Fórum >> Típusok >> 159

droberto2019-06-06 18:26:40 // 6246
Erste Privilégium L. Mindenkinek lehet, ha van 150k havi jóváírás.
Full ingyenes. Eléggé titkos, fiókba beesve nyitni se tudod. De minden megoldható. 🙂
droberto2019-06-06 18:24:25 // 6245
Ha én autót akarok, akkor azt nem két nap alatt döntöm el, ergo a pénzt is van időm kiszedni.
droberto2019-06-06 18:21:56 // 6244
Igen, alapvetően így van.
Viszont lehet erre több megoldás. Viszont ehhez látni kéne, meg pontosan felmérni.
Nálad az agyátmérő is stimmelt? Központosítani se kellet gyűrűvel.
droberto2019-06-06 15:30:22 // 6243
A körösből a Breráé is csak 18-as. A 19-es, Prodrive gyártmány. Azt hiszem G-Mannak volt ilyen felnije.
Nem értem, hogy műszakilag milyen hátránya van a más ET-jű felnihez képest a kiemelő tárcsás megoldásnak. Olyat gyártasz abból amilyet akarsz. Akár még oda is csavarozhatod fixen az agyra. Lehet integrált a központosítója is.
Ugyanígy a mozgókúpos csavarral sincs semmi gond. Nekem volt a Tipón.
Viszont pont ezért is vettem Alfát, hogy ne kelljen már ilyen "hülyeségekkel" foglalkozzak.
Egyszerű, jó, szép és még viszonylag kompromisszummentes is.
droberto2019-06-06 12:46:51 // 6242
Miért ne növeljük a nyomtávot?
"A negatív hatásokat tovább növeli, hogy a kedvelt keréktárcsák ET-száma kisebb mint a gyári méret, ezáltal a jármű súlyából származó erők a kerékcsapágyak síkjától egyre távolabb esnek. Ez magával vonzza azt a nem előnyös hatást is, hogy az elkormányzási tengely és a talaj döféspontja a kerék középsíkjától befelé helyezkedik el ➋. Ez rontja a kanyarodási jellemzőket, a kormány nem tér vissza magától a semleges pozícióba. Ugyan­ilyen hatást okoznak a kedvelt nyomtávszélesítők is."
droberto2019-06-06 12:37:12 // 6241
Mert nem fér el! Néztél már a kerékjáratba, vetted le a dobbetétet? Szerintem igen. :)
Attól, hogy te 120 kg-nál nem terheled jobban, attól még több minden igényt ki kell elégítsen. Elég lesz majd egyszer hóláncot felrakjál :)

(Egyszer AC-n odatévedtem a tuning placchoz. Futva menekültem fel a szállásig.)
droberto2019-06-06 12:32:22 // 6240
Ha már így belemész a rajzolásba, akkor látnod és tudnod kell, amit itt már jó néhányan fejtegettek, hogy mitől (más) design szempontból a 159 mint a Giulia.
Az 59-nél a formaterv volt a legfontosabb, igen brutális, már-már meghökkentő sárvédőszélesítéseket kapott. Az első sárvédő lejtése szinte közelebb áll a vízszinteshez, mint a függőlegeshez. Ettől (is) ilyen vad, és kisebb belül, mint amekkora a külmérete, ettől van beljebb a kerék teteje.
Ezzel szemben a Giulia ezen része egy "németesebb" standard megoldás.
droberto2019-06-06 12:10:42 // 6239
Egy Alfáról és nem egy Opelről beszélsz ám! :)
droberto2019-06-06 12:09:12 // 6238
Szerinted. Szerintem meg úgy néz ki jól ahogy van. Meg úgy is jó.
Nem véletlenül olyan amilyen. Utána meg kidobnád a dobbetétet, mert beleér? Mi ez, egy golf? Hagyjuk ezt meg szerintem a germanoidonak.
droberto2019-06-06 11:58:41 // 6237
A következő lépés meg a sárvédő görgőzése-szélesítése lesz? Vagy mindjárt egy egy szélesítő kitet szegecseltek fel rá?
Ugyan már...
droberto2019-06-06 11:52:43 // 6236
Bocsi fiúk de nem bírom ki:

