Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2017-08-01

Maga a szent Grál Müchenben...
- 40.000 km
- Momo piros belső
- 2003-as
- 7.500 Euro

Megnézés után már kevésbé tűnik annak:
- télen is volt használva,
- hátsó futómű alkatrészei elég rozsdásak (a 2009-es téli rozsdamentesítő projekt újra indulhatna)
- kipufogó jó, kicsit rozsdás,
- küszöbök épek,
- alján nincs alvázvédő, rozsdamentes,
- tető nagyon szép,
- hátsó ablak eredeti,
- gumik jó állapotban,
- téli gumi az első generációs felnin,
- motorház mint az új,
- 10W40-es eni olaj, márciusban cserélve,
- 12 éve van a jelenlegi gazdájánál,
- vezérlés a tudtával még nem volt cserélve,
- szervizkönyve Torinóban lett kiállítva
- vezérlés módosító, nem kerepel,
- hátsó lámpa búrája törött, cserés,
- mechanikus tető,
- a kocsi nagyon durván körbe van karcolva, néhány helyen kétséges, hogy egy polír segít-e ( az állapot bő 200e km-t feltételez, nem tudom, hogy mit csinálhattak vele),
- bal első kerék mögötti műanyag cserélendő, nagyon karcos,
- sofőrülés kopottabbnak tűnik, mint az enyém volt,
- a bőr ápolva még sose volt,
- kulcs szétesve, távirányító nem működik,
- beltér szép.

A baj az, hogy a képeken gyönyörű autó nem fogott meg. Nem jött a "Kell nekem" érzés, pedig nagyon vártam...
Megyünk tovább.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2017-07-31

2017.07.31. Szívó benzines kell!

VADÁSZAT:

2017.05.20-23. Autókereskedés Berlin
2017.05.25. Spider vadászat Part I.
2017.05.26. Spider vadászat Part II.
2017.05.26. Spider vadászat Part III.
2017.05.26. Spider vadászat - Part IV.
2017.06.19. Vadászat, immáron az újabbra...
2017.06.21. Majdnem találtam autót...
2017.08.01. Vadászat
2017.08.01. Vadászat II.
2017.08.02. Kéket még nem láttam
2017.08.02. Elvitték...
2017.08.03. 3.0 V6 24V
2017.08.05. Megint egy mellényúlás...
2017.08.05. Spider vadászat - Part II.
2017.08.09. Ezt is elvitték...
2017.08.09. Meglepetés
2017.08.10. GO!


Új kalandok fedetlen fővel:

2017.08.11. Egy közös élet kezdete
2017.08.11. Tesztút hazafelé
2017.08.11. Hosszú az út hazáig...
2017.08.13. Tennivalók
2017.08.13. Szélfogó
2017.08.14. Kötelező extra
2017.08.14. Ismerkedés...
2017.08.14. Ismerkedés Part II.
2017.08.15. Meglepetés!!!
2018.08.16. Nincs mesterkulcs
2017.08.17. Ambuláns kezelés Dr Csörinél
2017.08.17.Szélfogó
2017.08.17. Légszűrő és még valami
2018.08.19. Szélfogó
2017.08.22. Bőrápolás
2017.08.23. Helyzetjelentés
2017.08.28. Honosítás I.
2017.08.30. Műszaki felülvizsgálat
2017.08.30. Tetőnyitás kézzel
2017.08.31. Rendszám
2017.09.01. PHuBi születik
2017.09.02. PHuBi kirándulni megy
2017.09.10. Első rendszám
2017.09.11. Műszaki vizsga
2017.09.12. Törzskönyv
2017.09.14. Tetőimpegnálás
2017.09.16. Rendszám ragasztás
2017.09.17. Blaupunkt Valencia mp34
2017.09.23. PHuBi vadászni megy
2017.09.27. Kulcs
2017.09.27. Rádió Part II.
2017.09.29. Lyukas csavarok
2017.09.30. Kreuzenstein vára
2017.10.04. Alfa projektor
2017.10.14. Aktív mélyláda
2017.10.17. Óra
2017.10.18. Aktív mélyláda - Part II.

2017.10.19. Padlófestés
2017.11.05. Szezonzárás
2017.11.12.Kezdődik - Akku ki
2017.11.12. Bal eleje
2017.11.12. Jobb eleje
2017 vs 2009 - Pók vs PHuBi
2017.11.14. Első fékek
2017.11.15. Futómű szétszerelés
2017.11.16. Festés
2017.11.17. Vásárlás
2017.11.18. Kerékagy festés
2017.11.19. A fékek elpirulnak
2017.11.21. Lassan, de készül az eleje
2017.11.22. Eleje kész
2017.11.24. Bal első fék
2017.11.26. Hátsó rész - Part I.
2017.11.27. Hátsó rész - Part II.
2017.11.28. Hátsó rész - Part III.
2017.11.29. Hátsó rész - Part IV.
2017.11.30. Hátsó rész - Part V.
2017.11.30. Hátsó rész - Part VI.
2017.12.08. Hátsó rész - Part VII.
2017.12.09. Hátsó rész - Part VIII.
2017.12.12. Hátsó rész - Part IX.
2017.12.15. Telefon előkészítés
2017.12.15. Csomagtartó felfedezése
2017.12.15. Tolató radar
2017.12.12. Hátsó rész - Part X. + Elektronika - Part I.
2017.12.20. Sub előkészítés
2017.12.21. Sub bekerült
2017.12.22. Hosszabbodnak a nappalok
2017.12.22. PHuBi vallatáson
2017.12.22. PHuBi vallatáson - Légkondi
2017.12.22. PHuBi vallatáson - ABS
2017.12.22. PHuBi vallatáson - Motor
2017.12.25. Középkonzol evolúció
2017.12.27. km óra kiszerelés
2017.12.27. Rádiócsere
2017.12.27. Középkonzol kiszerelése
2017.12.28. Antenna kapcsoló
2017.12.29. Hazárd megye lordjai

