particulate matter (PM)
Ne akarj kibillenteni. :)
droberto2014-10-25 22:29:53 // 4096
droberto2014-10-25 22:11:24 // 4094
Jó-jó... csak elragadtattam magam. :)
Természetesen ezeket előbb nézném (és nézni is fogom, mert elégedetlen vagyok) mint a injektorokat (amiknek amúgy elfogadható a korrekciója).
Természetesen ezeket előbb nézném (és nézni is fogom, mert elégedetlen vagyok) mint a injektorokat (amiknek amúgy elfogadható a korrekciója).
droberto2014-10-25 21:58:56 // 4093
Ennyi, ha jól porlaszt nincs korom se.
droberto2014-10-25 21:58:50 // 4092
A DPF az 5 ppm alatti (nem látható korom) szűrésére hivatott.
Már ezredszer.
Már ezredszer.
droberto2014-10-25 21:47:14 // 4091
Ez az ami nekünk kispénzű keletnek a leginkább fájó. Fogyasztói társadalom van, programozott élettartammal, amit a Peti is említett.
droberto2014-10-25 21:43:42 // 4090
(Már kezdem unni leírni) A regeneráláskor a szűrőben a kormot a gyulladási pontja felé hevítjük, a katalizátoron keresztül befecskendezett és ez által felforrósodott gázzal. Az égés során víz és széndioxid keletkezik. Nincs hókuszpókusz. :)
Lehetnek gondok-problémák a korai szűrőkkel persze. De átlag 150k km jól működnek. A leömlőbe építettekel már kevesebb a gond, ill. később jön elő.
Lehetnek gondok-problémák a korai szűrőkkel persze. De átlag 150k km jól működnek. A leömlőbe építettekel már kevesebb a gond, ill. később jön elő.
droberto2014-10-25 21:33:55 // 4089
Pont ezt mondom én is. Nem volt ennyi dízel. A 90-es évek eleji nyugati dízelek égésterméke pedig nagy és nehéz volt. Leült a földre nem szállt fel.
Pont ezért kell a szigorú szabályozás.
Pont ezért kell a szigorú szabályozás.
droberto2014-10-25 21:26:08 // 4088
Valahol olvastam, hogy a profitmániás suttyó managerek fenik a fogukat a Ferrari vezetői székére.
Profit pedig ezekből lesz. :(
Megcsinálták az Alfával, most a Maseratival, következő a Ferka lehet...
Profit pedig ezekből lesz. :(
Megcsinálták az Alfával, most a Maseratival, következő a Ferka lehet...
droberto2014-10-25 21:23:30 // 4087
Szerintem cseppet sem bonyolúlt. A bajt inkább a kiforratlanságában látom. Hasonlóan mint az E4-es DPF-eknél. Nincs még elegendő üzemeltetési tapasztalat. Hiába tesztpad, eredmények, hibák feldolgozása. A puding próbája az evés.
Azt olvastam, hogy ugyanaz a verda ua. a motor E5 és E6 változat közti különbség 100k. :)
Azt olvastam, hogy ugyanaz a verda ua. a motor E5 és E6 változat közti különbség 100k. :)
droberto2014-10-25 21:18:28 // 4086
Az első résszel egyetértek, de a másodikkal azért vitatkoznék.
Gondolj csak a nagyvárosi téli szmogokra. Ez nagy problem, ami nem nagyon volt 2-5 évvel ezelőtt. Ezekért igenis a korszerű DPF nélküli autók a felelősök.
Gondolj csak a nagyvárosi téli szmogokra. Ez nagy problem, ami nem nagyon volt 2-5 évvel ezelőtt. Ezekért igenis a korszerű DPF nélküli autók a felelősök.
droberto2014-10-25 21:08:35 // 4085
Ez is egy érdekes, már-már filozófiai kérdés. Egy biztos a profitról szól minden.
droberto2014-10-25 21:05:21 // 4084
Akkor készülj fel, hogy most miután kibaszták a Montezemolo-ót, jönnek a dízel és SUV Ferrarik. :(
droberto2014-10-25 20:40:20 // 4083
Tökre egyet értek, hogy az ipari szennyezés jelentősebb. Nem vagyok egy környezetvédő, de ott is vannak törekvések. Lásd szennyvíztisztítók, Duna tisztulása, kémény filterek-katalizátorok...egyebek. Persze, mondhatjuk, hogy most meg ugyanez megy pepitában Kínában.
