A lényeg, hogy már nem csinálja. Már ezért megérte neked a vezérlés csere. :)
Örülök. :)
droberto2016-06-19 20:29:12 // 4946
droberto2016-06-19 16:15:35 // 4945
Pont a bak pontos pozícójára odafigyelést akartam neked mondani. Seatos barátom járt így, hogy nem lett jól visszarakva és leállításkor valmi hangott adott neki. Én amikor raktam össze elég erősen nyomtam hátra a motort, hogy közép állásba kerüljön.
droberto2016-06-05 11:35:46 // 4944
OFF
Ezennel átadom a legifjabb Alfás barátunk üzenetét:
"Megérkeztem 2016.06.05-én, 0:20-kor és ha már itt vagyok, elárulok néhány apróságot magamról. Szóval a csuklómra kötözött furcsa ízű szalagra azt írták én lennék Dominik. Talán barna tincseimnek és kék szemeimnek köszönhetően a doki bácsik mind oda vannak értem. Bár most még picinek érzem magam, mindössze 3800 gr és 56 cm vagyok, de háromóránként édesanyám karjaiban bőséges ennivalót és szeretetet kapok. Igyekszem hamar megerősödni, hogy személyesen megismerhessek mindenkit."
ON
Ezennel átadom a legifjabb Alfás barátunk üzenetét:
"Megérkeztem 2016.06.05-én, 0:20-kor és ha már itt vagyok, elárulok néhány apróságot magamról. Szóval a csuklómra kötözött furcsa ízű szalagra azt írták én lennék Dominik. Talán barna tincseimnek és kék szemeimnek köszönhetően a doki bácsik mind oda vannak értem. Bár most még picinek érzem magam, mindössze 3800 gr és 56 cm vagyok, de háromóránként édesanyám karjaiban bőséges ennivalót és szeretetet kapok. Igyekszem hamar megerősödni, hogy személyesen megismerhessek mindenkit."
ON
droberto2016-06-04 19:41:40 // 4943
Nem akarlak elkeseríteni, deezek nem szoktak tartós megoldások lenni. :( Javaslom, hogy horganyoztasd le a csavarokat. Nekem ez vált be, három éve hibátlan. :)
droberto2016-06-01 22:06:34 // 4942
Most olvasom, hogy az év motorja választáson nem, hogy dízel nyertes, de még jelölt sem volt. Mekkora egy képmutatás... :(
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
droberto2016-06-01 21:36:29 // 4941
Szégyen, hogy az Alfa idáig süllyedt! Ez kb olyan mint a sportos japóknál a kamu dupla kipuff vég.
droberto2016-06-01 21:33:47 // 4940
Benzinest venni most újra divat lett. Az ötvenkilencnél a 2009 után a Tbi-ből sajnos nem sokat adtak el kint a dízelfüggő nyugaton. Így itthon csak kis számban lesznek. A TBi egyébként jó motor csak elfelejtettek hozzá kipuffott tervezni. Meg vsz. az E5 és a turbó is kiöli belőle a V6, a TS és a Boxerek hírhedt orgánumát. Reméljük ebbe az új 2.0 benyába visszarakják a boggie-t! :)
droberto2016-06-01 20:50:20 // 4939
Helyreállt a rend! :)
droberto2016-05-27 11:09:17 // 4938
Részvét... :(
AC-re szokott jönni a horpadásjavítóssrác. Ő szerintem megcsinálja + még egy kis polír azt újra hibátlan. :)
AC-re szokott jönni a horpadásjavítóssrác. Ő szerintem megcsinálja + még egy kis polír azt újra hibátlan. :)
droberto2016-05-18 12:36:21 // 4936
Az automata világítás a sötétedés érzékelőt jelenti. :)
droberto2016-05-17 23:31:33 // 4935
Annyit tudsz felrakni ahány elfér. 159-re lehet, hogy csak négy fér el, mert elég keskeny a teteje.
