Ez már maximalizmus. :)
Minimális bizonytalansági faktor mindenképpen maradni fog a képletben...
droberto2012-09-26 22:34:52 // 1146
droberto2012-09-26 21:52:13 // 1145
A Nokian NRHi szárazon meglehetősen erős volt, de esőben csak átlagos (a P6000 elverte), a Conti Premium Contact minderre rátett 2 lapáttal.
Azt mondják a tesztekkel kapcsolatban, hogy adott átmérőben nem sok eltérés van a különböző méretek közt.
Azt mondják a tesztekkel kapcsolatban, hogy adott átmérőben nem sok eltérés van a különböző méretek közt.
droberto2012-09-26 21:33:11 // 1144
Neked volt már Contid?
droberto2012-09-26 21:32:15 // 1143
Milyen Michelin gumid bírt 45k-et?
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17

2012: 205/55 R16

Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17

2012: 205/55 R16

Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
droberto2012-09-24 14:46:24 // 1142
Ezt te sem gondolod komolyan. Szerintem el se mennél megnézni!
droberto2012-09-23 22:21:23 // 1141
Ha jó az állapot, és stimm a km, akkor szerintem nem drága! Még téli gummát is ad.
droberto2012-09-23 22:17:18 // 1140
Kint legalább legálisan felveheted a kesztyűt. :)
droberto2012-09-23 22:15:52 // 1139
Sanszos, igen...
droberto2012-09-23 18:11:31 // 1138
Szintén tegnap, sikerült az Üllői út 738. sz. alatti MOL kúton, 69,14 l üzemanyagot tankolnom. Nem nagyon hiszem, hogy ilyen kevés volt csak a tankban. Továbbá az is különös, hogy eddig mindig ~2 dl-el kevesebbet számoltam tankoláskor mint amit a Comp írt (nagy kerék miatt)...
Háromszor már észrevettem, hogy a üzemanyag visszajelző az utolsó osztás alatt hirtelen leesik 0-ra! Nem figyeltem eléggé, de ellenben az óra többi mérési tartományától, az alsó vonal alatti rész nem mondható lineárisnak.
Háromszor már észrevettem, hogy a üzemanyag visszajelző az utolsó osztás alatt hirtelen leesik 0-ra! Nem figyeltem eléggé, de ellenben az óra többi mérési tartományától, az alsó vonal alatti rész nem mondható lineárisnak.
droberto2012-09-23 17:59:19 // 1137
Tegnap mentem ~50-el Pesten a Rákóczin tempomattal, s mikor a híd dilatációján átmentem, elment a Tempomat és vissza se lehetett kapcsolni (a visszajelző sem világított).
Restart után jó lett.
Restart után jó lett.
droberto2012-09-23 17:54:01 // 1136
Nézd végig az 59-et birtokló tagokat. 160 db van. :)
A kipufogó elég gány. Olyan, mintha egy mezei szabványos DN50-es patentív lenne feltéve....
A kipufogó elég gány. Olyan, mintha egy mezei szabványos DN50-es patentív lenne feltéve....
droberto2012-09-20 20:39:54 // 1135
Így van, a felninél nem a csavarok pozícionálják a kereket, hanem az agy vagy a központosítógyűrű. A csavar csak rögzít. A legjobb példa erre a mozgókúpos csavar.
droberto2012-09-20 20:32:56 // 1134
Volt egy blogod még az 56-ról, hogy kiszedted az ülést (elég jól szétkaptad), lenyúztad a bőrt és ráleltél a hiba helyére, kis kiégések személyében a szivacson. Úgy rémlett, hogy meg is javítottad.
Vagy ezt nem nálad olvastam?
Vagy ezt nem nálad olvastam?
droberto2012-09-20 13:49:43 // 1132
A gyári felni színkódok engem is érdekelnének! Főleg az antracit ti-jé. Fényezőnél anno keresgetem a kártyákat, hogy melyik szín áll a legközelebb a kerékhez. Találtam egy hasonlót, de az metál, míg a felni, sima.
droberto2012-09-19 07:13:21 // 1131
Mivel mindannyiunk nagy bánatára letörölted a blogaid 98%-át, ezért már nem tudom megnézni, de nem úgy volt, hogy te az 56-ban meg tudtad forrasztani?
droberto2012-09-19 07:11:09 // 1130
Faceliftkor változtattak, és ha jó látom az epret, akkor a régi, már nem is kapható.
