Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-02-06 21:17:51 // 2196
Jómunkásember! :)))
droberto2013-02-06 17:06:43 // 2195
Vasárnap az enyém is várt:

,nagyon.
Nincs ehhez a bánásmódhoz hozzászokva! :)
droberto2013-02-06 17:04:59 // 2194
Egy viszajelzést kérhetek, hogy a fedelet vissza tudod csukni az interfésztől?
droberto2013-02-06 16:07:35 // 2193
Főzöm! :)
Ha lesz időm csinálok helyi méréseket is! A gyanúm, hogy a pára a fedlapok környékén koncentrálódik, kinti hideg és a lenti meleg találkozásakor.
droberto2013-02-06 15:38:28 // 2192
Azt kifelejtettem, hogy az óra természetesen megkapja majd az AR emblémát. :)
droberto2013-02-06 15:37:38 // 2191
No, egy régi vágyam teljesült be a mai nappal, szereztem páratartalom mérős faliórát a garázsba:

:)
Sajnos az van amire számítottam, az aknából dől ki a pára! :(
10 perc alatt felment a mért érték 40%-ról 60-ra. A valódi értéket már nem volt időm megvárni.
Tervezek az aknába beépíteni egy páraérzékelős elszívót...
droberto2013-02-06 13:35:31 // 2190
Ez denagyon jól tetted, hogy bemásoltad ide! :) Így legalább hozzáférhető az utókornak is. :)
droberto2013-02-05 20:33:28 // 2189
Reméljük összejön! :)
droberto2013-02-05 15:42:20 // 2188
A csere előtt egy tisztítást (mozgató tengelyt is) megpróbálnék.
droberto2013-02-05 15:11:38 // 2187
Vsz. ez valami CAN kommunikációs hiba. Proxy rendezés segíthet....
droberto2013-02-05 09:24:34 // 2186
A te szavaiddal élve: "Mindenki azt csinál amit akar!" :)
Mindenki saját pénztárcájának kovácsa. :)
Én csak vázoltam a lehetőségeket.
droberto2013-02-05 09:10:17 // 2185
Egyébként, ha már így rákérdeztél az érdi BmS-el régóta szimpatizálok. Nem ok nélkül azt hiszem (ha elolvasod)... :)
droberto2013-02-05 09:03:35 // 2184
Pont ugyanerre céloztam.
És hogy Novoth Tibort idézzem: "Mivel a dízel részegységek felújítása jó üzlet, sokan foglalkoznak ezzel. Az árverseny is nagy, de ebben az esetben nagy a valószínűsége, hogy a drágább beszállító jobb. Én csak olyan felújított befecskendezőt építek be, amiről tudom, hogy olyan műszerekkel végezték az ellenőrzését, ami képes kompenzálni az említett eltéréseket."
Személy szerint egyet sem ismerek (hál 'Istennek).
A Denso egyébként foglalkozik Bosch rendszerek felújításával?
droberto2013-02-05 07:22:37 // 2183
A legfontosabbat kihagytam: A megelőzést, ami jó minőségű gázolajat és minőségi üzemanyagszűrőt jelent (pl.: Mann Filter).
droberto2013-02-05 07:19:27 // 2182
a Bosh féle CR rendszer legérzékenyebb része a szelep ülék. Ha nagyok a korrekciós értékek, akkor jön a baj csőstül. Ilyenkor szokás cserélni, de az irodalom szerint 1 felújítható. A felújítást ajánlott profikkal végeztetni, akik új IMA kódot adnak a felújított szelepnek.
A beavatkozás előtt ajánlatos beméretni befecskendezőket, vagy min. résolajat nézni.
droberto2013-02-05 07:08:45 // 2181
Én hidegben néztem. Akkor a legkedvezőtlenebbek a körülmények.
droberto2013-02-04 09:08:56 // 2180
A nyomvatartáskori rázkódás szerintem kettőstömegű.
Nem szereti azt (az alacsony) a fordulatszámot.
droberto2013-02-04 08:45:38 // 2179
Ezt az enyém is csinálja, bár le, azért nem áll! Tényleg résen kell lenni indításkor, mert hülyén indul.
Legközelebb majd jobban megfigyelem, hogy szavakba önthessem... :)
Befecs korrekciót néztél már? Ha nagyok az eltérések, akkor kinézhet egy felújítás!
Nálam ez, 1,5-ön belül van hidegindításkor. 5°C alatt 5-10 mp-ig hallató némi kvarrogás (a diesel kerregésyen felül).
droberto2013-02-04 06:25:37 // 2178
Ha csak az indítás pillanatában csinálja lehet kettőstömegű is...
droberto2013-02-04 06:24:15 // 2177
A FL utániakat már nem kell nyomva tartani.
droberto2013-02-02 19:35:12 // 2176
Megviccelt minket az izzítógyertya laptávja. :(
droberto2013-02-02 19:23:48 // 2175
Az nem kifejezés!