droberto2016-05-17 22:11:50 // 4934
droberto2016-05-01 22:52:26 // 4932
1. Van valakinek elfekvőben 159 sw-re bal hátsó lámpa? Amelyik nem az csomagtartó ajtón van. (Bontó - pici pénz)
2. Illetve van valakinek ugyancsak elfekvőben jobb előlre ködlápma melletti fekete rácsos műanyag rész? Ezek vannak eltörve, megrepedezve és cserélném ha belső forrásból. Ha nincs, jön a bontó? (Bontó - pici pénz)
3. Továbbá érdekelne, hogy ha karcos a középkonzolon a szürke szín, illetve ugyancsak hiányos a kormányon a szürke színezés, akkor erre milyen lehetőségeim vannak? Van olyan szakember, akkor le tudja fújni a hibás részt? (Szedd le és vidd el egy autófényezőhöz)
4. A csomagtartó ajtókeretén alul hiányzik az a kis ajtócska, amely többeknek letört már. Erre milyen lehetőségeim vannak? (Nem törik az le, csak kipattan a helyéről. Kerék kiszed, hátfal leszed, ajtócska, rugó megkeres, majd visszapattint, esetlegesen biztosít az újabb leesés ellen.)
5. 100 km/h sebesség felett szelel a bal első ablak. Elvileg volt már csinálva az a rész. Nem látok lukat, sérülést. Ki tudná nekem kideríteni a bejövő levegő forrását?
Köszi! (Gányolva lett. Ajtó burkolat, leszed, hiba megkeres, jól összerak, esetlegesen sérül hibás alkatrész kicserél bontottra.)
2. Illetve van valakinek ugyancsak elfekvőben jobb előlre ködlápma melletti fekete rácsos műanyag rész? Ezek vannak eltörve, megrepedezve és cserélném ha belső forrásból. Ha nincs, jön a bontó? (Bontó - pici pénz)
3. Továbbá érdekelne, hogy ha karcos a középkonzolon a szürke szín, illetve ugyancsak hiányos a kormányon a szürke színezés, akkor erre milyen lehetőségeim vannak? Van olyan szakember, akkor le tudja fújni a hibás részt? (Szedd le és vidd el egy autófényezőhöz)
4. A csomagtartó ajtókeretén alul hiányzik az a kis ajtócska, amely többeknek letört már. Erre milyen lehetőségeim vannak? (Nem törik az le, csak kipattan a helyéről. Kerék kiszed, hátfal leszed, ajtócska, rugó megkeres, majd visszapattint, esetlegesen biztosít az újabb leesés ellen.)
5. 100 km/h sebesség felett szelel a bal első ablak. Elvileg volt már csinálva az a rész. Nem látok lukat, sérülést. Ki tudná nekem kideríteni a bejövő levegő forrását?
Köszi! (Gányolva lett. Ajtó burkolat, leszed, hiba megkeres, jól összerak, esetlegesen sérül hibás alkatrész kicserél bontottra.)
droberto2016-04-23 15:19:01 // 4931
Én egy hétig aludtam ott, már lila volt oldalt a medencém és ott nem volt szőröm. :( Jóformán szarabb lett, beidegesedtem és visszafeküdtem a 12 + 2 cm lusta-, 8 cm kemény szivacsba. Bár azóta se lett jobb. :(
droberto2016-04-22 09:51:16 // 4930
Jónak kell annak lennie, csak kicsit hajtogatni, kell, mert lehet el van csak deformálódva és nem találnak rá a furatok a pöckökre. :)
droberto2016-04-19 13:29:18 // 4929
Jótanács. A megadott 110 Nm felé nem javaslom a húzást, mert sérül a fej és utána már nehéz lesz lehúzni róla az adaptert. :)
droberto2016-04-19 13:27:04 // 4928
Siratófalra járkálsz? :)
droberto2016-04-19 13:27:01 // 4927
Fura amit írsz, eddig ezt még hallottam.
Ilyet én még a sima rugó/telóval se tapasztaltam.
Nem lehet, hogy valami szar?
Rázópadon voltál? Hány %-osak a gátlóid?
Ilyet én még a sima rugó/telóval se tapasztaltam.
Nem lehet, hogy valami szar?
Rázópadon voltál? Hány %-osak a gátlóid?
droberto2016-04-18 05:26:48 // 4926
A tükörburkolatokat nem akartad fújni?
droberto2016-04-17 22:53:54 // 4925
Nekem teccik! Mondd nekik, hogy a fényes már ciki! :)))
Meg egyébként nem látszik a selyemfényen és a matton úgy a fékpor és a kosz.
