Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A magassági pontokat gyűjtő Excel táblám immáron 511 pontot tartalmaz, ebből 114 "megvolt" :-)
Giuliettával mentünk, pár érdekes dolgot is láttunk.
Megtett út: 3.197 km
Átlagfogyasztás: 5,9 l/100km
Átlagsebesség: 91 km/óra
Utazás időtartama: 35 óra 6 perc
210 km-t kocsikáztam Göttingenbe hogy ezt a Vasat megnézhessem. A tulajt felhívva megtudtam hogy az autót egy helyi kereskedésben lehet megnézni, mert ő nincs otthon.
A kocsimustra előtt a falu szélén egy kis szállodában aludtam. A vacsorára kapott gröstli nagyon jó volt. Mondjuk a búzasör is. Szóval tele pozitív élményekkel vártam a találkozást.
Másnap reggel legurultam a kereskedésbe.
Az autó olyan régóta áll a kereskedésben (magán ember hirdeti), hogy már rendesen beszőtte a pók.
A pók a pókot :-)
A kocsi sajnos télen is volt használva, az alja ennek megfelelő. Érdekes, hogy a kerékagyak vastagon rozsdásak. Tető lehangoló állapotban, a belseje szintén.
A kereskedő állítása szerint felé se néz senki, amikor én is kerestem a kulcsot, nem is tudta hogy melyik autóról is beszélek. Pedig nincs 20 autó a telepen...
Szintén ő mondta, hogy a tulaj helyett ő takarította ki a kocsit, mert olyan állapotban volt.
5.450 Eurót kértek érte.
Kár volt ennyit kerülni...
A csúcsmodell, 3.0 V6 24 - Georgensmünd
- 7.700 Euro
- 112.000 km
- 245/40x17-es kerekek (kicsit nagynak tűnnek),
- csúnyák a fehér felnik,
- elöl "nagy fék" gyárilag, jó még egy darabig,
- hátsó fék is jó még egy darabig,
- a bal oldali küszöb nagyon durván emelési sérült, az éle fél hosszon visszagyűrve a küszöbbe,
- emblémák elöl-hátul cserélve,
- az összes többi hiányzik (Pinninfarina, Spider, stb.),
- extra feketített hátsó lámpa a csomagtartóban, gyári van fenn,
- motortét rendben,
- májusban szervizelt,
- vezérlést az előző tulaj cserélt vagy 5 éve,
- 5 éve van a gazdánál,
- új alsó első lengőkarok,
- fehér rugók hátul (?),
- ablakokat lehúzza az ajtó nyitásakor,
- euro 3-as,
- hűtővíz szint alacsony,
- rozsdamentes dobok,
- vezetőülés bal támasztója laposra ülve, betétje kuka,
- nagyon kopott a bőr,
- szürke szőnyeg rettenetesen koszos, a vezetőülés mögött több helyen olyan, mintha ki lenne égetve cigarettával,
- tetőnyitás jól működik,
- vászon kopott (ahol nálam volt), jobb oldalon a varrás sérült, a tető alól egy fekete madzag lóg ki a jobb oldalon,
- ablak nagyon matt, de még puha,
- kocsi karcmentes,
- frissen mosva, a vízcseppek alul a küszöbön még láthatóak,
- motor meleg volt (mosóban voltak?),
- hátsó lökkös végig lehúzva, mintha a garázsban nem fértek volna el tőle és minden végighúzta
Nem mondta, hogy velem szeretne jönni :-(
Anno egy ilyen hirdetés miatt váltam meg a Póktól...
...ezt most elvitték előlem.
- 70.000 km
- 01 / 2003
- 7.000 Euro
- Angelbachtal
Tagesangebot, Wegfahrsperre, HU NEU, AU neu, Elektr.
Seitenspiegel, Tuner / Radio, Leichtmetallfelgen,
Interieurtyp Leder, Vordere Airbags, Leichtmetallfelgen,
Interieurtyp Leder, Vordere Airbags, - - Euro 3 - G-KAT -
grüne Umweltplakette - - Scheckheft - letzte Inspektion
mit Zahnriemenwechsel bei FIAT am 02.04.2014 bei -
KM: 70179 (mit Rechnung) - - - INCL. 1 Jahr
Gebrauchtwagen - GARANTIE !!! - - - - Im Kundenauftrag
zu verkaufen !!!! - - Ausstattung : - Klimaautomatik, teilelektr.
