Erste Privilégium L. Mindenkinek lehet, ha van 150k havi jóváírás.
Full ingyenes. Eléggé titkos, fiókba beesve nyitni se tudod. De minden megoldható. 🙂
droberto2019-06-06 18:26:40 // 6246
droberto2019-06-06 18:24:25 // 6245
Ha én autót akarok, akkor azt nem két nap alatt döntöm el, ergo a pénzt is van időm kiszedni.
droberto2019-06-06 18:21:56 // 6244
Igen, alapvetően így van.
Viszont lehet erre több megoldás. Viszont ehhez látni kéne, meg pontosan felmérni.
Nálad az agyátmérő is stimmelt? Központosítani se kellet gyűrűvel.
Viszont lehet erre több megoldás. Viszont ehhez látni kéne, meg pontosan felmérni.
Nálad az agyátmérő is stimmelt? Központosítani se kellet gyűrűvel.
droberto2019-06-06 15:30:22 // 6243
A körösből a Breráé is csak 18-as. A 19-es, Prodrive gyártmány. Azt hiszem G-Mannak volt ilyen felnije.
Nem értem, hogy műszakilag milyen hátránya van a más ET-jű felnihez képest a kiemelő tárcsás megoldásnak. Olyat gyártasz abból amilyet akarsz. Akár még oda is csavarozhatod fixen az agyra. Lehet integrált a központosítója is.
Ugyanígy a mozgókúpos csavarral sincs semmi gond. Nekem volt a Tipón.
Viszont pont ezért is vettem Alfát, hogy ne kelljen már ilyen "hülyeségekkel" foglalkozzak.
Egyszerű, jó, szép és még viszonylag kompromisszummentes is.
Nem értem, hogy műszakilag milyen hátránya van a más ET-jű felnihez képest a kiemelő tárcsás megoldásnak. Olyat gyártasz abból amilyet akarsz. Akár még oda is csavarozhatod fixen az agyra. Lehet integrált a központosítója is.
Ugyanígy a mozgókúpos csavarral sincs semmi gond. Nekem volt a Tipón.
Viszont pont ezért is vettem Alfát, hogy ne kelljen már ilyen "hülyeségekkel" foglalkozzak.
Egyszerű, jó, szép és még viszonylag kompromisszummentes is.
droberto2019-06-06 12:46:51 // 6242
Miért ne növeljük a nyomtávot?
"A negatív hatásokat tovább növeli, hogy a kedvelt keréktárcsák ET-száma kisebb mint a gyári méret, ezáltal a jármű súlyából származó erők a kerékcsapágyak síkjától egyre távolabb esnek. Ez magával vonzza azt a nem előnyös hatást is, hogy az elkormányzási tengely és a talaj döféspontja a kerék középsíkjától befelé helyezkedik el ➋. Ez rontja a kanyarodási jellemzőket, a kormány nem tér vissza magától a semleges pozícióba. Ugyanilyen hatást okoznak a kedvelt nyomtávszélesítők is."
"A negatív hatásokat tovább növeli, hogy a kedvelt keréktárcsák ET-száma kisebb mint a gyári méret, ezáltal a jármű súlyából származó erők a kerékcsapágyak síkjától egyre távolabb esnek. Ez magával vonzza azt a nem előnyös hatást is, hogy az elkormányzási tengely és a talaj döféspontja a kerék középsíkjától befelé helyezkedik el ➋. Ez rontja a kanyarodási jellemzőket, a kormány nem tér vissza magától a semleges pozícióba. Ugyanilyen hatást okoznak a kedvelt nyomtávszélesítők is."
droberto2019-06-06 12:37:12 // 6241
Mert nem fér el! Néztél már a kerékjáratba, vetted le a dobbetétet? Szerintem igen. :)
Attól, hogy te 120 kg-nál nem terheled jobban, attól még több minden igényt ki kell elégítsen. Elég lesz majd egyszer hóláncot felrakjál :)
(Egyszer AC-n odatévedtem a tuning placchoz. Futva menekültem fel a szállásig.)
Attól, hogy te 120 kg-nál nem terheled jobban, attól még több minden igényt ki kell elégítsen. Elég lesz majd egyszer hóláncot felrakjál :)
(Egyszer AC-n odatévedtem a tuning placchoz. Futva menekültem fel a szállásig.)
droberto2019-06-06 12:32:22 // 6240
Ha már így belemész a rajzolásba, akkor látnod és tudnod kell, amit itt már jó néhányan fejtegettek, hogy mitől (más) design szempontból a 159 mint a Giulia.
Az 59-nél a formaterv volt a legfontosabb, igen brutális, már-már meghökkentő sárvédőszélesítéseket kapott. Az első sárvédő lejtése szinte közelebb áll a vízszinteshez, mint a függőlegeshez. Ettől (is) ilyen vad, és kisebb belül, mint amekkora a külmérete, ettől van beljebb a kerék teteje.