Meg egyébként nem látszik a selyemfényen és a matton úgy a fékpor és a kosz.
droberto2016-04-17 22:34:34 // 4924
Bocsesz én voltam az a variálós, akinek nem jó sohasem az ami van... Gondoltam, ha már ti, akkor legyen teljesen rendben. :)
Egyébként meg természetes, hogy csak a véredet szívtam (rád is kacsintottam - nem félreérteni :)), mert múltkor sopánkodtál fényezés után. :)))
Egy biztos képekről: a lakk fénye nagyon eredetinek tűnik. :)
Jól áll az Argento-nak az antracit.
A szín mintha picit sötétebb lenne (emlékeim szerint is sötétebb a MiTo, Giu sötét szürke felnije), de ezt majd két hét múlva egy sör mellet. :)
Csak, hogy legyen viszonyítási alapod:
Matt felni 1
Matt felni 2
Egyébként meg természetes, hogy csak a véredet szívtam (rád is kacsintottam - nem félreérteni :)), mert múltkor sopánkodtál fényezés után. :)))
Egy biztos képekről: a lakk fénye nagyon eredetinek tűnik. :)
Jól áll az Argento-nak az antracit.
A szín mintha picit sötétebb lenne (emlékeim szerint is sötétebb a MiTo, Giu sötét szürke felnije), de ezt majd két hét múlva egy sör mellet. :)
Csak, hogy legyen viszonyítási alapod:
Matt felni 1
Matt felni 2
droberto2016-04-17 22:10:35 // 4923
Biztos meleg volt, hogy neked ekkor darabokban jött le. :)
Egyébként ez a két réteg epoxi + két rétek akril, bazi jó. Nekem még csak most, 8k km után kezd levállni a két tárcsa közti bordákról és a tárcsa pereme csak most kezd elszíneződni. Az agy-(nyak) rész, hibátlan.
Egyébként ez a két réteg epoxi + két rétek akril, bazi jó. Nekem még csak most, 8k km után kezd levállni a két tárcsa közti bordákról és a tárcsa pereme csak most kezd elszíneződni. Az agy-(nyak) rész, hibátlan.
droberto2016-04-17 22:07:03 // 4922
Nekem nem teccik mert túl matt! ;)
A fűzfánfütyülőjét deközel az a fék...
A fűzfánfütyülőjét deközel az a fék...
droberto2016-04-17 11:31:11 // 4921
Az enyém is, és krónikus, sajnos. :(
droberto2016-04-17 11:25:42 // 4920
Kicsit irigyellek, hogy te meg tudtad valósítani az álmodat, de így legalább használva van és nem az enyészeté lett. Viszont a téli kerék cseréjét nem fogod megúszni! :)
droberto2016-04-17 11:15:17 // 4919
Azt már nem ezért is adtam el neki! :)
Egyébként már megváltoztam. Én már csak a lakást szerelem. :)
Egyébként már megváltoztam. Én már csak a lakást szerelem. :)
droberto2016-04-16 23:51:59 // 4918
Jó a tárcsa? Nem ráz? Mennyivel jobb a 330, mint a 305 mm érzetre?
droberto2016-04-16 21:57:10 // 4917
Vagy karnist rak fel! :)))
droberto2016-04-04 19:00:49 // 4916
Ennyi csak, semmi fotó? :)
droberto2016-04-03 16:31:54 // 4915
Nekem eddig bevált ez a megoldás (36 db 3030 SMD LED + kerámia ellenállás). Egyedül előre a helyzetjelzőbe nem tettem ellenállást, derengett ajtó nyitás/zárás után. Szét is ment néhány elem, és már hisztizik is az elekronika.
droberto2016-04-02 22:22:08 // 4914
Ez a rész (még) igazi bőr.
droberto2016-04-01 22:27:36 // 4913
Sérülve volt a vas?
droberto2016-04-01 22:09:53 // 4912
Fosd le a váltóméretet, mert az egy ortodox baromság.
