Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-10-25 22:29:53 // 4096
particulate matter (PM)

Ne akarj kibillenteni. :)
droberto2014-10-25 22:11:24 // 4094
Jó-jó... csak elragadtattam magam. :)
Természetesen ezeket előbb nézném (és nézni is fogom, mert elégedetlen vagyok) mint a injektorokat (amiknek amúgy elfogadható a korrekciója).
droberto2014-10-25 21:58:56 // 4093
Ennyi, ha jól porlaszt nincs korom se.
droberto2014-10-25 21:58:50 // 4092
A DPF az 5 ppm alatti (nem látható korom) szűrésére hivatott.
Már ezredszer.
droberto2014-10-25 21:47:14 // 4091
Ez az ami nekünk kispénzű keletnek a leginkább fájó. Fogyasztói társadalom van, programozott élettartammal, amit a Peti is említett.
droberto2014-10-25 21:43:42 // 4090
(Már kezdem unni leírni) A regeneráláskor a szűrőben a kormot a gyulladási pontja felé hevítjük, a katalizátoron keresztül befecskendezett és ez által felforrósodott gázzal. Az égés során víz és széndioxid keletkezik. Nincs hókuszpókusz. :)
Lehetnek gondok-problémák a korai szűrőkkel persze. De átlag 150k km jól működnek. A leömlőbe építettekel már kevesebb a gond, ill. később jön elő.
droberto2014-10-25 21:33:55 // 4089
Pont ezt mondom én is. Nem volt ennyi dízel. A 90-es évek eleji nyugati dízelek égésterméke pedig nagy és nehéz volt. Leült a földre nem szállt fel.
Pont ezért kell a szigorú szabályozás.
droberto2014-10-25 21:26:08 // 4088
Valahol olvastam, hogy a profitmániás suttyó managerek fenik a fogukat a Ferrari vezetői székére.
Profit pedig ezekből lesz. :(
Megcsinálták az Alfával, most a Maseratival, következő a Ferka lehet...
droberto2014-10-25 21:23:30 // 4087
Szerintem cseppet sem bonyolúlt. A bajt inkább a kiforratlanságában látom. Hasonlóan mint az E4-es DPF-eknél. Nincs még elegendő üzemeltetési tapasztalat. Hiába tesztpad, eredmények, hibák feldolgozása. A puding próbája az evés.
Azt olvastam, hogy ugyanaz a verda ua. a motor E5 és E6 változat közti különbség 100k. :)
droberto2014-10-25 21:18:28 // 4086
Az első résszel egyetértek, de a másodikkal azért vitatkoznék.
Gondolj csak a nagyvárosi téli szmogokra. Ez nagy problem, ami nem nagyon volt 2-5 évvel ezelőtt. Ezekért igenis a korszerű DPF nélküli autók a felelősök.
droberto2014-10-25 21:08:35 // 4085
Ez is egy érdekes, már-már filozófiai kérdés. Egy biztos a profitról szól minden.
droberto2014-10-25 21:05:21 // 4084
Akkor készülj fel, hogy most miután kibaszták a Montezemolo-ót, jönnek a dízel és SUV Ferrarik. :(
droberto2014-10-25 20:40:20 // 4083
Tökre egyet értek, hogy az ipari szennyezés jelentősebb. Nem vagyok egy környezetvédő, de ott is vannak törekvések. Lásd szennyvíztisztítók, Duna tisztulása, kémény filterek-katalizátorok...egyebek. Persze, mondhatjuk, hogy most meg ugyanez megy pepitában Kínában.
Ettől függetlenül látnunk kell, hogy az autók jeletős szénmonoxidot, nitrogénoxidot-szállóport pöfögnek magukból. Hiába a motorműködési módba kevésbé avatkozó E2-E3 szabólyozás, ha közben 100x-1000x több a dízel mint 25 éve. Ezért fontos a DFP és az E6.
A következők pedig az egyre szaporodó korszerű turbós benzinesek lesznek. Iszonyú mérget bocsájtanak ki.
droberto2014-10-25 20:28:46 // 4082
Velük jobb az öblítés a nagyobb áramlási sebesség miatt. A többihez nem értek, nem vagyok motormérnök. )
droberto2014-10-25 20:26:29 // 4081
Nem dolgozok/tam gyártó cégnél, de nem gondolom, hogy nagy a különbség minőségellenőrzés tekintetében egy gyár OEM és aftermarket termékei közt.
droberto2014-10-25 20:22:22 // 4080
Jajj de nagy kár, hogy nem csinálták meg az s6 3.0 JTDm-et.... :(
Neked az kellett volna!
Remélem, hamarosan megkapjuk a VmMotori nagydízeljét.
droberto2014-10-25 20:14:38 // 4079
Peti, ha te ülnél az EU parlamentben, hogyan kezelnéd, hogy az elmúlt 20-25 évben szinte megfordult a dízel/benzines autók aránya?
Most komolyan nem kötekedésből? :)
droberto2014-10-25 20:05:08 // 4078
Miért, nem? :)
droberto2014-10-25 20:04:26 // 4077
És akkor mit mondjuk, amikor az Fiat/Alfa/Lancia pajzsot festik le a stabpálcáról. :)
droberto2014-10-25 20:01:27 // 4076
Ezt kössz. :)
Ez alapján ez csúszólapátos vákumszivattyú.
Itt van egy jó kis leírás a működéséről.
Esszerint olajat is szállít(hat).
droberto2014-10-25 20:01:25 // 4075
Ez durva amit írsz.
Biztos van ilyen, de ebben az esetben hiba az általánosítás. Főleg úgy, hogy ez egy beszállító terméke.
droberto2014-10-25 19:16:50 // 4074
Már megint a tuning. :)
Mit teszel rá?
droberto2014-10-25 19:15:04 // 4073
Én ezzel az 59 felnivel kevertem össze.

