Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-12-07 09:07:25 // 4146
Tuttkeráj, hogy nem programozás.
Ez valami anomália lesz.
1°C-ig mennie kell a kompresszornak.
Megyek meg is járatom utoljára. :)
droberto2014-12-07 09:04:39 // 4145
Nem találtam erre vonatkozó részt a UM-ban. Pont ezt magysrázza az is, hogy esőben nem szabad bekapcsolni. De megnézem neked.
Hidegben sem szabada átváltania.
Pollenszűrőd tiszta? Az AQS avatkozhat még közbe...
droberto2014-12-07 08:43:42 // 4144
Annyira jó, hogy néhány helyen a varrat mellet (fotó), pontszerűen szinte màr kilyukadt az anyag.
droberto2014-12-07 08:39:23 // 4143
Festék: [Kizzo] CarTárs ajánlotta a gyengébbik változatát, hogy tartós színeződésmentes. Ezt leómlőkre használják. 760'C-ig hőálló és korrózióálló. Az első réteg után, 200'C-on beégetés szükséges. Az összetétele: szilikonbàzisú alumínium festék. Az Amerikai veteránipar hasznàlja. Literje több min 20. Remélem én is, hogy beváltja a hozzá füzött reményeket.
Alapanyag: Csak a (dupla) dob palástja rozsdamentes. A DPF, a csövezés szénacél. Az előbbin egy jobb, az utóbbin egy gyengébb galvanikus bevonat van. A felfüggesztés pedig mezei biliacél.
droberto2014-12-07 08:14:07 // 4142
Ja, vagy üljünk át kispolákba. Ott minden manuál. Ha jön a pára, jöhet a szivacs. :)
Ugyan...
Az OFF gomb meg érthetetlen, hogy miért csak FL-kor jött.
droberto2014-12-07 08:08:47 // 4141
Én ilyet még nem tapasztaltam. Pucold, zsírtalanítsd le a szélvédőt; a szenzorok előtt alaposan.
A kosz és a zsír elősegíti a párásodást hidegben.
droberto2014-12-06 22:05:29 // 4140
Mai haladás:
(Kipuff rozsdátlanítás, bevonatolás)



Remélem a CarTárs jó tippet adott, és beválik a bevonat.
droberto2014-12-06 21:52:21 // 4139
Hobbi még csaj mellet is lehet. Nem?
droberto2014-12-06 21:00:07 // 4138
Nem mélyedtem el a témában, de nekem abszolút profinak tűnik a munka. (Lehet rosszul értettem akkor, de a túl vastag bevonat sem szerencsés. Azt gondolom, hogy nem olyan nagy az a menethézag a finom menetnél.) A kollégám intézte, volt cége partnerkedett velük. Vannak referenciáik. Nem tüzihorgany az biztos, meg nem is nikkel. Nem volt most erre több időm...
droberto2014-12-06 16:10:01 // 4137
Akkor neked előbb lesz meg a vasad. :)
Remélem most már minden a számításod szerint alakul.
droberto2014-12-06 06:33:55 // 4136
Ez nagyon klafa. Kíváncsi leszek mit mutat majd a feketéhez.
droberto2014-12-05 21:28:18 // 4135
Cefetül sajnálom, de el. Majd bepótóljuk. :)
Ellenben lesz február elején egy évnyitó heppening. :)
droberto2014-12-05 20:55:41 // 4134
Én a garázs víztartállyal jártam pont ugyanígy. :) Figyeltem mindenre, pozícióra faláttörésre...stb. Aztán fúrás közben felkapcsolódott a lámpa. Sikerült belefúrjak a kábelcsatornába. :)

Vagy a másik: A múlt vasárnap arra ment el, hogy jól elbsszam a kipuff végek pozíciót. :(
droberto2014-12-05 19:18:55 // 4133
Galván92 Bt.
3-5 mikront tesznek rá. Elvben nem lehet vele gond.
Előtte savazzák, de illdomos előtte jól rozsdátlanítani. Én RO55-ben áztattam, majd 1 órát drótkeféztem. :)
droberto2014-12-05 19:13:26 // 4132
Ezért vagyunk Alfások. :)
A kerékcsavarok megkapták végre ami mindig is járt nekik. Egy tisztességes galvanizálást.
droberto2014-12-05 18:58:04 // 4131
Készülök az OT vizsgára. :)
159 Restaurálás nx, avagy a szokásos képregény:



:)
droberto2014-11-26 20:27:45 // 4130
Az enyém itt van:
droberto2014-11-22 09:11:41 // 4129
Én is benne vagyok.
droberto2014-11-22 07:46:47 // 4128
Álomszerű lenne, ha elkészülne hetvégén a tárcsa és a kipufogó...
droberto2014-11-19 18:19:41 // 4127
Nemnekemkészül! :)
droberto2014-11-19 15:12:51 // 4126
Hmm... 2009 után is volt még lefele... :(
droberto2014-11-19 15:11:21 // 4125
Jóval egyszerűbb dob a 2.0-é (tréh anyagból). Gondolom ezen sokat spóroltak. :)
droberto2014-11-19 15:09:50 // 4124
A cső nem rozsdamentes (csak a dob csonkja).
droberto2014-11-19 15:09:06 // 4123
Ez konkrétan Brera dob. Nem csekkoltam, de gondolom ua. mint a 159-en csak dupla véggel.
droberto2014-11-19 15:07:56 // 4122
Attól még rozsdásodhat. Ezekből is van többféle anyagminőség.
Az enyémen is volt rozsda.
droberto2014-11-19 11:08:30 // 4121
Előrehaladásom:



Fogadtam egy profit :)
droberto2014-11-19 10:45:08 // 4120
Szolgálati közlemény:
A 2.4-es hátsó dob (+ a csonkjai) valami jobbféle rozsdamentes anyagból vannak. Míg az 1.9 valamiféle galvanizált. (Az utóbbi mágnesezhető.)


