Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Elgurultunk Győrbe hogy némi infót szerezzünk Giulia ügyben.
- Központi készletek igazából csak 2018-as autók vannak, nem túl sok extrával. Pl xenon egyikben sincs.
- A kereskedésben van egy jól felszerelt piros Giulia Super, pöpecül néz ki. Az ára se vészes a Super akció miatt.
- A használt fehér megvan, de abból Zánkán kiábrándultam.
- Újat rendelni lehet, de az vagy 3 hónap mire megjön. Ráadásul már egy kicsit többe is lenne mint most.
- Jövőre az új Euro6 miatt drágulás várható.
- A Giuliettát beszámolják.
Egy ajánlattal és egy prospektusban gazdagodva jöttem haza...
2018.036.03. Indul a szezon!
2019.03.17. Alfa Romeo története könyv
2019.03.23. Első hágó
2019.03.30. Tour de Balaton
2019.05.12. Selenia Rally
2019.06 16. Egy kis kabriózás
2019.07.04. Nyolc év után ugyan ott mostunk Spidert
2019.07.06. Egy igazi hegyi szakasz a Dolomitokban
2019.07.07. Megjöttünk!
2019.07.07. Hol jártunk?
2019.07.13. AlfaCity
2019.02.23. LED próba
2019.03.02. Mocorog a tavasz :-)
2018.03.03. Indul a szezon!
2019.03.10. Irány a kórház!
2019.03.12. Motorbontás
2019.03.14. Újra itthon
2019.03.15. Leltár
2019.03.15. Extra képek
2019.04.02. Helyzetjelző
2019.04.05. Kameratáp
2019.04.06. Kötelező tartozékok
2019.04.09. Kamera
2019.04.12. Kamera
2019.04.21. Apróságok
2019.04.22. Viasz
2019.05.07. Tetőfestés Part I.
2019.05.19-21. Pótféklámpa saga
2019.05.28. Új papucsok előre
2019.06.11. Helyzetjelentés
2019.06.14. Gáz van, ja nincs
2019.06.15. Műanyagápolás
2019.06.21. Előkészületek
2019.06.23. Jobbos tükör
2019.07.11. Hazaérkezés utáni teendők
2019.07.11. Olajfogyasztás
2019.07.08. Helyzetjelentés
Köszönet a szervezőknek a mai napért!
Számomra anno 2016-ban valami megváltozott City ügyben, amit azóta sem sikerült visszacsinálni. Számomra kicsit olyan mit egy fesztivál ahová csak Alfával lehet bemenni.
Továbbra sem volt előre váltott jegy, konvoj tervezés, visszaszámlálás, lázas készülődés.
Sőt már elalvás is lett ma reggel.
Fényképezőt se vittem magammal. Anno volt hogy 350(!) képpel jöttem haza, ma három készült a telefonnal...
Továbbra is minden elismerésem és köszönet a szervezőknek!
A napot azok a Cartársak tették széppé akiknek a kocsiját meg tudtuk nézni, akikkel beszélgetni tudtunk, kávéztunk. Ha nincs ez a rendezvény velük se találkozhattam volna.
No meg Rákóczi és Vályi a színpadon.
A parkolás továbbra sem méltó az Alfához, a fűben rengeteg fa és egyéb dolog...
Semmiféle Alfás cuccot sem sikerült venni, mert nem volt kitől. Régebben még Alfás bőrönd is volt, most már egy eredeti alfás sapka sem...
Az étel-ital ellátás ellenben egyre jobb, ennek ellenére továbbra is Örvényesre mentünk a Huszár étterembe ebédelni.
Személy szerint nagyon zavart az örökös tucc-tucc zene, de tudom ma ez kell, hát legyen. Kár hogy miatta nem lehetett meghallgatni az autókba épített cuccokat.
Összességében jó nap volt, de továbbra is keresem ami elveszett...
Km óra állás: 75.984 km
Együtt megtett út: 20.484 km
Együtt töltött idő: 696 nap
Tankolt üzemanyag: 1.662,11 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,83 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 32,14 Ft/km
Napi átlagos futás: 29,43 km/nap
Összes költség: 184,20 Ft/ km + benzin
A túra alatt kb 5,5 dl-t kellett után tölteni.
A korábbi szinteket írtam a táblára.
Számításaim szerint 9,5 deci fogyott el a gyűrűzés óta megtett 6.300 km-en.
Ennyivel már lehet élni.
Ettől függetlenül lehet hogy jövőre újra megpróbáljuk a Motul-t.
Útközben volt pár észrevétel:
- Pár nap után valamelyik féltengely elkezdett finoman rázni. Nem csoda, 30-35 fok melegben mentünk az első nap bő 1.000 km-t, majd szerpentineztünk rendesen. Szerintem a gyár által 17 éve berakott zsír megadta magát a melegben. Egyenlőre nem vészes a dolog, téli projekt lesz belőle.
- Hazafelé Ausztria közepén elhallgatott a rádió. Pontosabban USB 026 kijelzéssel nem csinált többé semmit. A kivehető panel alatt találtam egy RESET gombot, megoldotta a problémát. Újra szól a zene.
- Valami nyekereg a fedél alatt. Végigmozgatva a csuklókat egy laza rögzítést találtam. Ráadásul a műanyag is odavan. Egyenlőre bekentem zsírral és meghúztam a csavarokat. Megzsíroztam még a tető hátsó részét rögzítő pöcköt is. Szombaton kiderül hogy segített-e.
Megjöttünk a "Nagy Túra 2019"-ről.
- 5 ország: H - A - I - F - CH
- Mont Blanc - Aiguille du Midi - 3.842 méter
- Mont Blanc alagút - mínusz 2.480 méter!
- Cervina - 3.500 m
- Marmolata - 3.265 m
- Rengeteg hágó
- Arese (sajnos zárva volt)
- Milla Miglia múzeum
- Garda tó környéke
- Sirmione
- Strada della Forra
- 3.059 km
- 246,62 liter E95
- 8,062 l/100km átlag
PHuBi remekül viselkedett, zokszó nélkül tette a dolgát.