Hasonlók.
droberto2014-10-25 19:13:59 // 4072
Mivel gyári, ez miatt ne aggódj, megvan ua. a keresztmetszet. :)
droberto2014-10-25 19:11:43 // 4071
Nem jó az ET-je. Ez 41 mm, ami neked kell az meg 34. :)
Itt van drágáért. Olcsobbért már két hete nem találtunk. :(
droberto2014-10-21 20:15:06 // 4070
Legmélyebb tiszteletem. :)
droberto2014-10-20 20:29:51 // 4069
Ahogy csökken a hőmérséklet, úgy csökken a nyárik tapadása. Reggel érezhetően jobban taknyolódik mint délután.
droberto2014-10-20 20:27:52 // 4068
A csavarok a kamuhorganyukkal monnyanak le! :)
droberto2014-10-19 22:21:23 // 4067
Meg most is. :)
droberto2014-10-19 22:18:06 // 4066
Jahh, több mint fura. De van azért rá példa, főleg ha magyar. Lásd a Tomit.
Ezt egy tapasztalt cartás könnyen alátámaszthatja/cáfolhatja.
Egyébként mi az hogy full bőr (igazi)? Van nem igazi bőrös is?
Nekem egyébként pont ezért az esetlenség miatt tűnik hitelesnek és magyar magánszemélynek a hirdető.
droberto2014-10-19 22:12:20 // 4065
No igen. Pl az előbb én is elb@sztam, hogy nem csevegtem. Bár az én olvasatomban a saját hsz-aimban minimális az OFF. :) Bár az is tény, hogy ilyen téren elkurvult szeretett Topic-unk, amiben van jó és rossz is egyaránt.
droberto2014-10-19 22:07:23 // 4064
Finom ám az az 50k km. :)
Meg ritka a 2.4, 2010 től felfele. A Mobilén 15 db van csak, TBi-ből meg 44!
droberto2014-10-19 22:01:56 // 4063
"Ha kikapcsolod a csevegés mutatását értelmetlen lesz az összes topik :-))" - No pont ezért kérdeztem.
droberto2014-10-19 18:02:20 // 4062
Lehet, nekem nem jött át rendesen, de ti akik használják a "Csak csevegek" gombot, azt mikor milyen témájú hsz-nál használjátok?
Ki hogy értelmezi oldalunk ezen funkcióját?
(Szándékosan ide írtam, bocs az OFF-ért)
droberto2014-10-19 13:55:21 // 4061
A leírtak alapján sanszos, hogy féltengely belső csukló (kehelykopás), de ez mellet lehet a 4^10 db csukló, fix megfogás bármelyike. :)
A váltó mozgatásához erő kell, de nyúlósnak nem nevezném. Ezt kiszűrheted, ha kipróbálsz egy másikat.
Üdv:
droberto2014-10-19 13:50:05 // 4060
Nekünk, akiket piszkosul eltalált az autóbuhéria nyílvesszője ez hobbi, nem pedig kényszerű hibaelhárítás. Ezen nem segítene még egy új autó sem. Inkább egy régi Gulietta Sprintet vagy Alfa Sud-ot kéne feltámasztanunk a fasza műgyantás padlójú műhelyünkben egy csápos emelőn. :)
A kedves feleségednek pedig ajánlom figyelmébe az TC-os Égéstér 12. részét, 0-17 percig. :)
droberto2014-10-18 16:25:19 // 4059
Elvben csak rá kell akasztani, de:
- szükséges 2 db gumi felfüggesztő jobb oldalra.
- tanácsos feltenni jobb oldalra hőpajzsot, amihez kellenek rögzítőanyák.
- optikalag jó, ha szerzel jobbra a lökösbe a kivágás köré keretet
- Én a helyedben bontottat vennék, ami tutkeráj jó minőség és csak 50-60K Ft. Szerintem az olajosé ua. mint a tiedé. Lásd ePer 2.4 vs. 1,75.
- Attól, hogy sportnak mondják, SZVSZ nem lessz hangosabb, gyorsabb, étvágytalanabb.

