Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A francnak nézegeti az ember az autóhirdetéseket...
Egy berlini kereskedés hirdet egy Spidert:
- 2004/03 (ez szerintem 2003 lesz, mert 2004-ben már faceliftes van),
- 55e km (mint az új),
- aut. tető,
- 17"
- 22 kép,
- 6.970 Euro
Szebb, mint egy álom.
Megindul az agyam.
A Pók már a 20. életévében van, mi lenne ha elcserélném erre?
Írtam a cégnek, majd felhívtam őket. 14:00-ra kértek újra hívást, mert aki intézi nem volt benn.
Sikerült beszélnem vele. A fickónak nem ártana egy német nyelvkönyv. A beszéde alapján helyi erő, de a törökök szebben beszélnek németül. Alig értem, pedig a bajor tájszólás egész jól megy:
- a kocsi tényleg megvan,
- jelenleg nincs felkészítve az eladásra, mert csak akkor teszik ha van vevő,
- vezérlés csere, felkészítés műszakira és friss műszaki lenne a menü,
- telefonos hívásra nem kezdik el,
- ha odamegyek, megnézem, pacsizunk, akkor kb. 3-4 nap az egész,
- adnak export rendszámot is.
Kapják be.
Innentől nem érdekelt a dolog.
Mi a francot csináljak ott 3-4 napig, amíg elkészül az autó? Mi van, ha nem olyan, mint aminek hirdetik?
A baj az, hogy nagyon tetszik...
Az eredetileg meghirdetetthez képest kicsit másképp sikerült a Tour. (hsz 4666)
Személy szerint Füreden vártam a nagyérdeműt. Hogy tutira menjünk előző nap szállást foglaltunk ott és már péntek délután 18:00-kor megjelentünk a gyülekezési helyen.
A hivatalos napon már 10 előtt vártuk a többieket. Elsőre a meghirdetett idő szerint 10:15-kor befutott a Csöri csapat a sárga Spiderrel és a fekete Giuliettával.
10:34-kor befutott Ká, nem sokkal előtte érkeztek a többiek. Mire észbe kaptunk már mindent tudtunk a V6-ról... Jót dumáltunk. (Közben Csöri lebeszélt arról, hogy bármiféle JTS motor eszembe jusson, ha kocsit akarok venni.)
10:45 körül: A csapat elindult Zánka felé. Némi eszmecsere után nekem jutott a felvezető szerep.
10:52 A konvojt megállítja a sorompó. Jobban megszervezni se lehetett volna. Az elhúzó "Szergej" durva kormolása felvetette, hogy kicsit túlhúzott Manky csipp lehet rajta :-))
11:09 - Megérkezés Zánkára a haditechnikai parkba. Szegény Spiderest az ág is húzza, a park nem volt nyitva. Beszélgetés lett belőle. Illetve - mivel Zselé felvetette, hogy neki abnormálisan hosszú az antennája - megrendeztük az első "Kinek van hosszabb?" versenyt. Egyértelmű, hogy a gyári a legrövidebb - már akinek működik. Zselének dagadhat a melle :-DD
A nap érdekessége, hogy amikor mérőszalagot kerestünk Csöri anyukája a legtermészetesebben közölte, hogy neki van a táskájában. Egy lépéssel közelebb kerülhettünk a női táska rejtelmeihez :-D
11:xx - A csapat elindul a Huszár étterembe
11:41 - A csapat megérkezik. Mivel mindenki szomjas volt, rövid kocsimustra után elfoglaltuk a helyünket a teraszon.
Külön figyelmet fordítottunk a megjelent 1,8TiBi-nek, mert ők még ebéd előtt tovább álltak. A csomagtartója már normális méretű. (Kár, hogy Csöri pont akkor beszámolt a frissen szerzett 2,2 JTS tapasztalatairól, így az ilyen motoros Brera/Spider is kiesett.)
12:30 - Kihozzák az ebédet. Kaja után a sárga Spider és a Giulietta elhagyta a Tour-t.
13:21 - A megfogyatkozott csapat tovább indul a tihanyi félsziget megkerülésére.
13:43 - Ötvös Csöpi útvonalán megállt az immáron csak 4 autóból álló csapat, hogy pár képet csináljon. Éppen szippantottak, úgyhogy kicsit avangard körítést adott az IFA hangja és a felszívott cucc szaga a képekhez...
14:10 - valahol a 71-esen a csapatot egy piros lámpa megállásra kényszerítette. Sajna a képen túl sok helyet foglal el a fejem, így nem publikus...
