Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Szombaton felmerült bennem a gyanú hogy nem indul a hűtőventilátor első fokozata így ma vallatóra fogtam:
ECU ISO Code: 7C 86 0E 80 E5
2020.05.13. 17:12:22
CONNECTED TO:
Alfa Romeo Spider '03 2.0 TS 16V
Bosch Motronic Me7.3.1 EOBD Injection
--------------------------------------------------------------
ISO- kód : 7C 86 0E 80 E5
FIAT cikkszám: 73501821
HW szám: 0261206712
HW változat: 00
SW szám: 1277356545
SW változat: 0206
Homologizációs szám:
Programozás dátuma: 02/08/2002
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod
EXECUTING ACTUATOR...
1. hûtôventillátor
KESZ
EXECUTING ACTUATOR...
2. hûtôventillátor
Aborting...
ABORTED
Szóval megy ahogy kell. Klassz volt látni a tempomat kapcsolóinak a működését:
Cruise kapcsoló: Bekapcsolt
Cruise gyorsítás (+): Nem kért
Cruise lassítás (-): Nem kért
Cruise visszaállítás kapcsoló (RCL): Engedélyezve
Viszont újra rácsodálkoztam hogy van kipörgésgátló is. Jó lenne rájönni hogy hogyan lehet aktiválni. Furi hogy "tudja" az autó hogy manuális váltó van rajta és hogy melyik fokozatban van:
Kipörgésgátló (ASR): Jelentkezik
Automataváltó: Mechanikus
Használt sebességfokozat : Semelyik/Üres
Hagytam bemelegedni:
Kulcs állás: Be
Motor bemelegítés: Megtörténg
Úgy tűnik hogy minden rendben :-)
Hogy könnyen megtaláljam: Bosch Motronic Me7.3.1
Teljes kör.
Sümeg felől érkeztünk a 84-esen és Keszthely felé vettük az irányt. Badacsony felől visszaérve újra Sümeg felé vettük az irányt a 84-esen.
Összesen 370 km, nyitott tetővel, napsütésben.
Másfél hónapot késett a szezonnyitás, tavaly a Tour de Balaton 2019.03.30-án volt. Előtte már 23-án megtartottuk az első hágóvadászatot, arra még jócskán várni kell az idén...
Még a karantén előtt rendeltem az Autoglym-től egy üvegpolírozó szert.
Eredetileg a hátsó műanyag ablakot szerettem volna megtisztítani vele, mert a szélén van valami kosz. Nos az nem jött össze.
Ma kipróbáltam a szélvédőn.
Az akkus fúróba befogtam egy szivacskorongot és hajrá.
Szmötyit rányom és kis fordulaton dörzsöl. A végén papírtörlővel az egészet letöröl.
Kb. negyed óra alatt végigértem a szélvédőn. A garázsban csak annyit látni hogy sose volt még ilyen tiszta az ablak.
update másnap:
Királyság van. Eltűntek az apró karcok, mintha új lenne az ablak.
Már csak a belső felét kellene valahogy lepucolni...
A múltkoriban beszereztem egy szombathelyi benzinkúton a LOTUS kerámia csomagját. Egyszer más használtam, de azóta gyakorlatilag a garázsban állt PHuBi így nem sok tapasztalatom volt vele kapcsolatban.
Ma újra lemostam és lekezeltem.
Eddig a viasszal bíbelődtem és órák hosszat dörzsöltem a kocsit. Itt ilyen nincs. Lemos, öblít, lefúja sprével és áttöröl.
Az eredmény meggyőző. A víz azonnal lepereg, gömbökbe összeáll. A felület tapintásra nagyon sima és "csúszós".
Szóval bejött a cucc.
update másnap
A túra alatt szépen csillog a napfényben. Tetszik.
Már csak azt kellene megoldani hogy ne legyenek bogarak. Mert ahogy 370 km után kinéz az orra az kabaré...
Kezdett kicsit áttekinthetetlen lenni a térkép ezért fejlesztésre adtam a fejem.
Rájöttem hogy a kml adatbázisban lévő kóddal változtatni lehet az ikonokat. Első próbaképp a rajzszög színét változtattam:
111 - Sárga - magassági pont
112 - kék - megvolt
113 - zöld - üres
116 - lila - tervezett 2020-ban
117 - piros - üres
Folyamatosan bővítettem a hágólistámat.