Irodalomjegyzék: Pityukoma, Panza blogjai.
droberto2014-10-18 11:09:38 // 4058
Ez talán.
Meg kéne kérdezni az Italmondo-ót...
droberto2014-10-18 11:06:33 // 4057
Vagy van itt egy kevésbé elegáns toldás. Már ha jól értelmezem. (KK-s közcsavar kúpos csonkjara feszíti rá a B-s hollander a fékcsövet)
droberto2014-10-18 11:02:24 // 4056
Utánaolvastam.
Toldanod kell. Kell két K-s Hollander és egy BB-s közcsavar. Mondjuk innen.
Vagy innen.
Vagy innen.
No meg fékcső peremező.
Erőmerítés: 1, 2
Az ügy további utánajárást igényel, de remélem, hogy segítettem. :)
droberto2014-10-18 10:37:29 // 4055
Csak üléslapot szereltem/blogoltam.
droberto2014-10-18 10:36:09 // 4054
Shadin beszámolóira alapozva könnyű dolgod van. :)
Ha meg nem akarsz vele bíbelődni, a helyedben keresnék egy precíz autó kárpitost, aki tényleg megbízható.
Vagy beszélj Halesszal. Asszem neki az egyik szakszervíz többször cserélte a támla bundáját.

Tuttkeráj, hogy belül nyüszög?
Ha nem vagy biztos benne, megpróbálnám a hang reprodukálását videóra venni és ide feltenni. Hátha kapsz valamiféle jótanácsot. :)
droberto2014-10-18 10:27:28 // 4053
Emlékeim szerint nem volt ott kosz csak motorolaj...
A szekunder oldalt nem bántottam.
droberto2014-10-17 22:17:08 // 4052
Itt is szar, éppen most IE-re jöttem közétek. :(
Bár most már FF-al is megy....
droberto2014-10-17 22:14:26 // 4051
Én igen, én igen! :)
3 v. 4 csavar és simán lehúzható a veztengőről. :)
(A tömítés cseréje javallott, mert 100k km után nem látja el funkcióját.)
droberto2014-10-17 13:39:37 // 4050
Egy rendes fékfolyadék csere/légtelenítés mindenhonnan?
droberto2014-10-17 12:21:12 // 4049
Pálinka mennyiség = illendő mennyiség x belépések száma^1,5

Hányadik autója ez Erhardnak? :)))
droberto2014-10-17 11:29:36 // 4048
A régi-újaknak persze sokkal nehezebb lenne.
Például VTT-re mégtöbb pálinkát kell hoznia. :)
droberto2014-10-16 21:17:04 // 4047
E4 emisszó korlátozó berendezések. Nemvárosiautó. Néha jólhajcsadmeg. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.