Sosem értettem, hogy minek kell egy olasz autó design-jához hozzányúlni.
Főleg nem, hogy miért kell egy Alfa futóművét piszkálni?
Szerintem mindegyikkel csak rontani lehet.
droberto2019-06-03 14:25:09 // 6235
Én Eibachot vettem. Nem érzek-, illetve most már nem is mérek különbséget.
Ha a hsz-aimnál rákeresel a rugó szóra mindent megtalàlsz. Kb egy hónapja cseréltem.
droberto2019-06-02 15:53:35 // 6234
Miért nem MES-el nézted?
Ki kellene mindenképp olvasni?
Szedted le néhány percre az akksi sarut?
A stekkerek jók (térd légzsák, ülés alatti csati, csillár, jobb egy kapcsoló...stb)? Nincs kontakt hiba? A csillárt nem piszkáltad? Led jó benne?
droberto2019-05-27 22:45:43 // 6233
Miért nem tett előzményt?
droberto2019-05-27 22:44:47 // 6232
Szuper. Gratula.
droberto2019-05-27 19:53:30 // 6231
Én odaadom az én UH-osomat. Sok lókakit viszont nem ér. Anno Szászváron az ablakból néztem, hogy odament és megszimatolta. Rá sem hederített.
Velencén nincsenek ám nyestek. 🙂
droberto2019-05-27 16:13:26 // 6230
Gyenge akksi?!?
droberto2019-05-27 11:00:27 // 6229
Ez eltévedt...
droberto2019-05-27 10:42:59 // 6228
A vizsgáim miatt sajnos szombat este haza kell jönnöm. :(((
Így nekem ez most egy rövid VTT lesz. :(((
droberto2019-05-27 10:38:09 // 6227
A lábnyomból ítélve ez inkább nyest. :)
droberto2019-05-25 11:30:19 // 6226
Mihez képest?
Szerintem jó szerelni. Támlát még nem szereltem, de a kiszedésről ülőlapról van boogom. A támláról Shadinnál kutakodj. Ha az ülés huzatot is leszeded, kell egy fogó illetve sertés orr klipsz.
droberto2019-05-23 02:43:40 // 6225
Erhard, azt hiszem tud. :)
droberto2019-05-22 16:44:59 // 6224
Mivan, lett új mellékhelyiség azt mégis lomtalanítasz? :)))
droberto2019-05-22 16:43:38 // 6223
A gömbfej porvédőjén ott a felirat.
droberto2019-05-22 16:42:06 // 6222
És a hangnak pedig ennek az elcsúszásnak (forgásnak) a forrása lehet.
?!?
droberto2019-05-22 16:39:10 // 6221
Arra a csavara (M12) azt írja az eLearn, hogy cserélős. Nyúláscsavar.
54 - 66 Nm + 45° (Sok ilyen csavar van. Pl.: motortartó. Én nem szoktam cserélni, viszont ezeket a szögeknek csak a 1/4-ét 1/3-át merem ráhúzni)
A cserére ennyit ír:
droberto2019-05-22 16:06:18 // 6220
droberto2019-05-22 16:02:44 // 6219
Ott már nekem is csinálhatja, ha nem szögből megyek fel.
Az enyém is kezd lebetegedni.

Alfa Romeo 159 - Első, alsó lengőkar, hátsó nagy szilent
droberto2019-05-22 16:01:17 // 6218
Szóval akkor felsőből a gyári TRW lehet?
droberto2019-05-22 15:59:38 // 6217
Jó lenne tudni melyik szilent nyekereg. Álló helyzetben ha csinálja, akkor csak egy akna kéne. Kézzel megfogva, míg valaki más mozgatja meg lehetne állapítani.
droberto2019-05-20 20:48:25 // 6216
Gratula, jó döntés volt!
Ha bármiben tudok segíteni keress. :)
droberto2019-05-20 19:56:21 // 6215
Itthon voltam. :)
droberto2019-05-20 19:55:55 // 6214
Én már próbáltam.
A tisztításról se feledkezz meg.
Vigyázz ne áztasd szét.
droberto2019-05-20 14:42:56 // 6213
Láttam.
droberto2019-05-19 15:13:45 // 6212
Hogy sikerült végül?
droberto2019-05-19 13:31:08 // 6211
Nah végre.
(Párszor már írtam, de nem ment a fórummotor)
Szóval gratula az új Alfádhoz.
Elhozhatnád a VTT-re. 😁
droberto2019-05-19 13:28:25 // 6210
Bezártad a csomiba a kulcsot gondolom.
Merre vagy egyébként?
droberto2019-05-19 13:27:34 // 6209
Az első ajtó felső ablakkeretét ki tudod feszíteni. Létezik ilyen pumpás feszítő párna is. Innen pedig hozzáférsz egy dróttal a kilincshez. Illetve középen ott a gomb is.
A deformált ablakkeretet pedig letekert ablaknál vissza lehet nyomni.
droberto2019-05-15 21:47:21 // 6208
A 146 ötajtós.
Mièrt nem vettél akkor SW-t?
Az Alfás léptékkel pazar.
droberto2019-05-15 21:45:40 // 6207
Én szívesen elcserélném veled a mankókerekemet a gyári betéttel és vackokkal. 😁
Lagalább még jobban menne a feneke. 😁
droberto2019-05-15 21:41:12 // 6206
Mert mindig rohansz, sehol sem időzöl. :)
droberto2019-05-14 21:25:52 // 6204
Nem vírus. Nyugodtan hozzá adhatod kivételnek. :)
Nekem a Kasper nem is jelzett ilyesmit.
Bocsi, ebből a képből, ez volt a legjobb felbontásban
droberto2019-05-14 21:00:41 // 6203
Mekkora porszívótok lehet, hogy a bőröndöt is beszippantja a zacskóban? :)))
droberto2019-05-14 20:59:27 // 6202
Háttérkép:

Tudom. Vótmá. De szép.

droberto2019-05-14 20:57:27 // 6201
Ne már, hogy te nem érzed a különbséget? :)
Vannak szükségleteink, igényeink és hobbijaink:

Ennyi.
Mi baj van ezzel, ha a szeretett járművünk sokoldalú és partner tud lenni ebben?
droberto2019-05-14 20:52:42 // 6200
droberto2019-05-14 20:48:08 // 6199
De kéne nekem is egy ilyen. :)
Gratula.
droberto2019-05-14 19:38:10 // 6198
Ennyi. Egy szép autóra szép tetőbox kell. :)
droberto2019-05-14 19:35:35 // 6197
Kit érdekel a jobbos tükör, ha VTT-ről van szó?!? :)
A régi autókon se volt, azt valahogy csak kibírtuk.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.