A jelenlegi állapot:
Összes magassági pont: 986 db
Földúton elérhető, ezért "nem számít" kategória: 24 db
Reálisan figyelembe vehető: 962 db
Autóval elérhető magassági pont: 903 db
Autóval elérhető magassági pont, megvolt: 202 db
Autóval elérhető hágó: 816 db
Autóval elérhető hágó, megvolt: 155 db
Autóval magassági pont: 87 db
Autóval magassági pont megvolt: 47 db
Gyalogosan (felvonóval) elérhető magassági pont: 64 db
Csak gyalog járható hágó: 8 db
Végpont: 56 db
Végpont megvolt: 46 db összesen: 101.558m
A levadászott pontok megoszlása autók szerint (volt ahol több autóval is jártam):
Spider "Pók": 62 db legmagasabb: 2.829m - összesen: 113.099m
Spider PHuBi: 60 db legmagasabb: 2.802m - összesen: 93.977m
Giulietta: 52 db legmagasabb: 2.652m - összesen: 71.429m
Giulia 2.0: 7 db legmagasabb: 2.571m - összesen: 15.786m
159: 11 db legmagasabb: 1.793m - összesen: 14.783m
156: 5 db legmagasabb: 1.121m - összesen: 4.652m
OFF autó: 6 db legmagasabb: 1.209m - összesen: 4.631m
Összesen 494.338 méter "magasságot másztunk meg :-)
Az adatok átkerültek a szokásos KML formátumba, hogy a googe earth és az iGO is kezelni tudja.
Anno beszereltem, de mivel nem tudtam elérni hogy normál tempóval játssza a dalt, ma kikerült a kocsiból.
Rendeltem egy 139dB-es kompresszoros kürtöt, azt akartam betenni helyette. Mivel azonban csak kicsit hangosabb a gyárinál nem került be.
Szóval egyenlőre csak a gyári duda működik...
Ma 18 éve gördült le PHuBi a gyártósorról.
A vírushelyzetre való tekintettel a garázsban ünnepelt és csendesen várja az idei kalandokat...
Gyári rendszer-2010.02.19. Zene projekt indul, Part I. - A gyári cucc
Erősítő-2010.02.20. Zene projekt indul
Erősítő-2010.02.21. Szól már a zene :-)
Extrém-2010.03.15. Hővédő lemez
Mélysugárzó-2010.03.20. HiFi projekt kész
Antenna-2011.02.06. A Mumus mégse nyugszik: Motoros antenna némi gubanccal
Antenna-2011.02.12. A Mumus megnyugszik: Motoros antenna
Antenna-2011.04.01. Antenna kapcsoló
Antenna-2011.05.16. Motoros antenna
Ajtópanel-2012.04.22. Ajtópanel "Anyósülés"
Ajtópanel-2012.04.25. Ajtópanel "Sofőrülés"
Rádió-2014.06.23. JVC rádió
Rádió-2017.09.17. Blaupunkt Valencia mp34
Rádió-2017.09.27. Rádió Part II.
Mélysugárzó-2017.10.14. Aktív mélyláda
Mélysugárzó-2017.10.18. Aktív mélyláda - Part II.
Mélysugárzó-2017.12.20. Sub előkészítés
Mélysugárzó-2017.12.21. Sub bekerült
Mélysugárzó-2017.12.22. Hosszabbodnak a nappalok
Rádió-2017.12.27. Rádiócsere
Antenna-2017.12.28. Antenna kapcsoló
Rádió-2018.05.06. High End rádió :-)
Rádió-2018.05.24. Rádió
Rádió-2018.05.25. Rádió - egyenlőre ennyi
Rádió-2018.06.15. Hmmmm....
Rádió-2018.12.25. JVC rádió
Hangszóró-2023.01.22. Hangszórócsere
Áramtalanító-2010.01.25. Az energiatároló egyég
Antenna-2011.04.01. Antenna kapcsoló
Hűtőventilátor-2011.12.29. Ventilátortartó lemez
Gyertya-2012.01.22. Újra olaj a gyertyáknál
Kulcs-2012.05.24. Szűz kulcs volt a Pókhoz!
Generátor-2013.05.30. Generátor – Part 1.
Generátor-2013.06.13. Generátor – Part 2.
Kulcs-2013.09.17. Érdemes néha elolvasni a használati utasítást
Gyertya-2014.03.13. A gyertyák újfent olajban
Benzinszintmérő-2014.04.03. Benzinszint mérő - Part II.
Kábelátvezetés-2014.06.01. Vezetékek a csomagtartóban
Gyertya-2017.03.17. Várpalota
Gyertyakábel-2017.07.02. Kijött!
Gyertyakábel-2017.07.05. Megjött a gyertyakábel
Kulcs-2017.09.27. Kulcs
Gyertyakábel-2018.01.16. Twin Spark 2002
Kulcs-2018.01.26. Kulcs
Kulcs-2018.04.11. Új kulcs
Gyertya-2018.11.02. Alfás tali ajándékkal
Kamera-2019.04.05. Kameratáp
Kamera-2019.04.12. Kamera
Benzinszintmérő-2022.06.08. Benzinszintmérő kalibrálás
C-TEK-2016.03.05. Mocorog a tavasz…
Csere-2010.03.01. Új akku
Csere-2016.03.19. Az eddigi legnehezebb ébredés: akkucsere
Csere-2018.01.09. Fluxuskondenzátor :-)
Csere-2020.06.14. Fluxuskondenzátor
Tanksapka-2022.05.01. Tanksapka nyitó + bőrápolás
Tanksapka-2022.05.10. Tankajtó nyitó
Telefonelőkészítés-2017.12.15. Telefon előkészítés