Csak azt kéne tudni, hogy mi változott. Ha jól emlékszem az enyém ZF. Ha legközelebb leereszkedek, majd lefotózom, vagy felírom a pontos típust (esetleg cikkszámot). Nem kicsi a jelentősége, úgy látom (olvasom).
Csak azt kéne tudni, hogy mi változott. Ha jól emlékszem az enyém ZF. Ha legközelebb leereszkedek, majd lefotózom, vagy felírom a pontos típust (esetleg cikkszámot). Nem kicsi a jelentősége, úgy látom (olvasom).
droberto2012-09-19 06:50:37 // 1129
Létezik olyan, hogy az egyik fűt, és a másik nem! Én úgy tudom, hogy sorba van kötve.
droberto2012-09-19 06:48:21 // 1128
Én majd hamarosan nekileselkedek!
droberto2012-09-17 15:04:54 // 1126
2 db töltő (x960 BT) már tönkrement. Zárlatos lett.
droberto2012-09-16 22:42:43 // 1125
Frankó lett! Az áramot honnan vadásztad?
droberto2012-09-16 21:55:26 // 1124
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
droberto2012-09-16 18:14:33 // 1123
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
droberto2012-09-15 20:53:12 // 1122
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
droberto2012-09-15 20:46:41 // 1121
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
droberto2012-09-15 20:41:24 // 1120
Így van. Jó lenne különböző dolgokat pontozni, szavazni rájuk!
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
droberto2012-09-15 20:13:43 // 1119
Tényleg nem a fütyülésre gondoltam, hanem a lefújószelep "Tsss" hangjára (bocs a szőrszálhasogatásért).
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
droberto2012-09-15 20:06:19 // 1118
Na menjél ám te... tudod hova! :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
droberto2012-09-15 18:55:01 // 1117
Nálatok is fütyülget a turbó váltáskori gázelvételkor?
droberto2012-09-15 18:54:19 // 1116
"JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve." - Tudom, és félek is tőle. :(
A kuplung sincs! ;)
A kuplung sincs! ;)
droberto2012-09-15 17:33:00 // 1115
És szerintem neki se menne rá ha régebbi JTD-ről van szó!
droberto2012-09-15 17:23:56 // 1114
Az érdekelne egy Novitec evolúció és kompatibilitási lista. (A Novi oldalán már csak az újak vannak kint :( )
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
droberto2012-09-15 17:18:48 // 1113
Nem vagyok egy tuningmatyi, de tudomásom szerint, ha adsz levegőt is az égés mellé, akkor nem lesz feltétlenül több korom.
Egyébként az 1.9 még E4.
Egyébként az 1.9 még E4.
droberto2012-09-15 17:15:10 // 1111
A SW update lemaradt: :)
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
droberto2012-09-15 17:07:50 // 1110
Aha!
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
droberto2012-09-15 17:06:05 // 1109
;)
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
droberto2012-09-15 14:28:36 // 1108
Ezzel kapcsolatban annyi még, hogy ilyen "sokáig teker és nehezen indul" történet többször is előfordult már, de az üzenetet eddig csak 4-szer láttam. A jelenséget általában egy kisebb füstpamacs kíséri a beindulás pillanatában. Ez a boxtól független.
droberto2012-09-15 14:13:41 // 1107
Szóval Examiner kell hozzá. Azt hittem otthoni hackerkedés. :)
A SW változatunk megegyezik. Az SW számod egyel több mint enyém. A HW számod 2-vel több mint az enyém, ami érdekes. Jó lenne egy ilyen szoftver változat leírás, hogy melyiket hol változtatták.
Ilyen Atipollution Filter Clogged-et az enyém már 4x kiírt. Szabadfordításban környezetszennyezés elleni szűrő. Úgy sejtem, hogy ez a PR neve a DPF-nek.
Ezt a feliratot jellemzően olyan indítózás után írta ki, amikor lassan teker csak az önindító és sokáig kellett indítózni. Mind a négy esetben a DPF telítettség 30-70% között volt. Egyéb hibára utaló jel nem volt egyszer sem!