Ezzel szemben a Giulia ezen része egy "németesebb" standard megoldás.
Az 59-nél a formaterv volt a legfontosabb, igen brutális, már-már meghökkentő sárvédőszélesítéseket kapott. Az első sárvédő lejtése szinte közelebb áll a vízszinteshez, mint a függőlegeshez. Ettől (is) ilyen vad, és kisebb belül, mint amekkora a külmérete, ettől van beljebb a kerék teteje.
Ezzel szemben a Giulia ezen része egy "németesebb" standard megoldás.
droberto2019-06-06 12:10:42 // 6239
Egy Alfáról és nem egy Opelről beszélsz ám! :)
droberto2019-06-06 12:09:12 // 6238
Szerinted. Szerintem meg úgy néz ki jól ahogy van. Meg úgy is jó.
Nem véletlenül olyan amilyen. Utána meg kidobnád a dobbetétet, mert beleér? Mi ez, egy golf? Hagyjuk ezt meg szerintem a germanoidonak.
Nem véletlenül olyan amilyen. Utána meg kidobnád a dobbetétet, mert beleér? Mi ez, egy golf? Hagyjuk ezt meg szerintem a germanoidonak.
droberto2019-06-06 11:58:41 // 6237
A következő lépés meg a sárvédő görgőzése-szélesítése lesz? Vagy mindjárt egy egy szélesítő kitet szegecseltek fel rá?
Ugyan már...
Ugyan már...
droberto2019-06-06 11:52:43 // 6236
Bocsi fiúk de nem bírom ki:
Sosem értettem, hogy minek kell egy olasz autó design-jához hozzányúlni.
Főleg nem, hogy miért kell egy Alfa futóművét piszkálni?
Szerintem mindegyikkel csak rontani lehet.
Sosem értettem, hogy minek kell egy olasz autó design-jához hozzányúlni.
Főleg nem, hogy miért kell egy Alfa futóművét piszkálni?
Szerintem mindegyikkel csak rontani lehet.
droberto2019-06-03 14:25:09 // 6235
Én Eibachot vettem. Nem érzek-, illetve most már nem is mérek különbséget.
Ha a hsz-aimnál rákeresel a rugó szóra mindent megtalàlsz. Kb egy hónapja cseréltem.
Ha a hsz-aimnál rákeresel a rugó szóra mindent megtalàlsz. Kb egy hónapja cseréltem.
droberto2019-06-02 15:53:35 // 6234
Miért nem MES-el nézted?
Ki kellene mindenképp olvasni?
Szedted le néhány percre az akksi sarut?
A stekkerek jók (térd légzsák, ülés alatti csati, csillár, jobb egy kapcsoló...stb)? Nincs kontakt hiba? A csillárt nem piszkáltad? Led jó benne?
Ki kellene mindenképp olvasni?
Szedted le néhány percre az akksi sarut?
A stekkerek jók (térd légzsák, ülés alatti csati, csillár, jobb egy kapcsoló...stb)? Nincs kontakt hiba? A csillárt nem piszkáltad? Led jó benne?
droberto2019-05-27 22:45:43 // 6233
Miért nem tett előzményt?
droberto2019-05-27 22:44:47 // 6232
Szuper. Gratula.
droberto2019-05-27 19:53:30 // 6231
Én odaadom az én UH-osomat. Sok lókakit viszont nem ér. Anno Szászváron az ablakból néztem, hogy odament és megszimatolta. Rá sem hederített.
Velencén nincsenek ám nyestek. 🙂
Velencén nincsenek ám nyestek. 🙂
droberto2019-05-27 10:42:59 // 6228
A vizsgáim miatt sajnos szombat este haza kell jönnöm. :(((
Így nekem ez most egy rövid VTT lesz. :(((
Így nekem ez most egy rövid VTT lesz. :(((
droberto2019-05-27 10:38:09 // 6227
A lábnyomból ítélve ez inkább nyest. :)
droberto2019-05-25 11:30:19 // 6226
Mihez képest?
Szerintem jó szerelni. Támlát még nem szereltem, de a kiszedésről ülőlapról van boogom. A támláról Shadinnál kutakodj. Ha az ülés huzatot is leszeded, kell egy fogó illetve sertés orr klipsz.
Szerintem jó szerelni. Támlát még nem szereltem, de a kiszedésről ülőlapról van boogom. A támláról Shadinnál kutakodj. Ha az ülés huzatot is leszeded, kell egy fogó illetve sertés orr klipsz.
droberto2019-05-23 02:43:40 // 6225
Erhard, azt hiszem tud. :)
droberto2019-05-22 16:44:59 // 6224
Mivan, lett új mellékhelyiség azt mégis lomtalanítasz? :)))
droberto2019-05-22 16:43:38 // 6223
A gömbfej porvédőjén ott a felirat.
droberto2019-05-22 16:42:06 // 6222
És a hangnak pedig ennek az elcsúszásnak (forgásnak) a forrása lehet.
?!?
?!?
droberto2019-05-22 16:39:10 // 6221
droberto2019-05-22 16:06:18 // 6220
droberto2019-05-22 16:02:44 // 6219
Ott már nekem is csinálhatja, ha nem szögből megyek fel.
Az enyém is kezd lebetegedni.
Alfa Romeo 159 - Első, alsó lengőkar, hátsó nagy szilent
Az enyém is kezd lebetegedni.
Alfa Romeo 159 - Első, alsó lengőkar, hátsó nagy szilent
droberto2019-05-22 16:01:17 // 6218
Szóval akkor felsőből a gyári TRW lehet?
droberto2019-05-22 15:59:38 // 6217
Jó lenne tudni melyik szilent nyekereg. Álló helyzetben ha csinálja, akkor csak egy akna kéne. Kézzel megfogva, míg valaki más mozgatja meg lehetne állapítani.
droberto2019-05-20 20:48:25 // 6216
Gratula, jó döntés volt!
Ha bármiben tudok segíteni keress. :)
Ha bármiben tudok segíteni keress. :)
droberto2019-05-20 19:56:21 // 6215
Itthon voltam. :)
droberto2019-05-20 19:55:55 // 6214
Én már próbáltam.
A tisztításról se feledkezz meg.
Vigyázz ne áztasd szét.
A tisztításról se feledkezz meg.
Vigyázz ne áztasd szét.
droberto2019-05-19 15:13:45 // 6212
Hogy sikerült végül?
droberto2019-05-19 13:31:08 // 6211
Nah végre.
(Párszor már írtam, de nem ment a fórummotor)
Szóval gratula az új Alfádhoz.
Elhozhatnád a VTT-re. 😁
(Párszor már írtam, de nem ment a fórummotor)
Szóval gratula az új Alfádhoz.
Elhozhatnád a VTT-re. 😁
droberto2019-05-19 13:28:25 // 6210
Bezártad a csomiba a kulcsot gondolom.
Merre vagy egyébként?
Merre vagy egyébként?
droberto2019-05-19 13:27:34 // 6209
Az első ajtó felső ablakkeretét ki tudod feszíteni. Létezik ilyen pumpás feszítő párna is. Innen pedig hozzáférsz egy dróttal a kilincshez. Illetve középen ott a gomb is.
A deformált ablakkeretet pedig letekert ablaknál vissza lehet nyomni.
A deformált ablakkeretet pedig letekert ablaknál vissza lehet nyomni.
droberto2019-05-15 21:47:21 // 6208
A 146 ötajtós.
Mièrt nem vettél akkor SW-t?
Az Alfás léptékkel pazar.
Mièrt nem vettél akkor SW-t?
Az Alfás léptékkel pazar.
droberto2019-05-15 21:45:40 // 6207
Én szívesen elcserélném veled a mankókerekemet a gyári betéttel és vackokkal. 😁
Lagalább még jobban menne a feneke. 😁
Lagalább még jobban menne a feneke. 😁
droberto2019-05-15 21:41:12 // 6206
Mert mindig rohansz, sehol sem időzöl. :)
droberto2019-05-14 21:25:52 // 6204
Nem vírus. Nyugodtan hozzá adhatod kivételnek. :)
Nekem a Kasper nem is jelzett ilyesmit.
Bocsi, ebből a képből, ez volt a legjobb felbontásban
Nekem a Kasper nem is jelzett ilyesmit.
Bocsi, ebből a képből, ez volt a legjobb felbontásban
droberto2019-05-14 21:00:41 // 6203
Mekkora porszívótok lehet, hogy a bőröndöt is beszippantja a zacskóban? :)))
droberto2019-05-14 20:59:27 // 6202
Háttérkép:
Tudom. Vótmá. De szép.
Tudom. Vótmá. De szép.
droberto2019-05-14 20:57:27 // 6201
droberto2019-05-14 20:52:42 // 6200
droberto2019-05-14 20:48:08 // 6199
De kéne nekem is egy ilyen. :)
Gratula.
Gratula.
droberto2019-05-14 19:38:10 // 6198
Ennyi. Egy szép autóra szép tetőbox kell. :)
droberto2019-05-14 19:35:35 // 6197
Kit érdekel a jobbos tükör, ha VTT-ről van szó?!? :)
A régi autókon se volt, azt valahogy csak kibírtuk.
A régi autókon se volt, azt valahogy csak kibírtuk.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.