Ettől függetlenül látnunk kell, hogy az autók jeletős szénmonoxidot, nitrogénoxidot-szállóport pöfögnek magukból. Hiába a motorműködési módba kevésbé avatkozó E2-E3 szabólyozás, ha közben 100x-1000x több a dízel mint 25 éve. Ezért fontos a DFP és az E6.
A következők pedig az egyre szaporodó korszerű turbós benzinesek lesznek. Iszonyú mérget bocsájtanak ki.
Ettől függetlenül látnunk kell, hogy az autók jeletős szénmonoxidot, nitrogénoxidot-szállóport pöfögnek magukból. Hiába a motorműködési módba kevésbé avatkozó E2-E3 szabólyozás, ha közben 100x-1000x több a dízel mint 25 éve. Ezért fontos a DFP és az E6.
A következők pedig az egyre szaporodó korszerű turbós benzinesek lesznek. Iszonyú mérget bocsájtanak ki.
droberto2014-10-25 20:28:46 // 4082
Velük jobb az öblítés a nagyobb áramlási sebesség miatt. A többihez nem értek, nem vagyok motormérnök. )
droberto2014-10-25 20:26:29 // 4081
Nem dolgozok/tam gyártó cégnél, de nem gondolom, hogy nagy a különbség minőségellenőrzés tekintetében egy gyár OEM és aftermarket termékei közt.
droberto2014-10-25 20:22:22 // 4080
Jajj de nagy kár, hogy nem csinálták meg az s6 3.0 JTDm-et.... :(
Neked az kellett volna!
Remélem, hamarosan megkapjuk a VmMotori nagydízeljét.
Neked az kellett volna!
Remélem, hamarosan megkapjuk a VmMotori nagydízeljét.
droberto2014-10-25 20:14:38 // 4079
Peti, ha te ülnél az EU parlamentben, hogyan kezelnéd, hogy az elmúlt 20-25 évben szinte megfordult a dízel/benzines autók aránya?
Most komolyan nem kötekedésből? :)
Most komolyan nem kötekedésből? :)
droberto2014-10-25 20:04:26 // 4077
És akkor mit mondjuk, amikor az Fiat/Alfa/Lancia pajzsot festik le a stabpálcáról. :)
droberto2014-10-25 20:01:27 // 4076
Ezt kössz. :)
Ez alapján ez csúszólapátos vákumszivattyú.
Itt van egy jó kis leírás a működéséről.
Esszerint olajat is szállít(hat).
Ez alapján ez csúszólapátos vákumszivattyú.
Itt van egy jó kis leírás a működéséről.
Esszerint olajat is szállít(hat).
droberto2014-10-25 20:01:25 // 4075
Ez durva amit írsz.
Biztos van ilyen, de ebben az esetben hiba az általánosítás. Főleg úgy, hogy ez egy beszállító terméke.
Biztos van ilyen, de ebben az esetben hiba az általánosítás. Főleg úgy, hogy ez egy beszállító terméke.
droberto2014-10-25 19:16:50 // 4074
Már megint a tuning. :)
Mit teszel rá?
Mit teszel rá?
droberto2014-10-25 19:15:04 // 4073
droberto2014-10-25 19:13:59 // 4072
Mivel gyári, ez miatt ne aggódj, megvan ua. a keresztmetszet. :)
droberto2014-10-25 19:11:43 // 4071
Nem jó az ET-je. Ez 41 mm, ami neked kell az meg 34. :)
Itt van drágáért. Olcsobbért már két hete nem találtunk. :(
Itt van drágáért. Olcsobbért már két hete nem találtunk. :(
droberto2014-10-21 20:15:06 // 4070
Legmélyebb tiszteletem. :)
droberto2014-10-20 20:29:51 // 4069
Ahogy csökken a hőmérséklet, úgy csökken a nyárik tapadása. Reggel érezhetően jobban taknyolódik mint délután.
droberto2014-10-20 20:27:52 // 4068
A csavarok a kamuhorganyukkal monnyanak le! :)
droberto2014-10-19 22:21:23 // 4067
Meg most is. :)
droberto2014-10-19 22:18:06 // 4066
Jahh, több mint fura. De van azért rá példa, főleg ha magyar. Lásd a Tomit.
