Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
- tankolások száma: 9 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 4.146 km
- életkor: 20 nap
- össz. menetidő: 56,48 óra (2,35 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 366,82 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,51 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 32,14 Ft/km
- átlagos napi futás: 207,28 km/nap
- mozgásban töltött idő: 11,77 %
Megtettük a szokásos utat a szokásos tempóban.
1.670 km
87 km/óra
7,7 l/100km
:-)
Csendesebb mint a Gulietta volt, nagyon jó utazóautó.
Az automata ablaktörlő nagy királyság. Odafelé használtam, mivel megállt az eső megállt az ablaktörlő is. El is felejtettem kikapcsolni. Aztán másnap pár csepp eső után elindult magától.
A holttérfigyelő viszont autópályán az agyamra megy. Sávváltást szeretem jó előre jelezni, ez meg mindig belesípol az első indexvillanásba hogy még ott van a másik autó.
A fék kitűnőre vizsgázott amikor autópályán átjött a kamion a jobb sávból. Ha jól láttam éppen rágyújtott a söfőr és elfeledkezett a kormányzásról.
Nagyobb autópályás túrára készülünk így leellenőriztem a keréknyomásokat.
Mondhatni meglepődtem.
Az összes kerék 4 bar feletti értéket mutatott, ami enyhén több mint amennyi kell.
Ennyit az átadás előtti "átvizsgálás"-ról...
Beállítottam 2,5-2,7-re.
Szerintem nem fog rázni annyira mint eddig.
Megvolt az első meghibásodás...
Reggel tölteni akartam az ablakmosóba, de nem nyílott ki a motorház fedél.
Sebaj, a Giulietta miatt úgyis mennem kellett Rieglerékhez.
Odaérve szóltam hogy szerintem kiakadt a bovden, de mondták hogy más lesz.
Bevitték a szervizbe, mire odaértem már meg is volt oldva a probléma.
A zárakat kellett befújni wd40-el mert akadtak. Azóta helyreállt a világegyetem rendje...
Szóval nem az enyém lehetett az első. Aki még nem tette olajozzák be a zárakat, mind a hármat.
Egyúttal bejelentkeztünk 09.06. reggel 8-ra az első olajcserére.
...ennyi volt, nincs tovább. Közös történetünk véget ért.
Még egy közös kép, majd pár fotó emléknek.
Legvégül egy utolsó ajtózárás...
- tankolások száma: 4 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 1.536 km
- életkor: 7 nap
- össz. menetidő: 22,76 óra (0,95 nap!)
- átlagsebesség: 67 km/ó
- tankolt üzemanyag: 172,49 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,61 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,04 Ft/km
- átlagos napi futás: 219,39 km/nap
- mozgásban töltött idő: 13,55 %
Be kell egyáltalán járatni egy mai új autót?
A választ nem tudom, mert nincs nálam a szent grál, de mindig jól jön egy kis ismerkedés.
Szóval elgurultunk hogy megnézzük a Großglockner Hochalpenstraße-t.
A szabályokat szigorúan betartva a 952,5 km-t 7,6-os átlagfogyasztással tettük meg. Hihetetlen.
Főleg úgy hogy autópályán a 130-at tartva is csak 7 körül kér.
Jó, jó, hazafelé már párszor előzéskor felhasználtuk a ménest :-)
Hihetetlen ahogy megy az autó. A fék kitűnőre vizsgázott lefelé a hegyről, fel sem merült az elmelegedés mint lehetőség.
Szóval megtaláltam amit kerestem :-)
- tankolások száma: 203
- km óra állás: 162.749 km
- össz. menetidő: 2.230,80 óra (92,95 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.664,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,90 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,44 Ft/km
- életkor: 1.355 nap
- átlagos napi futás: 120,11 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,86 %
- legtávolabbi hely ahol jártunk: 47.539988, -3.134955 (Atlanti Óceán) - Úton: 1.855 km - légvonalban: 1.520 km
- legmagasabb hely: 2.652m Passo di Gavia
- megmászott hágók: 52
- megmászott hágó össz. magassága: 71.429m
162.749 km és 1.355 nap után ma 10 órakor elváltak útjaink.
Giuliáért cserébe ott maradt Győrben. Az ünnepek után lesz még némi papírmunka, de már el kellett hogy engedjem...
Ennyire üzembiztos autóm még nem volt...
Remélem jó gazdája lesz.
Elkészült a festés javítása.
Szép lett, nem venni észre.