Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-05-15 11:48:42 // 2794
Bassz..., hogy én erre miért nem gondoltam?!?
droberto2013-05-15 10:13:43 // 2793
Az óra csak 1,6-ig van míg a MES szerint rendre 2 bar felett van.
droberto2013-05-15 10:12:10 // 2792
Igen a remap nem ápol jó viszonyt a DPF-el az esetek nagy részében. Bár ezt most Pityukoma cáfolhatná....
droberto2013-05-15 10:10:26 // 2791
"a gyárilag jól működő az túlzás..." - Mire gondolsz? Az enyém pl. jól működik.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
droberto2013-05-15 10:07:18 // 2790
"a chip töl nem füstöl sokkal jobban," - Ez azért nagyban függ a programtól.
droberto2013-05-15 10:06:07 // 2789
Ezt most nem értem. Mi az, hogy 2,0?
droberto2013-05-15 10:00:05 // 2788
Az kevés, nyugodtan told csak 3 bar-ra. Sőt 3,1 re is akár a 255 miatt, bár ennek utána kéne olvasni.
droberto2013-05-15 09:56:31 // 2787
Nem értelek titeket...
Miért akar mindenki gyárilag jól működő autókat koromhányó, káros Audikká alakítani?:)
droberto2013-05-15 09:54:26 // 2786
Igaz, de a kábelből is megvehetnénk az eredeti kanadait. Ne felejtsük el, hogy ehhez az ELM is nagyban hozzájárul. :)
droberto2013-05-15 09:49:50 // 2785
Szombaton mindenképp számítunk rátok! :)
droberto2013-05-15 09:47:31 // 2784
Az első felére már válaszoltam.
A másodikra pedig: Írj össze minden kérdést! :)
Az EGR szelep dugózáson, a Navi magyarításon és frissítésen túl lesz ott minden mi szem szájnak ingere. :)))
droberto2013-05-15 09:44:50 // 2783
Jövőre meg, ha beindulunk akár csinálhatunk főzőversenyt is! :)))
droberto2013-05-15 09:43:46 // 2782
Így van, a mennyiséggel szerintem várjunk a hét végig.
Egyébként nekem a pörihez nem kell krumpli, csak friss fehér kenyér meg savanyúság. :)
droberto2013-05-15 09:41:54 // 2781
"DE és őszintén szólva szeretem a hasamat is. :)" - Ezzel vagyunk így egy páran. :)
Én viszek 40 l-es bográcsot, állványt, gázrózsát és gázt. Ezzel nem lesz gond.
Vasárnapra meg viszek tárcsát, amibe rajtunk kívül még 2-4 fő husija elfér. Tárcsát még kellene néhányat hozni...
Az ételhez azalapanyagokat meg SZVSZ, közösen vegyük meg. A tali előtt, vagy akár a helyszínen. Aki tud jó minőségű friss húst, az esetleg jelezhetné.
Én egyébként marha és sertés vegyespörire gondoltam.
A szakácsunk Erhard lenne, persze ha még áll az ajánlata. :)
A vasárnapi tárcsázás meg szerintem menjen egyénileg. Mindenki azt süt amit akar. Egyébként meg vannak tűrhető minőségű előpácolt húsok is.
Nasi persze jöhet... :)))
droberto2013-05-15 09:26:16 // 2780
Szép kis tatyó! :)
droberto2013-05-15 09:19:47 // 2779
A Facebookot én is veszélyesnek érzem, pedig nem vagyok különösebben félős.
droberto2013-05-15 09:07:57 // 2778
Egyébként tudjátok, hogy a MES által mért turbó nyomás miért magasabb mint a műszerfalon lévő óra által mutatott?
droberto2013-05-15 09:06:36 // 2777
Érdekes, hogy légnyomáscsúcsaid 2,3-2,4 nál vannak. Nálam ez 2,5-2,6. Boxxal 2,8 feletti.
"Eddig 5,9-6,5 volt téli gumival 16os kerékkel, most 6,2-7,9 a 19es nyári kerekekkel. Viszont tavaly is ugyanez a kerék volt, ugyanezzel a gumival, de alacsonyabb volt a fogyim." - Az átmérőkülönbségből fakad. Egyrészt, az óracsalás miatt van, másrészt vsz. dinamikusabban gyorsítgatsz (a nagyobb kerék fordulatszámának növelése több energiába kerül). Persze 255-ös szélesség se segít...
A keréknyomásod milyen? (Én 2,9-3 bar-ral járok.)
droberto2013-05-14 06:54:35 // 2776
EGR fóbiások vagytok, komolyan. :)))
droberto2013-05-13 20:54:58 // 2775
Köll! Meg a lengőkarokat is alura. :(
Stukker1987 megcsinálta, lengőkar csere nélkül...
droberto2013-05-13 17:34:36 // 2774
Csak a pontos "j" miatt ismét! :)
Meg már csak 12-őt kell aludni... :)))
droberto2013-05-13 17:33:28 // 2773
A 159VTT-re konvojt szervezünk déli irányból, ha valaki szeretne konvojozni, az csatlakozzék:

