Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-01-27 00:07:50 // 2146
A Mann nagyon sok típusnál gyári beszállító.
Ha a szűrőház konstrukciója kívánja a merevítést, akkor tesznek bele gyárilag.
Egyébként a korább tapasztalataim miatt SZVSZ nem baj az ha van perforált lemez, de nem szabad elfelejtenünk azt sem, hogy ez is csak egy fojtás tulajdonképpen.
Én azon vagyok, hogy ha gyárilag van akkor olyat vesszek, ha meg nincs, akkor olyat. Ezt majd ki kell még nyomoznom.
Szerintem is a legjobb a gyári lenne.
droberto2013-01-26 23:59:00 // 2145
Ha hosszú lesz is elolvassuk. :)
droberto2013-01-26 23:47:52 // 2144
Ez nekem is furcsa volt, hogy több minőségű szintű termékük van.
Ez nem nagyon értem:
A Fordba jó a közepes, míg egy Volvóba a felső kell???
Ugye olajszűrőről beszélünk...
droberto2013-01-26 23:43:03 // 2143
Ez az látod!
Azt sem értem, hogy egy ember hogy veszi a bátorságot, hogy lehúzza más frissen vett autóját. Én pl. nem szoktam.
Ezért is gondolom, hogy irigy volt a fószer.
droberto2013-01-26 23:36:41 // 2142
Én pl. felvágottaknál általában megkérdezem a hús %-ot.
droberto2013-01-26 23:33:39 // 2141
Ebben az esetben kár. A aftermarket piac is a gyárit (OEM-et) próbálja utánozni. Több kevesebb sikerrel.
droberto2013-01-26 23:28:15 // 2140
Így van a rács (perforált lemez) merevíti. Nekem is voltak efféle rossz tapasztalataim a Tipo-nál. Bár ott téglatest alakú a szűrő.
droberto2013-01-26 23:20:05 // 2138
Pont ezt mondom én is! :)
droberto2013-01-26 23:18:35 // 2137
És a legjobb példa erre a csukló zsír! A gyártó sem véletlenül teszi azt bele, amit. Azzal tudja csak garantálni a számíott élettartamot.
droberto2013-01-26 23:15:58 // 2136
A csapágykatalógusban ennél sokkal több infót találsz ha tudod a csapágyszámot.
droberto2013-01-26 23:13:24 // 2135
Pedig úgy tudom, hogy a Kossuth rádió útinfóit használja.
droberto2013-01-26 23:09:22 // 2134
Alapvetően igazad van, de a Hifi-nél is leírják, hogy melyik szabvány alapján mérnek.
Szűrőt meg mi alapján tudsz venni? Tapasztalatok, a Youtube, meg szakcikkek alapján.
Azért ez nonszensz!
droberto2013-01-26 23:06:28 // 2133
Azt hittem azt mondod, hogy pályafutásod során csak ilyen mókusba futottál aki megvette a drágát: belém! :)
Egyébként anno sikerült lebeszélned a Mann üa. szűrőről. Azt hiszem most már nem tudnál. Egyébként bízok én a Filtronban is. Lehet jobb is az ár/minőség aránya.
Az utolsó mondatoddal egyetértek, de a linkelt Mann-os videó rémisztő. :)
droberto2013-01-26 22:59:06 // 2132
Nem klímatisztítottál? :)))
Egyébként eBay-en van kijelző. Már ha az a baj. Lehet a vezérlő krepált be.
droberto2013-01-26 22:57:41 // 2131
Irigyellek titeket! :)
Én is mostam ma reggel, és este még egyszer (a Bölcskei sarat).
droberto2013-01-26 22:56:07 // 2130
Jajj, ez a sok balga ember!
Nem értem ezeket komolyan!
Ha valaki megvesz egy nyugatiak által levetett (azért adja el mert költeni kéne rá) prémium márkájú autó - legtöbbször tekergetett km óra állással - miért nem költi rá azt a min 150-200k Ft-ot amire szüksége van, az általában kihegyezett technikának. Gyári vagy gyári minőségű alkatrészekre volna szükség, újabb 150-200 km hibamentes közlekedéshez. Miért nem keres egy megbízható - ha nem is feltétlen típus ismeretekkel rendelkező - de legalább lelkiismeretes szerelőt? Miért ilyen naivak az emberek? Vagy akkor miért nem Suzukit vesznek?

Az én mai sztorim:
Mentem ma Bölcskére. Pont az előtte levő faluban kezdett regenerálni. (Észrevettem a fogyasztásból. A szagát most sem éreztem. A hangot persze hallottam ;)). Na mondom, mitévő legyek? Vissza 3, oszt 2500. (A kanyarokat szépen vettem így). Mire Bölcskére értem pont befejezte hál' Istennek.
Bölcskén mustrálták az autót, mindenkinek teccett, erre jön egy okos: "Szép-szép, de Alfa". Az agyam elborul, mondom neki: "Ezt fejtsed ki koma" => "Barátomnak volt egy ilyen sedanba, de jól besz@pta vele". Kérdem mivel? "Hát a turbóval meg mindennel, azt visszamenekült az Audihoz és azóta boldog az élete". Kérdem tőle: "Az OFF-okon is van Garret turbó akkor azok is szarok?" Erre ő: "Szép-szép, de Alfa, meg az 1.9 TD a legjobb motor amúgy is". Ennél a résznél már inkább ráhagytam.
Arra a következtetésre jutottam, hogy akik ezt mondják, azok MIND IRIGYEK!
Hazafele lerugtam, és fél év után ismét jött a P0246. Még jó, hogy már pont nem látta a Limp-et. Lehet még is szar az Alfa? Bruhaha... Jöhet egy újabb tisztítás és egy levél a Novitec-nek.
Hazafele sikerült jól letennem a haspáncélt a kiváló úton. (Kicsik a 205/55-16. Mi lesz, ha felkerül a vonóhorog?) Kicsit visszavettem. Erre meg jött egy Stilo és nekiállt kekeckedni. :)
A 6-oson azért picit elmaradt. :)))
droberto2013-01-26 22:11:38 // 2128
Majd jól elcsípi a BSA! :)))
droberto2013-01-26 22:09:44 // 2127
TMC-t használsz hozzá?
droberto2013-01-26 22:05:05 // 2126
Hát sok paraméter itt nincs!

Így mit várjon az ember a többi márkától?!? :(((
droberto2013-01-26 21:55:56 // 2125
Az E52-őt meg hiba egy Android-os mobilhoz hasonlítani! :)
droberto2013-01-26 21:48:48 // 2123
Megoldás = bontó, ahol foglalkoznak ilyen "apróságokkal" (még én sem találtam meg).
Egyébként én beleragasztottam a gumikat a műanyagba és bezsíroztam a tüskéket. Így patent! :)
droberto2013-01-26 21:45:58 // 2122
Ha szétszedted rámértél a kapcsolóra, hogy kapcsol?
MES-el piszlálnám az aktuátorokat, hátha közelebb kerülsz a megoldáshoz. :)
droberto2013-01-26 21:41:16 // 2121
Az a baj, hogy semelyik szűrőgyártó nem adja meg a szűrők (levegő, olaj, gázolaj) paramétereit és így csak a kereskedőben (benned) vagy csak a vak szerencsében bízhatunk.
Nem akarok senkit bántani, tisztelet a kivételnek de itt helyben a kereskedőknek nem érdeke a jó minőségű alkatrész eladása (vagy csak egyszerűen igény sincs a minőségre úgy általában). :(
PR dolgokról és műszaki leírásokról lehet hallani, de a lényegről mindenki csak hallgat.
Én kötelezővé tenném, hogy az alábbiakról adjanak a gyártók tájékoztatást:
- anyagminőségek
- felépítés
- Szűrőfelület
- Szűrési hatásfok
- Közeg átáramlási térfogat
- Szemcsetároló kapacitás
droberto2013-01-26 21:15:06 // 2120
Már nem bánom annyira, hogy az olajszűrőm Mahle és nem Mann. :)
Komoly, hogy míg a mérnök ingben, addig a technikus polóban. :)
A futottak még kategóriáról meg ne is beszéljünk.
Ez a kép mindent elmond a szűrési felületről:

Másod-harmad kézben, az ilyenekkel lehet "lelakni" egy motort, autót. :(
Nyilván nem véletlen az akár 3x-os ár diffencia! Mint ahogy az sem, hogy gyárilag a drágával van szerelve.
Ezeket a videókat megmutogatnám azoknak, akik szerint nincs különbség szűrő és szűrő közt!
droberto2013-01-26 21:05:41 // 2119
Ez a Fram durva és ijesztő, főleg a Mann-os videó után...
droberto2013-01-26 20:50:13 // 2118
A Mann-osban érdekes a By-pass és a visszafolyás gátló!
Majd cserekor megnézem, hogy a betétesnél, hogy vannak ezek megoldva.
droberto2013-01-26 20:19:00 // 2117
Ez a baj, hogy a blogjaidat leszedted! :(
droberto2013-01-26 20:17:12 // 2116
Becsípődésgátló! Nálam csak a bal1-be nem becsípődésgátlós a gumikéder!
droberto2013-01-26 13:56:04 // 2115
Igaz összemostam a saját esetemmel.
Nekem már vannak komponenseim! :)
droberto2013-01-26 13:45:54 // 2114
Vannak listáim, de most nem érem még el őket.
A barátunkkal keresgélj belga oldalakon.
droberto2013-01-26 13:44:24 // 2113
Én anno foglalkoztam vele. SZVSZ nem éri meg. Még BOSE-al sem.
Úgy tudom, hogy Nav ból is két féle létezet (+ a MY10), a sima, meg a Blue & Me & Nav-os.
Kell hozzá kábelköteg, GPS-es antenna, USB foglalat és kábelkötegek. No és persze vakszerencse hogy a központi kijelző villogást megszüntesse a Proxy rendezés.
Az egész nem állna meg 150-ből. Cserébe lenne egy ugyan szép belső enteriőr, de 2013-ban ez a konfiguráció haloványka teljesítményt tud, mind multimédiás-kommunikációs-hangminőség képességeket figyelembe véve.
Persze ha gyárilag az enyém ilyen lenne nagyon örülnék, de ennyi pénzért igen komoly rendszert lehet építeni az egyébként jó adottságú 159-be.
droberto2013-01-26 10:36:06 // 2112
Addig én nem általánosítok, míg a többit nem hallottam.
Kíváncsi lennék egy Loudlink-re, de még kíváncsibb egy Dension-ra.
Egyébként meg a legkézenfekvőbb egy sima JAG. Arra mindent ráköthetsz.)
droberto2013-01-26 10:04:13 // 2111
Illetve rendszeresen ellenőrizni MES-el, hogy hány %-os.
droberto2013-01-26 09:55:20 // 2110
Szerintem egyszerű ez!
droberto2013-01-26 09:54:45 // 2109
A blogokban általában mindent megtalálsz.
Én egy 3-as AWI pálcából hajtottam egy PVC csőre.
droberto2013-01-26 09:41:46 // 2108
Műszerfal díszcsík leszedés:

Megnéztem neked mert engem is érdekel, mert rossz úton elkezdett zörögni! :(
droberto2013-01-26 09:38:54 // 2107
Ha a rádió kiszedésétől tartasz, akkor tényleg ne állj neki SZVSZ!
Egyébként ha nekiállsz nem nagy ügy. Ha elakadsz segítünk. :)
droberto2013-01-26 09:15:27 // 2106
Persze az ePer is barát, de most inkább az eLearn tud neked segíteni! :)
droberto2013-01-26 09:05:31 // 2105
Barátod az ePer! :)
Egyébként meg: Goto 24476 ill. 19498 hsz;
droberto2013-01-25 23:29:23 // 2104
Az, hogy van az fix!
MES-el tesztelheted pl. :)
droberto2013-01-25 23:01:50 // 2103
Látod, neked tényleg az orrod jó! :)
droberto2013-01-25 23:00:15 // 2102
A szénhidrát SZVSZ nagyobb ellenség mint a zsír.
Én inkább mozgok és kolbászt eszek! :) Persze este én se falok, csak bort iszok. Pl. most, idei Merlot Rosé-t. :)
droberto2013-01-25 22:56:47 // 2101
Ezt is mondtam!
Asszem a Szosza írta, hogy a Nav-os ilyen. :)
droberto2013-01-25 22:51:53 // 2100
Na az akkor remek! :)
droberto2013-01-25 22:44:32 // 2099
Akkor kérj kölcsön! :)
Szakadás vizsgálóval (sípolós), amiken meg nincs ez a funkció, azokon ellenállás méréssel.
Először a megnézed a gyertyákat (motor-test az egyik kábel, izzítógyertyavég a másik: ha sípol = OK), majd rámérsz a kábelek végeire hasonlóképpen. :)
droberto2013-01-25 22:12:23 // 2098
Mérj rá multiméterrrel az izzítógyertyákra és a kábelekre!
droberto2013-01-25 22:09:23 // 2097
Ez nagyon komoly! :)
Ment a kedvencekbe! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.