Verdeck Stoff schwarz, Polster: Leder schwarz -
rot, 2x Airbag , ABS, 5-Gang, Servo, 2x elektr. Fenster,
2x elektr. Aussenspiegel, Zentralverriegelung m. FB,
Radio-CD, höhenverstellbarer Fahrersitz, höhenverst...
Megnéztem egy kéket is, mert ilyet még nem láttam.
5.999 Euróért árulja egy kereskedés Hanau városában.
A kocsi a többi közé beékelődve, a kereskedő oda is adja a kulcsot, hogy megnézhessem. Ki se jön, elmenni úgyse tudok vele.
Nem rossz, de nem ragadott magával. Talán ha két árnyalattal sötétebb lenne.
Van néhány általam el nem fogadható átalakítás az autón:
- 18-as kerekek fekete felnivel,
- fém fékcsövek elöl (vajon mit szólnak hozzá a műszakin?),
- sportkipufogó, egyel kevesebb dob,
- mélynyomó az ülések mögötti fedélben, kivitelezése rettenetes.
Az erősítővel és a toronymerevítővel lehetne élni.
- a tető anyag az általam eddig ismerteknél jóval finomabb, nagyon műszálas érzetű, összességében nem szép,
- hátsó ablak jó,
- több helyen látni a polírozás nyomát, a hátsó sárvédőkbe bele is kapott a korong széle,
- motorház és a zárhíd nagy valószínűséggel újra van festve (hiányoznak a matricák, nem gyáriak a csavarok),
- elöl is tele minden a polírporral,
- motor olajos, a kipuff tőcsavarjai csere érettek,
- euro 2-es motor, a kat nem a leömlőben van,
- klíma más, mit az enyémben volt,
- alul minden ép rozsdamentes,
- a futómű elemek is rozsdamentesek,
- hűtő is oxidációmentes,
- a hátsó lökkös valószínűleg festve volt, mert alul látni a kék festék köd nyomát,
- ablak az ajtó nyitásakor nem megy le,
- defektjavító van hozzá,
- a sárga belső nem rossz a kék kocsihoz,
- vezetőülés támlájának a széle rojtosra kopva,
- szélfogó van,
- fékek, betétek jónak tűnik,
- karbantartásról semmi infó,
- szervizkönyv alapján Hamburgban lett üzembe helyezve,
- első ablak alsó tömítései cserések (ilyen nincs már újban).
Szóval kérdéses, hogy holnap megnézem-e a másik kéket.
Nem tetszik a szín.
Kereskedés (Auto Ahmadi), 2002-es, 123.950 km:
- két darab százassal többért van kiírva, mint a hirdetésben (4.990 vs 4.800),
- metálfekete, porosan is babán néz ki,
- tető jó,
- ablak szép,
- a világos bőr nagyon nem megy a kocsihoz,
- a bőr maga jó,
- alul rozsdát nem nagyon látni még a futóművön sem,
- a kocsi egyben van,
- nagy szerviz előtt áll (Vajon hazaérnék a vezérműszíjjal?)
- téli kerék is van hozzá.
Az eladót ki se hívtam, nem jött be a beltér...
Maga a szent Grál Müchenben...
- 40.000 km
- Momo piros belső
- 2003-as
- 7.500 Euro
Megnézés után már kevésbé tűnik annak:
- télen is volt használva,
- hátsó futómű alkatrészei elég rozsdásak (a 2009-es téli rozsdamentesítő projekt újra indulhatna)
- kipufogó jó, kicsit rozsdás,
- küszöbök épek,
- alján nincs alvázvédő, rozsdamentes,
- tető nagyon szép,
- hátsó ablak eredeti,
- gumik jó állapotban,
- téli gumi az első generációs felnin,
- motorház mint az új,
- 10W40-es eni olaj, márciusban cserélve,
- 12 éve van a jelenlegi gazdájánál,
- vezérlés a tudtával még nem volt cserélve,
- szervizkönyve Torinóban lett kiállítva
- vezérlés módosító, nem kerepel,
- hátsó lámpa búrája törött, cserés,
- mechanikus tető,
- a kocsi nagyon durván körbe van karcolva, néhány helyen kétséges, hogy egy polír segít-e ( az állapot bő 200e km-t feltételez, nem tudom, hogy mit csinálhattak vele),
- bal első kerék mögötti műanyag cserélendő, nagyon karcos,
- sofőrülés kopottabbnak tűnik, mint az enyém volt,
- a bőr ápolva még sose volt,
- kulcs szétesve, távirányító nem működik,
- beltér szép.
