Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-09-07 22:03:42 // 1046
Azért ez nem a fele! Bár 4 db-nál már 80.000,- forintról beszélünk!
És ezek 96-os terhelési indexűek!
droberto2012-09-07 22:01:55 // 1045
Ezt múltkor is írtad, de ez azért túlzás! Vagy vannak jó Dunaújvárosi kapcsolataid. :)
Az általad írt Hankook: 66.962,-
A Bridgestone: 84.590,-
A Conti pedig: 88.392,-
droberto2012-09-07 17:58:07 // 1044
Igazából semmi nem kell róla (asszem van rajta egy ócska diag szofver), csak a BT-s kapcsolathoz a pin kód. Asszem ez 6789.
A menet ponzosan így néz ki:
Interface bedugás => gyujtás ráadás => Srart menü => BT eszköz hozzáadás => csatlakoztatás párosító kód megadással => kód megadása => com port kilesése (kettő is van - csak az egyikkel jó) => FES indítása => Com port beállítása => magyar nyelv beállítása => Autó kiválasztás => csatlakozás a kívánt modulhoz
droberto2012-09-07 13:04:58 // 1043
Kedves aksicsere alőtt álló cartársak!
Úgy tűnik, nem érünk rá totojázni, mielőbb cserélnünk kell! Nő az ólom világpiaci ára!
droberto2012-09-06 23:50:09 // 1042
Fene vigye le Giovanniékat! :)
Tőlünk sajnálták azt a 20 mm-t?
Kéne valamit találni, hogy a Premium műszakilag mitől több egy Excellnél! Az Exide weboldalán én nem leltem semmire. Mindenhol csak általános bla-bla... :(
droberto2012-09-06 23:43:29 // 1041
Legjobban a Michelin Mester teccik! :)

Mókás egy teremtmény! :)
droberto2012-09-06 23:37:31 // 1040
Köszi az infókat! Meglehetősen értékesek! Sokat kellet fizess érte! :)))
Futóműállításon voltál?
Én néztem a Potenzákat és 5000 km alatt elöl 0,5-0,6 mm-t koptak a széleken normál (egyszer-kétszer azért beteg) tempóban. Középen ez kb. 0,3-0,4 mm lehet.
droberto2012-09-06 23:16:39 // 1039
Az nem mostanában lesz még akkor sem ha 200 k van benne! :)
Frau® Pieno Fiore van rajta!
droberto2012-09-06 23:13:38 // 1038
Igen a Conti az komoly. Bár a 10 mm plussz szélesség és futásteljesítmény nagy különbség!
Az RE050A-t én is hangosnak vélem, de azt én a nagy méretnek tulajdonítom inkább. Itt is átlagosan szerepelt zaj szempontjából.
Neked mi nem teccik' benne?
droberto2012-09-06 23:03:06 // 1037
A ha.hun már néztem, és jónak tűnik. Meg lehetne nézni, bár személy szerint nekem nem jön be a szürke műszerfal.
A km 90%-hogy kamu!
droberto2012-09-06 22:53:20 // 1036
A 2.4-nek nagyobb akkor az akksitálcája mint az 1.9-nek (300 mm)?
Csak nem bírtad, ki hogy a Tesco-s aksit lecseréljed? :)
droberto2012-09-06 22:43:55 // 1035
Szerintem a Sottozero II-t verd ki a fejedből! Conti TS830-at, vagy Michelint AlpinA4, vagy Goodyear UG8-at, vagy max.Dunlop SP Winter Sport 3D vegyél.
droberto2012-09-06 22:37:53 // 1034
Jó a téma! :)
Én Contis szerelésű ti-ket akartam, anno, de Bridgestone jött össze. A Conti Sport Contact 3, az Adac szerint verhetetlen nagy méretben, és személyes tapasztalataim szerint is, 15"-ban a Premium Contact 2-nél nincs jobb gumi.
Ha nem veszed figyelembe a futásteljesítményt és a koposást, tapadásban (szárazon, esőben) mit különbséget érzel a Conti és PZero Nero közt?
Melyik BS volt a Bravo-don és mekkora méretben?
Dunlopból Winter Sport 3D-t használsz?
droberto2012-09-06 22:28:56 // 1033
Nos, a saját élményeim:
- Pirelliben eddig csak csalódtam. :(
- P6000, 185/60 R14. Fényes aszfalton csúszott mint a takony a jégen. Esőben tuttti volt. - - Az Alfát Sottozero-val vettem 205/55 R16 méretben. Ez a gumi életveszélyes! Nedves úton olyan mint más gumival a letaposott havon. Nem túlzok! Emlékeim szerint, a tesztek a Sottozero II-őt is, a nedves útviszonyoknál tapasztalt hiányosságok miatt húzták le. Nedves út, pedig télen van doszta...