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
droberto2016-04-01 22:01:40 // 4911
Örülök, ha segíthettem :). Picit rosszkor hívtál, történt egy kis kalamajka, és őszintén nem tudtalak eltenni, de most már megvagy. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
droberto2016-04-01 15:38:03 // 4910
Vagy itt mindenki megbolondult?!?
droberto2016-04-01 15:36:10 // 4909
Sokkot kaptam! :(((
droberto2016-04-01 09:40:40 // 4908
Üdv a Klubban! :)
droberto2016-04-01 08:22:42 // 4907
Szerintem ez neked jó hír. Így legalább meg lesz a holnapi programod. :)))
droberto2016-04-01 08:04:36 // 4906
Bár gondolom te hallottad, mert ott is a kettőnegyvenhéttel tolató tranyót hozták fel példaként. :)
droberto2016-04-01 07:56:41 // 4905
Nyáron volt egy Égéstér ahol a Véda rencer beszerző tököm tudja őrnagyát meghívták. Hát jól szét is szedték a fazont. Ők is az objektivitást hiányolták a bevezetni kívánt büntetési tételeknél. Ember pedig hogy dönt a Szombathely, Nyíregyházi irodából? Innentől már nem is zárt rencerről beszélünk.
Egyébként meg állítólag ez már a gyorshajtás büntetésnél is így müködik. Gondolom Szombathely környékén kevesebb is a kiosztott bünti. :)
Sőt az is tuti, hogy a rencerbe is van egy csomó rendszám aminek egyből sztornózza az ügyét.
Egyébként meg állítólag ez már a gyorshajtás büntetésnél is így müködik. Gondolom Szombathely környékén kevesebb is a kiosztott bünti. :)
Sőt az is tuti, hogy a rencerbe is van egy csomó rendszám aminek egyből sztornózza az ügyét.
droberto2016-04-01 07:46:45 // 4904
Pont erre az esetre gondoltam én is. :)
Vagy mi lesz a telefonálással? Nem szabad majd szélvédő vonal felett kézbe venni? Vagy az objektív majd látja az imei számot, a gsm detector meg a telószámot? Ugyan már.
Vagy mi lesz a telefonálással? Nem szabad majd szélvédő vonal felett kézbe venni? Vagy az objektív majd látja az imei számot, a gsm detector meg a telószámot? Ugyan már.
droberto2016-03-31 21:50:52 // 4903
Lóf@sz ez a rendszer, sebességet tud mérni, mást nem. Fejlesztik a szoftver rá, majdnem egy éve.
droberto2016-03-31 21:07:48 // 4902
Ákos próbálta az enyémet. Kérdezz tőle. :)
droberto2016-03-31 19:15:42 // 4901
Amit most írtál az kifejthetnéd, mert így nem tudok rá mit mondani.
A negatív kerékdőlés erősebb nagyobb teljesítményű autóknál van. Ebben azt hiszem megegyezhetünk. :) Ahogy írtad is kedvezőbbek a dőléskor a geometriai viszonyok.
Viszont azt nagyon nem értem, egyébként, hogy mit számít ez ennyire! :) Felőlem akár torsen-c is lehet a Wagonerpozitív alatt, akkora egy tréh futóművű autót még egyet még nem hordott a hátán a föld. :)
Nem akarod érteni amit mondok. :) Az új gumi naná, hogy jobban tapad mint egy félig elkopott! Még akkor is ha az prémium.
Felőlem pedig lehet szerinted a Conti szar, úgysem fogsz meggyőzni! :)))
A negatív kerékdőlés erősebb nagyobb teljesítményű autóknál van. Ebben azt hiszem megegyezhetünk. :) Ahogy írtad is kedvezőbbek a dőléskor a geometriai viszonyok.
Viszont azt nagyon nem értem, egyébként, hogy mit számít ez ennyire! :) Felőlem akár torsen-c is lehet a Wagonerpozitív alatt, akkora egy tréh futóművű autót még egyet még nem hordott a hátán a föld. :)
Nem akarod érteni amit mondok. :) Az új gumi naná, hogy jobban tapad mint egy félig elkopott! Még akkor is ha az prémium.
Felőlem pedig lehet szerinted a Conti szar, úgysem fogsz meggyőzni! :)))
droberto2016-03-31 16:24:58 // 4900
Azért ne sarkítsd ki!