Ja, és gyárilag a dobok alját és hátulját feketére alvázvédőzik, hogy ne világítson ki a verda alól.
droberto2014-11-19 10:34:01 // 4119
A Hi-nál van ott még egy.
Risztó, tetőablak lehet talán...
droberto2014-11-19 07:36:48 // 4118
Nocsak-nocsak... nem is mondtad. Gratula. :)
Majd csekkolom én is. Erhard, ha beválik, szerintem berendelheted a az önindító szénkeféket. :)
droberto2014-11-19 07:35:19 // 4117
Vizuális típus vagyok, lerajzolnád? :)
droberto2014-11-19 07:34:38 // 4116
Pont tőletek hazafele hajnal egykor rágcsálta békésen a füvet egy bambika. :) Megijedtem rendesen, pont erre gondoltam. Satuztam én is egyből.
Egy hónapja meg egy kifejlett szarvasbika gombázott el egy kisautót. Az autós továbbment, gyanítom sokkot kapott. Én is átszellemültem. Az agancsos el sem esett, csak bicegett kicsit. Majd 2 s múlva ugrott vagy egy 3m-eset vissza az erdőbe. Az állat keresztbe kis hijján átérte a 6-os utat.
droberto2014-11-13 11:35:17 // 4115
Ha a fényforrás fókuszpontja nincs megfelelő helyen, sütheted a lumet. Nem lesz megfelelő a vetített kép. :(
droberto2014-11-09 21:45:24 // 4114
Félreérted!
Arról volt szó, hogy a Tomi barátunk egy Fred Astaire és meg akart tanítani táncolni.
:)
droberto2014-11-09 21:02:09 // 4113
Itt is köszönöm, hogy részesülhetünk az örömödből. Még legalább vagy 2,5x ennyit. :)
Ennél nagyobb boldogság, nem érheti az embert, hogy együtt ünnepelhet a családjával, barátaival és a kollégáival, ráadásul úgy hogy nem is számít rá. Az Alfáról nem is beszélve. :) Vigyázz rá nagyon, sok boldog km-et 100 éves korodig. :) És tényleg ne tuningold szét. :)
Egyébként mentél vele? Milyen a Nord motor?
droberto2014-11-08 22:29:55 // 4112
Sok boldogságot a 40 éveseknek:

:)
droberto2014-11-08 21:37:24 // 4111
Tavaly április végén políroztam. Tettem fel ide képeket asszem.
droberto2014-11-02 15:08:55 // 4110
Lehet itt van tényleg a kutya elásva.
Az enyém is tiszta hullámtenger. Pucoláskor, RainX dörgöléskor jól érezni...
droberto2014-11-02 15:06:28 // 4109
Valeo First.
A Dacia-n a bal alsó sarkot (~5 cm) kihagyja, 10°C alatt 120 felett zörög.
Teszt 1. (Szosza, ha tudsz nem Adac-osat, nem németet várom a linket. :))
Magyarul.
Teszt 2.

Teszt 3.

Testberichte.
droberto2014-11-02 14:20:12 // 4108
A Bosh hidegben kikeményedik. A gyárit próbálnám ki, mert Piritu favorizálja (kiváncsi lennék a gyártójára). Kiváncsi lennék a Championra is. A Tipo-n anno bevált. A cégesre Valeo olcsó Valeo-t vettem (nem Silencio-t). Nő, ez is kikeményedik, 140-nél kopogtatja a szélvédőt.
droberto2014-11-01 22:04:25 // 4107
Az 1.9-nél is létezik ez a problem.
Bár ott nem akku, inkább hőmérséklet függő.
Ha megtaláltad az okát, ne tartsd magadban. :)
droberto2014-11-01 22:02:20 // 4106
Hiánypótló alkotás. Köszi. :)
droberto2014-11-01 22:02:18 // 4105
Igen, köszi érdekel, de egyenlőre talpra kéne állítanom a vasat.
Időhiánnyal küzdök.
Szászváron vagyok a hétvégén. Tegnap vettem egy fűnyírót, ma meg restauráltam:


A kormány az kb két éves terv...
droberto2014-11-01 21:57:03 // 4104
Scaniamen is megcsinálta.
droberto2014-10-26 00:37:39 // 4103
Természetesen. :)
droberto2014-10-25 23:35:42 // 4102
Meg is hallgatom az új égésteret...
droberto2014-10-25 23:31:39 // 4100
Ez számomra is megkérdőjelezhető. Egyenlő feltételek mellett kizárt, hogy megverjen egy GT R egy Enzo-ót. Minden ellene szól: A tömeg, a teljesítmény, a súlypont, a futómű...
Már csak a gondolat is vicces...
(Egyébként pont tegnap hasonlítgattam az Asphalt 8 nevű telefonos játékban a verdákat, hogy a Mito GTA tudja holtversenyben a legtöbb oldalgyorsulást: 1.3G-t. Jó is lenne....)
droberto2014-10-25 23:14:20 // 4099
A szakkönyvek szerint általában 5 köbmilliméter az elfogadható maximum.
droberto2014-10-25 23:09:48 // 4098
Úgy van; a szűrő az 5-10 µm alatti részecskét szűri.
droberto2014-10-25 22:57:28 // 4097
Ez milyen gumma?
Hasonlít a Nokian WR G2-re, de nem az...
Ezek között sincs:
ADAC 2014 Téli gumi teszt.
(TS850 Rulez. :) Az új mislen, hogy leszerepelt. Kiváncsi lennék, 16-18-ban mit mutatna a teszt. A Goodyear UG8-at hiányolom.)
ADAC 2013 Téli gumi teszt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.