Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
PHuBi ezeket a magasságokat érte el a túra során:
2473m Großer Sankt Bernhard
2240m Sellajoch (Az épületen 4 méterrel több áll)
2239m Pordoijoch
2137m Passo gardena
2057m Passo Fedaia
2050m Cervina (Matterhorn olasz oldal) induló állomás
2032m Passo di Valles
1875m Passo Campolongo
1645m Col St. Pantaléon
1636m Kreuzbergpass
1527m Col de la Forclaz
1489m Passo san Antonio
1451m Col des Montets
1450m Marmolata induló állomás
1381m Mont Blanc alagút Olasz bejárata
1274m Mont Blanc alagút Francia bejárata
1097m Passo di San Lugano
747m Ampolapass
-2480m Mont Blanc alagút legmagasabb pontjának "mélysége"
Az utolsó - tudtommal - az Európában autóval elérhető "legmélyebb" pont, ahol a legmagasabb felettünk a föld (szikla)
Sajnos pár komolyabb hágó a Dolomitokban az útzárak miatt elmaradt, majd a legközelebb.
Összesen 30.800 méter ( a mínuszt nem számolva).
Összesen 59 magassági pontnál járunk, 89.176 méter össz magassággal.
(A listámon még mindig a Pók vezet 60 db / 99.761 méterrel.)
A mai délutáni program a hágóvadászat volt:
Össztáv: 95,96 km
Össz idő: 3 óra 12 perc 37 mp
Átlagsebesség: 39,32 km/ó
Állásidő: 47 perc 12 mp
Hagők:
- 1875m - Passo Campolongo
- 2137m - Passo gardena
- 2240m - Sellajoch
- 2239 - Passo Pordoi
- 2057m - Passo Fedaia
Érdemes megnézni a sebesség/magasság grafikont (4. kép)
Nem sokat mentünk egyenesen :-)
Sirmionéban esett az éjjel, ráfért PHuBi-ra egy kis mosás.
A városban járva megtaláltuk azt a kutat ahol 8 éve mostuk le a Pókot.
Az első három kép: 2011.07.15.
A második három: 2019.07.04.
Kicsi a világ :-)
Elgurultunk Csörihez, aki elvégezte az ilyenkor elvégzendőket:
- motorolaj + szűrő csere
- légszűrő csere
- pollenszűrő csere
- hátsó féktárcsa és betét csere
- egr hűtő fedelének cseréje
159.852 km
Megvétel óta lötyögnek a kőlső tükrök.
2018.07.27-én már megcsináltam a bal oldalit, ma a jobbosra került sor.
Tulajdonképpen csak a tükör alján lévő fedél alatti három csavart kell meghúzni. (csavarhúzós képek)
A fedelet sajna a helyén nem lehet leszedni, ezért le kell venni a tükröt.
Az első tükör szerelésen amikor nem ejtettem bele az ajtóba a csavart :-)
Tegnap lemostam PHuBi-t, ma megkapta a szokásos viaszolást.
Folyadékszintek ellenőrizve, egy kis olaj kell bele, de azt pénteken kapok Csöritől.
Navigációba a POI-k feltöltve.
update 2019.06.22.
- ablakpucolás
- szerszámkészlet aktualizálása
- jobb oldali kis fedél rugójának visszapattintása (zárt állapotban nem emelte egy síkba a tető többi részével)
- csomagtartó, kesztyűtartó "lomtalanítása"
- tűzoltó készülék ellenőrzése
- Alfás mappa kivétele a kocsiból (a gyakorlatban nincs rá szükség, csak ballaszt)
Egy égőkészletet kell még venni.
Győrben találkoztunk, ebédeltünk, beszélgettünk.
Zircen fagyiztunk, sütiztünk, kocsit próbáltuk, beszélgettünk.
Kicsit odébb álltunk a karambol miatti dugóban.
Veszprémben kocsit mustráltunk és beszélgettünk.
(Sajnos valamiért nem sikerült rácsatlakoznom MES-sel, így a kiolvasás elmaradt.)
Utána elindultunk haza, mert erösen esőre hajlott az idő így nem mentünk le a Balcsira.
370 km
Az asszony minijéhez vettünk egy spéci műanyagápolót. Valami nanoizé. Olyan mintha beinná a műanyag, eddig ilyet nem láttam.
Olyan jó lett hogy ma bekentem PHuBi-t is vele.
Küszöbök, lámpa mögötti műanyagok, szellőzőrács.
A nyári túra előtt elvittem PHuBi-t klímatöltésre. 250g hiányzott, utántöltve.
Most már tuti kitart egy évig.
Km óra állás: 72.490 km
Együtt megtett út: 16.990 km
Együtt töltött idő: 713 nap
Tankolt üzemanyag: 1.382,58 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,80 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,34 Ft/km
Napi átlagos futás: 25,43 km/nap
Összes költség: 213,91 Ft/ km + benzin