Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-09-26 22:34:52 // 1146
Ez már maximalizmus. :)
Minimális bizonytalansági faktor mindenképpen maradni fog a képletben...
droberto2012-09-26 21:52:13 // 1145
A Nokian NRHi szárazon meglehetősen erős volt, de esőben csak átlagos (a P6000 elverte), a Conti Premium Contact minderre rátett 2 lapáttal.
Azt mondják a tesztekkel kapcsolatban, hogy adott átmérőben nem sok eltérés van a különböző méretek közt.
droberto2012-09-26 21:33:11 // 1144
Neked volt már Contid?
droberto2012-09-26 21:32:15 // 1143
Milyen Michelin gumid bírt 45k-et?
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17

2012: 205/55 R16

Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
droberto2012-09-24 14:46:24 // 1142
Ezt te sem gondolod komolyan. Szerintem el se mennél megnézni!
droberto2012-09-23 22:21:23 // 1141
Ha jó az állapot, és stimm a km, akkor szerintem nem drága! Még téli gummát is ad.
droberto2012-09-23 22:17:18 // 1140
Kint legalább legálisan felveheted a kesztyűt. :)
droberto2012-09-23 22:15:52 // 1139
Sanszos, igen...
droberto2012-09-23 18:11:31 // 1138
Szintén tegnap, sikerült az Üllői út 738. sz. alatti MOL kúton, 69,14 l üzemanyagot tankolnom. Nem nagyon hiszem, hogy ilyen kevés volt csak a tankban. Továbbá az is különös, hogy eddig mindig ~2 dl-el kevesebbet számoltam tankoláskor mint amit a Comp írt (nagy kerék miatt)...
Háromszor már észrevettem, hogy a üzemanyag visszajelző az utolsó osztás alatt hirtelen leesik 0-ra! Nem figyeltem eléggé, de ellenben az óra többi mérési tartományától, az alsó vonal alatti rész nem mondható lineárisnak.
droberto2012-09-23 17:59:19 // 1137
Tegnap mentem ~50-el Pesten a Rákóczin tempomattal, s mikor a híd dilatációján átmentem, elment a Tempomat és vissza se lehetett kapcsolni (a visszajelző sem világított).
Restart után jó lett.
droberto2012-09-23 17:54:01 // 1136
Nézd végig az 59-et birtokló tagokat. 160 db van. :)
A kipufogó elég gány. Olyan, mintha egy mezei szabványos DN50-es patentív lenne feltéve....
droberto2012-09-20 20:39:54 // 1135
Így van, a felninél nem a csavarok pozícionálják a kereket, hanem az agy vagy a központosítógyűrű. A csavar csak rögzít. A legjobb példa erre a mozgókúpos csavar.
droberto2012-09-20 20:32:56 // 1134
Volt egy blogod még az 56-ról, hogy kiszedted az ülést (elég jól szétkaptad), lenyúztad a bőrt és ráleltél a hiba helyére, kis kiégések személyében a szivacson. Úgy rémlett, hogy meg is javítottad.
Vagy ezt nem nálad olvastam?
droberto2012-09-20 13:49:43 // 1132
A gyári felni színkódok engem is érdekelnének! Főleg az antracit ti-jé. Fényezőnél anno keresgetem a kártyákat, hogy melyik szín áll a legközelebb a kerékhez. Találtam egy hasonlót, de az metál, míg a felni, sima.
droberto2012-09-19 07:13:21 // 1131
Mivel mindannyiunk nagy bánatára letörölted a blogaid 98%-át, ezért már nem tudom megnézni, de nem úgy volt, hogy te az 56-ban meg tudtad forrasztani?
droberto2012-09-19 07:11:09 // 1130
Faceliftkor változtattak, és ha jó látom az epret, akkor a régi, már nem is kapható.
Csak azt kéne tudni, hogy mi változott. Ha jól emlékszem az enyém ZF. Ha legközelebb leereszkedek, majd lefotózom, vagy felírom a pontos típust (esetleg cikkszámot). Nem kicsi a jelentősége, úgy látom (olvasom).
droberto2012-09-19 06:50:37 // 1129
Létezik olyan, hogy az egyik fűt, és a másik nem! Én úgy tudom, hogy sorba van kötve.
droberto2012-09-19 06:48:21 // 1128
Én majd hamarosan nekileselkedek!
droberto2012-09-17 15:21:53 // 1127
Ez a legegyszerűbb!
droberto2012-09-17 15:04:54 // 1126
2 db töltő (x960 BT) már tönkrement. Zárlatos lett.
droberto2012-09-16 22:42:43 // 1125
Frankó lett! Az áramot honnan vadásztad?
droberto2012-09-16 21:55:26 // 1124
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
droberto2012-09-16 18:14:33 // 1123
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
droberto2012-09-15 20:53:12 // 1122
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
droberto2012-09-15 20:46:41 // 1121
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
droberto2012-09-15 20:41:24 // 1120
Így van. Jó lenne különböző dolgokat pontozni, szavazni rájuk!
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
droberto2012-09-15 20:13:43 // 1119
Tényleg nem a fütyülésre gondoltam, hanem a lefújószelep "Tsss" hangjára (bocs a szőrszálhasogatásért).
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
droberto2012-09-15 20:06:19 // 1118
Na menjél ám te... tudod hova! :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
droberto2012-09-15 18:55:01 // 1117
Nálatok is fütyülget a turbó váltáskori gázelvételkor?
droberto2012-09-15 18:54:19 // 1116
"JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve." - Tudom, és félek is tőle. :(
A kuplung sincs! ;)
droberto2012-09-15 17:33:00 // 1115
És szerintem neki se menne rá ha régebbi JTD-ről van szó!
droberto2012-09-15 17:23:56 // 1114
Az érdekelne egy Novitec evolúció és kompatibilitási lista. (A Novi oldalán már csak az újak vannak kint :( )
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
droberto2012-09-15 17:18:48 // 1113
Nem vagyok egy tuningmatyi, de tudomásom szerint, ha adsz levegőt is az égés mellé, akkor nem lesz feltétlenül több korom.
Egyébként az 1.9 még E4.
droberto2012-09-15 17:15:10 // 1111
A SW update lemaradt: :)
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
droberto2012-09-15 17:07:50 // 1110
Aha!
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
droberto2012-09-15 17:06:05 // 1109
;)
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
droberto2012-09-15 14:28:36 // 1108
Ezzel kapcsolatban annyi még, hogy ilyen "sokáig teker és nehezen indul" történet többször is előfordult már, de az üzenetet eddig csak 4-szer láttam. A jelenséget általában egy kisebb füstpamacs kíséri a beindulás pillanatában. Ez a boxtól független.
droberto2012-09-15 14:13:41 // 1107
Szóval Examiner kell hozzá. Azt hittem otthoni hackerkedés. :)
A SW változatunk megegyezik. Az SW számod egyel több mint enyém. A HW számod 2-vel több mint az enyém, ami érdekes. Jó lenne egy ilyen szoftver változat leírás, hogy melyiket hol változtatták.
Ilyen Atipollution Filter Clogged-et az enyém már 4x kiírt. Szabadfordításban környezetszennyezés elleni szűrő. Úgy sejtem, hogy ez a PR neve a DPF-nek.
Ezt a feliratot jellemzően olyan indítózás után írta ki, amikor lassan teker csak az önindító és sokáig kellett indítózni. Mind a négy esetben a DPF telítettség 30-70% között volt. Egyéb hibára utaló jel nem volt egyszer sem!
Remap: Többek közt, ezért sem akartam én sem. Ezért jó a Novitec Powerrail V, mert az már DPF barát. A Turbót is "inzultálja", némi plusz levegőt bejuttatva a többlet üzemanyaghoz.
SZVSZ, ezért is van az, hogy a chipmesterek optimalizáláskor rábeszélik a delikvenst (jellemzően hamis érvekkel), hogy egyúttal írassa ki a DPF-et is. :( Ellenben ismerek olyan remappolt Usert, akinek bent maradt a szűrő. Eddig nem tudok nála károsodásról...
droberto2012-09-15 10:51:27 // 1106
Az valószínűleg egy CAN hiba! A rádiót piszkáltad? Akkufeszültség rendben! Restart után megszűnt a jelenség?
Dugd rá a FES pajtit, és néz rá az óra vezérlőre, hogy van-e benne hiba? Nyomnék egy óratesztet is kíváncsiságból!
droberto2012-09-15 10:36:45 // 1105
Az lesz az. Így már a eLearn képe is stimm! Köszi! :)