Remap: Többek közt, ezért sem akartam én sem. Ezért jó a Novitec Powerrail V, mert az már DPF barát. A Turbót is "inzultálja", némi plusz levegőt bejuttatva a többlet üzemanyaghoz.
SZVSZ, ezért is van az, hogy a chipmesterek optimalizáláskor rábeszélik a delikvenst (jellemzően hamis érvekkel), hogy egyúttal írassa ki a DPF-et is. :( Ellenben ismerek olyan remappolt Usert, akinek bent maradt a szűrő. Eddig nem tudok nála károsodásról...
A SW változatunk megegyezik. Az SW számod egyel több mint enyém. A HW számod 2-vel több mint az enyém, ami érdekes. Jó lenne egy ilyen szoftver változat leírás, hogy melyiket hol változtatták.
Ilyen Atipollution Filter Clogged-et az enyém már 4x kiírt. Szabadfordításban környezetszennyezés elleni szűrő. Úgy sejtem, hogy ez a PR neve a DPF-nek.
Ezt a feliratot jellemzően olyan indítózás után írta ki, amikor lassan teker csak az önindító és sokáig kellett indítózni. Mind a négy esetben a DPF telítettség 30-70% között volt. Egyéb hibára utaló jel nem volt egyszer sem!
Remap: Többek közt, ezért sem akartam én sem. Ezért jó a Novitec Powerrail V, mert az már DPF barát. A Turbót is "inzultálja", némi plusz levegőt bejuttatva a többlet üzemanyaghoz.
SZVSZ, ezért is van az, hogy a chipmesterek optimalizáláskor rábeszélik a delikvenst (jellemzően hamis érvekkel), hogy egyúttal írassa ki a DPF-et is. :( Ellenben ismerek olyan remappolt Usert, akinek bent maradt a szűrő. Eddig nem tudok nála károsodásról...
droberto2012-09-15 10:51:27 // 1106
Az valószínűleg egy CAN hiba! A rádiót piszkáltad? Akkufeszültség rendben! Restart után megszűnt a jelenség?
Dugd rá a FES pajtit, és néz rá az óra vezérlőre, hogy van-e benne hiba? Nyomnék egy óratesztet is kíváncsiságból!
Dugd rá a FES pajtit, és néz rá az óra vezérlőre, hogy van-e benne hiba? Nyomnék egy óratesztet is kíváncsiságból!
droberto2012-09-15 10:36:45 // 1105
droberto2012-09-15 10:03:55 // 1104
Az hasznos információ! Eddig az gondoltam, hogy az utastérben van!
Már csak a napsugárzás szenzor helyét kéne felderíteni....
Már csak a napsugárzás szenzor helyét kéne felderíteni....
droberto2012-09-15 10:02:33 // 1103
Ez a Examiner Emulator mire jó még? Azt hittem ez ilyen gyári szerviz/szoftverfrissítő alkalmazás. Mi köze van a FES-nek hozzá?
droberto2012-09-14 22:52:14 // 1102
Ahogy mondod! :)
Ez a nyomás kevés! 3-ig nyugodtan fújhatod. A fogyid is javul(hat) tőle!
Ez a nyomás kevés! 3-ig nyugodtan fújhatod. A fogyid is javul(hat) tőle!
droberto2012-09-14 22:05:17 // 1101
droberto2012-09-14 21:30:56 // 1100
Az jók voltak, 3 hetente rájuk szoktam nézni. 2,7 bar-ral szoktam járni télen. Nyáron pedig elöl 2,9, hátul 2,7 bar-ral.
droberto2012-09-14 17:11:50 // 1099
Akit nem érdekel az ne nézze meg :). Egy normál felhasználót a pillanatnyi fogyasztás sem érdekli! :)
droberto2012-09-14 17:05:48 // 1098
Használ közülünk valaki FESmobile-t?
Lumiákon megy?
Lumiákon megy?
droberto2012-09-14 17:03:21 // 1097
Viszont te azt írtad, hogy keveset városozol!
90% felett, amikor tudod, hogy kell menj városban már nagyon nem mindegy tudni, hogy hol áll történet...
90% felett, amikor tudod, hogy kell menj városban már nagyon nem mindegy tudni, hogy hol áll történet...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.