A baj az, hogy a képeken gyönyörű autó nem fogott meg. Nem jött a "Kell nekem" érzés, pedig nagyon vártam...
Megyünk tovább.
2017.07.31. Szívó benzines kell!
VADÁSZAT:
2017.05.20-23. Autókereskedés Berlin
2017.05.25. Spider vadászat Part I.
2017.05.26. Spider vadászat Part II.
2017.05.26. Spider vadászat Part III.
2017.05.26. Spider vadászat - Part IV.
2017.06.19. Vadászat, immáron az újabbra...
2017.06.21. Majdnem találtam autót...
2017.08.01. Vadászat
2017.08.01. Vadászat II.
2017.08.02. Kéket még nem láttam
2017.08.02. Elvitték...
2017.08.03. 3.0 V6 24V
2017.08.05. Megint egy mellényúlás...
2017.08.05. Spider vadászat - Part II.
2017.08.09. Ezt is elvitték...
2017.08.09. Meglepetés
2017.08.10. GO!
Új kalandok fedetlen fővel:
2017.08.11. Egy közös élet kezdete
2017.08.11. Tesztút hazafelé
2017.08.11. Hosszú az út hazáig...
2017.08.13. Tennivalók
2017.08.13. Szélfogó
2017.08.14. Kötelező extra
2017.08.14. Ismerkedés...
2017.08.14. Ismerkedés Part II.
2017.08.15. Meglepetés!!!
2018.08.16. Nincs mesterkulcs
2017.08.17. Ambuláns kezelés Dr Csörinél
2017.08.17.Szélfogó
2017.08.17. Légszűrő és még valami
2018.08.19. Szélfogó
2017.08.22. Bőrápolás
2017.08.23. Helyzetjelentés
2017.08.28. Honosítás I.
2017.08.30. Műszaki felülvizsgálat
2017.08.30. Tetőnyitás kézzel
2017.08.31. Rendszám
2017.09.01. PHuBi születik
2017.09.02. PHuBi kirándulni megy
2017.09.10. Első rendszám
2017.09.11. Műszaki vizsga
2017.09.12. Törzskönyv
2017.09.14. Tetőimpegnálás
2017.09.16. Rendszám ragasztás
2017.09.17. Blaupunkt Valencia mp34
2017.09.23. PHuBi vadászni megy
2017.09.27. Kulcs
2017.09.27. Rádió Part II.
2017.09.29. Lyukas csavarok
2017.09.30. Kreuzenstein vára
2017.10.04. Alfa projektor
2017.10.14. Aktív mélyláda
2017.10.17. Óra
2017.10.18. Aktív mélyláda - Part II.
2017.10.19. Padlófestés
2017.11.05. Szezonzárás
2017.11.12.Kezdődik - Akku ki
2017.11.12. Bal eleje
2017.11.12. Jobb eleje
2017 vs 2009 - Pók vs PHuBi
2017.11.14. Első fékek
2017.11.15. Futómű szétszerelés
2017.11.16. Festés
2017.11.17. Vásárlás
2017.11.18. Kerékagy festés
2017.11.19. A fékek elpirulnak
2017.11.21. Lassan, de készül az eleje
2017.11.22. Eleje kész
2017.11.24. Bal első fék
2017.11.26. Hátsó rész - Part I.
2017.11.27. Hátsó rész - Part II.
2017.11.28. Hátsó rész - Part III.
2017.11.29. Hátsó rész - Part IV.
2017.11.30. Hátsó rész - Part V.
2017.11.30. Hátsó rész - Part VI.
2017.12.08. Hátsó rész - Part VII.
2017.12.09. Hátsó rész - Part VIII.
2017.12.12. Hátsó rész - Part IX.
2017.12.15. Telefon előkészítés
2017.12.15. Csomagtartó felfedezése
2017.12.15. Tolató radar
2017.12.12. Hátsó rész - Part X. + Elektronika - Part I.
2017.12.20. Sub előkészítés
2017.12.21. Sub bekerült
2017.12.22. Hosszabbodnak a nappalok
2017.12.22. PHuBi vallatáson
2017.12.22. PHuBi vallatáson - Légkondi
2017.12.22. PHuBi vallatáson - ABS
2017.12.22. PHuBi vallatáson - Motor
2017.12.25. Középkonzol evolúció
2017.12.27. km óra kiszerelés
2017.12.27. Rádiócsere
2017.12.27. Középkonzol kiszerelése
2017.12.28. Antenna kapcsoló
2017.12.29. Hazárd megye lordjai