>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2017-07-31

...az elmúlt két héten elég sok új hágót vadásztunk le, hogy egyértelmű legyen: erre nagy szívó benzines kell!
A diesel (Giulietta 2.0) nem erre való.
Nagyon szűk a használható fordulatszám tartomány, nincs motorfék. (Ki akar 3ezres fordulatszámon pörgetni lefelé egy dieselt?) A lehető legszarabb szitukban fogy el a fordulatszám, váltani kell...
A TCT szintén nem erre való, túl polgári...
Mész felfelé egy szerpentinkanyar után, 2-ben nyélen, majd a következő kanyar előtt elveszed a gázt, hogy esélyed legyen a következő 180 fokos fordulót bevenni. Erre a TCT gyorsan felkapcsol egyet, de akár kettőt is. A kanyarban gázt adsz, erre a TCT szolga módon visszapakol egyet (vagy kettőt). Erő még mindig nincs. Aztán a legváratlanabb pillanatban megjön az erő, nem is kevés. Már csak annyi dolgod van, hogy ne menj neki semminek és ne ess le az útról...
... erre a TS vagy V6 kell. Mivel V6 elég kevés van és a TS már bevált, egyértelmű a helyzet...
Nem is beszélve arról, hogy a TCT kézi üzemmódban a lehető legváratlanabb szitukban oldja a kuplungot. Majd még váratlanabbul zárja és jön meg a motorfék/motorerő.
Ez így nem buli, a TCT bekaphatja...
...kell egy szívó benzines a maga értelmezhető fordulatszám tartományával és manuális (értsd általam felügyelt) váltóval...
...mint a Spider volt...
...vadászat indul...

 
>> EseményAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2017-07-29

Táv: 3.210,3 km
Legmagasabb pont kocsival: Passo di Gavia 2.652 méter
Kocsi nélkül: Panorama 3000 Glacier - 2.991 méter
Átlagsebesség: 61 km/óra
Menetidő: 52"21'
Átlagfogyasztás: 5,5 liter/100 km
A Mt. S. Michel és a Utah Beach matrica tavalyról, a többi friss :-)
... a részletekkel később...

 
>> SzervizAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2017-07-12

Ami cserélve lett:
- WR Forward olaj (még 17ezer volt az olajban a comp szerint.)
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- egr fedél
- hűtővíz

Mindez 171.158 Ft-ért...

 
>> EseményAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2017-07-10

Kissé megszorult a meleg Celldömölkön...

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2017-07-09

Tegnap volt 8 éve, hogy vettem a Spidert...
Ma összeszámoltam, hogy hogy is állunk a km-ekkel:
Alfa Romeo 146 1,6TS GWJ 593 182 500 km 1453 nap
Alfa Romeo 147 1,6 TS Distinctive IUX 710 127 000 km 952 nap
Alfa Romeo 156 1,6 TS Distinctive JNN 820 54 000 km 308 nap
Alfa Romeo 156 SW 1,9 M-JET Dist. KMW 012 183 805 km 1454 nap
Alfa Romeo Spider 2,0 TS LHU 600 51 390 km 2919 nap
Alfa Romeo 159 2.0 mjet LUX 640 190 700 km 1807 nap
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm2 NCZ300 76 312 km 589 nap

Alfával összesen: 865.707 km
Alfás napok: 9.482 nap - A Spiderrel minden duplán számított :-))
Alfa + OFF összesen: 1.148.667 km

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2017-07-07

Bejelentettem a biztosítónál is. Elég volt egy email hozzá.
Pár órán belül meg is jött a törlés visszaigazolás. A bónuszt majd át lehet vinni a következő autóra.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2017-07-06

Délelőtt bementem az okmányirodába és lejelentettem az eladást.
Kaptam egy stemplit és egy aláírást az adás-vételire.
Mindezért háromnegyed órát álltam sorban...

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2017-07-05

Vétel: 2009.07.08
Eladás: 2017.07.05. 15:00
Kor: 2.919 nap
Vétel óraállás: 133.187 km
Eladás óraállás: 184.577 km
Megtett út: 51.389 km
Átlagos futás: 17,61 km/nap
Összes tankolt üzemanyag: 4.214,49 liter
Összes átlagfogyasztás: 8,20 liter/100km
Összes benzinköltség: 31,27 Ft/km
1 liter üzemanyag átlagára: 381,15 Ft/liter

A szereléseken készített fényképek: 6.505 db