Útvonal:

6=>6207

Menetrend:

8:00 - Paks, OMV benzinkút: Csabiii159, droberto
8:25 - Dunaföldvár, MOL kút
8:45 - Dunaújváros, MOL kút
9:00 - Adony, MOL kút
9:30 - Velence, Aluljáró utáni, körforgalomnál levő, kikötő parkolója

Aki csatlakozik az tegye be magát a listába.
droberto2013-05-13 17:28:57 // 2772
Közérdekű közlemény: Rámegy a FL-es, 305 mm-es, fix négydugattyús nyeregre, a FL előtti sokküllős 16"-os kerék. :)))
droberto2013-05-13 17:22:24 // 2771
Légtelenítő csavar?
droberto2013-05-13 07:35:55 // 2770
Máj 25-26. 159VTT!
Gyere el, és igény esetén még át is építjük a vasat. :)))
droberto2013-05-12 22:41:32 // 2769
A 159VTT-re konvolyt szervezünk déli irányból, ha valaki szeretne konvojozni, az csatlakozzék:

Útvonal:

6=>6207

Menetrend:

8:00 - Paks, OMV benzinkút: Csabiii159, droberto
8:25 - Dunaföldvár, MOL kút
8:45 - Dunaújváros, MOL kút
9:00 - Adony, MOL kút
9:30 - Velence, Aluljáró utáni, körforgalomnál levő, kikötő parkolója

Aki csatlakozik az tegye be magát a listába.
droberto2013-05-12 21:31:04 // 2768
Hogy vetted észre? Pont felnyitottad, vagy melegedett?
droberto2013-05-12 20:14:34 // 2767
Hidd el nincs szükség semmilyen hozzáértőre. Képes vagy te megcsinálni, csak egy szakadás vizsgálót szerezz! :)))
Le kell ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás a fej stekkere és a lökös köteg vége közti szakaszon. Azonos színűeket kell egyszerre nézni a két végén. Ha az ellenőrzés közben mozgatod a kábelt, és megszakad a sípoló hang, akkor szakadás van valahol.
droberto2013-05-12 14:48:46 // 2766
"Amúgy a vezeték nem nagyon szokott szétszakadni ott ahol nincs mozgás." - Kivétel erősíti a szabályt. :)
droberto2013-05-12 14:43:57 // 2765
Osztom Peti nézetét. Ne vegyél új radart.
"Park Assistant Not Available" - Ezt olyankor írja amikor az egyik nem kommunikál a vezérlővel.
Mindig csinálja vagy időszakosan? Az előbbi a jobb. (Nekem az utóbbi volt.)
Ellenőrizd le szakadás vizsgálóval a köteget. Csak a bal belső vezetékeit nézd. A színeked látod a stekker tövében. Ha időszakos hiba van, akkor ellenőrzés közben mozgasd a köteget.
Ha jó, akkor cseréld meg a radart egy másikkal. Ha arra adja a hibát, akkor csere.
droberto2013-05-12 14:03:22 // 2764
Esőbe nekem is néha akadályt jelez, de az nem hiba.
Én is utálok villamos hibát detektálni...
Nagy segítségemre volt a MES, hogy hol kell keresgélni, szakadást vizsgálni illetve egy jó barátom. Először azt gondoltam, hogy a kábel tört meg a stekkernél. Amikor ott piszkláltam veszítette el a kommunikációt (ezt egy magas sípoló hang jelzi + a kijelzőn kiírás, hogy kommunikációs hiba). Szétkaptam a stekkert, de hibátlan volt. Tovább bontva a köteget leltünk rá a hibára.
Egy multiméter szakadásvizsgálója nagy segítség.
Ez a kép segíthet:

Kitartás, és hívj, ha elakadsz.
Ja, az UH hibát összecseréléssel ki tudod zárni. Kiszedni sem bonyolult.
droberto2013-05-12 10:48:44 // 2763
Ha elég gyors leszel csak akkor, mert Németbe már iszogattunk belőle. :)
Mondjuk Welcome Drink? :)
droberto2013-05-11 22:47:09 // 2762
A parkoló radarról beszéltem egyébként.
droberto2013-05-11 22:46:13 // 2761
Jut eszembe... Liugi-éknek az első lökösbe lévő kábelköteget, sikerült jól összevagdosniuk.
A megbolygatás után természetesen előjött a rettegett elektronikai hiba (egyszer jó volt, egyszer nem), de rajtam nem fogott ki. :)

droberto2013-05-11 22:36:50 // 2760
Megrögzött gyári mániás vagyok. :)
Ez is böki a szemem egy picit, de legalább nincs szakadék.
droberto2013-05-11 22:35:16 // 2759
Szupi. Bűn lett volna nem kihasználnotok a másik helyiséget. :)
Én NO-ot már a Dacia-val is piszkosul élveztem, de a 159-el még jobb lett volna.
droberto2013-05-11 22:32:15 // 2758
Remélem, hogy már nekem sem lesznek, hogy ez is kiesik.

:)
droberto2013-05-11 22:24:41 // 2757
Ha arra gondolsz amire kell, akkor langyos. :)
droberto2013-05-11 22:23:51 // 2756
Már csak ezért is nagyon sajnálom, hogy nem lehetek ott, mert az Attila, nagyon profi szakember.
droberto2013-05-11 22:21:24 // 2755
Aki megmondja a turpisságot az ihat velem egy Birs pálinkát a VTT-n:

:)))
Annyit súgok, hogy gyári de pont erre a típusra készült...
droberto2013-05-11 22:14:39 // 2753
Nekem még nincs tapasztalatom. A Halesznak az Autoglym HD WAX-a lett felrakva. Azt mondja jó.
Én viszont hallgattam a Petire, mert ő már többet próbált. Petzoldt's-ot vettünk most szettben.
(Mindkettő Carnaubás)
droberto2013-05-11 22:11:36 // 2752
Hát ez-az... az ablakban. Ma nekiálltam, hogy felragasztom, de meggondoltam magam. Majd a polír után.
Nem biztos, hogy értékelik a biztos urak az autó rendszám nélküli szépségét. No meg, a fólia miatt sem akarom kivívni figyelmünket.
De annyira szép így...
droberto2013-05-11 22:08:54 // 2751
Csak hűvös helyen szabad nekiállni és néha nedvesíteni kell a szivacsot.
Ajánlom figyelmedbe MO-i Autoglym applikátorát. Nagyon szép munkát végzett Halesz GT-jén.
droberto2013-05-11 22:06:14 // 2750
Hologrammnak hívják a köröket, és általában a hiányos és/vagy hibás technológia eredménye.
droberto2013-05-11 22:04:22 // 2749
No Comment:

:)))
droberto2013-05-11 21:59:02 // 2748
Csak profira bízd, mivel fekete.
Először a kavicsfelverődéseket kell feltölteni a saját festékével (fényezőnél kevertetsz ki fél dl-et színkód alapján), majd addig lakkozod míg "+".os lesz, majd egy gumibélyeggel P2500 - P3000 paírar vizesen síkba csiszolod.
Ha ez megvan jöhet a gyurmázás, mely kiszedi a lakba sült részecskéket, oxidokat.
A polírozást min. 3 féle paszta-szivacs (durva-közepes finom) párossal érdemes elvégezni.
Ha kész, akkor erősen ajánlott WAX felvitele. Ebből a legfrankóbba Carnauba viasz tartalmú, mely tökéletes védelmet biztosít. A Wax-olást használattól függően fél-egy évente ajánlott elvégezni.
droberto2013-05-09 22:01:41 // 2747
No, hazaértünk Oelde-ből!
Jól belelendültetek a diagnosztikába...
Majd hétvégén olvasom. :)
Mindenki leadta a jelentkezését aki szeretne jönni? (Többen érdeklődnek a kempingben az időre.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.