Gyerek koromban imádtam nézni, ahogy Bobby befutott vele a Ranch-re! :)
1x nekem is lesz egy ilyenem, csak olaszba! :)
droberto2013-02-02 18:37:24 // 2174
Piszkos spicli! :)))
droberto2013-02-01 16:48:23 // 2173
Szerintem most se jó az még.
droberto2013-02-01 16:47:56 // 2172
Igen, Facelift-től (2008.03-tól) átvariálták az üléseket. Hátul eltűnt a combtámasz.
droberto2013-02-01 13:44:31 // 2171
Én ezt másképpen látom:
Kínában is készül minőségi termék, de általában nyugati technológiával és nyugati (működő) minőségbiztosítási rendszerrel.
droberto2013-02-01 12:04:24 // 2169
A Multiair legjobb tudomásom szerint FPT tervezés. A Wiki is ezt mondja.
droberto2013-01-31 07:33:52 // 2168
És még a "második kormány" is teljesen szétkopott. A váltógomb is falsh.
Szerintem kamu a km! :(
droberto2013-01-30 11:04:06 // 2167
Nagyon sajnálom!
Mielőbbi jobbulást nektek!
A kamerád nem csak előre fele lát?
droberto2013-01-27 22:30:03 // 2166
Én is, de MES-el villog.
droberto2013-01-27 22:29:15 // 2165
"nyomni szoktam neki." - Csak ne padlón, mert akkor nem tudja kénye kedve szerint elrontani a befecsit. :)
"Réka vezetett hát na" - Téged szeret nincs mese. Kellesz neki. :)
droberto2013-01-27 22:22:47 // 2164
Asszem tűzfal, de ha leköveted a DPF-ről rajtoló két gumicsövet megtalálod. Úgy néz ki mint a MAP szenzor.
droberto2013-01-27 22:00:32 // 2163
Lehet a nyomáskülönbség szenzorra és csöveire is ráférne egy alapos tisztítás.
droberto2013-01-27 21:59:19 // 2162
Nem az EGR-t tisztította, hanem a DPF-et.
Google a barátod! :)
Itten azt mondják, hogy EGR!
Szerintem meg csak felment a DPF telítettség 100 % fölé.
A Motor ikon világításra gondolsz Limp-eléskor, vagy a DPF ikonra?
A DPF jel akkor világít, ha 3x próbálkozás után sem tudja a vas a regenerációt elvégezni.
droberto2013-01-27 21:29:43 // 2161
Ez szép volt!
Ilyen az, amikor valami túl van agonizálva. :)))
droberto2013-01-27 17:58:49 // 2160
Úgy lenne a jó, ha direktbe a sorszámra is rá lehetnek kattintani...
droberto2013-01-27 17:53:33 // 2159
Hát... kerülőmegoldással. :)
Ezt csak akkor lehet, ha a linkelni kívánt hsz.-hez már hozzászóltak. (Sokszor direkt ezért szólok hozzá a saját hsz.-emhez)
Hogy is írjam, hogy érthető legyen?
- Amit akarsz linkelni hsz-t kicopyzod a sorszámát.
- Rá ctrl+Find-ezel a számra a Topicban.
- Ha van találat, szerencséd van.
- A talált válasz az alsó sorában ott az előzmény. Erre ráklikkelsz bal egérrel (én a középső scroll-lal szoktam - új lapon).
- Odaugrik a kívánt hozzászóláshoz.
- Kimásolod a hivatkozást.
- És linkelgeted ízlés szerint. :)))
droberto2013-01-27 17:44:36 // 2158
Nálam a 205/55-16 nál 10%-ot csal felfele az óra, a 235/40-19-nél pedig csak 0,5%-ot.
droberto2013-01-27 17:40:24 // 2156
Azon az 1,25 cm sokat számít. Csak arra gondolj, hogy a rugókat még ennyit össze kell nyomni, hogy úgyanúgy leérjen, mint az alapmérettel. Hatalmas ott már a rugóerő!
droberto2013-01-27 17:37:46 // 2155
Ez már egy ezerszer lergágot csont.
Anno itt kiszámoltam az összesét.
12,5 mm
droberto2013-01-27 11:41:23 // 2154
Csak kár, hogy átálltak az GM-es agy méretre.
droberto2013-01-27 11:34:33 // 2153
Ezt örököltem, csak megmenekültem tőle. Ua. a méret volt.
Gondoltam gyári, és arra az 1-2k km-re jó lesz amit megyek vele.
Tévedtem. :(
droberto2013-01-27 10:34:21 // 2152
A te gyári méreted 225/50R17, a 235/45R18 opció volt.
droberto2013-01-27 10:26:55 // 2151
A 2008 előttieket nagy hányadban szerelték ezzel a mérettel.
Vsz. nyugaton nem ilyen utak vannak. :(
A tied az ültetés miatt még így is 0,6 cm-rel feljebb van (új gumi esetén).
droberto2013-01-27 10:23:04 // 2150
Köszönöm!
droberto2013-01-27 10:22:48 // 2149
Egy kicsit dejavu-m volt.
Ez a beszélgetés hasonlóképpen már 3 másik manussal is lezajlott.
Lehet ez valami egyen duma, amit az OFF-os topicokban szednek össze. :)
Ezeknek az embereknek fogalmuk sincs, hogy mit jelent az a név, hogy Alfa Romeo....
droberto2013-01-27 10:19:10 // 2148
Én se nagyon használom...
droberto2013-01-27 10:18:36 // 2147
Persze. Szívem szerint én is cserélném. Csak ez a baj! Mit kapnék értük? A kategória legjobb gumija egy egyébként gyönyörű felnin.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.