Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-06-11 13:09:39 // 2946
A rugó feletti rész számomra még "szűz" terület... de majd utánalesek. :)
droberto2013-06-11 13:00:19 // 2945
No, megkérdeztem még 1x a rádió kód kikapcsolást.
Elvileg ha az "AS" gombot nyomva tartod (5-10s-ig) és beadod még 1x a kódot, akkor többet nem kéri.
droberto2013-06-11 10:24:37 // 2944
A gólyalábat, az alsó lengőkarba bekötést, toronycsapágyat, lengéscsillapító és rugó környékét is néztétek?
droberto2013-06-11 10:16:19 // 2943
A Lemförder jóféle. :)
droberto2013-06-11 10:15:20 // 2942
Én az enyémnél a kormányösszekötő gömbfejre gyanakszom (vagy max kormánymű).
Szó volt róla múlt héten, még videót is tettem fel, hogy a kormányon is érezni...
Lehet nálad is az kopog.
A nyikorgásra meg visszatérve nehéz ügy, ha nem futómű. Át kéne gondolni hogy a kaszni mozgásakor még milyen alkatrészpárok végeznek egymáshoz képest elmozdulást, elfordulást.
A videó alapján nagyon gumisnak tűnik az alkatrész, ja és a kerékhez közeledve a hang erősödött...
(Szívesen részt vettem volna ezen a nyiszogás ügyi konzultáción :))
droberto2013-06-10 22:02:49 // 2941
Reprodukáld a hangot és közben tapizd végig az összes szilentet. Ezt a nyekergést kézzel is érezned kell.
Milyen márkájú lengőkart vettél?
droberto2013-06-10 19:37:42 // 2940
Ki lehet kapcsolni, hogy ne kérje...
droberto2013-06-10 19:37:06 // 2939
Én mondtam, hogy van rá program, most nincs időm, de a Google-be írd be, hogy: "blaupunkt radio code generator"
droberto2013-06-09 20:53:53 // 2938
A rugó az én autómon van, és kikérem magamnak... már nem is rozsdás. :)))
Épp kapja a Fertan-os kezelést
droberto2013-06-09 20:50:59 // 2937
Nem minden izzót figyel az elektronika.
Az ellenállás meg azért kell, hogy világítson normálisan és ne derengjen.
droberto2013-06-09 20:49:05 // 2936
Nem értem, hogy miért nem lehet elfogadni, hogy az EGR szelep egy kopó alkatrész, ami 100-150k km után bármikor tönkremehet, okozva ezzel mindenféle gennyes hibát.
Kell bele venni egy új Pierburgot és utána használni.
droberto2013-06-09 08:55:01 // 2935
Kezd összeállni a LED-es mulatság.
Az utastér világítást illetően talán már túl is lőttem a célon. Szinte nappali fény van a kocsiban. :)
Sajna elvittem a boltból az összes ellenállást, így a hátsó csillárba csak egy jutott. Kell még szereznem. Illetve a csomagtérbe 3 ajtóba még mindig kevés a 4! db szofita meg az 500 Ohm.
Beszéljenek a képek: :)


droberto2013-06-09 08:37:42 // 2934
Azért hál' Istennek kezdenek az itthoni árak is mérséklődni. 235/40-19
De még így is jelentős az árkülönbség.
Én tuti németből venném. :)
droberto2013-06-09 08:30:48 // 2933
A szükség nagy úr, ha már a közhelyeknél tartunk, de a használtnak csak SZVSZ, csak akkor van értelme, ha rövid időn belül megválsz a verdától.
droberto2013-06-09 08:26:17 // 2932
Csak a feliratot tudnád elvben polírozni.
A többi szálcsiszolt, így csak rontanál rajta.
Ha nagyon zavar csináld azt, hogy fényes részeket kimaszkolod valami vékony, de jól tapadó tapadó fóliával, a többit meg finom papírral és/vagy dörzsivel szálcsiszolod.
droberto2013-06-09 08:20:43 // 2931
Felmegy rá a sokküllős, én próbáltam. :)
droberto2013-06-09 08:09:16 // 2930
Azért én megpróbálnék a bringabelső felragasztani Tip-top ragasztóval.
Nem akarlak elkeseríteni, de ott a felni és lehet a futómű is kapott. Sajnos van tapasztalatom.
Egyébként szedesd le és a belsőre vulkanizálj rá egy foltot, és míg nincs új tegyed hátra, de ez a gumi tényleg kukás.
Szerintem németből rendelj 19-es gummákat.
Volt tábla? Ha nem, jól elb@sztad. Meg kell állni rendőrt hívni fényképeztetni jegyzőkönyvet íratni, majd azt elkérni, hónalj alá vágni és kártérítés követelni az út kezelőjétől (Közút vagy Önkormányzat).
Egyébként őszinte részvét. :(
A sárvédőíven a rozsdát meg mielőbb passziváld ecseteld, majd védd le. :)
Nekem a gólyaláb ilyen:

Nincs semmi fehér alkatrész.
droberto2013-06-09 07:56:55 // 2929
Tényleg nehézkes a keresés... :(
droberto2013-06-09 07:54:46 // 2928
Ott lóg ki lefele a vezérlő dobozból.
Kárpit le-, és felszerelés. :)
droberto2013-06-08 10:31:52 // 2927
Jut eszembe erről: Még nem csomagoltam ki a stekkerét a bubis csomagolótól, de az első csillár jobb oldala mellé, be van gyömiszkölve 2 db kábelköteg. Vajon mik lehetnek? Mit kéne vennem, hogy szaladhassanak bennük az elektronok? :)
Lehet, hogy a gyári riasztó...?
droberto2013-06-08 10:27:48 // 2926
Javítás: A Conrados hozzászólók nem repdesnek tőle.
droberto2013-06-08 10:26:35 // 2925
Tudom, hogy neked olyan van, csak az a problémám, hogy az M175 leírásaiban (pl) nem szerepel, hogy nyestre való. Konkrétan rágcsáló-, rovar-, élősködő-, csúszómászó és madárriasztónak hívják. A vadakat is épp, hogy csak megemlítik egy szóban.
Hiába hangos és állítható 8-43 kHz-ig, nem tudom, hogy a nyest és a vad melyikre érzékeny.
A Conrad-os hozzászólók pl. repdesnek tőle. (Ott írják, hogy 60-70 mA az áramfelvétele).
A fentiek miatt inkább szimpatikusabb ez (a saját igényeimnek). Leírás hozzá. Erről meg nincs tapasztalat, nem ismeretes a hangnyomás és a frekvencia.
+ az is elbizonytalanít a választásban, hogy az M094 több hangszórós és a leírás azt sulykolja belénk, hogy nem a hangerő a lényeg, hanem a sugárzási szög:
"Gyakran kérdezik tőlünk a kisugárzott ultrahang hangnyomását is, mivel egyes
gyártók megadják készülékük hangnyomását, és a vevők össze akarják hasonlítani
ezeket az adatokat. Ehhez meg kell jegyeznünk, hogy készülékeink speciális dóm (félgömb alakúmembrános) magassugárzó hangszórókkal vannak ellátva, amelyeknek nagyonszéles a lesugárzási szöge (> 160 fok). Más ultrahangos készülékek gyakran tölcséres ultrahang hangszóróval vagy lapos piezotárcsával működnek, amelyek az ultrahangot erősen nyalábolva egy irányba sugározzák le. A tölcséres ultrahang hangszórók az ultrahangot még külön is nyalábolják.
A jobb megértés kedvéért hasonlítson össze egy szabadon lévő zseblámpaizzót egy
olyan izzóval, amely egy zseblámpa vetítőtükrébe van beépítve: a szabadon álló izzó
a tér minden irányába világít, míg a zseblámpába szerelt izzó csak egy irányba, arra viszont sokkal nagyobb fényerővel. Jobb lehetőleg széles szöget besugározni, mint
csak egy kis foltot magas hangnyomással.
A nyestek éjjel aktív állatok, nagyon érzékeny hallással. Ezek az állatok kölcsönösen
figyelmeztetik egymást veszély esetén az ultrahang tartományba eső hangokat
kibocsátva. Az állatok azonban csak akkor veszik komolyan a figyelmeztető
jelzéseket, és menekülnek el, ha az természetesen hangzik, és másik nyesttől
származhat. Ha a hang túl erős, ráadásul még torz is, mint ez gyakori a tölcséres
ultrahang hangszórók vagy a lapos piezotárcsák esetében, a nyestek nem veszik túl
komolyan.
Tehát fontosabb lehetőleg széles szögben és tisztán lesugározni az ultrahangokat,
mint túl hangosan csak egy irányban és torzan."

Ergo jó hangos az M175 de minimum kell hozzá a 1 vagy 2 db kiegészítő hangszóró L020, amire a leírásban is sugallnak.
Persze lehet én értek valamit félre...
droberto2013-06-08 10:03:07 // 2924
Mit találtál megint ki? :)
Hangágyú? :)))
A Laser Logo és a nappali fényed már bent volt, nem?
droberto2013-06-08 10:00:11 // 2923
Az mp3, CD-ről jobban szól mint USB-ről, kártyáról az alap Pio-nál (is).
Most már tudjuk, hogy az igaz a Blue&Me-re is. :(
droberto2013-06-08 00:51:51 // 2922
Viszont! :)
droberto2013-06-08 00:39:38 // 2921
A fogy difi tényleg durva: az M175 max. 150 mA, míg az M180 kevesebb, mint 2.
Egyébként a fogyasztás engem nem zavar, csak riassza vissza a vadakat is.
droberto2013-06-08 00:35:06 // 2920
Nem túlzás ez.