Ezt egy tapasztalt cartás könnyen alátámaszthatja/cáfolhatja.
Egyébként mi az hogy full bőr (igazi)? Van nem igazi bőrös is?
Nekem egyébként pont ezért az esetlenség miatt tűnik hitelesnek és magyar magánszemélynek a hirdető.
Ezt egy tapasztalt cartás könnyen alátámaszthatja/cáfolhatja.
Egyébként mi az hogy full bőr (igazi)? Van nem igazi bőrös is?
Nekem egyébként pont ezért az esetlenség miatt tűnik hitelesnek és magyar magánszemélynek a hirdető.
droberto2014-10-19 22:12:20 // 4065
No igen. Pl az előbb én is elb@sztam, hogy nem csevegtem. Bár az én olvasatomban a saját hsz-aimban minimális az OFF. :) Bár az is tény, hogy ilyen téren elkurvult szeretett Topic-unk, amiben van jó és rossz is egyaránt.
droberto2014-10-19 22:07:23 // 4064
Finom ám az az 50k km. :)
Meg ritka a 2.4, 2010 től felfele. A Mobilén 15 db van csak, TBi-ből meg 44!
Meg ritka a 2.4, 2010 től felfele. A Mobilén 15 db van csak, TBi-ből meg 44!
droberto2014-10-19 22:01:56 // 4063
"Ha kikapcsolod a csevegés mutatását értelmetlen lesz az összes topik :-))" - No pont ezért kérdeztem.
droberto2014-10-19 18:02:20 // 4062
Lehet, nekem nem jött át rendesen, de ti akik használják a "Csak csevegek" gombot, azt mikor milyen témájú hsz-nál használjátok?
Ki hogy értelmezi oldalunk ezen funkcióját?
(Szándékosan ide írtam, bocs az OFF-ért)
Ki hogy értelmezi oldalunk ezen funkcióját?
(Szándékosan ide írtam, bocs az OFF-ért)
droberto2014-10-19 13:55:21 // 4061
A leírtak alapján sanszos, hogy féltengely belső csukló (kehelykopás), de ez mellet lehet a 4^10 db csukló, fix megfogás bármelyike. :)
A váltó mozgatásához erő kell, de nyúlósnak nem nevezném. Ezt kiszűrheted, ha kipróbálsz egy másikat.
Üdv:
A váltó mozgatásához erő kell, de nyúlósnak nem nevezném. Ezt kiszűrheted, ha kipróbálsz egy másikat.
Üdv:
droberto2014-10-19 13:50:05 // 4060
Nekünk, akiket piszkosul eltalált az autóbuhéria nyílvesszője ez hobbi, nem pedig kényszerű hibaelhárítás. Ezen nem segítene még egy új autó sem. Inkább egy régi Gulietta Sprintet vagy Alfa Sud-ot kéne feltámasztanunk a fasza műgyantás padlójú műhelyünkben egy csápos emelőn. :)
A kedves feleségednek pedig ajánlom figyelmébe az TC-os Égéstér 12. részét, 0-17 percig. :)
A kedves feleségednek pedig ajánlom figyelmébe az TC-os Égéstér 12. részét, 0-17 percig. :)
droberto2014-10-18 16:25:19 // 4059
Elvben csak rá kell akasztani, de:
- szükséges 2 db gumi felfüggesztő jobb oldalra.
- tanácsos feltenni jobb oldalra hőpajzsot, amihez kellenek rögzítőanyák.
- optikalag jó, ha szerzel jobbra a lökösbe a kivágás köré keretet
- Én a helyedben bontottat vennék, ami tutkeráj jó minőség és csak 50-60K Ft. Szerintem az olajosé ua. mint a tiedé. Lásd ePer 2.4 vs. 1,75.
- Attól, hogy sportnak mondják, SZVSZ nem lessz hangosabb, gyorsabb, étvágytalanabb.
Irodalomjegyzék: Pityukoma, Panza blogjai.
- szükséges 2 db gumi felfüggesztő jobb oldalra.
- tanácsos feltenni jobb oldalra hőpajzsot, amihez kellenek rögzítőanyák.
- optikalag jó, ha szerzel jobbra a lökösbe a kivágás köré keretet
- Én a helyedben bontottat vennék, ami tutkeráj jó minőség és csak 50-60K Ft. Szerintem az olajosé ua. mint a tiedé. Lásd ePer 2.4 vs. 1,75.
- Attól, hogy sportnak mondják, SZVSZ nem lessz hangosabb, gyorsabb, étvágytalanabb.
Irodalomjegyzék: Pityukoma, Panza blogjai.
droberto2014-10-18 11:06:33 // 4057
Vagy van itt egy kevésbé elegáns toldás. Már ha jól értelmezem. (KK-s közcsavar kúpos csonkjara feszíti rá a B-s hollander a fékcsövet)
droberto2014-10-18 11:02:24 // 4056
Utánaolvastam.
Toldanod kell. Kell két K-s Hollander és egy BB-s közcsavar. Mondjuk innen.
Vagy innen.
Vagy innen.
No meg fékcső peremező.
Erőmerítés: 1, 2
Az ügy további utánajárást igényel, de remélem, hogy segítettem. :)
Toldanod kell. Kell két K-s Hollander és egy BB-s közcsavar. Mondjuk innen.
Vagy innen.
Vagy innen.
No meg fékcső peremező.
Erőmerítés: 1, 2
Az ügy további utánajárást igényel, de remélem, hogy segítettem. :)
droberto2014-10-18 10:37:29 // 4055
Csak üléslapot szereltem/blogoltam.
droberto2014-10-18 10:36:09 // 4054
Shadin beszámolóira alapozva könnyű dolgod van. :)
Ha meg nem akarsz vele bíbelődni, a helyedben keresnék egy precíz autó kárpitost, aki tényleg megbízható.
Vagy beszélj Halesszal. Asszem neki az egyik szakszervíz többször cserélte a támla bundáját.
Tuttkeráj, hogy belül nyüszög?
Ha nem vagy biztos benne, megpróbálnám a hang reprodukálását videóra venni és ide feltenni. Hátha kapsz valamiféle jótanácsot. :)
Ha meg nem akarsz vele bíbelődni, a helyedben keresnék egy precíz autó kárpitost, aki tényleg megbízható.
Vagy beszélj Halesszal. Asszem neki az egyik szakszervíz többször cserélte a támla bundáját.
Tuttkeráj, hogy belül nyüszög?
Ha nem vagy biztos benne, megpróbálnám a hang reprodukálását videóra venni és ide feltenni. Hátha kapsz valamiféle jótanácsot. :)
droberto2014-10-18 10:27:28 // 4053
Emlékeim szerint nem volt ott kosz csak motorolaj...
A szekunder oldalt nem bántottam.
A szekunder oldalt nem bántottam.
droberto2014-10-17 22:17:08 // 4052
Itt is szar, éppen most IE-re jöttem közétek. :(
Bár most már FF-al is megy....
Bár most már FF-al is megy....
droberto2014-10-17 22:14:26 // 4051
Én igen, én igen! :)
3 v. 4 csavar és simán lehúzható a veztengőről. :)
(A tömítés cseréje javallott, mert 100k km után nem látja el funkcióját.)
3 v. 4 csavar és simán lehúzható a veztengőről. :)
(A tömítés cseréje javallott, mert 100k km után nem látja el funkcióját.)
droberto2014-10-17 13:39:37 // 4050
Egy rendes fékfolyadék csere/légtelenítés mindenhonnan?
droberto2014-10-17 12:21:12 // 4049
Pálinka mennyiség = illendő mennyiség x belépések száma^1,5
Hányadik autója ez Erhardnak? :)))
Hányadik autója ez Erhardnak? :)))
droberto2014-10-17 11:29:36 // 4048
A régi-újaknak persze sokkal nehezebb lenne.
Például VTT-re mégtöbb pálinkát kell hoznia. :)
Például VTT-re mégtöbb pálinkát kell hoznia. :)
droberto2014-10-16 21:17:04 // 4047
E4 emisszó korlátozó berendezések. Nemvárosiautó. Néha jólhajcsadmeg. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
536
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 159
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV