Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-12-31

2010.11.29. Biztosítás
2010.11.14. Ébresztő!!
2010.10.31. Akku kiugrik
2010.10.24. Téli álom
2010.10.12. Lassan ideje a téli álomnak
2010.09.13. Benzinpancsolók
2010.09.12. Helyzetjelentés az alkohol frontról
2010.09.07. Csavarcsere
2010.09.04. Megnyitott a Csörgő autószerviz Dunaújvárosban
2010.08.29. Ablaktömítés és kopásjelző
2010.08.10. Indul az alkatrészgyűjtés
2010.07.16. Ami még nem volt kicserélve...
2010.06.22. Hasmagasság = 7,5 cm
2010.06.12-13. Embléma és felirat csere
2010.06.12. Meglepetés
2010.06.09. Első embléma
2010.06.01. Megérkezett a szőnyeg
2010.05.28. Szélfogó háló
2010.05.25. Kormány
2010.05.20. Kárpitos
2010.05.09. Karosszéria projekt 3.
2010.05.08. Karosszéria projekt 2.
2010.05.07. Kipufogófestés
2010.05.06. Először nedves úton
2010.05.06. Karosszéria projekt 1.
2010.04.25. Tolatóradar...
2010.04.25. Emelő
2010.04.17. Harc a rozsda ellen Part X+Y
2010.04.16. Dilemmák
2010.04.12. Jöhet a meleg!
2010.03.20. Szélfogó háló
2010.03.20. HiFi projekt kész
2010.03.15. Hővédő lemez
2010.03.10. Fék mizéria...
2010.03.05. Érezzük belül is jól magunkat
2010.03.04. Újra szól a négylövetű :-)
2010.03.04. MEEEEEEEEEEGVAAAAAAAAAAAN....
2010.03.01. Új akku
2010.02.28. Tetőimpregnálás
2010.02.28. Néhány apróság elintézése...
2010.02.21. Szól már a zene :-)
2010.02.20. Zene projekt indul
2010.02.19. Zene projekt indul, Part I. - A gyári cucc
2010.02.19. Fény az alagút végén, de remélem nem fog dudálni...
2010.02.13. Rugót a helyére!
2010.02.12. Megjöttek a rugóbetétek hátra :-)))
2010.02.08. Már csak alkatrészre várunk....
2010.02.07. Haladunk...
2010.02.04. Küzdelem a rozsdával Part x+4
2010.01.31. A hátsó ablak mizéria vége
2010.01.25. Az energiatároló egység
2010.01.20. Már csak talpra kéne állni!
2010.01.17. Már látni a fényt az alagút végén...
2010.01.16. Féknyergek felújítása
2010.01.14. Fékek felújítása
2010.01.13. Féktartó konzol
2010.01.06. Első kerekek a helyükön
2010.01.03. Eleje kész lenne, ha
2010.01.02. Rozsda és festék
2010.01.01. Folytatódik a fetés 2010-ben is

 
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2010-12-21

Reggel hívtak a kereskedésből, hogy meghozták az autót. Felkerekedtünk, hogy megnézzük a leendő útitársunkat.
Látni rajta, hogy nem volt egyszerű útja a kereskedésig. Enyhén szólva piszkos lett. Imponáló látvány még így is.
Meglepően puha a bőr, amiből a belseje készült. Ehhez képest a Póké olyan, mint a páncél. Kellemes meglepetés.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-11-29

Az eddigi biztosítóm 37.413Ft-os ajánlatát kissé sokalltam a Pókra, ezért körülnéztem a neten. 22.560Ft-os ajánlatra leltem. Nem ez volt a legolcsóbb, de ez volt a legszimpatikusabb. Megkötöttem.

Majd egy tankolás ára maradt meg. Legyen csak jó idő, leautózzuk.

 
>> EgyébAlfa 156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE // 2010-11-23

Induláskor még jó idő volt idehaza. Mire megérkeztünk a Fekete-Erdőben már várt minket a tél.
A hazaút kimondottan izgalmas volt, főleg a teherautósok miatt. Valamiért azt hitték, hogy a fizika nem vonatkozik rájuk és csodálkoztak, ha nem tudtak elindulni az emelkedőn. Az utolsó előtti képen látható sem tudott kifordulni a parkolóból, néhány száz autós 15-30 percet várt miatta. Köszönjük Emese!

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE // 2010-11-19

Bár még volt vagy 1.000 km az esedékességig, a jövő heti német túrára tekintettel megcsináltattam az olajcserét. A szokásos Selenia ment bele.
Mivel a fékcserekor kissé mozgott a két alsó, hátsó lengőkar, azokat is cseréltük.
A nemrég vásárolt ablaktörlő lapátok az odaúton szinte átláthatatlan csíkokat hagytak, mérgemben felrakattam egy pár gyári lapátot.
Minden készen áll a jövő heti túrára.
Ha minden igaz, ez volt az utolsó olajcserénk...

 
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2010-11-18

Ma nevet kapott a Vas. Idézetek a 156 topikból:

"GTPeti _ _ 2010-11-18 19:15:34 // 113990
S ha már "háziállat" (Pók). Az 59 lehetne a Feketepárduc. ;)"

"Piritu _ _ 2010-11-18 19:46:12 // 113992
Ez jó:
Spider vs Black Panther
:-D"

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-11-14

A hétvégére feltűnően jó időt jósoltak, ezért felmerült, hogy fel kéne ébreszteni a Pók-ot egy körre. Olyan szomorúan álldogál a garázsban.
Mivel a hőmérő tényleg elindult felfelé, ebéd után a gondolatot tett követte. Akku vissza, az első kulcsfordításra pöccre, vidáman indul a motor. Tető le, jó órányi kocsikázás.
Azt az élményt, amit egy nyitott tető tud nyújtani lehetetlen leírni! Mindez fűszerezve a benzinmotort hangjával! Királyság!
Visszatérve a garázsba újra álomra hajtja a Pók a fejét. Akku ki, fel a töltőre.
Szép álmokat a takarók alatt...Gyűjtsd az erőt, már tervezem a jövő évi túrát: a Livigno melletti völgyzárógátra (Punt dal Gall) és a TopGear által legszebb szerpentinek nevezett Davos-Bormio-Stelvio szakaszra. A többit még kitaláljuk...
A 2010-es nyitott tetős évet ezennel lezárom :-(

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE // 2010-11-02

A téli kerekek felrakásakor feltűnt, hogy a féktárcsa belső oldala "érdekesen" van kopva. Gyorsan összefüggésbe is tudtam hozni a fékből néhanapján érkező furcsa hangokkal. Szóval csere érett.
Más zavaró hangok is jöttek előről. A hideg megérkeztével a jobb első lengőkar (még az eredeti!!) olyan hangokat adott, mint a kenetlen szekér. Ha már szétdöntjük a kocsit lecseréljük azt is.
Gyors beszerzés és ma délután meglett a csere is.
Sajnos a fényképen nem tudja visszaadni azokat a mély bordákat, amik a tárcsán vannak. A fékbetétből darabok törtek ki, össze-vissza van repedezve, az okozta az egyenetlen kopást. Nagy valószínűséggel kissé túlmelegedett a német autópályán.
Hazafelé már nyugtató csend vett körül...
Fék futott: 63.000 km
Lengőkar futott: 177.600 km - még mondja valaki, hogy nem bírja sokáig a 156 lengőkarja

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2010-10-31

Tekintettel arra, hogy a garázsban, ahol a Pók a téli álmát alussza nincs áram, kivettem a kocsiból az akkut és hazahoztam. Rákerült az új "csodatöltőre", amit GTPeti Cartásrtól sikerült szerezni. Egy órán belül "ok" volt a jelzés. Reményeim szerint ez így is marad.

 
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2010-10-28

A hosszú hetek óta különböző konstrukciókkal és felszereltségekkel zajló ajánlatkérés/-adás végére ma pontot tettünk.
Megrendeltem az autót.
Fekete színben, a 170 lovas 2.0 mjet motorral.
A Distinctive felszereltségen felül:
- fekete bőr belső
- ülésfűtés
- Blue&Me
- piros varrású kormány
Szállítási határidő 8-12 hét, tervezett átadás január.
Hogy ne menjünk haza üres kézzel, nem csak rendeltünk, hanem vettünk is egy 159-et, igaz egy kicsit kisebbet.