Erről a készülékházról, nekem egy gyagyi alagsori kínai szokolrádió koppintás jut eszembe.
droberto2013-06-08 00:30:19 // 2919
Azért kell még most megcsinálni.
Néha nagyon tetszik, néha viszont giccsesnek hat. Asszem maradok a gyári kilépőfénynél LED-el kombinálva. :)
droberto2013-06-08 00:28:03 // 2918
Ez még a Kemo oldalán is elkerülte a figyelmemet.
Egy dolog miatt nagyon tetszik: "IP65 (alkalmas a motortér tisztítása esetén is)" Mintha nekem üzennének. :)
A 105 dB-ek viszont keveslem (az M175 135 dB-jéhez képest), de a 160° az igen jó.
droberto2013-06-08 00:23:12 // 2917
Én úgy vagyok a villanyszereléssel, hogy nem szeretem, de ha kell megcsinálom.
Alfa159 megcsinálta a laser logot.
droberto2013-06-08 00:19:47 // 2916
Tudom, hogy úgy lett volna jobb a hűtés miatt, de gyűlölöm, a kesze-kuszaságot.
Kézzel megfogva 1 órás üzem után ~40-50°C-osnak tűnt az ellenállás.
Egyébként a kábelektől elszeparáltam:

De OKs kiszabadítom az ellenállást a bandázs szorításából. :)
Persze kiégés figyelő és az összetett villamos hálózat miatt kell a műterhelés, de még így is kisebb a felvett teljesítmény, mint a wolfram izzószálás elődjének.
Továbbá én legfőképp a nagyobb fényerő és fénysűrűség miatt váltok leginkább.
droberto2013-06-08 00:10:09 // 2915
Ez jó. Fel sem merült ez bennem, de így másodszor visszaolvasva...
droberto2013-06-08 00:09:02 // 2914
De az lenne, de szerintem ő is hasonlóan ellenállásokkal fűtetti el az áramot.
+ megkéri az árat.
Akkor inkább forrasztgatok néhány délutánt.
droberto2013-06-08 00:05:59 // 2913
Egyébként ebben az egész LED-es buliban ez tetszik legkevésbé.
Barátom Arosájába csak betettük és alapból tökéletes volt. Az újabb vasaknál küzdősebb.
droberto2013-06-08 00:03:13 // 2912
Voltak jó mestereim! :)
droberto2013-06-08 00:02:48 // 2911
Forrasztott!
Teszteltem, melegszik, engem is zavar, de valahogy el kell szedjek némi áramot, hogy ne derengjen és/vagy világítson normálisan.
droberto2013-06-07 23:56:50 // 2910
Közben haladok a vas el LED-esítésével! :)
Nem mondom, vannak akadályok...
droberto2013-06-07 23:51:19 // 2909
Szerintem az UH az egyik legbiztosabb megoldás.
A német Kemo nagyon jó cuccokat gyárt. Én az M175 + L020 és ezen magyarermék közt vacilálok.
Bár nekem a menet közbeni vadak távoltartása ugyan olyan fontos.
Többiek?
droberto2013-06-07 23:46:20 // 2908
Nem mindegy, mert a nyest ha megérzi egy másik nyest szagát az autón csúnya munkát művel vele. :(
droberto2013-06-07 23:07:03 // 2907
Az esetek többségében a lábnyomok nyesttől származnak. A macskáé kerek a nyesté pedig hosszúkás.
droberto2013-06-07 23:00:09 // 2906
Ehhez is grat. Csak úgy kívánta. :)
Ha egyszer megkapja a jobb kiröffenőt, én is beljebb teszem a véget.
droberto2013-06-07 22:57:35 // 2905
Parádés megoldás, grat! :)
droberto2013-06-07 22:52:54 // 2904
A blogodra reagálva: Jó a kérdés, én a szóban forgó dogok stekkereket kontakt tisztítanám, megmozgatnám első körben. Bár nem hinném, hogy nálad ez játszik...
droberto2013-06-07 22:49:14 // 2903
Grat hozzá! :)
droberto2013-06-07 22:45:54 // 2901
Szép fej! :)
droberto2013-06-07 08:47:39 // 2900
Felesleges a grafitos! Oda jó sima lítiumos mezei zsír NLGI 2-es konzisztenciával.
droberto2013-06-07 00:21:11 // 2899
Köszi a tippet! Én is effelé tendálok! Bár mielőtt cserélem szerintem kiszedem és megmozgatom a kézzel a gömbcsuklót, hogy tutti száz.
Illetőleg a kormányoszlop csuklóira is vetek egy pillantást (bár azt februárban bezsíroztam ) Pityukomára hallgatva. :)
A kormánymű hibáról meg hallani se szeretnék...
droberto2013-06-06 18:16:29 // 2898
Telefonról béláskodtam, de legalább itt jól hallani.
droberto2013-06-06 16:31:07 // 2897
Akkor nézd meg ezt.
http://db.tt/WOk3wBk6
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.