Akkor valószínűleg meg van osztva jobb és bal zónára.
droberto2012-09-15 10:03:55 // 1104
Az hasznos információ! Eddig az gondoltam, hogy az utastérben van!
Már csak a napsugárzás szenzor helyét kéne felderíteni....
droberto2012-09-15 10:02:33 // 1103
Ez a Examiner Emulator mire jó még? Azt hittem ez ilyen gyári szerviz/szoftverfrissítő alkalmazás. Mi köze van a FES-nek hozzá?
droberto2012-09-14 22:52:14 // 1102
Ahogy mondod! :)
Ez a nyomás kevés! 3-ig nyugodtan fújhatod. A fogyid is javul(hat) tőle!
droberto2012-09-14 22:05:17 // 1101
Nem, ennyi kell a könyve szerint!

3-3,1 talán!
droberto2012-09-14 21:30:56 // 1100
Az jók voltak, 3 hetente rájuk szoktam nézni. 2,7 bar-ral szoktam járni télen. Nyáron pedig elöl 2,9, hátul 2,7 bar-ral.
droberto2012-09-14 17:11:50 // 1099
Akit nem érdekel az ne nézze meg :). Egy normál felhasználót a pillanatnyi fogyasztás sem érdekli! :)
droberto2012-09-14 17:05:48 // 1098
Használ közülünk valaki FESmobile-t?
Lumiákon megy?
droberto2012-09-14 17:03:21 // 1097
Viszont te azt írtad, hogy keveset városozol!
90% felett, amikor tudod, hogy kell menj városban már nagyon nem mindegy tudni, hogy hol áll történet...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.