Egy Golfon pont ugyanúgy viselkedik egy gumi mint az Astrán mint egy Megan-on. A teszteredmények persze lehetnek mások, mert mondjuk gyengébb fék, futómű van alatta, de ez a differencia gumitól független különbség. Ergo egy Giulietta ugyanúgy jobban fordul Contin egy Debicához képest mint egy Megane. Illetve ugyanúgy hosszabb a fékútjuk egy Wanlival.
Ezért törekszik az ADAC olyan méretű gumikat tesztelni, amik bizonyos típusú/ kategóriájú autókra szerelnek. Ezért is kell lehetőleg mindig abban a méretben nézni a teszteket amilyen méretű gumid van.
A gyártók is jól tudják, hogy alsó közép ketegóriától felfele - ahol a teljesítmény általában nagyobb - negatív a dőlés és széttertás van. Illetve pontosan ezért soha se fogsz venni a feleséged mini-autójára Continental SportContact5-öt, csak PremiumContact5-öt.
Amiről te beszélsz az pedig a sport-, de leginkább a szupersport kocsiknál fordul csak elő, és ott is elvétve, hogy típusra fejlesztenek, mint pl.: a Veyronnak a Michelin, vagy a 4C-nek a Pirelli.
Egy szó mint száz, a teszt az teszt, bizonyos szempontok alapján adnak értékelést. Ha a te preferenciáidat megtalálod az értékelési rendszerben akkor jó képet fogsz kapni a gumikról.
És a matricákat se keverjük ide. Két okból se:
1.: Engem full hidegen, hagy, hogy mennyire takarékos.
2.: A gyártók saját maguk sorolják be a terméküket.
Egy Golfon pont ugyanúgy viselkedik egy gumi mint az Astrán mint egy Megan-on. A teszteredmények persze lehetnek mások, mert mondjuk gyengébb fék, futómű van alatta, de ez a differencia gumitól független különbség. Ergo egy Giulietta ugyanúgy jobban fordul Contin egy Debicához képest mint egy Megane. Illetve ugyanúgy hosszabb a fékútjuk egy Wanlival.
Ezért törekszik az ADAC olyan méretű gumikat tesztelni, amik bizonyos típusú/ kategóriájú autókra szerelnek. Ezért is kell lehetőleg mindig abban a méretben nézni a teszteket amilyen méretű gumid van.
A gyártók is jól tudják, hogy alsó közép ketegóriától felfele - ahol a teljesítmény általában nagyobb - negatív a dőlés és széttertás van. Illetve pontosan ezért soha se fogsz venni a feleséged mini-autójára Continental SportContact5-öt, csak PremiumContact5-öt.
Amiről te beszélsz az pedig a sport-, de leginkább a szupersport kocsiknál fordul csak elő, és ott is elvétve, hogy típusra fejlesztenek, mint pl.: a Veyronnak a Michelin, vagy a 4C-nek a Pirelli.
Egy szó mint száz, a teszt az teszt, bizonyos szempontok alapján adnak értékelést. Ha a te preferenciáidat megtalálod az értékelési rendszerben akkor jó képet fogsz kapni a gumikról.
És a matricákat se keverjük ide. Két okból se:
1.: Engem full hidegen, hagy, hogy mennyire takarékos.
2.: A gyártók saját maguk sorolják be a terméküket.
droberto2016-03-31 13:22:51 // 4899
Ezzel a konfiggal mérted a ti-k tömegét?
droberto2016-03-31 13:21:04 // 4898
Ez a Helicoil durva jó. :)
droberto2016-03-31 13:17:22 // 4897
A teszteknek pont az a lényege, hogy egzaktul azonos körülmények közt végzik. Ha Józsi és Pista is vesz egy gúdzsírt az egyik szerint jó, míg a másik rossznak mondja. Más körülmények, más autó...stb. Az igényekről nem is beszélve. Régen csináltam mindig új guminál 100-0 fékezéseket. Mindig ugyanott, úgyanúgy. Viszont a hőmérséklet, a páratatalom más volt, romlott a futómű és az út minősége, közben cseréltem csillapítót...stb.
Szóval ez az ami változott! :)))
Szóval 100x inkább ADAC teszt. Nekem eddig bevált. A hit meg megint más kérdés. :)
Szóval ez az ami változott! :)))
Szóval 100x inkább ADAC teszt. Nekem eddig bevált. A hit meg megint más kérdés. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
520
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV