Fórum >> Típusok >> 159

droberto2019-07-03 14:51:19 // 6296
Erre elég másfél millió forint

Akik itt lakunk tudjátok, 1,5 M-ért az ellenségemnek sem javasolnék 159-et, nagyjából semmilyen motorral.
Illetve csak úgy, ha beleszámolja a becsületes! fenntartás következő 6 évébe azt a 4 milliót amit költeni fog rá.

Kíváncsi vagyok, hogy az ilyen ordenáré faszságok leírását mennyi és milyen forrású kutatómunka előzi meg:

"Vannak olyan tulajok, akiknél szinte minden elromlott, ami elromolhat, mások az egyik legjobb olasz autónak tartják. Motorvezérlésével, elektronikájával lehetnek gondok, és egy-két műanyag is lepottyan olykor a helyéről."


Ezekkel a dolgokkal pont nincs probléma. Ellenben kb. az összes többivel.
droberto2019-07-03 14:38:10 // 6295
Főtengely ékszíjtárcsa, ha még nem késő: Dayco DVP1046
Ez a gyári is.
droberto2019-07-03 14:10:01 // 6294
Ennyit (9-12 l/100 km) az 1.9 is megeszik városban (Pakson) ti kerékkel. Nem melegszik be soha, mert mindig leállítom. És még nem is nyomom neki.
Már bemelegedve, Pesten, vagy más vidéki nagyvárosban 7-9 l ugyanez.
droberto2019-06-19 23:54:43 // 6293
Miből gondolod, hogy a fej a rossz? Kiolvastad? Megcserélted egy másikkal? Viszi a hibát? Nem lehet, hogy neked is csak stekker korróziód van?
droberto2019-06-19 23:16:20 // 6292
Valóban, ez az egyik legérzékenyebb rész.
Azt gondolom, hogy ezzel (első dobbetét hátsó-alsó-külső rész) mindnyájunknak foglalkozni kell.
droberto2019-06-19 23:08:36 // 6291
Ja tényleg. Küszöbnél a kifolyólyukak pereme a gumidugónál. :(
droberto2019-06-19 21:06:25 // 6290
"Egyszerűen nem veszem elő sózott, latyakos utakon" - Ez tök jó, hogy megteheted, de sajnos a többségnál a 159, nem hobbiautó. :(

A 145-öt is pont ugyanúgy sajnálnád. :)

Egy megoldás marad: Az alváz és üregvédelem.
droberto2019-06-19 21:03:16 // 6289
"Hiába van garázs, mindennapi használatnál a -10 fokból beáll a +15 fok fűtött garázsba" - az üregekből csavarni lehet a vizet. Kb. úgy mintha kiveszel a hűtőből egy sört és nem iszod meg egyből. :)

"Nem tudsz mit csinálni" - De tudsz! MS üregvédő zsír. :)
droberto2019-06-19 20:59:43 // 6288
😱😮
Rosszul látod.
Ha már átrohadt nagyjából igen, de a korrózió megjelenéseinek 80-90%-nál bőven segít, illetve durván lassít mivel az még csak felületi általában. Ezért is kell mielőbb elvégezni és rendszeresen pótolni a sérült részeken. Persze ahol szükséges és hozzáférsz vissza kell csiszolni a fémet, és kell kémia átalakítás illetve a passziválás. Után a 2 rtg. 2 K epoxi alapozó, és 2 rtg. 2k akril (ha nem kívül van).

Ha úgy lenne, ahogy írod, akkor a hidakat/műtárgyakat se festegetnék, hanem cserélgetnék a fém szerkezeti elemeket. :)))

Nem olyan egyszerű dolog ez, ahogyan sokan képzelik.
droberto2019-06-19 20:49:39 // 6287
Igen persze.
+ a motorháztető eleje, alja
+ a csomagtér fedél

Mindenkinek erősen javasolt az alváz és az üregvégőzés jófajta cuccal.

Már sok éve írom ezt.

1
droberto2019-06-19 20:40:19 // 6286
Azért van bőven forró pont.
Első kerékjárat belül felül, küszöb eleje, első sárvédő alja, hátsó kerékjárat egyes részei. Padlólemez hátsó része, hátsó vonószem, tanktöltő nyílás, kb. az összes ponthegesztés és még sorolhatnám.
Néhány fotó.
A KTL alapozás árnyoldala.
A segédalváz, hátsó híd és az egyéb acélelemekről már ne is beszéljünk.

A rohadás mértéke nagyban függ, hogy mennyire korrozív környezetben volt használva (autópályák, tengerparti utak) illetve a tárolás (pl. párás és vagy fűtött garázs).
A sok kavicsfelverődés szintén nagyon ront a helyzeten.
Az esetleges javítás pedig szintén negatív irányba viszi a dolgot 90%-ban.

Egyszóval, a rohadás, korrózió mértéke elég széles skálán tud mozogni.
droberto2019-06-16 22:45:14 // 6285
Gratulálok!
droberto2019-06-15 19:27:31 // 6284
Szarolaszok!
droberto2019-06-15 08:10:36 // 6283
Meg kéne nézni ePerben a cikkszámokat.
droberto2019-06-14 23:33:58 // 6282
Ha nem javítható, akkor csak cserélni tudod. :)

Nem látunk bele, szét még nem szedett szét senki ilyen.
Fényképet se raktál fel a belsejéről.
Fotelből ezt nem tudjuk megmondani.
droberto2019-06-14 23:32:05 // 6281
Nekem meg pont a rekkenő hőségben, csinálta most először a 200+-os gyári a nyüsszögést. :)
Remélem elhagyja.
droberto2019-06-14 23:30:54 // 6280
Gondolom otthon volt már amikor írta.
droberto2019-06-14 23:24:45 // 6279
Ugyan már...
Ész kell mindenhez.
droberto2019-06-14 23:21:31 // 6278
"Folyamat ordít,srácaink már ki vannak.Ma már mutatták neki, hogy elverik." - :)))
Nem lehet egyszerű most ez nektek....
droberto2019-06-13 13:07:23 // 6277
Szégyen, hogy egy Alfára zöld gumit tesznek.

Mások véleménye másodlagos, mivel elég soktényezős a verdikt.
De elég, ha megnézed a teszteket.
droberto2019-06-13 12:58:42 // 6276
Mert nem volt rajtuk SportContakt, Pilot Sport, vagy Potenza. 🙂
droberto2019-06-13 07:13:21 // 6275
Akkor magas a mérce. 🙂
droberto2019-06-13 07:12:42 // 6274
Kivéve, ha vészhelyzetbe kerül. Akár egy fékezés, akár egy gyors kikerülési manőver esetén.
A szutykos olcsó Pirellik nem jól tapadnak sima aszfalton.
droberto2019-06-12 23:14:10 // 6273
Ha nagy gondod lenne, úgyis segítenének. 🙂
Az új autó is tud szívás lenni. Sőt.
Azt meg hordhatnàd Pestre.
droberto2019-06-12 23:11:36 // 6272
Keress egy szerelőt.
Tudom nem egyszerű.
droberto2019-06-12 23:09:28 // 6271
Ez így van.
Sajnos akkor sem lesz már olyan ha gyári alkatrészt veszel.
Uh. az állapotot veszünk, nem km. duma, ebből a szempontból egy üres frázis.
Ha következőnek vennék autót akkor azt vagy én hoznám be, vagy magyar lenne és max csak 60-80k-et futott lenne.
droberto2019-06-12 12:30:46 // 6270
:)))
13 év
Nagy, prémium, diesel, GT automatában a Nyugat-Európai utakon.
Nem értem.
Miért kell álmokat kergetni?
droberto2019-06-09 18:07:11 // 6269
Lehet, hogy meg tudják oldani, de én ahogy írtam is inkább a pontról-pontra, vezetékről-vezetékre haladnék a kapcsolási rajz elemzése után.
droberto2019-06-09 08:43:59 // 6268
Így van, ezek rendben vannak.
droberto2019-06-08 21:35:55 // 6266
Akksisaru levét, visszarakás.
Mes mutatja, hogy bent van?
Van biztosítékja?
Ha nem jó:
-Stekker lehúz lábakak kimérése.
- eLearnben kapcsolási rajz ellenőrzése.
droberto2019-06-08 21:32:09 // 6265
Kevés az info.
Mennyi a nyomáskülönbség különböző tömődéseknél alapjáraton és 2000-es fordulaton?
Átlaghőméeséklet, átlagtáv és idő.
Összetett dolog ez.
droberto2019-06-08 21:29:39 // 6264
Proxy sorba rendezés meg volt?
droberto2019-06-08 16:02:22 // 6263
Bocs.
Az autója adatlapját néztem.
droberto2019-06-08 14:39:25 // 6262
Nem látom, hogy automata lenne. Ebben az esetben meg ugye, nincs kd. gázpedál.
droberto2019-06-08 13:50:59 // 6261
Szedd szét! :)
Mit mást mondhatnék erre.
Lehet csak nagyon parkettáztad azt szétugrott benne valami.
droberto2019-06-08 11:36:33 // 6260
Nem normális.
Szedd ki és szedd szét.
Elvileg egy potméter.
droberto2019-06-07 10:05:08 // 6259
Köszi Feri! :)
droberto2019-06-07 09:52:50 // 6258
Jah... a H&M is ilyen.
droberto2019-06-06 22:31:19 // 6257
Milyen gettó? Sajnos ez a magyar valóság. Egyébként 18-ért nagyjából az összes lakótelepen találtam panel lakást.
Hidd ki lehet adni, nem a levegőbe beszélek. :)
Ezekre van tömeges kereslet, a kicsi olcsó lakásokra, közel a munkahelyhez (pl.: Köfém).

418k Ft/m2 egy új lakásért? Mikor 2010-ben? :) Nemár.
Nálunk ennyiért a jobban felújított panelek mennek már. :(

De megnéztem neked. Nálatok (is) az új építésű 50-65 m2-esek 500-700k Ft/m2 mennek. Magyarul megveszel 26-ért egy üres kopasz lakást, amire még 7-et tuti beleversz, mert bele kell verj (még se Gabi heverőt viszel ebbe már). Szóval én is ismétlem magam. Van egy egy 33M-ás lakásod, amit 150-ért kiadsz., az 5,5%

Persze ez is jó, de én szerintem a kicsi olcsó jobb üzlet.

Illetve az állampapír is jó, csak azzal nem foglalkozol, jársz az albérlőid nyakára és fosol, hogy szétkúrnak valamit.

Kinek mi.
droberto2019-06-06 21:57:02 // 6256
Pedig számtalan van. Pl ez egy full átlagos polgári lakás.
346e,-Ft/m2
Persze 10-15 M-át is bele lehet burogatni, de minek. Nem szabad egy albiba, csak a legszükségesebbeket. Erre se költenék többet fél millánál. Kiadod 100-ért. az ugye 6,5%.

A zsírúj kopasz lakások pedig gondolom felétek is 450-550-be mennek. Egy 52 m2-es így némlieg felszerelve 30-35M. Azt meg mennyiért adod ki 150-180k. Így pont meg lesz az állampapír 6%-a. :)
droberto2019-06-06 21:37:07 // 6255
Dehogy nem lehet, nézd már meg a linket és rendezd ár szerint. Egy csomó 18M-ás van különböző lakótelepeken. És még alkudni is tudsz.
Anyósék is nemrég vettek a Budai úton.

10%:
(Nem értem a példádat?)
Hol tudsz kiadni egy 30M-ás lakást negyedmilláért?
Segítek. Sehol.

A két olcsóbb lakással jobban jársz. Hidd el. :)
droberto2019-06-06 21:02:49 // 6254
Olcsó panellakás kell, olyan helyen ahol nem magasak az árak. Lehetőleg ott, ahol van felsőoktatási intézmény. Pl: Pécs és Dunaújváros.
Abban nincs sok kockázat. :)
droberto2019-06-06 20:59:23 // 6253
18-tól indulnak nálatok az 50-60 m2-esek.
Ezt kb 90-100-ért tudod kiadni.
Azaz 6-7,5% kamat.
Szerintem kiadásra nem érdemes drágát venni.

A Magyar Állampapír Plusz pedig 5-6%.

Úgyhogy nem olyan nagy az a különbség. :)
droberto2019-06-06 19:45:39 // 6252
Na azért. Sajna nagyon drága lett. A bérleti díj alig emelkedett. 4-5%-os a kamat a bérleti díjból meg túró. + munka és reckir. Akkor még inkább egy 18M-ás lakás 120-ért kiadva. Vagy ha konzervatív vagy inkább az új államkötvény.
droberto2019-06-06 19:37:56 // 6251
"Az Erste-t is végigbogarásztam" - Ezek szerint a Privilégiumot nem nézted. :))) Ha gondolod segítek kötni neked.
Egy bank egy számlája tudott valódi 0-ás maradni: CIB mittoménmi (de csak a régi ügyfeleknek)
Mindegyik elvérzett.
Ők is azért mert anno elbaszták a hirdetményt és nem tudtak átb@szni az embereket a fizetős oldalra.
droberto2019-06-06 19:30:47 // 6250
A törvény filózófiája a 10-es évek elején a bankszektor adóztatása volt. Az más kérdés, hogy a bankok ezt amúgy várható módon áthárították az ügyfeleikre.
Szóval az áthárítás nem kötelező, csak szokványos banki gyakorlat.
droberto2019-06-06 19:14:08 // 6249
Ne viccelj. A CTEK töltőnek pont ez a lényege. :)
droberto2019-06-06 19:13:01 // 6248
Na ez az. Erre akartam kilyukadni. Az AM felniknek mindig nagyobb az agyátmérője a jobb kompatibilitás miatt.
És látod ekkor meg már mindenképp kell az a központosító gyűrű ami jobb esetben fém és rendesen illesztve van (felnibe: átmeneti; agyon: laza).
Egy gyártott tárcsa ebben tud profibb lenni.
droberto2019-06-06 19:04:20 // 6247
Okos lópöcs. Bekaphatják. 2 hétig udvaroltunk egymásnak azt nem lett semmi.

Nem figyelsz! És nem ismersz ezek szerint. Körbe jártam. :)

ERSTE Privilégium L.

Mondom. Nincs tranyó adó sem.

Itt minden ingyen van. Csak az éves kártyadíjat fizeted, 5000-ért, meg az SMS, pénzes.

Ezt ilyen rejtett csomagjuk a pénzügyi pupákoknak. :)

Jó az Netbankjuk és az appjuk is.
Ja, és az OTP után náluk is van már NFC fizetés.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.