végrehajtó elem.
Egyébként ez most a legkisebb gondom. Most inkább a hűtővíz előmelegítő kérdéskör foglalkoztat jobban...
droberto2012-11-08 21:44:13 // 1518
Nem ez a jobb fele. Ott van a szíj takaró burkolat is...
droberto2012-11-08 21:42:01 // 1517
Nem foglalkoztam még a témával. Tervezem, hogy megnézem, hogy mely alkatrészek különbözőek az 1.9 és a 2.4, ti közt.
Ha a Dömpiét megcsinálták, akkor nekem is sikerülni fog!
droberto2012-11-08 21:39:33 // 1516
Az AC-n is egy tag megkritizált érte! :)
A kritikák jogosak, de tudom, hogy megéri a türelmet.
droberto2012-11-08 21:37:02 // 1515
Nagyon köszönöm, hogy kimentél és lefotóztad! Ez új infó volt. :)
Akkor valószínű, hogy nálam is csak bal oldalt van.
droberto2012-11-08 19:57:42 // 1514
Nem emlékszem ott kábelre vagy bármilyen stekkerre, de megnézem még egyszer! Az eLarn sem ír róla! :(
droberto2012-11-08 19:57:09 // 1513
Csúszka? No, ennek utána kell olvasnom...
droberto2012-11-08 19:43:38 // 1512
Nem! Nagyféket szeretnék előre, majd amikor tárcsát meg betétet cserélek. Egyébként meg maszatolást nem akarok, a Tipo-n úgy (a helyén) csináltam.
droberto2012-11-08 19:20:50 // 1511
Én legalábbis nem találtam:
droberto2012-11-08 18:45:23 // 1510
Elvileg úgy van ahogyan írod, de a sok csukló elhalálozás arra enged következtetni, hogy ez csak optimális esetben igaz.
Teljes mértékben azok elöl. Van egy kicsi surlódó hang, de az más jellegű. A fékeket néha kanyarodáskor hallom.
droberto2012-11-08 18:42:36 // 1509
Mindegyik szinte zsír úr! Mindegyikkel csinálja, úgyhogy az kilőve.
droberto2012-11-08 18:41:06 // 1508
Mit szedtek ki? Az kábelt amit rádugsz a fékbetétre?
droberto2012-11-08 15:33:35 // 1507
Jut eszembe.
Tudjátok, hogy a kopásjelző milyen elven működik a 159-ben. Most kerestem, de nem találtam semmilyen kábelt vagy stekkert a kerékjáratban az ABS jeladón kívül.
droberto2012-11-07 19:59:29 // 1506
Egy új zaj, amivel múltkor már nem akartam sokkolni:
Fémes nyikorgás, forgó jellegű, fordulatszáma a sebességtől függ. Leginkább 20 km/h alatt hallani, de 100 felett is hallok egy halk kis nyüszítést. Ja és a lényeg: akkor is jelen van a hang, ha nem megy a motor. A kereket megemelve, megforgatva csak egy kis féktől eredő súrlódást hallok.
Tippem a homokinetikus csukló. A külső meglehetősen zsíros, a belső gumiját még nem szedtem le...
droberto2012-11-07 19:53:22 // 1505
Mentem ma egy 2 x 40 km-es etapot, és hazafele az erős napsütésben nem jöttem rá, hogy miért érzem magam kellemetlenül. Hát persze, hogy elfelejtettem kikapcsolni az ülésfűtést.:)
droberto2012-11-06 20:19:36 // 1504
Én is kíváncsi leszek, majd tájékoztass a fejleményekről! :)
droberto2012-11-06 20:13:38 // 1503
Állatok!
droberto2012-11-06 20:12:36 // 1502
Nem, egy barátom megtudná csinálni, de kéne, hozzá a program!
NS Autóház?
Egyébként miért akar frissíteni? Mi a nyűgje?
droberto2012-11-06 19:54:33 // 1501
Az enyém ilyen:

ISO- kód : FD 86 3D 04 19
FIAT cikkszám: 51812906
HW szám: 0281013138
HW változat: 00
SW szám: 1037389889
SW változat: 3442
Homologizációs szám: 93942
Programozás dátuma: 10/20/2007

Ettől van frissebb biztosan, Shadin pl frissített, tőle kéne megkérdezni, de szerintem csak a DPF kezelésen változtattak (előbb regenerál).
Én a sajátommal egyenlőre elégedett vagyok!
24484. Hsz-től olvasson vissza, akkor érintettük a témát.
droberto2012-11-06 19:48:58 // 1500
Mond meg neki, hogyha nem regisztrál be nem áruljuk el! :)))
droberto2012-11-06 12:10:52 // 1499
Simsonos korszakomban! :)
droberto2012-11-06 12:10:12 // 1498
:)))
Őket jól ismerem!
Fiatalkorom Mekkája volt a Rendás, a helyi motorosbolt után!
Köszi! :)
droberto2012-11-06 12:00:08 // 1497
Így van, ha van rá mód, és nem menthetetlen a gyári, akkor nem akarok újat venni!
Kössz, hogy mondtad a repedést, majd tüzetesebben átnézem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.