- Bridgestone Potenza RE050A 235/40 R19. Eddig 5000 km-t mentem vele (jellemzően szárazon), de rosszat nem mondhatok róla. Bár nincs összehasonlítási alapom. Ez a gumi, a gyengébb aquaplaning miatt nem lett ADAC tesztgyőztes 17"-ban. Hogy 19"-ban mi lenne a teszt eredménye, az rejtély számomra?
A japó gumikat (BS, Yokohama, Falken) az ADAC, és EU-s társaik jellemzően lehúzzák, de sokan esküsznek rá. Viszont a legalaposabb teszteket a németek végzik!
Te melyik Bridgeston-t raktad fel, milyenek?
droberto2012-09-06 20:32:46 // 1032
Én is csere előtt állok.
A Banner szerintem nagyon jó minőségű, tartós akksikat gyárt, de indítóáramban, teljesítményben picit elmaradtak. Néztem én is őket.
Mindegyik jó érték, de az EN szabvány elterjedtebb felénk.
Ahogy GTPeti is mondja a Zap Silver 80Ah EN700A jóféle Ca-Ag-ös, de figyelmedbe ajánlom még az Eixide Premium 77Ah EN760A-at, ami Ca-Ca-os, továbbá a felitatott síklemezes (AGM) Exide 70Ah EN760A-at.
droberto2012-09-06 20:15:11 // 1031
Remélem mielőbb régi formájában lesz! :)
droberto2012-09-06 07:28:14 // 1030
Az sem egy erőmű! :)))
droberto2012-09-06 07:27:43 // 1029
Vagy, ami SZVSZ még rosszabb: konstrokciós hiba. De remélem nem!
droberto2012-09-06 07:25:03 // 1028
Grande-t, vagy 500-at szívesen vennék másodiknak! :)
droberto2012-09-06 07:23:47 // 1027
Ez majd érdekelni fog! :)
droberto2012-09-05 21:46:50 // 1026
Én imádtam,, az 1.6 se volt erőmű, de viszonylag nyomatékos volt lent!
Gondolom a 2.4 remap más dimenzió? :)
droberto2012-09-05 21:45:15 // 1025
Veszteség (visszafolyás) méréssel?
droberto2012-09-05 14:32:24 // 1024
Mindenkinek volt Tipo-ja? :)
droberto2012-09-04 22:53:55 // 1023
Természetesen! Nem azért mondtam! Csak hirtelen elképzeltem...
droberto2012-09-04 22:25:08 // 1022
No ez az a dolog aminek bátran neki mernék állni! Vagy keressél egy megbízható szerelőt!
A többit meg beszéld meg Erhard-al, biztosan segít mindenben! :)
"szakmailag elfogadott protokoll" - ez teccik'! Odamennél a márkaszervízbe ezzel (a szöveggel), azt hiszem elhajtanának, azt jól kiröhögnének!
droberto2012-09-04 22:19:26 // 1021
Két kanállal habzsolod az életet! :)))
droberto2012-09-04 21:41:52 // 1020
Ha így vesszük, cserekor hígítunk mindent. A motor-, a szervóolajat, a fékfolyadékot... stb.
Azt meg nem hiszem, hogy szétszedéssel lehet csak leengedni teljesen. Biztosan vannak trükkök amikkel a jó része kiszedhető. Pl.: ez.
Van egy mondás: nemakarásnak nyögés a vége. Szerintem.
Egy szó mint száz: minden kenőanyag degenerálódik, még akkor is ha nem használod. Én cserélnék az tutti!
droberto2012-09-04 18:04:26 // 1019
Ekin is így csinálta...
droberto2012-09-04 16:33:04 // 1018
Nem bírta a 240-et! :)
droberto2012-09-04 16:31:41 // 1017
"Valahogy kiszedni a beletört csavart" - Csak ne fúrással történjen, mert a kemény csavar, puha blokkfal nem jó párosítás a hengerfejre nézve. Javaslom, hogy egy anyát hegesszetek rá!
droberto2012-09-04 15:01:35 // 1016
Fl-kor asszem változtattak rajta!
Azért már megbocsáss, milyen gavvallér az ilyen aki a csajával szerelteti a kormányművét?! :)))
droberto2012-09-03 22:08:59 // 1015
Így van az a vákumszivattyú. Nem nagy szám leszedni: Le kell húzni a vákumcsövet és aztán ki kel tekerni a 3 vagy 4 db hengerfejhez rögzítő csavarját. Ezután csak le kell húzni a vezérműtengelyről, ami direktbe hajtja. Visszarakni kicsit szarakodósabb, hogy úgy álljon a tengely a szivattyúba, hogy rámenjen a vezérműtengelyre. Onnan tudom, hogy nálam cserélve lett a lapostömítése, mert engedett...
Fogd meg és indítsd el, hogy az adja-e? Ha igen szedd le, és vizsgáld meg, hogy mi adja a hangot.
droberto2012-09-02 23:00:16 // 1014
Nincs LMM hibakód?
droberto2012-09-02 22:07:18 // 1013
Kopottnak nem kopott, de kopottabb mint egy új, vagy egy 80k km-es.
