Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A leállás utáni feladatok:
- féltengelycsuklók cseréje (3 csukló megvan)
- olajcsere a tetőnyitó hidraulikában (olaj megvan - Tutela GI/R))
- felnik festése (Alutigris 2007 Kft. - Veszprém, Hold u. 12)
- tempomat kapcsolók fejlesztése (kapcsolók vannak)
- töltéshez gyors csatlakozó beszerelés (C-TEK ellendarab kell)
- jobbos biztonsági öv patent cseréje (patent ebay-en megrendelve)
- belső világítás nem működik (LED van benne, kiégett?)
- ablalkosó cső cseréje a lapátokon (thx HaNGya)
A nappali menetfény beszereléséről még nem tettem le, csak még nem találtam megfelelőt.
Reggel nagy köd volt, így a kocsimosás elmaradt.
Sümegre érve kisütött a nap, eltűnt a köd. Kipróbáltam a sümegi mosót.
Örvényesre pont a pesti konvojjal egyszerre érkeztünk, amikor a második autó fordult be, akkor érkeztem. Pontosabban még akkor se lehetett volna találkozni ha megbeszéljük.
A parkoló lezárása után megjelen egy kék JTS. Mint kiderül a Cartárs kocsikázni indult és meglátta a sok Spidert. Visszajött megnézni hogy mit is csinálunk. (Utolsó kép) Majd az egész napra csatlakozott hozzánk. Próbáltuk rávenni hogy regisztráljon, remélem sikerül neki.
Reggeli jött hogy kitartsunk ebédig.
Kijelöltük az 1/100-as pályát és eldöntöttük hogy nincs szintidő. Mindenki megy egy kört és az nyer aki legjobban eltalálja az átlagot.
Elindultunk Badacsony felé, ott jobbra fordulva megmásztuk a hegyet. Tapolcára érve elmaradt a konvoj.
Visszamentünk Giuseppével és meglepve láttuk hogy az LHU defektet kapott. Itt készült az ötödik kép amin jól látszik a magyar virtus: egy dolgozik, a többi nézi :-)
Egy darabig gumist kerestünk, de feladtuk, de ez egy másik történet.
Az Ötvös Csöpi ponton megírtuk a Zselé által készített tesztet. Mint később kiderült nekem a 10-ből 8-at sikerült eltalálnom, ezzel nyertem.
Az LHU nélkül (hazaindultak mankókeréken) visszatértünk a Huszárba ebédelni.
Itt kitöltöttük az általam összehozott Spider tesztet, ami Zselének sikerült a legjobban.
Itt derült ki hogy az 1/100-at gtviktor nyerte.
A nap méltó befejezése volt az idénynek...
Ma 333 km-t mentünk, az odautat leszámítva nyitott tetővel.
Hazaérve 78.167 km-t mutatott a számláló. Nagy valószínűséggel ezzel az állással megyünk téli álomra.
69.652 km-el kezdtük az idei szezont, ami 8.515 km-es volt.
Az utolsó tankolásnál Júlia meglepett. 991,2 km-re 66,12 litert kért (menet közben rá lett tankolva), ami 6,67liter/100km-es fogyasztásnak felel meg. A comp 6,9-et jósolt a végén. (A kép egy kicsit korábbi állapotot tükröz.) Autópálya, autóút és némi város (ami az átlagsebességet rontotta jól láthatóan), a sebességhatárok olaszosan vett betartásával. A 159 2.0 mjet anno kb. ugyanennyivel teljesítette ugyanezt a távot...
Az biztos hogy a tempomat jelentősen csökkenti az étvágyat. Lábbal szinte lehetetlen lenne ezeket az értékeket hozni.
- tankolások száma: 17 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 8.426 km
- életkor: 61 nap
- össz. menetidő: 118,45 óra (4,94 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 674,14 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,34 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,55 Ft/km
- átlagos napi futás: 138,14 km/nap
- mozgásban töltött idő: 8,09 %
ebay - 3.650 Ft
keresőszó:
For Alfa Romeo Giulia Stelvio 2017-2019 Console Multimedia Knob Cover Red
Passzol a helyére, egyenlőre tetszik.
Már csak a start gombot várom.
- tankolások száma: 12 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 5822 km
- életkor: 36 nap
- össz. menetidő: 83,46 óra (3,48 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 489,35 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,45 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,21 Ft/km
- átlagos napi futás: 161,72 km/nap
- mozgásban töltött idő: 9,66 %
2018.05.12-én volt az Őrségben a XIX. Selenia Rally.
Ma egy lelkes csapat újra végigment az útvonalon.
Giuseppével képviseltük a fedél nélküli szekciót.
A tegnapi időpontot átraktuk mára.
Jó is volt, mert tegnap jött meg a biztosítótól az igazolás egy zöldkártya formájában.
PHuBi-t egyedül teljesítette a vizsgát, amikor elhoztam nem volt rá panasz.
Óraállás: 77.565 km
Mióta nálam van 22.065 km-t tettünk meg :-)
Húztam egy kicsit a kéziféken hogy holnap ne kifogásolják a műszakin hogy fent fog.
Ja, megjött a zöldkártya is a biztosítótól.
Készülünk a szerdai műszaki vizsgára. A lámpákat próbálgatva feltűnt hogy nincs hátsó ködlámpa. Aztán eszembe jutott hogy egyszer már feltűnt a hiány, de nem foglalkoztam vele.
Most utána néztem.
A kapcsolója ugyan az mint a km nullázó és a tankajtó esetében. A baja is ugyan az volt, Szétszed, kitakarít, visszarak, sört bont.
Felkészültünk a vizsgára.
Ja, az akkut rádugtam a töltőre mert régóta nem ment PHuBi.
Ma sor került az első olajcserére Riegleréknél. A munkadíjat átvállalták.
4.410 km
Olaj + szűrő: 40.754 Ft