14:17 - Érkezés a 71-es büfébe. Üdítő + fagyi ahogy kell. A pincér erősen Alfa függő, nagyon örült nekünk.
15:06 - Tovább indulunk a Balcsi csücske felé.
15:30 - (becsült időpont) a 71 leágazásánál kétfelé szakad a csapat. Ketten elindulnak a Szántód felé a kompra, ketten a 7-es felé Bp irányába.
15:50 - (kábé) A maradék csapat is ketté válik. A V6 elment meglátogatni Mauro éttermét, mi meg mentünk tovább a kompra.
16:06 - Elindul velünk a komp Tihany felé
16:13 - Érkezés Tihanyba
16:30 - Érkezés az indulási helyre. Megint csak mi tettük meg a teljes kört.
Szép idő volt, végig fedetlen fővel lehetett menni.
Élmény volt megismerkedni eddig ismeretlen Alfásokkal.
Ma is érdemes volt felkelni :-)
Tesztett:
- úgy általában MINDEN,
- itiner,
- Öskü, sokan a másik templomnál számoltuk a négyszögletes nyílásokat (így jár, aki a többieknek hisz),
- Öskü helybéliek (ők szóltak, hogy a másik templomnál is sok autó áll),
- a plusz kör xxx faluban,
- a feladatok (bár a Papas szórólap nélkül kicsit övön aluli volt)
- szép helyek,
- sör az apátságnál,
- mindig volt mit enni-inni (Zircen a büfében hihetetlen jó volt a mexikói hot-dog)
- a gulyás,
- a társaság,
- ...
Ami nem:
- az utak minősége (nem tehet a szervező róla),
- az időjárás (nem tehet a szervező róla),
- kicsit több Alfás "ereklye" vásárlási lehetőséget vártam volna,
- az eredményhirdetésre várás közben a zene kicsit hangos volt (Érdekes,mert amíg olasz zene ment, addig nem)
- egyenlőre ennyi, bár ide írhatnám, hogy nem kerültünk be az első 10-be, de ez a mi bajuk :-)
Tanulság:
A legközelebb figyelni kell a feladatokra megszabott időre. Kb annyival értünk be előbb, mint amennyivel gyorsabban végeztünk az állomásokon.
Eredmények:
később, ha megtaláljuk a kiértékelő lapot...
Megjöttek a még kapható gyári cuccok a benzinszűrőhöz:
Csavarok
1 db - 60805046 (10184314;60800560)
1 db - 60807749 (60655105;60800559)
Tömítések:
2 db – 60578806
5 db – 60578805 (2 kell, de csak 5-öt lehet rendelni)
Már csak szűrőt és csövet kell szerezni és indulhat a projekt. Előbbi szombaton a kezemben lesz...
Ma reggel kaptam egy eddig ismeretlen üzenetet a Giuliettától:
Volt szöveg is, hogy nézzem már meg a gumikat.
Megálltam, semmit se láttam a kerekeken. Pár km-el odébb a kúton ellenőriztem a kerekekben a nyomást.A jobb hátsóban 0,1 bar-al kevesebb volt.
Pótoltam.
Reset és várunk, hogy mi lesz. Eddig 200 km után semmi. Holnap jön még hozzá 100, utána megmérem újra.
Jó tudni, hogy ilyen kicsi különbséget észrevesz.
...kicseréltem a "téli" plexi szélfogót a "nyári" hálóra.
Az időjárás meg monnyonle! Esőben csak nem megy az ember old timer kiállításra Füredre. Maradtunk itthon :-(
183.482 km
- életkor: 524 nap
- tankolások száma: 79
- km óra állás: 65.251 km
- össz. menetidő: 898,52 óra (37,44 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.900,29 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,14 Ft/km
- átlagos napi futás: 124,52 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,14 %
Felraktam az új ablaktörlő lapátokat is.
Ma sikerült pár bontott cuccot beszerezni...
A két új csavar szűrőre és a hozzá tartozó tömítések és az új szűrő már megrendelve.
A jövő héten kellene szerezni műanyag benzincsövet és akkor tudok újat összerakni.
...és az 518. napon eléré a 65.000-et a számláló...
A mai nap eredménye:
Höllpass - 683m (Itt szerintem nem jó a kép a Wikipédiában, nem ott van az út legmagasabb pontja, onnan még megy felfelé. A megadott koordináta az erdőben erősen felfelé menő úton van, korláttal szegélyezve.)
Wurmlohpass - 652m
Schirndinger Pass - 450m
Már 51 hágó van meg az autóval járható 340-es listából...