Ez is csak egy szempont lehet.
Talán ezzel ráérek még, de ki akartam próbálni, hogy legyen összehasonlítási alapom.
Tavasszal kipróbálom a C2-es WR PE-t is.
droberto2012-09-02 22:00:43 // 1011
A magasabb dinamikai viszkozitású olaj, vastagabb olajfilmet képez a forgó alkatrészeken...
droberto2012-09-02 21:44:00 // 1010
Azt elfelejtettem írni, hogy a már nem új-, és kopottabb (nagyobb hézagokkal rendelkező) motorom miatt is a C3-ra tettem voksom.
droberto2012-09-02 21:13:46 // 1009
Azért arra kíváncsi lennék, hogy hány 2,4-es kukás DPF-es ment neki a gyártónak?
Mindenhol az szajkózzák, hogy ha DPF, akkor C-s olaj.
droberto2012-09-02 21:11:09 // 1008
Hasonló a véleményem!
Vagy inkább még nem volt 5W-40-es (ami azért elég széles tartomány) C3-at tudó olajuk.
Nem tudom, SELENIA K P.E. mikor jelent meg?
droberto2012-09-02 21:08:14 // 1007
A 30 és a 40 a melegviszkozitási indexet jelenti (gyakorlatilag, ha üzemmeleg a motor, akkor szinte csak ez számit). Ez a szám kifejezi az olaj hígfolyósságát 100°C-on.
Ha a melegviszkozitás magas, akkor az olaj nem veszít magas hőmérsékleten a kenési tulajdonságaiból.
droberto2012-09-02 21:04:19 // 1006
Én a 2,4-esek helyében utánajárnék a SELENIA K P.E.-nek ami SAE 5W-40-es és C3-at tudó olaj.
droberto2012-09-02 21:02:12 // 1005
Nem vagyok közel a tűzhöz, de abban komoly rációt látok, hogy az 5 hengeres kormosba szükség van a 40-es melegviszkozitásra (az 1.9-é csak 30), a magasabb a fajlagos hőtermelés miatt.
A feltöltési mennyiség gondolom teljesen üres (új) motorra vonatkozik!
droberto2012-09-02 20:52:26 // 1004
A Castrol az EDGE-t javasolja!
droberto2012-09-02 20:41:41 // 1003
Az volt (bár a hivatalos javításról még nem olvastam/hallottam). A 2.4 gyári minősítése: FIAT 9.55535-N2, de az B-s, magas korom, foszfor és szulfáthamu tartalommal, mely több ezer 2.4-es cartárs DPF-jét végezte már ki.
Az 1.9 és a 2.0 minősítése: 9.55535-S1
Én ha 2.4-em lenne, SAE 5W-40-et raknék, C2 vagy C3 ból. Márkát tekintve Seléniát, Castrolt vagy Mobil1-et.
droberto2012-09-02 20:33:54 // 1002
Ez jó olaj bele, de szerintem az EDGE 5W-40 még korszerűbb.
A 2.4-eseknek nem könnyű a választás az előzmények türében... :(
droberto2012-09-02 20:31:48 // 1001
A 2.4 nek a gyár szerint kell a 40-es melegviszkozitás!
droberto2012-09-02 20:29:33 // 1000
A DPF, B-s Selénia WR-től döglik, nem az SAE 5W-40-től!
droberto2012-09-02 20:26:54 // 999
DE VAN, DE VAAN! :)))
Én sokat törtem a buksim annak idején, hogy a gyári Selénia WR PE C2-őt, vagy a Multipower C3-at rakjam, de a vastagabb kenőfilm miatt az utóbbit választottam. Mindkettőnek egyforma a SAPS-e, magyarán a DPF miatt egál.
Tavasszal kipróbálom a WR PE-t, hogy azzal mennyivel csökken a fogyasztás. Ha nem észrevehetően, akkor azt hiszem maradok a Multipower C3-nál, míg a Petronas zsét nem tol a Seléniának egy C4-es olaj kifejlesztésére.
Ha nem Alfám lenne talán én is Castrol Edgét tankolnék a mociba...
droberto2012-09-02 20:19:37 // 998
Én a helyedben egy jóféle a 2.4 gyári ajánlás szerinti SAE 5W-40 viszkozitású C2-es olajat választanék. (Szerintem ami jó: az a Selénia, Castrol, Mobil1)
droberto2012-09-02 20:15:51 // 997
Így igaz, a legalacsonyabb korom és szulfáthamu (SAPS) tartalma a C1-nek és a C4-nek van. De ezek még nem nagyon vannak elterjedve.
A különbség közöttük ugyan az mint a C2 és a C3 között. A C1-nek kisebb a dinamikai viszkozitása, míg a C4-nek magasabb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.